Ik hoor liever dit uur dan die Cantate om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 1 song na hoef ik dit niet te beluisteren...
* MadMaster zet Shaffy Cantate op...
Vond ik een redelijke veilige gok bij jouquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, die is nog luisterenswaardig.
* MadMaster zet Shaffy Cantate nogmaals op...
Gelachen.quote:
Dit wordt toch wel eng...quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Vond ik een redelijke veilige gok bij jou
waarom niet? hoort er niet in...feit.....quote:
Jullie vragen er zelf om, want dit hoort niet in de lijst, hoe leuk je dit als kindje ook vondquote:
Retweet #ogendichtquote:
Jeugdsentiment voor vele waaronder ondergetekendequote:Op zaterdag 26 december 2015 10:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom niet? hoort er niet in...feit.....
Zware dagen voor ons hč?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Verkeerd lezen zit in de familie?
Ik zei de oudste van de 6 nieuwe binnenkomers
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bjork vindt dit niet leuk.quote:
Ook niet hun beste, maar ik denk wel hun beste die ook een beetje in de Top past. Ik kan me Instant Street, Roses, Suds of Secret Hell niet voorstellen..quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:06 schreef Mathijz het volgende:
Van alle nummers dan alleen Hotellounge...
Ik bjork ook niet zo, maar hoezo?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bjork vindt dit niet leuk.
Ja, maar het heeft niks te maken met dat Pokemon een geniale gamereeks is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |