Whiskey voor jou. En Cad? Lichtkogel?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Een kleine whiskey zo vlak voor het slapen gaan gaat er wel in danku
Morgen weer werken dus ik bedank. Dankjewel voor het aanbod. Evengoed cheers op onze flapdrolquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geef een rondje. Wat zal het zijn?
Cheers! Ik duik er ook zo in want morgen weer vroeg dag. Truste alvastquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Morgen weer werken dus ik bedank. Dankjewel voor het aanbod. Evengoed cheers op onze flapdrol
Nou inderdaad. Sterker nog, hij stond nou zelfs een standup comedy-show op te voeren terwijl hij nagenoeg onzichtbaar is verder.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij lacht alleen maar. De grootste problemen lacht hij weg
Ik pak een biertje eropquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Whiskey voor jou. En Cad? Lichtkogel?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden Hi Ha Ho![]()
Heb al thnxquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik geef een rondje. Wat zal het zijn?
2tje kan ook wel! Proost Guyv en voor straks slaap lekkerquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb morgen vrij dus 1tje kan wel!
[..]
Heb al thnx
quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:25 schreef Infection het volgende:
Ik dacht dat hier misschien wat interessants te lezen zou zijn, maar dit lijkt meer op een slowchat als ik het zo zie.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:35 schreef ToT het volgende:
[..]Nou JAAAA zeg!
Ik kom ook even hier kijken na lange tijd, tref ik jou hier aan!
Anyway, er zijn wel genoeg andere topics over soortgelijke onderwerpen.
Dit is ook wel een interessant draadje: BNW / Stevenen we af op een burgeroorlog in Europa? #6
Het valt me wel op dat meer en meer mensen langzaam maar zeker merken dat in [BNW] en aantal zaken toch wel akelig goed lijken te kloppen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:39 schreef Infection het volgende:
[..]![]()
Ik vond het wel een poging waard na de eerdere 'discussie' in NWS. En ik ken het topic inderdaad, maar alsnog bedankt.
Klopt. Ik reageer eigenlijk nooit in BNW vanwege de vele (naar mijn mening) nonsense wat hier gepost wordt. Maar sommige topics, zoals bijvoorbeeld deze, hebben een veel grotere kern van realisme wat het toch wel de moeite waard maakt om meer in te verdiepen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat meer en meer mensen langzaam maar zeker merken dat in [BNW] en aantal zaken toch wel akelig goed lijken te kloppen.
Veel dingen hier gaan me nog steeds wel echt veel te ver en sommige dingen zijn gewoon aantoonbaar fout, maar toch beangstigt het me soms een beetje als ik zie wat er hier WEL klopt.
Nice. Blijf lekker hier rondlezen en posten zou ik zeggen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat meer en meer mensen langzaam maar zeker merken dat in [BNW] en aantal zaken toch wel akelig goed lijken te kloppen.
Veel dingen hier gaan me nog steeds wel echt veel te ver en sommige dingen zijn gewoon aantoonbaar fout, maar toch beangstigt het me soms een beetje als ik zie wat er hier WEL klopt.
Whehe, thx voor de uitnodiging!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nice. Blijf lekker hier rondlezen en posten zou ik zeggen.
Ook een stilstaande klok heeft twee keer per dag gelijk, jonge padawanquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen gaat dit over zeer grote dingen die niet op simpele logica berusten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:21 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ook een stilstaande klok heeft twee keer per dag gelijk, jonge padawan
Tja... en dan krijg je allemaal van die lui op het forum die tr's gaan uitsturen want 'complottheorie en dat mag niet', om zichzelf daarna een schouderklopje te geven dat ze denken een goede daad verricht te hebben, 'want de Staat zegt..'quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:39 schreef BarryOSeven het volgende:
Ach het is niet voor niets dat Frankrijk conspiracy theories wil gaan verbieden. Zal hier straks ook wel gebeuren als we dan straks eindelijk onze eerste aanslag hebben gehad zodat ze ook hier de politiestaat kunnen activeren.
Golven in de geschiedenis van de mensheid, mijn beste Watson. Dit is een terugkerend fenomeen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen gaat dit over zeer grote dingen die niet op simpele logica berusten.
Ja inderdaad, krijg er nu al jeuk van als ik er aan denk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tja... en dan krijg je allemaal van die lui op het forum die tr's gaan uitsturen want 'complottheorie en dat mag niet', om zichzelf daarna een schouderklopje te geven dat ze denken een goede daad verricht te hebben, 'want de Staat zegt..'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |