abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158618691
Tsja, als 80% van de vliegbewegingen cargo is kan je die hele lijn wel vergeten ;)
pi_158618730
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja die transitie moet ik nog even uitstellen, dat is de keerzijde ;(
De NS is niet te beroerd om zulke dingen tussendoor aan te passen. OV-Chipkaart ook niet, al moet je daar wat meer aandringen via Twitter. ;)
pi_158618772
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 22:15 schreef Fixers het volgende:

[..]

De NS is niet te beroerd om zulke dingen tussendoor aan te passen. OV-Chipkaart ook niet, al moet je daar wat meer aandringen via Twitter. ;)
Da's dan wel weer flexibel van ze. ^O^

Maar waar hebben ze die informatie voor "nodig" sowieso? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_158618827
Marketing.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_158619011
Fuckheads.
pi_158619078
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Da's dan wel weer flexibel van ze. ^O^

Maar waar hebben ze die informatie voor "nodig" sowieso? :?
Omdat die informatie nu eenmaal altijd wordt gevraagd en niemand er ooit bij stilstaat of daf überhaupt nut heeft. Van treinabbonement tot het bestellen van een boek, het eerste dat ze van je vragen is de status van je primaire geslachtskenmerken, gelukkig volstaat tegenwoordig het vermelden van gender ook. (Sorry, dit is een stokpaardje van me.)
pi_158619162
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 22:23 schreef Fixers het volgende:
nu eenmaal
:X :r
quote:
(Sorry, dit is een stokpaardje van me.)
Yeah, same.
pi_158619185
quote:
4s.gif Op maandag 28 december 2015 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

:X :r

[..]

Yeah, same.
:@
pi_158619238
grosso modo zijn we het wel eens hoor ;)
pi_158619290
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 22:23 schreef Fixers het volgende:

[..]

Omdat die informatie nu eenmaal altijd wordt gevraagd en niemand er ooit bij stilstaat of daf überhaupt nut heeft. Van treinabbonement tot het bestellen van een boek, het eerste dat ze van je vragen is de status van je primaire geslachtskenmerken, gelukkig volstaat tegenwoordig het vermelden van gender ook. (Sorry, dit is een stokpaardje van me.)
Ik word echt oneindig moe van genderneutraal gezever. Opbokken.
pi_158619353
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Marketing.
reclame voor treinkaartjes heeft mij nog nooit aangesproken op mijn mannelijkheid trouwens. Dus het is puur dataschooien om door te verkopen aan spammers en andere advertentiegezwellen. Dat NS er geen moeite mee heeft om privacyregels, desnoods zijn eigen, te schenden, is al meermaals aangetoond.
pi_158619443
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ik word echt oneindig moe van genderneutraal gezever. Opbokken.
Tsja, als er niet naar gevraagd zou worden, hadden we sowieso de discussie niet. Laten we nou niet dader en slachtoffer gaan omwisselen.
pi_158619444
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

reclame voor treinkaartjes heeft mij nog nooit aangesproken op mijn mannelijkheid trouwens. Dus het is puur dataschooien om door te verkopen aan spammers en andere advertentiegezwellen. Dat NS er geen moeite mee heeft om privacyregels, desnoods zijn eigen, te schenden, is al meermaals aangetoond.
Mja, dat is veel te kort door de bocht. Als ik zeg dat ik nog nooit een geodeet heb gezien dus ze bestaan niet dan flikker je ze ook naar m'n hoofd. Maar euh, er wordt op de achtergrond allemaal vrij nutteloos veel geld mee verspild omdat ze denken dat het geld oplevert. Ik betwijfel dat in dit geval maar bij andere bedrijven werkt het. Telefoonbedrijven bijvoorbeeld. En het wordt rücksichtslos overgenomen door alle flapdrollen die een soortgelijke baan hebben want marketing voor OV is niet een apart vak op de grote marketingschool.
pi_158619508
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Tsja, als er niet naar gevraagd zou worden, hadden we sowieso de discussie niet. Laten we nou niet dader en slachtoffer gaan omwisselen.
Je hebt het nu over mensen die niet willen dat ze met hij of zij worden aangesproken maar die willen dat er een vierde aanwijzend voornaamwoord bijkomt om genderneutraliteit te kunnen garanderen. Dat ze voor goed gebruik daarvan een jodenster moeten gaan dragen (want ik wil niet met die genderneutrale term aangesproken worden) schijnt ze niet te kunnen boeien.
pi_158619603
Ik nam voor het gemak even aan dat Fixers inmiddels bij voorkeur als vrouw door het leven gaat. Verder zijn we het eigenlijk wel eens :)
pi_158619644
Gewoon niet registreren kan ook natuurlijk. Het geeft bij NS geen enkel doel.
dag
pi_158619651
dat met die jodenster mis ik trouwens even, maar okee.
pi_158619711
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
dat met die jodenster mis ik trouwens even, maar okee.
Omdat je anders niet weet of je het nieuwe aanwijzende voornaamwoord moet gebruiken.
  maandag 28 december 2015 @ 22:41:35 #236
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_158619764
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 20:37 schreef James1988 het volgende:

[..]

Dat. En RER _O_
Waarom hebben ze op een aantal lijnen eigenlijk voor luchtbanden gekozen? Maf gehobbel.. RER maar 1x gebruikt, en alleen omdat het kon. Niet omdat het moest.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_158619816
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:38 schreef Peter het volgende:
Gewoon niet registreren kan ook natuurlijk. Het geeft bij NS geen enkel doel.
*O* JAAAA dat kan natuurlijk ook :Y _O_

En natuurlijk moet het ook zo.

"Hallo goedemorgen"
- "Hallo, een retourtje Assen graag. 2e klas, vol tarief. Alstublieft."
"Broek uit."
- "Sorry wat? :? "
"Broek uit."
- "Je maakt een grapje. Een slecht grapje trouwens. Nou mag ik m'n kaartje? De trein gaat zo."
"Als ik niet weet of je een pik of een kut hebt krijg je geen kaartje."

Dat is wat we tegenwoordig doodnormaal moeten vinden. Hallo wat?
pi_158620167
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 22:41 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Waarom hebben ze op een aantal lijnen eigenlijk voor luchtbanden gekozen? Maf gehobbel.. RER maar 1x gebruikt, en alleen omdat het kon. Niet omdat het moest.
Meer frictie dan staal op staal
pi_158620173
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

*O* JAAAA dat kan natuurlijk ook :Y _O_

En natuurlijk moet het ook zo.

"Hallo goedemorgen"
- "Hallo, een retourtje Assen graag. 2e klas, vol tarief. Alstublieft."
"Broek uit."
- "Sorry wat? :? "
"Broek uit."
- "Je maakt een grapje. Een slecht grapje trouwens. Nou mag ik m'n kaartje? De trein gaat zo."
"Als ik niet weet of je een pik of een kut hebt krijg je geen kaartje."

Dat is wat we tegenwoordig doodnormaal moeten vinden. Hallo wat?
_O-

Dat dus, de registratie van dat gegeven dient voor de NS geen enkel doel. Het is nuttiger als je een beetje lijkt op de pasfoto die op je stamkaart/OV-Chipkaart staat.
pi_158624328
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 22:51 schreef b2py het volgende:

[..]

Meer frictie dan staal op staal
En minder vibratie toch?
Bij twijfel: gebruik beton.
  dinsdag 29 december 2015 @ 01:18:00 #241
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_158624435
quote:
17s.gif Op maandag 28 december 2015 22:51 schreef Fixers het volgende:

[..]

_O-

Dat dus, de registratie van dat gegeven dient voor de NS geen enkel doel. Het is nuttiger als je een beetje lijkt op de pasfoto die op je stamkaart/OV-Chipkaart staat.
Toen ik net in de trein naar huis zat en gecontroleerd werd moest ik even denken aan een verhaal van een HC op een ander forum. Dat HC's vaak wel even een blik op de pasfoto werpen om te kijken of jij het bent.
Ik gaf mijn chipkaart (zonder erbij na te denken) met de GVB-zijde naar boven, HC controleert en prima. Sommige HC's draaien hem wel even met de pasfoto-zijde naar boven, maar lang niet allemaal. Ik zat na die controle net even mijn kaart goed te bekijken.. er zitten superveel glittertjes over de kaart en foto, de foto is minstens 5 jaar oud, en niet bijzonder scherp. Misschien geloven ze het wel omdat ik op de foto een petje draag en dat nog steeds wel eens doe. Geen idee.
Áls ik al een opmerking over mijn kaart krijg (HC of loket) dan is dat omdat ik DalVoordeel heb, op een persoonlijke kaart van GVB. 'Je kunt helemaal geen NS-producten op deze kaart hebben want het is een kaart van GVB!!!!!' Euh dat kan wel, dat zie je toch?

Terugkomend op die HC in dat artikel op een ander forum.. die heeft dus eens een 'getinte medelander' aangetroffen met een kaart van een blond meisje. Dat klopte dus niet :P
doei
  Redactie Sport dinsdag 29 december 2015 @ 01:40:16 #242
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_158624696
Tja, niet kloppende kaarten zijn er zoveel. Gisteren nog iemand met een sterabonnement, geldig tot 21-10-2016. Althans, zo leek het, want toen ik goed keek was het wel een hele vreemde 6:
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 29 december 2015 @ 01:45:59 #243
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_158624790
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 21:14 schreef b2py het volgende:
Clever, ze kunnen dat prima eisen :P
Dat stukje spoor heeft zelfs een eigen netwerkverklaring :o
pi_158625884
Versssss van de pers, schoonmaker met haast

dinsdag 29 december 2015 @ 08:37:40 #245
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_158626603
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 05:58 schreef Maegrim het volgende:
Versssss van de pers, schoonmaker met haast

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was jij dat?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_158626608
Boem is ho. :|W
Die overwegen zijn zelfs nog voorzien van lampies, maar daar naar kijken...

Overigens net een tunnelstoring in de Barendrecht tunnel op de HSL. Toch wel apart, vanochtend met leeg materieel gewoon er doorheen gegaan en daarna nog een leeg mat er achteraan (voor de 905 en de 907).
Schijnbaar is ie daarna in de stress geschoten, want ik werd met de 907 via Dordrecht geleid. De treindienstleiding werkte perfect mee, dus ik kwam op de minuut op tijd gewoon in Rotterdam aan.
En uiteraard staat daar plus 5 op de borden en blijft het sein op vertrektijd rood. Gelukkig werkte ook daar de treindienstleiding mee en kon ik met minimale vertraging verder naar Schiphol. Uiteraard daar hetzelfde verhaal. Schijnbaar is op tijd rijden een beetje passé :P
Maar toch nog keurig op tijd in Amsterdam aangekomen *O*
  dinsdag 29 december 2015 @ 08:39:47 #247
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_158626621
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 08:38 schreef MTL het volgende:
Boem is ho. :|W
Die overwegen zijn zelfs nog voorzien van lampies, maar daar naar kijken...
WIDO's zijn ook heel moeilijk om af te lezen... Laatst ging het op Amersfoort ook maar net goed.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_158626637
Bij nader inzien: ik zie bij die overweg op de foto's eigenlijk geen lampjes. Apart, ik dacht dat eigenlijk alle overwegen op de Watergraafsmeer daarvan voorzien waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')