Gezien de idioten die er nu inzitten is dat helemaal niet gek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Jantje Smit acht zichzelf geschikt voor de politiek, debatteren lijkt hem leuk.
En die Volendammer gaat zijn gezin ook niet snel meenemen naar het buitenland, schat ik zo in.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:41 schreef empa1010 het volgende:
Jan heeft z'n visjes al op het droge denk ik
Nee idd. Maar dat Engels is geeeeeen gehoor zeg sjezusquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En die Volendammer gaat zijn gezin ook niet snel meenemen naar het buitenland, schat ik zo in.
Ronald Koeman zit daar nog onder.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:45 schreef empa1010 het volgende:
Hij kan zo Lowietje vragen om een steenkolen engelse plaat met 'm op te nemen
Dat zou wel een hit worden, dankzij Louis dan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:45 schreef empa1010 het volgende:
Hij kan zo Lowietje vragen om een steenkolen engelse plaat met 'm op te nemen
Deze uitgekauwde Volendamse rommel slikt de camping.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:47 schreef luxerobots het volgende:
Die avondshow met Jan Smit zou nog een succes worden ook. Ondanks het presentatietalent van Jantje.
Ach, Jan liet zijn paling lang daarvoor al overal en nergens slingeren. Viespeuk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Gaan ze het nog over Yolanthe hebben, hoe zij er vandoor ging voor een kleine grote voetballer?
Zoals?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ach, Jan liet zijn paling lang daarvoor al overal en nergens slingeren. Viespeuk.
www.nu.nl/achterklap/1972682/jan-smit-ging-vreemd.htmlquote:
Als dit 5 jaar later is dan doet Yolanthe er al niet meer toe, die was 5 jaar geleden ook al niet meer in beeld.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Gaan ze het nog over Yolanthe hebben, hoe zij er vandoor ging voor een kleine grote voetballer?
Oké, ze zijn sinds 2009 uit elkaar (zie ik op internet), aangezien het programma ook beelden van 10 jaar geleden liet zien, zou het op zich nog kunnen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dit 5 jaar later is dan doet Yolanthe er al niet meer toe, die was 5 jaar geleden ook al niet meer in beeld.
5 jaar geleden was Yolanthe al met Wesley getrouwd en was Jan Smit net vader geworden van zijn dochter.
Ja, dat had ik.quote:Op maandag 28 december 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
Zou golfer het broekje uit hebben?
Inderdaad. Pauw leek ook geamuseerd door Adriaantje - misschien zelfs een beetje onder de indruk van zijn fraaie word vomit. Daardoor niet al te kritisch. Jammer, maar toch een mooi stukje TV.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Natuurlijk blijft Van Dis een taalvirtuoos met z'n mooie zinnen en uitdrukkingen, maar Pauw vergat hem echt even het vuur aan de schenen te leggen.
En net even teveel van te voren doorgesproken en bedacht wat ie wel of niet ter sprake zou brengen en gefilmd kon worden.
Gemiste kans.
Wat wel weer grappig was: Van Dis gaf toe van bepaalde zaken geen verstand te hebben en daar dan ook geen uitspraak over te doen ("is er over 5 jaar oorlog?").quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:17 schreef golfer het volgende:
En het viel mij zwaar tegen.
Ik heb alles van Adriaan gelezen en gezien en dit was een erg zwak moment van Pauw.
Alle ellende van de PvdA samengebald in één, tamelijk weerzinwekkend, persoon.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
Morgen Koenders, dan kijken er misschien wel 20 mensen.
Nee. Overmorgen Sven Kramer nog.quote:Op dinsdag 29 december 2015 15:24 schreef Evertjan het volgende:
Is Koenders de laatste van dit jaar?
Hij is ouder dan ik dacht. Bertje is al 57.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:40 schreef luxerobots het volgende:
Koenders is wel aanzienlijk ouder geworden.
Maar op sommige vlakken zat hij er ook compleet naast.... D66 bijvoorbeeldquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef golfer het volgende:
En hij had 5 jaar geleden wel een aantal zaken van nu al door.
De analyse klopt aardig, oplossingen niet. Een beetje dealtjes sluiten met Erdogan.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef golfer het volgende:
En hij had 5 jaar geleden wel een aantal zaken van nu al door.
BZ ministers helemaal. Constant onderweg. Steeds in airco van vliegtuigen.Niet gezond.quote:[b]Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef luxerobots het
Denk overigens wel dat hij een zware baan heeft, je ziet vaak dat ministers flink aftakelen.
Veel voorbereidend werk en altijd een jetlag. Het mogen dan wel reisjes zijn, maar het is ook een hoop geploeter.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
BZ ministers helemaal. Constant onderweg. Steeds in airco van vliegtuigen.Niet gezond.
Zag je maar aan de wallen van Wim Kokquote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De analyse klopt aardig, oplossingen niet. Een beetje dealtjes sluiten met Erdogan.
Denk overigens wel dat hij een zware baan heeft, je ziet vaak dat ministers flink aftakelen.
Geen lelijke vent. Wel geen vaste vriendin. Hij heeft in alle buitenlanden een ander neukertje?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:44 schreef Leandra het volgende:
Hij lijkt op deze foto trouwens sprekend op Wim Kok....
Dat ik dat niet eerder gezien heb![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, zeker niet onaantrekkelijk, en voor z'n leeftijd al helemaal niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen lelijke vent. Wel geen vaste vriendin. Hij heeft in alle buitenlanden een ander neukertje?
Ik hoef er ook niet mee te trouwenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:02 schreef Cynix ® het volgende:
Maar wel een echte linkse druiloor, die het liefst geld van anderen weggeeft en zich daar dan ook nog oprecht goed bij voelt.
Bah.
Scherp!quote:Op woensdag 30 december 2015 12:52 schreef Airflow het volgende:
Het was met Bert Koenders ook niet een 5 jaar later, maar een (bijna) 8 jaar later. Koenders is nu 57 en hij zei in het eerdere interview dat hij achter in de 40 was. In 2007 was hij 49 en een aangezien Balkenende IV in 2007 werd beëdigd kan het niet anders dan dat het interview uit 2007 of begin 2008 was.
Schaatsen is gewoon saaiquote:Op woensdag 30 december 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Interviews met sporters blijven altijd een beetje saai.
KOMT DOOR DE BEZUINIGINGEN DIE DE PO HEEFT OPGELEGD GEKREGEN VAN RUTTE!!!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:56 schreef Leandra het volgende:
Dat de NPO (alweer) met de ondertiteling loopt te blunderen helpt ook niet... bij WIDM ging het ook al mis, toen draaide de ondertiteling van Hoe heurt het eigenlijk, nu is de ondertiteling al even uit.
OPEN JE OGEN MENSEN!!!!quote:Op woensdag 30 december 2015 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
KOMT DOOR DE BEZUINIGINGEN DIE DE PO HEEFT OPGELEGD GEKREGEN VAN RUTTE!!!
LOL, gewoon halverwege het programma de ondertiteling uitzetten, dan zijn de kijkcijfers toch al geteldquote:Op woensdag 30 december 2015 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
KOMT DOOR DE BEZUINIGINGEN DIE DE PO HEEFT OPGELEGD GEKREGEN VAN RUTTE!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |