Terwijl de afleveringen met Gordon en Sven Kramer het beste scoren qua kijkcijfers let maar opquote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar zulke knaapjes moet je niet vragen als gast. Het kereltje kan goed schaatsen, maar wat kan daar nou verder voor interessants uitkomen?
Het is voor een ouder iemand al moeilijk genoeg interessant te zijn voor dit programma. Zie Roemer en Koenders.
Pak captains of industry, media-tycoons, baanbrekende wetenschappers, echte politici, echte popsterren of grote denkers.
Ben bang van wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:06 schreef Evertjan het volgende:
Terwijl de afleveringen met Gordon en Sven Kramer het beste scoren qua kijkcijfers let maar op
Verreweg de interessantste aflevering!quote:
Ik betwijfel dat, het egoïsme wat nodig is maakt je in welke setting dan ook geen goede teamspeler. Wat natuurlijk voer is voor conflicten en frustratie, ook het kunnen werken met mensen die niet zo zijn kan problemen geven.quote:[b]Op donderdag 31 december 2015 10:22 schreef pietkanarie
Met dit soort eigenschappen kun je ver komen, niet alleen in de topsport maar ook daarbuiten. .
Die mensen zijn in Nederland dun gezaaid.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar zulke knaapjes moet je niet vragen als gast. Het kereltje kan goed schaatsen, maar wat kan daar nou verder voor interessants uitkomen?
Het is voor een ouder iemand al moeilijk genoeg interessant te zijn voor dit programma. Zie Roemer en Koenders.
Pak captains of industry, media-tycoons, baanbrekende wetenschappers, echte politici, echte popsterren of grote denkers.
Ik denk dat het bij sommigen vooral om het vastleggen gaat... als ze 70 zijn hebben ze dan een mooi compleet document.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ook wel een punt... egoïsme past niet goed bij andere beroepen dan een topsporter zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:27 schreef danos het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, het egoïsme wat nodig is maakt je in welke setting dan ook geen goede teamspeler. Wat natuurlijk voer is voor conflicten en frustratie, ook het kunnen werken met mensen die niet zo zijn kan problemen geven.
4 oninteressant. Fucking 17.000.000 Nederlanders.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Antoine Bodar, Johan Derksen, Jeroen van Koningsbrugge, Heleen van Royen, Diederik Samsom en Ireen Wüst
Antoine Bodar de knuffel homofiel onder de priesters. Walgelijke vent.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:24 schreef DrDentz het volgende:
Wat een kutgasten (op Johan en Antoine na)
Toch leuk om naar mensen te luisteren met een ietwat andere levensfilosofie?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Antoine Bodar de knuffel homofiel onder de priesters. Walgelijke vent.![]()
Tuurlijk. Houd ik van. Maar niet 30 keer hetzelfde Godszalfende gezever.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch leuk om naar mensen te luisteren met een ietwat andere levensfilosofie?
Anderhalf interessant.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:16 schreef Cynix ® het volgende:
Hmm, voor mij 3 zijn interessant en 3 wat minder. Nou ja, valt nog mee.
Heb je het doorgegeven aan de redactie ?quote:Op donderdag 17 november 2016 19:06 schreef Ringo het volgende:
Ik kijk weer eens een jaartje niet mee!.
weinig knuffel aanquote:Op donderdag 17 november 2016 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Antoine Bodar de knuffel homofiel onder de priesters. Walgelijke vent.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |