neu, gelukkig nietquote:
Ga eens snel naar het bussentopicquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:51 schreef Merode32 het volgende:
Weet iemand of lijn 14 van veolia weer rijd? Gisteren is die de hele dag afgeschaft ivm drukte #mvbov
Van post Rotterdam? Altijd gezellig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:48 schreef MTL het volgende:
Hey ziggy3, had net een paar gezellige collega's treindienstleiding mee op de HSL
Die wilden wel eens even zien hoe het er aan toe ging daar. Leuk om ook eens hun kant van de verhalen te horen
Nee, Amsterdam. Maar eveneens gezelligquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Van post Rotterdam? Altijd gezellig.
jaar is nog niet voorbij, het kan nogquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:35 schreef Prins_Pils het volgende:
4926 treinkilometers wordt de eindstand dit jaar. Wéér niet de 5000 gehaaldTotaal OV is 5864
Dat is al afgelopen. Misschien onderhoud voor de elektrische stellen waarbij dieselstellen de sneltrein overnemen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:03 schreef Merode32 het volgende:
Ik zag net 4 gtw diesel stellen staan op heerlen, wat zijn die hier komen doen? Versterking voor sr?
I know ik weet dat het afgelopen is(ik woon er) ik dacht dat deze stellen vrijdag waren gebruik en nu naar huis gingen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is al afgelopen. Misschien onderhoud voor de elektrische stellen waarbij dieselstellen de sneltrein overnemen?
Ik kom op totaal 17274 treinkilometer dit jaar, waarvan 12845 binnenlandse kilometers en 4429 buitenlandse. Dat maakt een prijs van 4,2 cent per kilometer (1e klas).quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:35 schreef Prins_Pils het volgende:
4926 treinkilometers wordt de eindstand dit jaar. Wéér niet de 5000 gehaaldTotaal OV is 5864
quote:Eugene : Dag, mijn naam is Eugene. Hoe kan ik u van dienst zijn?
U: ik wil graag een factuur van een treinreis die ik geboekt heb zodat die naar het bedrijf kan
Eugene: De enige facturen die we verzenden zijn de oorspronkelijke boekingsbevestigingen.
U: nou, dat is lekker handig, dan boren jullie mij 260,- door de neus (omdat ik éénmalig NS International gebruik en niet Deutsche Bahn)....
U: want boekingsbevestiging, daar gaat de belastingdienst echt nooit mee akkoord
Eugene: Dat weet ik eerlijk gezegd niet, maar dit zijn onze facturen
U: okay, dan klim ik in de pen, bedankt voor de informatie
Eugene: Ja, dat zou u kunnen doen, of een e-mail verzenden via onze website
U: komt goed, prettige dag verder
Eugene: Insgelijks. Succes !
Ja, ik heb een factuur nodig die meer is dan dit:quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar is er nou al echt een probleem?
Ja dat snapt m'n kut ook, ik moet een echte FACTUUR hebben. Met BTW-specificatie en dat soort meuk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon tickets zelf uitprinten natuurlijk hehe
quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja dat snapt m'n kut ook, ik moet een echte FACTUUR hebben. Met BTW-specificatie en dat soort meuk.
BTW over Nederlands traject wel. Waar is de rest?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BTW staat er gewoon op
Novell? Die naam heb ik al even niet meer gehoordquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, ik heb een factuur nodig die meer is dan dit:
[ afbeelding ]
Want Novell begrijpt hier intern natuurlijk geen ruk van.
Officieel bestaan ze dan ook niet meer maar travel voor heel Micro Focus wordt door het oude Novell Travel gedaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Novell? Die naam heb ik al even niet meer gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |