abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159823924
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:02 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Een kleine whiskey zo vlak voor het slapen gaan gaat er wel in danku :Y
Whiskey voor jou. En Cad? Lichtkogel?
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:05:29 #52
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159823995
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik geef een rondje. Wat zal het zijn?
Morgen weer werken dus ik bedank. Dankjewel voor het aanbod. Evengoed cheers op onze flapdrol ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159824031
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Morgen weer werken dus ik bedank. Dankjewel voor het aanbod. Evengoed cheers op onze flapdrol ^O^
Cheers! Ik duik er ook zo in want morgen weer vroeg dag. Truste alvast :z
pi_159824163
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij lacht alleen maar. De grootste problemen lacht hij weg :N
Nou inderdaad. Sterker nog, hij stond nou zelfs een standup comedy-show op te voeren terwijl hij nagenoeg onzichtbaar is verder.
-
pi_159824183
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Whiskey voor jou. En Cad? Lichtkogel?
Ik pak een biertje erop ;) :)
-
pi_159824228
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik pak een biertje erop ;) :)
Proost !
Ik ga lekker pitten.
Tot morgen allemaal :W
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:22:47 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159824579
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:58 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Daar moet op gedronken worden Hi Ha Ho :D :P

heb morgen vrij dus 1tje kan wel!
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 22:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik geef een rondje. Wat zal het zijn?
Heb al thnx :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159824669
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

heb morgen vrij dus 1tje kan wel!

[..]

Heb al thnx :+
2tje kan ook wel! Proost Guyv en voor straks slaap lekker :z
  woensdag 10 februari 2016 @ 23:55:47 #59
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159825528
Ik duik er ook in. Leuk dat we het eens zijn met zijn allen over iets, dat is uniek. Welterusten allemaal en morgen weer gezond op :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159826889
Ik dacht dat hier misschien wat interessants te lezen zou zijn, maar dit lijkt meer op een slowchat als ik het zo zie.
pi_159826974
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:25 schreef Infection het volgende:
Ik dacht dat hier misschien wat interessants te lezen zou zijn, maar dit lijkt meer op een slowchat als ik het zo zie.
_O- Nou JAAAA zeg! :D Ik kom ook even hier kijken na lange tijd, tref ik jou hier aan! :D

Anyway, er zijn wel genoeg andere topics over soortgelijke onderwerpen. :)
Dit is ook wel een interessant draadje: BNW / Stevenen we af op een burgeroorlog in Europa? #6
pi_159827006
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:35 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Nou JAAAA zeg! :D Ik kom ook even hier kijken na lange tijd, tref ik jou hier aan! :D

Anyway, er zijn wel genoeg andere topics over soortgelijke onderwerpen. :)
Dit is ook wel een interessant draadje: BNW / Stevenen we af op een burgeroorlog in Europa? #6
_O-

Ik vond het wel een poging waard na de eerdere 'discussie' in NWS. En ik ken het topic inderdaad, maar alsnog bedankt.
pi_159827035
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:39 schreef Infection het volgende:

[..]

_O-

Ik vond het wel een poging waard na de eerdere 'discussie' in NWS. En ik ken het topic inderdaad, maar alsnog bedankt.
Het valt me wel op dat meer en meer mensen langzaam maar zeker merken dat in [BNW] en aantal zaken toch wel akelig goed lijken te kloppen.
Veel dingen hier gaan me nog steeds wel echt veel te ver en sommige dingen zijn gewoon aantoonbaar fout, maar toch beangstigt het me soms een beetje als ik zie wat er hier WEL klopt.
pi_159827068
quote:
2s.gif Op donderdag 11 februari 2016 01:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Het valt me wel op dat meer en meer mensen langzaam maar zeker merken dat in [BNW] en aantal zaken toch wel akelig goed lijken te kloppen.
Veel dingen hier gaan me nog steeds wel echt veel te ver en sommige dingen zijn gewoon aantoonbaar fout, maar toch beangstigt het me soms een beetje als ik zie wat er hier WEL klopt.
Klopt. Ik reageer eigenlijk nooit in BNW vanwege de vele (naar mijn mening) nonsense wat hier gepost wordt. Maar sommige topics, zoals bijvoorbeeld deze, hebben een veel grotere kern van realisme wat het toch wel de moeite waard maakt om meer in te verdiepen.
pi_159827205
WW3 in de maak?

NWO Foments World War Between U.S. And Russia

Gepubliceerd op 10 feb. 2016
While good Americans focus on the struggle associated with putting their votes, livelihood, and the future of their children into the hands of incorporated career criminal politicians. The monstrosity known as the Military Industrial Complex manages an incoming wave of global horror ratcheting up for a new phase likely to create mass terror attacks to be exploited by the Department of Homeland Security, the NSA, the CIA and the Pentagon in order to sway the national narrative during an election year.

So what are Obama and his billionaire global masters scheming up to counteract the collapse of their highly malicious actions?

They are sending in Saudi Arabia to Syria in order to curb Russian, Iranian security forces, Hezbollah and Iraqi Shi’a fighters as they close in on the major jihadist stronghold of Aleppo and surrounding countryside. Kurt Nimmo writes “The invasion, reportedly planned for March, and billed as an offensive against the Islamic State will put the Saudi coalition into direct conflict with the SAA, Iranian security forces, Hezbollah, Iraqi Shi’a militias and the Russians.

In October the leading globalist Zbigniew Brzezinski told the Financial Times he advised Obama to disarm the Russians if they keep attacking the CIA-trained militants in Syria. “The Russian naval and air presences in Syria are vulnerable, isolated geographically from their homeland,” Brzezinski said. “They could be ‘disarmed’ if they persist in provoking the US.”

The Saudi-led invasion is part of the strategy outlined by Brzezinski. It is designed to raise the stakes for Russia and its partners and drive Iran out of Syria.The strategy, however, is highly risky and is likely to result in an escalation and widening of the conflict and, in a worse case scenario, precipitate direct conflict between the United States and Russia. A directive rolling towards escalation of a World War openly waged for the sake of a small group of multi billionaires as they desperately clamor to control every living being on Earth.
There is only one religion
pi_159835499
Tusk vreest 'dodelijke referenda-epidemie' en waarschuwt voor Wereldoorlog

http://www.geenstijl.nl/m(...)k_entertain_you.html
pi_159857082
en onze altijd goede bronnen gebruikende xander heeft het er ook weer over, de bijbelse Gog Magog oorlog is in aantocht....

http://xandernieuws.punt.(...)udische-invasie-Syri
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_159857206
quote:

[..]

Nice. Blijf lekker hier rondlezen en posten zou ik zeggen. ;)
-
pi_159857242
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:19 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nice. Blijf lekker hier rondlezen en posten zou ik zeggen. ;)
Whehe, thx voor de uitnodiging! :D ^O^
pi_159857247
quote:

[..]

Ook een stilstaande klok heeft twee keer per dag gelijk, jonge padawan ;)
pi_159857331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ook een stilstaande klok heeft twee keer per dag gelijk, jonge padawan ;)
Alleen gaat dit over zeer grote dingen die niet op simpele logica berusten. :)
  vrijdag 12 februari 2016 @ 12:39:22 #72
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159857577
Ach het is niet voor niets dat Frankrijk conspiracy theories wil gaan verbieden. Zal hier straks ook wel gebeuren als we dan straks eindelijk onze eerste aanslag hebben gehad zodat ze ook hier de politiestaat kunnen activeren.
pi_159859949
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Ach het is niet voor niets dat Frankrijk conspiracy theories wil gaan verbieden. Zal hier straks ook wel gebeuren als we dan straks eindelijk onze eerste aanslag hebben gehad zodat ze ook hier de politiestaat kunnen activeren.
Tja... en dan krijg je allemaal van die lui op het forum die tr's gaan uitsturen want 'complottheorie en dat mag niet', om zichzelf daarna een schouderklopje te geven dat ze denken een goede daad verricht te hebben, 'want de Staat zegt..'
-
pi_159859992
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 12:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Alleen gaat dit over zeer grote dingen die niet op simpele logica berusten. :)
Golven in de geschiedenis van de mensheid, mijn beste Watson. Dit is een terugkerend fenomeen.

Gaat vaak gepaard met de stand van de economie. Het grote verschil met nu en de afgelopen decennia is dat met name de islam ineens mee komt spelen. Een religie/cultuur die nog 500 jaar achterloopt minstens op de rest van de wereld.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 14:36:12 #75
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159860109
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 14:29 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Tja... en dan krijg je allemaal van die lui op het forum die tr's gaan uitsturen want 'complottheorie en dat mag niet', om zichzelf daarna een schouderklopje te geven dat ze denken een goede daad verricht te hebben, 'want de Staat zegt..'
Ja inderdaad, krijg er nu al jeuk van als ik er aan denk. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')