Zware dagen voor ons hè?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Verkeerd lezen zit in de familie?
Ik zei de oudste van de 6 nieuwe binnenkomers
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom niet? hoort er niet in...feit.....
Bjork vindt dit niet leuk.quote:
Ook niet hun beste, maar ik denk wel hun beste die ook een beetje in de Top past. Ik kan me Instant Street, Roses, Suds of Secret Hell niet voorstellen..quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:06 schreef Mathijz het volgende:
Van alle nummers dan alleen Hotellounge...
Ik bjork ook niet zo, maar hoezo?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bjork vindt dit niet leuk.
Ja, maar het heeft niks te maken met dat Pokemon een geniale gamereeks is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom niet? hoort er niet in...feit.....
Ik had suds als vrije keuze.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niet hun beste, maar ik denk wel hun beste die ook een beetje in de Top past. Ik kan me Instant Street, Roses, Suds of Secret Hell niet voorstellen..
Daarom heb ik deze gekozen om op te stemmenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook niet hun beste, maar ik denk wel hun beste die ook een beetje in de Top past.
Ik ga maar gedichten overschrijven. Kijken of dat wel lukt. Peace heeft ze gemaakt, maar ik schrijf ze. We hebben geen printer thuis.quote:
Het is dEUS, en dat is een liedje van de Sugarcubes (oude band van Bjork) waaruit de ironie moet spreken.quote:
Dat vind ik niveautje Pokemon.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:09 schreef Szura het volgende:
Volgend uur Breakfast at Tiffany's die gewoon gestegen is
Aangezien dit een topic in MUZ is, mag dat hoor...quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft niks te maken met dat Pokemon een geniale gamereeks is.
Het liedje hoort niet in de lijst, maar haten op Pokemon in zijn algemeen is onterecht
Oh zo....ik zit mobiel en had geen zin aan te passen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is dEUS, en dat is een liedje van de Sugarcubes waaruit de ironie moet spreken.
Die heeft een irritante stem.quote:
Ik vind Gotta Catch 'em All muzikaal nog altijd beter dan een hoop meuk die ik de afgelopen 24 uur heb gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft niks te maken met dat Pokemon een geniale gamereeks is.
Het liedje hoort niet in de lijst, maar haten op Pokemon in zijn algemeen is onterecht
echt niet. Zita Swoon isquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft een irritante stem.
Het in de lijst zetten roept weerstand opquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het muzikaal niveautje Glennis Grace. Da's dus, ehm, niet best..quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind Gotta Catch 'em All muzikaal nog altijd beter dan een hoop meuk die ik de afgelopen 24 uur heb gehoord
Nee joh. Die isquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft een irritante stem.
Die staat er ook in, dus dan mag dit ook welquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het muzikaal niveautje Glennis Grace. Da's dus, ehm, niet best..
Gewetensvraag, volgend jaar eruit: pokemon of claudia? Wie heeft je voorkeur?quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het muzikaal niveautje Glennis Grace. Da's dus, ehm, niet best..
Pokemon zonder twijfel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewetensvraag, volgend jaar eruit: pokemon of claudia? Wie heeft je voorkeur?
Allebeiquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pokemon!quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
feelsquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:12 schreef Fretwork het volgende:
Rocket Man in Californication was puur genot
>Private dancerquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sixty Years On>Rocket Man > Tiny Dancer
Duizend plaatsen te hoog.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Claudia vind ik een prima notering, alleen een paar honderd plaatsen te hoog.
Ach dan zijn wij er ook niet.. dat scheelt een stuk..quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:12 schreef D. het volgende:
Dat was net dus de eerste van mijn lijst, en de 2e moet ik waarschijnlijk missen vanwege 'gezelligheid'
(OMD, rond 17:20u)
Ik heb vannacht mijn eerste nummer al gehoord.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:13 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik krijg morgen pas mijn eerste nummer te horen
Gewoon even tien minuutjes met een koptelefoon op gaan zittenquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:12 schreef D. het volgende:
Dat was net dus de eerste van mijn lijst, en de 2e moet ik waarschijnlijk missen vanwege 'gezelligheid'
(OMD, rond 17:20u)
Pokemonquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind deze fijnerquote:Op zaterdag 26 december 2015 10:13 schreef peaceman het volgende:
Dit is een prima plaatje.. al is Tiny Dancer mooier
Eens.quote:Op zaterdag 26 december 2015 10:13 schreef peaceman het volgende:
Dit is een prima plaatje.. al is Tiny Dancer mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |