Ken je Kronenburg Park niet?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:04 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik ken die Frank eigenlijk alleen van Zwart Wit, omdat we dat verplicht moesten luisteren op de basisschool
iets met Winter in Hamburgquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:04 schreef peaceman het volgende:
ik versta m niet... is ie dronken ofzo?
Sorry hoor, maar dit blijft onverstaanbaar gebrabbel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:05 schreef cafca het volgende:
Mensen die Frank Boeijen niet kunnen verstaan
Ik ken er teveelquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:05 schreef PippenScottie het volgende:
Een paar nummers van de Script opgezocht.
Ik herken Breakeven, Superheroes en For the first time.
Vind het allemaal vrij inwisselbaar. Heb het waarschijnlijk wel tientallen keren voorbij horen komen, maar nooit gedacht.. damn dit is lekker, wie zijn dit?
Ik kan hem ook niet helemaal verstaan, ik ben niet vloeiend in het alcoholische accentquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien kan Stickertje ondertitelen, die komt uit die contreien.
Vloeiend is nou net zijn probleem ja.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet helemaal verstaan, ik ben niet vloeiend in het alcoholische accent
tering wat erg om dat verplicht te krijgenquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:04 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik ken die Frank eigenlijk alleen van Zwart Wit, omdat we dat verplicht moesten luisteren op de basisschool
Kijk uit voor deze kerk vannacht..ik denk dan meteen aan n man die in een regenjas en met zn broek op z'n knieën z'n torenspits tevoorschijn haalt voor elke willekeurige voorbijganger.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit blijft onverstaanbaar gebrabbel.
Nou ok, heel duidelijk is dit niet iddquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit blijft onverstaanbaar gebrabbel.
Ja, was in het kader van anti-racismequote:Op vrijdag 25 december 2015 23:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
tering wat erg om dat verplicht te krijgenik haatte het altijd zo als iemand mij zei dat ik naar iets moest luisteren. Bepaal ik zelf wel verdorrie.
Wij kregen Dreadlock Holiday, Let it be, Dreamer en Another Day in Paradise door ons strot geduwd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
tering wat erg om dat verplicht te krijgenik haatte het altijd zo als iemand mij zei dat ik naar iets moest luisteren. Bepaal ik zelf wel verdorrie.
en het liedje ging niet eens over racisme....quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die eerst twee zijn wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij kregen Dreadlock Holiday, Let it be, Dreamer en Another Day in Paradise door ons strot geduwd.
Als jij idd van de jaren '90 bent, heb je geluk dat je n iet naar Lange Frans en Baas B hoefde te luisteren.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:08 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, was in het kader van anti-racisme
En, heeft het geholpen? Ben anti zwarte piet?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:08 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, was in het kader van anti-racisme
Ze zijn allemaal wel leukquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die eerst twee zijn wel leuk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |