SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
[ Bericht 1% gewijzigd door PippenScottie op 26-12-2015 08:03:35 ]My friends all drive horses![]()
Schone lei; niks aan het handje en de rust is weergekeerd
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
![]()
Op dit nummer heb ik 1 van mijn kinderen verwekt, op zeker
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!![]()
Respect.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:26 schreef Impressme het volgende:
My friends all drive horses![]()
Nee, helaas nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:27 schreef PippenScottie het volgende:
Is high hopes een 10 minuten plus epos?
Tevens -purist.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:26 schreef Impressme het volgende:
die is vast goed gelukt dan!
-Scorpion_17![]()
Zekers, mijn jongste is vandaag jarig. En het is een kanjerquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]die is vast goed gelukt dan!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:29 schreef Impressme het volgende:
[..]
Zekers, mijn jongste is vandaag jarig. En het is een kanjer
-Scorpion_17![]()
Moest het even opzoeken, maar staat op The Divison Bell. Ik luister meestal de Pulse-liveversiequote:Op zaterdag 26 december 2015 03:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ken het wel. Welk album staat het op? The Wall?
Tevens -purist.![]()
Feliquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:29 schreef Impressme het volgende:
[..]
Zekers, mijn jongste is vandaag jarig. En het is een kanjer
Tevens -purist.![]()
Thank you, 15 alweerquote:
Ik vond het ook net.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken, maar staat op The Divison Bell. Ik luister meestal de Pulse-liveversie
Misschien in januari maar weer eens gaan luisteren. Is puur genieten dit.My friends all drive horses![]()
Time flies.quote:
Maar de rust is terug dus ik ga hierna kijken of mijn bedje er nog staat.
Tot morgen en anders allemaal nog hele fijne dagen!![]()
-Scorpion_17![]()
Fijne dagenquote:Op zaterdag 26 december 2015 03:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Time flies.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Trustequote:Op zaterdag 26 december 2015 03:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Time flies.
Is die extra DJ in het zwarte shirt nou een jongen?
Jajajajabennuechtweg
-Scorpion_17![]()
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op zaterdag 26 december 2015 03:42 schreef houdjemond het volgende:
Is die extra DJ in het zwarte shirt nou een jongen?
Jajajajabennuechtweg
En nu gaan slapen!!!
My friends all drive horses![]()
Mogen deze linkjes in de OP? Die is nu een beetje oud.![]()
I can't dance, I can't talk. The only thing about me is the way that I walk.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Tegen die tijd lig ik waarschijnlijk te pitten en krijg ik het dientengevolge niet meer bewust mee.quote:
Soms zou je willen dat een mens niet hoefde te slapen
Tevens -purist.![]()
Heeeeeee mister tambourine man, play a song for me
En toen liep dat café daar weer vol. Wat mensen er al niet voor over hebben om daar een half uur tot een uur te mogen zitten...
Enfin, Herman is geweest; zij die gaan slapen groeten u
Tevens -purist.![]()
Aha, leuk! Ik zou er zelf nooit op stemmen, maar gelukkig doen anderen dat dan wel.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik ken dit nummer totaal niet. En de band ook al niet.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Waarom zou je naar dat cafe komen om een beetje voor je uit te staren? Zie zoveel mensen daar zo duf zitten.
Ekdom heeft zich 3 kwartier kunnen beheersen, nu gaat ie losLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nadrinken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 07:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat doen die mensen zou vroeg daar? Beetje voor zich uitkijken?![]()
Ik danste.quote:Op zaterdag 26 december 2015 07:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat doen die mensen zou vroeg daar? Beetje voor zich uitkijken?![]()
Thanks, done!quote:Op zaterdag 26 december 2015 04:46 schreef Pino112 het volgende:
Mogen deze linkjes in de OP? Die is nu een beetje oud.My friends all drive horses![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Niet echt een lekker liedje om wakker bij te worden
Ik werd wakker met Crazy Horsesquote:Op zaterdag 26 december 2015 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet echt een lekker liedje om wakker bij te worden![]()
![]()
Tussen 5 en 7 wel wat hele toffe dingetjes gemist, jammer![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het eerste liedje wat ik vanmorgen hoorde was All Of My Heart van ABC.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet echt een lekker liedje om wakker bij te wordenBeter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Mississippi
Karina plaatje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het staat inderdaad niet in de database.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:15 schreef PippenScottie het volgende:
Dit zal Ekdom bij 3FM weinig gedraaid hebben,[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar Pussycat kent hij ook zijn hoofd, zo te zien.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het staat inderdaad niet in de database.![]()
Oeh, mooie van VDH. Toen ze nog op grote festivals stonden.My friends all drive horses![]()
Ik vind de versie van Demi Lovato beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kan ik jou nu op mijn scherm zien?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee ik ben net een uurtje geweest maar blijkbaar kon je me wel zien dansen op I Want You Back.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan ik jou nu op mijn scherm zien?![]()
Jammer, gemist.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee ik ben net een uurtje geweest maar blijkbaar kon je me wel zien dansen op I Want You Back.
Maar was het leuk?Make love, not war ☮![]()
Jammer, ik had je wel herkend.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee ik ben net een uurtje geweest maar blijkbaar kon je me wel zien dansen op I Want You Back.
Dit hoeft niet van mij..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit vind ik prachtig, net als Twee Meisjes (maar die is eruit dacht ik)quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:26 schreef Diaan73 het volgende:
Is dit het Nederlands uurtje?
Dit is wel mooi trouwens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat had ik tijdens Serious Request. Helpt het om de stream opnieuw op te starten?quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:26 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit krijg ik steeds te zien:
[ afbeelding ]Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Als ik via de site van top2000 naar " kijk live" ga, kan ik het gewoon zien.
Dit is de link: http://radioplayer.npo.nl/radio2/?video=1Make love, not war ☮![]()
Twee meisjes weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik prachtig, net als Twee Meisjes (maar die is eruit dacht ik)
Make love, not war ☮![]()
Nee krijg ik helaas hetzelfde te zienquote:Op zaterdag 26 december 2015 08:28 schreef Diaan73 het volgende:
Als ik via de site van top2000 naar " kijk live" ga, kan ik het gewoon zien.
Dit is de link: http://radioplayer.npo.nl/radio2/?video=1Nee ook niet helaasquote:Op zaterdag 26 december 2015 08:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat had ik tijdens Serious Request. Helpt het om de stream opnieuw op te starten?![]()
Misschien ligt het dan toch aan je laptop/pc.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nee krijg ik helaas hetzelfde te zien
ah de Plisie weer, en weer met een fijne.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja hoor! Leuke mix van families en autisten! Snap alleen niet waarom sommige mensen als groep voor dag en dauw opstaat om vervolgens met t hoofd gebogen over je telefoon aan tafel gaat zitten. Was ook vermakelijk te zien dat de dooien opleefden toen Gerard naar buiten kwam om op Haddaway te dansen. Hij is echt een god onder de radio tweeërs.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer, gemist.
Maar was het leuk?![]()
Cool!quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hoor! Leuke mix van families en autisten! Snap alleen niet waarom sommige mensen als groep voor dag en dauw opstaat om vervolgens met t hoofd gebogen over je telefoon aan tafel gaat zitten. Was ook vermakelijk te zien dat de dooien opleefden toen Gerard naar buiten kwam om op Haddaway te dansen. Hij is echt een god onder de radio tweeërs.
Ekdom is niet alleen onder radio 2ers een god.My friends all drive horses![]()
Tof!quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hoor! Leuke mix van families en autisten! Snap alleen niet waarom sommige mensen als groep voor dag en dauw opstaat om vervolgens met t hoofd gebogen over je telefoon aan tafel gaat zitten. Was ook vermakelijk te zien dat de dooien opleefden toen Gerard naar buiten kwam om op Haddaway te dansen. Hij is echt een god onder de radio tweeërs.![]()
Eigenlijk zouden ze het gebruik van een telefoon moeten verbieden daar in het café. Alleen voor het maken van foto's.
Kicks.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hoor! Leuke mix van families en autisten! Snap alleen niet waarom sommige mensen als groep voor dag en dauw opstaat om vervolgens met t hoofd gebogen over je telefoon aan tafel gaat zitten. Was ook vermakelijk te zien dat de dooien opleefden toen Gerard naar buiten kwam om op Haddaway te dansen. Hij is echt een god onder de radio tweeërs.
Ik ben paar keer tussen 23 en 02 uur gegaan. Toen was het meer een echt café zeg maar.
"Juiste" muziek helpt natuurlijk wel.![]()
![]()
Ik vind hem beter in Buffalo Springfield of CSNY, dat wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Neil Young... ik vind er niet veel aan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens een vriend van me zingt Neil Young altijd alsof hij moet poepen.
Hij heeft wel een beetje gelijk ergens...My friends all drive horses![]()
Ja, eens.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens een vriend van me zingt Neil Young altijd alsof hij moet poepen.
Hij heeft wel een beetje gelijk ergens...
Inderdaad. Ik heb n paar foto's gemaakt, verder geplaybEkdomt, gedanst en ontbijt naar binnen gewerkt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tof!![]()
Eigenlijk zouden ze het gebruik van een telefoon moeten verbieden daar in het café. Alleen voor het maken van foto's.![]()
had verwacht dat dit er wel al uit zou liggen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb n paar foto's gemaakt, verder geplaybEkdomt, gedanst en ontbijt naar binnen gewerkt.![]()
Het beeld van cultura staat stil. Mooi moment om even de digitale ontvangen te resetten.Make love, not war ☮![]()
Nou ja, van Adele kan ik me nog voorstellen dat een bepaald soort mensen dat in hun top 10 van beste liedjes heeft staan. Als dat je smaak is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:44 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit liever dan Adele.
Bij Lady GaGa kan ik me niet voorstellen dat iemand dit een van de beste liedjes aller tijden vindtLaffe huichelaar![]()
Het is meer dat ik hier vrolijk van wordt en van alles van Adele allerminst.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, van Adele kan ik me nog voorstellen dat een bepaald soort mensen dat in hun top 10 van beste liedjes heeft staan. Als dat je smaak is.
Bij Lady GaGa kan ik me niet voorstellen dat iemand dit een van de beste liedjes aller tijden vindt![]()
![]()
poke her face mag wel naar de uitgang. Er mag wel een plaatje van Lady Gaga in, Bad Romance ofzo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat begrijp ik heel goed. Ik hoor ook liever GaGa, maar ik vind Adele persoonlijk wel eerder in de top 2000 passenquote:Op zaterdag 26 december 2015 08:47 schreef asco het volgende:
[..]
Het is meer dat ik hier vrolijk van wordt en van alles van Adele allerminst.Laffe huichelaar![]()
oh deze vind ik echt strontvervelend.
Buiten Raymond en de Plisie had ik beter in bed kunnen blijven liggen
Eens. De clip hierbij is helemaal lachwekkendquote:Op zaterdag 26 december 2015 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh deze vind ik echt strontvervelend.
Buiten Raymond en de Plisie had ik beter in bed kunnen blijven liggenLaffe huichelaar![]()
Adele heeft in ieder geval een heel herkenbare stem waar je verliefd op kunt zijn.
Dat heeft Lady GaGa nou niet in mijn optiek.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Bij Adele vind ik vooral haar schrijfkeuze op 21 vervelend - daar staan heel veel overemotionele liedjes op die ze zelf zingt alsof ze bijna moet janken, met een enorme overacting.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:49 schreef livelink het volgende:
Adele heeft in ieder geval een heel herkenbare stem waar je verliefd op kunt zijn.
Dat heeft Lady GaGa nou niet in mijn optiek.
Die nieuwe plaat en haar eerste vind ik goed te doen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze heeft een prachtige stem maar die liedjes hè? Ik vind ze zo hetzelfde en voortslepen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:49 schreef livelink het volgende:
Dat heeft Lady GaGa nou niet in mijn optiek.
En ik snap eigenlijk niet waarom ze hoog in de top2000 staat. Of beter, ik wil het niet snappen.Make love, not war ☮![]()
En dit nummer vind ik nou ook niet bepaald een Top2000-nummer.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik vind Chasing Pavements heel mooi.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Adele vind ik vooral haar schrijfkeuze op 21 vervelend - daar staan heel veel overemotionele liedjes op die ze zelf zingt alsof ze bijna moet janken, met een enorme overacting.
Die nieuwe plaat en haar eerste vind ik goed te doen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Erg eensch.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:50 schreef livelink het volgende:
En dit nummer vind ik nou ook niet bepaald een Top2000-nummer.![]()
Ik ken dit nummer helemaal niet. Ook weer zo'n kleinkunst-nummer? Dat is de laatste jaren wel in opmars, geloof ik.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik hoor het nu ook voor het eerst, maar ik vind het eigenlijk wel mooiquote:Op zaterdag 26 december 2015 08:53 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer helemaal niet. Ook weer zo'n kleinkunst-nummer? Dat is de laatste jaren wel in opmars, geloof ik.Laffe huichelaar![]()
Ik ken het ook niet maar het is nou niet dat ik het gevoel heb iets gemist te hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:53 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer helemaal niet. Ook weer zo'n kleinkunst-nummer? Dat is de laatste jaren wel in opmars, geloof ik.![]()
Beetje, maar ik vind Red Mij Niet een stuk mooier dan dit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:53 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer helemaal niet. Ook weer zo'n kleinkunst-nummer? Dat is de laatste jaren wel in opmars, geloof ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker met een nep dik aangezet accent berichten inspreken omdat je uit Den Haag komtLaffe huichelaar![]()
chasing pavements mag blijven ja, de rest van Adele aub linea recta naar de uitgang.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Chasing Pavements heel mooi.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Hometown Glory ook nog wel, en die Dylancover.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:58 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
chasing pavements mag blijven ja, de rest van Adele aub linea recta naar de uitgang.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goeiemorgen mensen
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Die Dylancover vind ik het vreselijkste Adele nummer, nog minder dan Helloquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hometown Glory ook nog wel, en die Dylancover.
Een goed geschreven liedje dat goed is gezongen, ik zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:03 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die Dylancover vind ik het vreselijkste Adele nummer, nog minder dan Hello
Skyfall vind ik ook wel oke trouwens. En Hello is in ieder geval beter dan alles op 21 maar is te vroeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Staat Bad Romance er niet (meer) in? Paar jaar geleden ook nog op gestemd. Dat was in m'n Psy-jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
poke her face mag wel naar de uitgang. Er mag wel een plaatje van Lady Gaga in, Bad Romance ofzo.![]()
1540quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat Bad Romance er niet (meer) in? Paar jaar geleden ook nog op gestemd. Dat was in m'n Psy-jaar.![]()
Ja versie van Dylan vind ik prima maar de Adele versie vind ik niks.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een goed geschreven liedje dat goed is gezongen, ik zie het probleem niet zo.
Skyfall vind ik ook wel oke trouwens. En Hello is in ieder geval beter dan alles op 21 maar is te vroeg.For you, there'll be no more crying.
Dit is een fijne Stones.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De versie van Luka Bloom isquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:06 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja versie van Dylan vind ik prima maar de Adele versie vind ik niks.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je Days vannacht nog gehoord?quote:
Oh en morge
Wiequote:
Neequote:Op zaterdag 26 december 2015 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je Days vannacht nog gehoord?
Oh en morge
En Long John Baldry, Police en Neil Young gemist, zie ik...![]()
Wakker geworden. Nog net even stones meepakken
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Had je tot vijf over 1 moeten blijven. Ik ging net 5 minuten van te voren naar bedquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee
En Long John Baldry, Police en Neil Young gemist, zie ik...
Ah, alweer zo'n pareltje
Ik ook zoietsquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je tot vijf over 1 moeten blijven. Ik ging net 5 minuten van te voren naar bed![]()
![]()
Pino
Pienjoquote:
Ik geloof dat ik AC/DC
Deze gaat de komende jaren heel flink stijgen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Back In Black![]()
![]()
![]()
![]()
Deze plaatje
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wie gaat er dood?quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat ik AC/DC
Deze gaat de komende jaren heel flink stijgen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niemand, maar sla de statistieken van de andere 2 AC/DC platen die er ooit niet in stonden er maar eens op na.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Even kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand, maar sla de statistieken van de andere 2 AC/DC platen die er ooit niet in stonden er maar eens op na."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jongens, ik heb zelden in mijnleven zo'n kater gehad"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gisteravond in de bar wel de top 2000 kunnen verdedigen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb de afgelopen jaren regelmatig een mashup van dit nummer met public enemy gedraaid, heb nu het idee dat ik iets mis![]()
![]()
Avicii
Fred
Nee die hadden mexi en ik net gemist vannachtquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zijn de Kinks niet volgens mij.![]()
Wat een contrast
Ah ja, hopelijk komt er volgend jaar nog een herkansing.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee die hadden mexi en ik net gemist vannachtDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat zeker jaquote:For you, there'll be no more crying.
Moggequote:
D.![]()
Dat mag ik hopen ja. Die mag er niet uit.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah ja, hopelijk komt er volgend jaar nog een herkansing.
Nou hoor ik dat nummer door het jaar heen regelmatig, dus dat ik hem niet gehoord heb is niet zo erg![]()
Lekker wakker worden met avicii
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Jonges, wat hebben jullie gisteravond uitgespookt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
hoezo?quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:29 schreef Dven het volgende:
Jonges, wat hebben jullie gisteravond uitgespooktI love music |Ajax forever
Metallica?quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:29 schreef D. het volgende:
Bijna vergeten, dadelijk komt de eerste van mijn lijstjeDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
glennis?quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
*niet durft te zeggen waar ie mee wakker werdI love music |Ajax forever
Ik kijk net even de uitvallers van dit jaar na en daar word ik toch knap chagrijnig van.
Weg Sparks, weg Maybe Tomorrow, Maybe Tonight, weg XTC, weg A Message To You Rudy, weg Shaffy Cantate, weg, weg, weg....
![]()
![]()
![]()
Shafft Cantate mis ik niet, vreselijk nummerFor you, there'll be no more crying.
nog te gaan dit uur
1675 Beautiful Christina Aguilera 2003
1674 Hou Me Vast Volumia! 1998
1673 The Name Of The Game ABBA 1977
1672 Fade To Black Metallica 1984
1671 Later Als Ik Groter Ben Bløf 2012
1670 Mr. Rock & Roll Amy Macdonald 2008![]()
er is een hoop moois voor teruggekomen.... Schijntquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik kijk net even de uitvallers van dit jaar na en daar word ik toch knap chagrijnig van.
Weg Sparks, weg Maybe Tomorrow, Maybe Tonight, weg XTC, weg A Message To You Rudy, weg Shaffy Cantate, weg, weg, weg....
![]()
1672
Duurt nog geen 2 minuten en is iconisch...quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:31 schreef laxus13 het volgende:
Shafft Cantate mis ik niet, vreselijk nummer![]()
2 minuten te langquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duurt nog geen 2 minuten en is iconisch...
Dadelijk, de eerste van mijn lijstjequote:Op zaterdag 26 december 2015 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
er is een hoop moois voor teruggekomen.... Schijnt![]()
![]()
Ik mis nog veel meer, maar de jeugd neemt het over...quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
er is een hoop moois voor teruggekomen.... Schijnt![]()
Is op zich waar, want veel rommel van Bløf en uit Volendam stond er al in.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
er is een hoop moois voor teruggekomen.... SchijntDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
tja zolang ze geen tijdslot van een jaar of 3 instellen, zal dat helaas zo blijven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis nog veel meer, maar de jeugd neemt het over...I love music |Ajax forever
dat is idd een stuk beter. Die heb ik trouwens wel gehoord, maar toen sliep ik nog.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik begon met de stones, Beatles en AC/DC. Mij hoor je niet klagenI love music |Ajax forever
De jeugd schijnt vooral op de jaren 70 te stemmen zei men op het nieuwsquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis nog veel meer, maar de jeugd neemt het over...![]()
![]()
Mijn eerste kwam al in het eerste uur. Dan maak je als stemmer wel het verschil.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
En morgenmiddag de 4e van mijn lijstjeDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Maar waar was je nou wakker mee geworden D. ?quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:30 schreef D. het volgende:
[..]
*niet durft te zeggen waar ie mee wakker werd![]()
Radio2 is daar blij meequote:Op zaterdag 26 december 2015 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis nog veel meer, maar de jeugd neemt het over...![]()
Dat wat ik noemde is grotendeels 70's...quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:34 schreef D. het volgende:
[..]
De jeugd schijnt vooral op de jaren 70 te stemmen zei men op het nieuws![]()
*zich overbodig voelt als stemmerquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mijn eerste kwam al in het eerste uur. Dan maak je als stemmer wel het verschil.![]()
![]()
![]()
Voor mij hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja. Die mag er niet uit.
Nou hoor ik dat nummer door het jaar heen regelmatig, dus dat ik hem niet gehoord heb is niet zo erg[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Amen!quote:For you, there'll be no more crying.
Lennon heeft wel 70s gestemd...
Psander de Pwiesenjee
Dan ligt het aan de huisvrouwen die nu massaal voor Adele en Claudia gaanquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wat ik noemde is grotendeels 70's...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga vandaag uit protest niet luisteren en thuis alleen de uitvallers draaien...
Altijd weer die huisvrouwen.....quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ligt het aan de huisvrouwen die nu massaal voor Adele en Claudia gaan![]()
Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga vandaag uit protest niet luisteren en thuis alleen de uitvallers draaien...![]()
![]()
De uitvallers heb ik eerder deze maand al een keertje opgezet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga vandaag uit protest niet luisteren en thuis alleen de uitvallers draaien...
Ik vind het ook een walgelijk hypocriete man.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Adele snap ik, Claudia heeft er maar 1...quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ligt het aan de huisvrouwen die nu massaal voor Adele en Claudia gaan![]()
Maar zoveel van Adele? En een nummer die nog niet eens echt uit is? Beetje over the top wat mij betreft.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adele snap ik, Claudia heeft er maar 1...Make love, not war ☮![]()
Eerste ABBA die ik hoor
Die heeft in haar eentje vast bijna net zoveel stemmen als Adele voor al haar nummers samenquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Adele snap ik, Claudia heeft er maar 1...![]()
![]()
Nou nou nouquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het ook een walgelijk hypocriete man.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
zo vaak heb jij die nog niet gehoordquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar zoveel van Adele? En een nummer die nog niet eens echt uit is? Beetje over the top wat mij betreft.
Ik bedoel niet Hello.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo vaak heb jij die nog niet gehoordOver Hello gesproken.....
![]()
![]()
![]()
Wel een van mijn favoriete Abba nummers
Wel geluisterdquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo vaak heb jij die nog niet gehoord![]()
![]()
ach die volgorde...quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:40 schreef cafca het volgende:
Hoop leuke nummers dit uur, die op een terechte plaats staan, als je niet kijkt wat er onder staatI love music |Ajax forever
Prachtige Metallica
Fade to Black![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaa precies op tijd voor de eerste MetallicaLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
een overbodige wmbquote:I love music |Ajax forever
Waar staat overigens Unforgiven III erin en 1 niet
Flikker Sad But True of Nothing Else Matters er maar uit, dit vind ik hun beste waar in gezongen wordt.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
NEM mag er zo uit inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flikker Sad But True of Nothing Else Matters er maar uit, dit vind ik hun beste waar in gezongen wordt.I love music |Ajax forever
Overigens is de beste Metallica-plaat natuurlijk Call of Ktulu. Burtongod.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Daar doelde ik inderdaad op met 'beste Metallicaplaat waar op gezongen wordt'.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:45 schreef Szura het volgende:
Overigens is de beste Metallica-plaat natuurlijk Call of Ktulu. Burtongod.
Orion staat overigens ook nog op 3 bij mij
Ik vind Sad But True de meest overbodige notering van ze eigenlijk, NEM is nog wel een classic maar Sad But True ook niet eens... en bovendien een behoorlijk matig liedje.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja die is ook vet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar doelde ik inderdaad op met 'beste Metallicaplaat waar op gezongen wordt'.
Orion staat overigens ook nog op 3 bij mij
Beste nr met zang is bij mij toch Puppets. Geniale maatwisselingen,Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
sbt mag er ook uit ten bare van Highways of my life..quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Sad But True de meest overbodige notering van ze eigenlijk, NEM is nog wel een classic maar Sad But True ook niet eens... en bovendien een behoorlijk matig liedje.I love music |Ajax forever
Eens.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ken dit eigenlijk niet. Vind er ook niet veel aan
Als Pascal niet zou zingen zou deze van Bluf best te doen zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer zo na Metallica
Oja en die Coldplaykoortjes niet te vergeten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bluf maakt best goede muziek als je ze op mute hebt gezetquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Pascal niet zou zingen zou deze van Bluf best te doen zijn.![]()
Al vind ik deze wel meevallen, Ik heb ze slechter gehoord
Een extra notering voor 4:33 kan jij wel waarderen toch?quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:50 schreef cafca het volgende:
Ja, want er stond nog niet genoeg Blof in de lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, en dan de a capella versie.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Pascal niet zou zingen zou deze van Bluf best te doen zijn.![]()
Heb jullie allemaal wel gemist trouwens tussen 5-7
daarom vond ik goedemorgen ook niet echt gepast..quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:51 schreef datismijnmening het volgende:
En dan gelijk met Blof binnenvallenI love music |Ajax forever
Het wordt zo stil in mij, danquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een extra notering voor 4:33 kan jij wel waarderen toch?![]()
Voor Bluf-begrippen is het een prima plaat ja, ik luister m zonder ergernis dusjaquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Komende uur 6 nieuwe binnenkomers (waarvan eentje uit mijn lijst)
En allemaal 4 jaar of ouder, waarbij de oudste uit '72![]()
![]()
Ja godverdomme dat waren 2 goede uren zag ik. Die schrijven we misschien effe op om te luisteren ergens in januariquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:52 schreef Szura het volgende:
Heb jullie allemaal wel gemist trouwens tussen 5-7[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach deze valt nog wel meequote:Op zaterdag 26 december 2015 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
daarom vond ik goedemorgen ook niet echt gepast..
-XOXO-![]()
het kan dus wel..quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:53 schreef D. het volgende:
En allemaal 4 jaar of ouder, waarbij de oudste uit '72I love music |Ajax forever
Dit is prima.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga eens kijken of ik hem kan raden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:53 schreef D. het volgende:
En allemaal 4 jaar of ouder, waarbij de oudste uit '72Make love, not war ☮![]()
Ik gok dat de oudste Changes is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik hem kan raden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En D heeft op Elton gestemd.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of ik hem kan raden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Shit, ik was even in de war.
Ik dacht eerst Days, toen Linger.
Gaat niet veel worden met die popquiz, peaceman; )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |