Ow ik kan heel goed luisteren en toch niets horen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Tot een jaar geleden luisterde ik 3FM, dan ken je ze allemaal
Ik ook niet.. Ik ga denk ik zo een film kijken voordat ik naar mijn nest gaquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
01.00-02.00 al gezien...ik ga er niet voor opblijven.
ik dacht dat dat een mannending wasquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik kan heel goed luisteren en toch niets horen.Aldus Peaceman.
Veel moderne meuk ja. Maar goed, voor the fab four blijf ik met liefde zittenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:53 schreef Stickertje het volgende:
Jezus, er zit me toch een slecht uur aan te komen hierna
Komend uur is een geweldig meezing uur.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ik ga denk ik zo een film kijken voordat ik naar mijn nest ga
Ik heb dat precies andersomquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Soms kan ik me goed voordoen als. Ik kan andersom ook wel goed trouwens.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik dacht dat dat een mannending was
Dat nummer heb ik gewoon geblokkeerd in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Zo had Diaantje het Hello van Adele een halve week na release nog maar een enkele keer gehoord
Ze belden, ze willen 'm terugquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:56 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb een gesigneerde cd van Keane
ja deze is best ergquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Als je toch op Keane stemt, waarom dan op dit nummer.
Hebben veel beter gemaakt toch?
Staat er dan ook zeven keer inquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Keane is nog kutter dan Coldplayquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:57 schreef PippenScottie het volgende:
Als je me nu zou vragen hoe dat nummer ook al weer ging..quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik gewoon geblokkeerd in mijn hoofd.
Ze kunnen hem terug krijgen, en een 10tje extra om zeker te zijn dat ze hem niet meer terugsturenquote:
Ga ik niet vragen hoor. Vreselijk nummer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je me nu zou vragen hoe dat nummer ook al weer ging...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |