SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.radio2.nl/live.html
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik met Frans Ca plane pour moi.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij kregen Dreadlock Holiday, Let it be, Dreamer en Another Day in Paradise door ons strot geduwd.![]()
[img][img=500,281]https://33.media.tumblr.com/tumblr_mathzz3NgQ1r6bsq4o1_500.gif[/img][/img]Make love, not war ☮![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:11 schreef Stickertje het volgende:
Je hebt geluk, ik probeerde de Lapo te krijgen om je plan te dwarsbomen
TT is meningquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:11 schreef PippenScottie het volgende:
TT is onwaar.
God heeft geen 2,5 miljard views op Youtube.
Peaceman weet![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik heb een tijdje geleden wel eens gezegd dat ik Gangnam style nog leuk vond, maar toen werd ik uitgelachen. Dus ik ga het nu niet weer zeggen.![]()
Goed planquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Ik zeg: geen bier meer voor die Peaceman.
![]()
![]()
Nee, dit lied heeft niet veel geholpen. Niet lang daarvoor had een Marokkaan een Surinamer uitgemaakt voor buitenlander op het schoolplein, moesten we allemaal naar binnenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En, heeft het geholpen? Ben anti zwarte piet?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als jij idd van de jaren '90 bent, heb je geluk dat je n iet naar Lange Frans en Baas B hoefde te luisteren.Of Negativ en Brutus
.
![]()
Hoe zou die Swezie er tegenwoordig uitzien?I love music |Ajax forever
Patrick Swayze and Jennifer Grey – Dirty Dancing (1987)
Patrick Swayze and Jennifer Grey had already fallen out on the set of their previous film Red Dawn, and when it came to making Dirty Dancing, apparently neither of the stars had the time of their life. Swayze allegedly found Grey intensely irritating to work with. “She’d slip into silly moods, forcing us to do scenes over and over,” he later wrote in his memoir. “We did have a few moments of friction… she seemed particularly emotional, sometimes bursting into tears if someone criticised her.” However (unlike Roberts and Nolte), the pair did eventually become friends.![]()
Boneyquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:12 schreef peaceman het volgende:
Hoe zou die Swezie er tegenwoordig uitzien?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Uhm...issie niet al 2 jr dood?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:12 schreef peaceman het volgende:
Hoe zou die Swezie er tegenwoordig uitzien?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:12 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, dit lied heeft niet veel geholpen. Niet lang daarvoor had een Marokkaan een Surinamer uitgemaakt voor buitenlander op het schoolplein, moesten we allemaal naar binnen
Ze smelten de kazen!![]()
Heb je Ghost niet gezien?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:12 schreef peaceman het volgende:
Hoe zou die Swezie er tegenwoordig uitzien?![]()
![]()
Veul langerquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
pssst dat weet ik...quote:I love music |Ajax forever
Ohquote:
Nja ik mis die dingen namelijk nog weleens.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ok, maar me niet laten vallen hequote:Op vrijdag 25 december 2015 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zeg Stickertje, mag ik je liften?
dat ligt eraan of ie begraven of gecremeerd is...quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:12 schreef peaceman het volgende:
Hoe zou die Swezie er tegenwoordig uitzien?![]()
iets tegen racisme doen is prima om dat op school bespreekbaar te maken, maar douw nou niet een lied door de strot van kinderen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:08 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, was in het kader van anti-racisme
Wij mochten ook zelf muziek meenemen op cassetebandjes. Dat ging van Bon Jovi tot Metallica tot Public Enemy. Heerlijke tijd
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
JAAAAAAAA
Journey Time
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Zonde dat ze een nosejob heeft ondergaan, je herkent haar nu niet meer terug.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:13 schreef het_fokschaap het volgende:
Patrick Swayze and Jennifer Grey – Dirty Dancing (1987)
Patrick Swayze and Jennifer Grey had already fallen out on the set of their previous film Red Dawn, and when it came to making Dirty Dancing, apparently neither of the stars had the time of their life. Swayze allegedly found Grey intensely irritating to work with. “She’d slip into silly moods, forcing us to do scenes over and over,” he later wrote in his memoir. “We did have a few moments of friction… she seemed particularly emotional, sometimes bursting into tears if someone criticised her.” However (unlike Roberts and Nolte), the pair did eventually become friends.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Open Arms
Steve Perry
Tuurlijk, ik haal je teder weer neer om je met een pirouette over de dansvloer te laten gaan.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ok, maar me niet laten vallen he
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Bij ons namen ze een bandje van guus meeuwis mee naar schoolquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
iets tegen racisme doen is prima om dat op school bespreekbaar te maken, maar douw nou niet een lied door de strot van kinderen.
Wij mochten ook zelf muziek meenemen op cassetebandjes. Dat ging van Bon Jovi tot Metallica tot Public Enemy. Heerlijke tijd
Ja dit is idd om te janken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
![]()
Was die toen al niet veel te oud daarvoor?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bij ons namen ze guus meeuwis mee naar schoolUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik maakte onder de muziekles altijd een persoonlijke top 10 van de top 40 tijdens de les. Leraar vond dat best... ik was tenslotte met muziek bezig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
iets tegen racisme doen is prima om dat op school bespreekbaar te maken, maar douw nou niet een lied door de strot van kinderen.
Wij mochten ook zelf muziek meenemen op cassetebandjes. Dat ging van Bon Jovi tot Metallica tot Public Enemy. Heerlijke tijdI love music |Ajax forever
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
Ja dit is idd om te janken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮![]()
ik heb geedit.. wist dat ik commentaar kreegquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Was die toen al niet veel te oud daarvoor?
[aflredlagardemodus]RAAAAWK
BALLADS[/alfredlagardemodus]Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Knuffelrockquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[aflredlagardemodus]RAAAAWK
BALLADS[/alfredlagardemodus]![]()
![]()
Sentimentele jankmuziek, wat houd ik er toch van
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja, nou nemen ze de hele band mee, nog mooier.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb geedit.. wist dat ik commentaar kreegUn dann rettet kein Kavallerie,
bij muziekles moesten we naar Amadeus & Hair kijken.. Top filmsquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik maakte onder de muziekles altijd een persoonlijke top 10 van de top 40 tijdens de les. Leraar vond dat best... ik was tenslotte met muziek bezig.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:15 schreef Uccie het volgende:
Ja dit is idd om te janken.Ik vind er niets aan, maar om het nou om te janken te noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wij hebben woodstock gekekenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bij muziekles moesten we naar Amadeus & Hair kijken.. Top films
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, nou nemen ze de hele band mee, nog mooier.![]()
The Last Waltz hierquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Bij ons was het van het niveau Danny de Munk - Ik voel me zo verdomd alleen, maar onze juf bepaalde dan ook wat er werd geluisterd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij mochten ook zelf muziek meenemen op cassetebandjes. Dat ging van Bon Jovi tot Metallica tot Public Enemy. Heerlijke tijd![]()
Wij gingen Tubular Bells en Rock n Roll Suicide ontleden
best pretty coolWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik kan me helemaal niet herinneren wat wij tijdens muziek deden. Zal wel niet veel bijzonders zijn geweest anders had ik het wel onthouden.Make love, not war ☮![]()
kijk m elk jaar nog wel een keerquote:
Ik word echt doodnerveus van Tubular Bells.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wij gingen Tubular Bells en Rock n Roll Suicide ontleden
best pretty coolOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:18 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Woodstock als in het festival? Dat is echt geweldig.
Jefferson Airplane is een fan mijn favoriete optredensquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
kijk m elk jaar nog wel een keerZe smelten de kazen!![]()
Dak gaat eraf hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde iets uit The Exorcist quoten, maar dat durf ik niet tegen je te zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word echt doodnerveus van Tubular Bells.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Da's ook de doelgroepquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
Jammer dat Lennon al in bed ligt. Die vindt dit ook leuk.![]()
![]()
prima lesstof!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bij muziekles moesten we naar Amadeus & Hair kijken.. Top films[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Over vijftig jaar zullen mensen zich echt afvragen wat dit in hemelsnaam is en hoe dit ooit in onze hitlijsten is beland. Op zich wel de ingrediënten om een klassieker te worden ja.![]()
Ik vind het verhaal er omheen ook gewoon tof.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jefferson Airplane is een fan mijn favoriete optredens
Dat boek van Michael Lang is ook leuk.I love music |Ajax forever
Of t wordt een freddie aguilar met anak. Uit de jaren 70 maar nog altijd in de T2000quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:19 schreef Grutsk het volgende:
Over vijftig jaar zullen mensen zich echt afvragen wat dit in hemelsnaam is en hoe dit ooit in onze hitlijsten is beland. Op zich wel de ingrediënten om een klassieker te worden ja.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik wilde iets uit The Exorcist quoten, maar dat durf ik niet tegen je te zeggenIk kan wel wat hebben hoor.
Die komt dadelijk twee keer. Lennon. McCartney ook trouwens. En ook een of andere drummer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
Jammer dat Lennon al in bed ligt. Die vindt dit ook leuk.Un dann rettet kein Kavallerie,
Zeg maar zoals Y.M.C.A.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:19 schreef Grutsk het volgende:
Over vijftig jaar zullen mensen zich echt afvragen wat dit in hemelsnaam is en hoe dit ooit in onze hitlijsten is beland. Op zich wel de ingrediënten om een klassieker te worden ja.![]()
hop hop hop hop hop hop hop hopI love music |Ajax forever
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die komt dadelijk twee keer. Lennon. McCartney ook trouwens. En ook een of andere drummer.Ons trouwliedje.
Make love, not war ☮![]()
EIgenlijk is het ook wel een lekker nummer
Jamaar t is allemaal zo lelijkquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Paperback Writer? Raar liedje als trouwliedje.quote:
Genieten hoor in het caféAnd the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Paperback Writer? Raar liedje als trouwliedje.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Paperback Writer? Raar liedje als trouwliedje.
Zingt-ie nou Diemen Noord?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
OMG nee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:22 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je op dit nummer doelde.
Net te laat om te bitchen op de Gangnam Style[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Taylor Swift![]()
![]()
Guilty pleasure dit
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hallo Mex Tyrex.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net te laat om te bitchen op de Gangnam Style![]()
Dat boek van Michael Lang is een aanrader.quote:I love music |Ajax forever
Wel een van haar mindere, Shake It Off vind ik leuker
Wa unne achterlukke kut daquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:22 schreef Grutsk het volgende:
Mijn moeder vroeg net oprecht of dit Ricky Martin was![]()
Want ja, die kan KoreaansLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Taylor Swift is gewoon een goeie zangeres....al kan ik Trouble niet meer horen vanwege die geiten.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Godslastering!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net te laat om te bitchen op de Gangnam StyleI love music |Ajax forever
Niet zoveel mis met de kuntrie van Taylorquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:23 schreef laxus13 het volgende:
Wel een van haar mindere, Shake It Off vind ik leuker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die is toch van dat andere blondje?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:23 schreef laxus13 het volgende:
Wel een van haar mindere, Shake It Off vind ik leukerLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Goeie ouwe tijd, kan het nog woord voor woord meezingen ondanks dat ik het al jaren niet meer heb gehoord.quote:![]()
Dit is toch gewoon Kut of niet?I love music |Ajax forever
Gelukkig daarna iets beterquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en dan nog twee draken hier achteraan.![]()
![]()
![]()
![]()
Deze foto, en dan de make-up als kritiekpunt? Hmmm...quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:23 schreef Childofthe90s het volgende:
Vandaag een rel omdat ze deze foto zonder make-up op Twitter plaatste, waarom weet ik dit? Ik verveelde me![]()
[ afbeelding ]Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik zat net in de boekenkast te kijken, volgens mij heb ik die al eens gelezenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat boek van Michael Lang is een aanrader.
als het het boek is wat ik gelezen heb, dan is die idd super goedZe smelten de kazen!![]()
Niemendalletje maar best een aardige plaat moet ik heel eerlijk stellenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja nee, ik ben wel fan van Maria Menaquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en dan nog twee draken hier achteraan.![]()
![]()
![]()
hoeveel Stonesplaten hebben we nu al gehad? Eentje toch??[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
wat vond je ervan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zat net in de boekenkast te kijken, volgens mij heb ik die al eens gelezenI love music |Ajax forever
Ik vind het ook niks en laat het bij deze keer. Niet mijn ding.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik dit nog nooit eerder heb gehoord.![]()
![]()
2quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel Stonesplaten hebben we nu al gehad? Eentje toch??Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Weer zo'n nummer waarvan ik niet snap hoe ik dit ooit leuk heb kunnen vinden. Gelukkig is het aftellen tot goeie platen![]()
![]()
Pfoe die trek ik eigenlijk niet, nouja qua stem dan, uiterlijk is een ander verhaalquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee, ik ben wel fan van Maria Mena[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Welke 2?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik had een edit gedaanquote:![]()
Als het het boek is wat ik gelezen had is die idd er goed
ja zeg... ga je nu doen alsof je niet de hele dag hier bent?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel Stonesplaten hebben we nu al gehad? Eentje toch??
Zou bij mij een zesje zijn. Kan er mee door.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemendalletje maar best een aardige plaat moet ik heel eerlijk stellen![]()
Iig Dead Flowers en Under my Thumbquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
2quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel Stonesplaten hebben we nu al gehad? Eentje toch??![]()
Whaiaiaiai staat dit er nog in?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maria Mena kan ik hebbenI love music |Ajax forever
nee, was maar 1x op gestemdquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whaiaiaiai staat dit er nog in?![]()
Geef mij Taylor Swift maarFor you, there'll be no more crying.
Ik kan d'r ook wel aan denk ikquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik moet het nieuwe album nog luisteren, ligt ergens in huis.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wat doet dit jankwijf hier?[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Dit nummer werd wekenlang geboycot door de top 40 maar is er uiteindelijk nog wel in gekomen. En ja, dit weet ik omdat ik de top 40 toen volgde.![]()
Ik ook, voor degenen in Den Haag e.o...nee het luchtalarm gaat niet af.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Straks nog even rouwen om AlWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat gaan jullie snel hier trouwens,ben ik niet meer gewend op Fok!T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Waarom geboycot?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer werd wekenlang geboycot door de top 40 maar is er uiteindelijk nog wel in gekomen.Your beauty never ever scared me.![]()
Bij de volgende plaat is de grote vraag: wie ziet er momenteel slechter uit? Patrick Swezie of Celine Dion?quote:I love music |Ajax forever
Waarom werd dit nummer geboycot?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nummer werd wekenlang geboycot door de top 40 maar is er uiteindelijk nog wel in gekomen. En ja, dit weet ik omdat ik de top 40 toen volgde.![]()
Celine Dion, hands downquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij de volgende plaat is de grote vraag: wie ziet er momenteel slechter uit? Patrick Swezie of Celine Dion?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Heb ik ook al een tijdje niet meer meegemaakt dat een topic zo snel gingquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:28 schreef houdjemond het volgende:
Wat gaan jullie snel hier trouwens,ben ik niet meer gewend op Fok!Ze smelten de kazen!![]()
ooit was het ergerquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:28 schreef houdjemond het volgende:
Wat gaan jullie snel hier trouwens,ben ik niet meer gewend op Fok!I love music |Ajax forever
Nee, spannend hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb ik ook al een tijdje niet meer meegemaakt dat een topic zo snel ging
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dit is de enige goedlopende reeks op FOK!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:28 schreef houdjemond het volgende:
Wat gaan jullie snel hier trouwens,ben ik niet meer gewend op Fok!
Volgend jaar is FOK! er niet meer dus moeten we een nieuw stamcafe vinden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een zeiknummer
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:28 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Nog even volhouden, het wordt beter.
Jennifer Rush
tuurlijk is fok er dan nog wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de enige goedlopende reeks op FOK!
Volgend jaar is FOK! er niet meer dus moeten we een nieuw stamcafe vinden.I love music |Ajax forever
Je moet er maar trek in hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:29 schreef Grutsk het volgende:
Morgen tussen 6 en 7 Sukiyaki heb ik net uitgevogeld. Dat wordt de wekker zettenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Het stond hoog in de single top 100 maar het kwam pas heel laat in de top 40. En de single werd dus uit de schappen gehaald, dat was net ook te lezen.![]()
ga je dan al eten?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:29 schreef Grutsk het volgende:
Morgen tussen 6 en 7 Sukiyaki heb ik net uitgevogeld. Dat wordt de wekker zettenI love music |Ajax forever
Ow echt? Gaat het zo slecht met Fok!? Zonder Fok! vind ik de top2000 echt een stuk minder leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de enige goedlopende reeks op FOK!
Volgend jaar is FOK! er niet meer dus moeten we een nieuw stamcafe vinden.
mwah, Danny krijgt de rekeningen nauwelijks betaaldquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zal ik het dan maar zeggen, Ik kan dit prima aanhoren![]()
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow echt? Gaat het zo slecht met Fok!? Zonder Fok! vind ik de top2000 echt een stuk minder leuk.
Zie de post onder je[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Extra vroeg opstaan voor een liedje wat je nu ook op youtube kan luistenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:29 schreef Grutsk het volgende:
Morgen tussen 6 en 7 Sukiyaki heb ik net uitgevogeld. Dat wordt de wekker zetten![]()
Dat is toch wel typisch top 2000
echt?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, Danny krijgt de rekeningen nauwelijks betaaldI love music |Ajax forever
De Celine Dion van de 80s.....quote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Ik ook, dat Titanic gedrocht daarentegen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:30 schreef laxus13 het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen, Ik kan dit prima aanhoren
Denk dat dat wel meevaltquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, Danny krijgt de rekeningen nauwelijks betaald
Misschien geen tonnen meer zoals vroeger, maar toch nog voldoende, vooralsnog![]()
![]()
Zoveel slechter dan Rush is het niet nee, maar het is natuurlijk een beetje raar dat deze, duidelijk niet betere versie er wel in staat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:30 schreef laxus13 het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen, Ik kan dit prima aanhoren
De slechte blokfluit versie is toch wel epischquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, dat Titanic gedrocht daarentegen.
Het nummer is episch, maar echt, rode vlekken overal.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De slechte blokfluit versie is toch wel epischOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hij zei het zelf in Feedback, dat het heel moeilijk is. Ben benieuwd of we hier volgend jaar nog zittenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt
Misschien geen tonnen meer zoals vroeger, maar toch nog voldoende, vooralsnog
Anders moeten we naar de buren van MusicMeter. Ofzo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Typische top 2000 plaatquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je moet er maar trek in hebben.![]()
![]()
anders zou er ook wel een gat in mijn bestaan vallen.. kortom.. blijk ik ineens een leven te hebben zo rond de kerstquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt
Misschien geen tonnen meer zoals vroeger, maar toch nog voldoende, vooralsnogI love music |Ajax forever
Ohja sportreeksen lopen ook nog wel vrij goed, en de ESF reeks.quote:
Ow, het liedje..quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat is wel een GP van me hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook, dat Titanic gedrocht daarentegen.
Moeten we gezellig dingen samen doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
anders zou er ook wel een gat in mijn bestaan vallen.. kortom.. blijk ik ineens een leven te hebben zo rond de kerst
Dan moet ik zorgen dat er een schoonfamilie is volgende kerst....the horror.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
anders zou er ook wel een gat in mijn bestaan vallen.. kortom.. blijk ik ineens een leven te hebben zo rond de kerstOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:32 schreef Stickertje het volgende:
celine dion is stiekem wel een guilty pleasure![]()
Overigens is het origineel van Huey Lewis de beste.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
oei bah!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moeten we gezellig dingen samen doen.I love music |Ajax forever
Niet van Frankie opweg naar Hollywood?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is het origineel van Huey Lewis de beste.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Neuh, ik vind die van Huey Lewis een van de grootste parels die er al jaaaaaren niet in staat.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet van Frankie opweg naar Hollywood?
Samen met Runaway en Well Alright denk ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
een van de beter soundtracks, keihard in de bioscoop. Topper!quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is het origineel van Huey Lewis de beste.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Ik moet om 5u op voor Diane van Therapy...ik twijfel nog, maar ik laat de radio naast mijn bed gewoon aan en dan merk ik wel of ik wakker ben.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:33 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha ja mijn ontbijt is niet zo spannend. En ook veel later bovendienOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ESF alleen in de aanloop tot mei, met een orgastisch hoogtepunt in de halve finale van Nederland. Daarna ligt het weer op zijjn gat...quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja sportreeksen lopen ook nog wel vrij goed, en de ESF reeks.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Dan kan de cover van Why Worry door Nana Mouskouri toch ook wel in de lijstWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Weezer is wel een goed liedje van Buddy Holly.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh kut ik moet nog wel ff voorspellenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een prima schema voor de rest van het toernooi
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
RIP Al!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Stay tuned for more happy days![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo staat Buddy er toch nog in
Haha, zou wel heel toevallig zijnquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet om 5u op voor Diane van Therapy...ik twijfel nog, maar ik laat de radio naast mijn bed gewoon aan en dan merk ik wel of ik wakker ben.![]()
![]()
Voorlopig hoef je alleen de bonus en morgen deadline voor morgensessie inleverenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh kut ik moet nog wel ff voorspellen.
![]()
Happy Daysquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stay tuned for more happy days!![]()
meestal lukt het wel, val ik daarna gewoon weer in slaapquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zondagavond bij SBS is ook niet meer wat het geweest. Mede kapot gemaakt door Danny, net zoals heel KLB.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja sportreeksen lopen ook nog wel vrij goed, en de ESF reeks.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik bedoel de livereeksen daar, semi en finale lopen traditioneel heel goed, topics die er door gaan in een kwartiertje tijd.. dat zie je eigenlijk verder alleen nog in de top 2000 reeks en tijdens EK/WK wedstrijden van Nederland/belangrijke medaillekansen op de OS voor Nederland.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
ESF alleen in de aanloop tot mei, met een orgastisch hoogtepunt in de halve finale van Nederland. Daarna ligt het weer op zijjn gat...
Dat Nederland niet meedoet met het EK is ook voor FOK! niet prettig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoezo heeft Danny dat kapoet gemaakt @ TV SC?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Zondagavond bij SBS is ook niet meer wat het geweest. Mede kapot gemaakt door Danny, net zoals heel KLB.![]()
Ik zeg maar niksquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Zondagavond bij SBS is ook niet meer wat het geweest. Mede kapot gemaakt door Danny, net zoals heel KLB.
Ik ook, de eerste versie was voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fonziegod![]()
Ken hem eigenlijk alleen van de herhalingenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ik heb normaal niet zo veel tijd voor Fok!, maar ik zou toch niet graag zien dat het verdwijnt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel de livereeksen daar, semi en finale lopen traditioneel heel goed, topics die er door gaan in een kwartiertje tijd.. dat zie je eigenlijk verder alleen nog in de top 2000 reeks en tijdens EK/WK wedstrijden van Nederland/belangrijke medaillekansen op de OS voor Nederland.
Dat Nederland niet meedoet met het EK is ook voor FOK! niet prettig.I love music |Ajax forever
Het was ooit een KLB-reeks, die gingen pas hard.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo heeft Danny dat kapoet gemaakt @ TV SC?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hahaha.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Eejjjjjjjj![]()
![]()
![]()
Als het een natuurlijke dood sterft vind ik het prima, maar als het doodgaat terwijl er nog 'voldoende' activiteit is zou dat echt wel zonde zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb normaal niet zo veel tijd voor Fok!, maar ik zou toch niet graag zien dat het verdwijnt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
niks guilty aan. tevens jeugdsentiment.quote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Maar dit staat natuurlijk al veel te laag.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Toch vind ik True Colors mooier, daar heb ik op gestemd.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Goffer..Time after Time![]()
My name is Earl-fans hier? Randy met de radio....
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Dit zat in Strictly Ballroom...baggerfilm, 300.000x gezienquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Toch vind ik True Colors mooier, daar heb ik op gestemd.
Do nothing.....and apply!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: