SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Kom Groningenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
Zin om nog even weg te gaan, maar ik gok dat iedereen nog aan het bijkomen is van het vele eten.
1 volledigquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel van de 10 best scorende series op IMDb hebben jullie gezien?
[ afbeelding ]
En hoe laat was je dan hier, 01:00 ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgens 9292 had ik dan om 22:08 moeten vertrekken. Nooo
1:25quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En hoe laat was je dan hier, 01:00 ofzo?
ik onthou de klasgenoten die ik niet boeiend vond ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik ging net uit eten met mijn oma's en 3/4 van het gezin en toen was er een ex klasgenoot meisje en haar oudere zus die daar werkte die ook mijn ex klasgenoot was en ze deden net alsof ze mij niet kenden, raar.
Ja maar 1 daar van was van vorig jaar...quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
ik onthou de klasgenoten die ik niet boeiend vond ook niet
dan heb je wel heel weinig indruk gemaaktquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar 1 daar van was van vorig jaar...
Nee, ze vond me overduidelijk leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
dan heb je wel heel weinig indruk gemaakt
Snap ik welquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik ging net uit eten met mijn oma's en 3/4 van het gezin en toen was er een ex klasgenoot meisje en haar oudere zus die daar werkte die ook mijn ex klasgenoot was en ze deden net alsof ze mij niet kenden, raar.
of de verkeerde indrukquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
dan heb je wel heel weinig indruk gemaakt
Ik dacht dat je klaasjan heettequote:Op vrijdag 25 december 2015 22:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn naam?! Ik hoop dat je dorst krijgt!!
Nee dat is mijn niet bestaande vis.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je klaasjan heette
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een (onder andere) biefstukje gegeten, dat was erg lekkerquote:
Ja toch, als mijn oma's er niet bij waren had ik ze in elkaar geslagen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat die chicks gewoon keihard deden of ze niet wisten wie je was
Wat een lef
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja toch, als mijn oma's er niet bij waren had ik ze in elkaar geslagen.
WOW, dat is lang geleden, jij leeft ook nog, hoe gaat het? Ik miste je? Hallo, Alles goed? Geweldig dat je er bent. Fijne Kerst en leven verder.quote:
Ben jij inmiddels al professor?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WOW, dat is lang geleden, jij leeft ook nog, hoe gaat het? Ik miste je? Hallo, Alles goed? Geweldig dat je er bent. Fijne Kerst en leven verder.
Is dit een waarschuwing?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
opso is heel erg geïnteresseerd in cammen zag ik een chaturbate topic
welke studiequote:Op vrijdag 25 december 2015 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben slechts falend eerste jaars student.
HAHAHAHquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
opso is heel erg geïnteresseerd in cammen zag ik een chaturbate topic
Wie is Kölsch en hoe gaat het met je oma?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:00 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ben momenteel aan het genieten van Kölsch - Oma
-knip- bestaat altijdquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben nog nieuw, wil niet als eerste.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie is Kölsch en hoe gaat het met je oma?
ik ken je broerquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
TUD en Universiteit Leiden, heus dat doet mijn broer ook, ken je hem?
spatieloos heeft een broer?quote:
opso is een schuw en verlegen meisjequote:
Ja vast.quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
opso is een schuw en verlegen meisje
ja jezus ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben wel blij dat ik geen schoonfamilieverplichtingen heb hoor, jesus
hi5quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja jezus ik ook
gekke schoonmoeder pff
hahahah ik ken jouw ex schoonmoederquote:
Nee echt?quote:Op vrijdag 25 december 2015 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahah ik ken jouw ex schoonmoeder
jaquote:
quote:
kom ook mortiequote:
met je vader?quote:
????quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik lach gvd uit wie ik wil, waar ik wil.
hij is zeker 'homo'quote:
kom gewoonquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:45 schreef FrauMilena het volgende:
Ik durf niet meer door die homo. Straks doet hij vervelend.
Nou idd, hihi!quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is zeker 'homo'
dit klinkt raar zo als ik het zeg
jij bent dat gewoonquote:
met wie?quote:
welke homo?quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:45 schreef FrauMilena het volgende:
Ik durf niet meer door die homo. Straks doet hij vervelend.
met milena, opso, ryan, ama, tjacka, pax en mijquote:
Je kan dat geluid gewoon muten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
'Homo' op tcgeen idee wie het is maar het is een gezellige schreeuwerd I guess.
Kan ook zonder cam.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:51 schreef McGrath het volgende:
Ik vind tc'en gewoon nogal ongemakkelijk.
Jammer wel, wanneer is de begrafenis?quote:
Ehhh, ik heb het een beetje druk, dus heb geen tijd voor begrafenis, misschien volgend jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel, wanneer is de begrafenis?
Laat maar even weten, zal ik zorgen voor de koffietafel!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhh, ik heb het een beetje druk, dus heb geen tijd voor begrafenis, misschien volgend jaar.
Gelukkig!quote:
5 gangen met konijnquote:
Wow nice.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
5 gangen met konijn3 uur over al het eten gedaan!
Wel jammer van de konijntjes, maar was stiekem toch wel lekkerquote:
wow, dat konijn eet wel langzaam dan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
5 gangen met konijn3 uur over al het eten gedaan!
Was taffus veel eten, als in viesdik veel etenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, dat konijn eet wel langzaam dan.
Vies dikquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was taffus veel eten, als in viesdik veel eten
Dan hoop ik maar dat konijn wel gezellig was die 3 uur.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was taffus veel eten, als in viesdik veel eten
Het enige echte konijn is altijd gezellig zolang er goed eten en lekkere drank isquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat konijn wel gezellig was die 3 uur.
Seizoen 4 vond ik zelf wat minder, maar toch nog leuke momenten!quote:
Kom tc daaanquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het enige echte konijn is altijd gezellig zolang er goed eten en lekkere drank is
Vind het tot nu toe ook niet zo maar ach ga het wel afkijken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Seizoen 4 vond ik zelf wat minder, maar toch nog leuke momenten!
Gewoon even doorheen zitten, er komen nog wel wat leukere momenten!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind het tot nu toe ook niet zo maar ach ga het wel afkijken.
huh watquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef Etsu het volgende:
Daar zit je dan: in een hotel in Zwolle omdat je niet meer thuis kan komen...
wow, gezellig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef Etsu het volgende:
Huh hoe dat?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:22 schreef Etsu het volgende:
Ah fucked.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:25 schreef Etsu het volgende:
1 cijfertje gemist en 100 euro kwijt ofzoMerry christmas
ahh poepie tochquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:25 schreef Etsu het volgende:
Haha ik was uiteten met de fam in Utrecht en ik vertik thuisthuis te slapen, dus ik pakte braaf de laatste trein naar Groningen om 23:20. Zou moeten overstappen in Zwolle.
Zo gezegd, zo gedaan: ik stap netjes de trein in, en halverwege de reis kwam ik achter dat ik in een sprinter zat (vertrok van spoor 1) ipv een IC (vertrok van spoor 11). En ik miste m'n overstap
1 cijfertje gemist en 100 euro kwijt ofzoMerry christmas
Blijf ff tot zondag in zwolle dan, dan kom ik langs.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:26 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar sliep ik in de nacht van 1ste en 2de kerstdag ook in n hotel in Amsterdam want ik moest m'n vliegtuig halen
Heb leukere avonden gehad.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ahh poepie toch
was het wel gezellig?
Gast...en dan straks gaan zeuren zeker dat ze je aan het lijntje hield.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:26 schreef Fylax het volgende:
omg mn vriendinnetje wil couple bracelets kopen:@:#::#:#
blijf nog ff, iedereen is tinychatten, dus het is saai hier.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb leukere avonden gehad.
Nu ga ik slapen, morgenochtend de juiste trein pakkentrust allemaal
Het is dus weer dik aan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:26 schreef Fylax het volgende:
omg mn vriendinnetje wil couple bracelets kopen:@:#::#:#
ga na Zwolle naar Groningen danquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Blijf ff tot zondag in zwolle dan, dan kom ik langs.
Waarom tinychat jij nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
blijf nog ff, iedereen is tinychatten, dus het is saai hier.
Ik denk dat ie het allemaal verzint, heeft ie uberhaupt een vriendin?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef Amarantha het volgende:
Wou zij juist niet meer ruimte enz?
ahh slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb leukere avonden gehad.
Nu ga ik slapen, morgenochtend de juiste trein pakkentrust allemaal
Bevalt t nog in Roffa?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik ben nu bij de ouders en moet zondag naar roffa.
Nou ja ik vind dit wel een tikkeltje bijzonder ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het allemaal verzint, heeft ie uberhaupt een vriendin?
Ik was ook overdreven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ja ik vind dit wel een tikkeltje bijzonder ja.
Snap ik. Maar wat ik zei meen ik wel. Ik vind het raar dat zij eerst zegt dat ze ruimte wil bla bla en nu ineens dit.quote:
Zou maar oppassen als je ooit kinderen met d'r neemtquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
opso moet niet zo wispelturig zijn
Pubermeisje hequote:Op zaterdag 26 december 2015 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik. Maar wat ik zei meen ik wel. Ik vind het raar dat zij eerst zegt dat ze ruimte wil bla bla en nu ineens dit.
Ga geen kinderen met der nemen als ze er zo omheen blijft draaien, ook al voelt dat wel lekker.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou maar oppassen als je ooit kinderen met d'r neemt
niemand zal het wetenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus morgen wil ze het weer uitmaken.
Nee morgen heeft ze een ander, maar vertelt ze het niet, totdat hij erachter komt dat ze veel meer armbandjes heeft.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus morgen wil ze het weer uitmaken.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:33 schreef McGrath het volgende:
niet, totdat hij erachter komt dat ze veel meer armbandjes heeft.
Dus als ze daarmee stopt, krijgen we GRTD-kindjes?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga geen kinderen met der nemen als ze er zo omheen blijft draaien, ook al voelt dat wel lekker.
Dan praat ze het vreemdgaan goed door te zeggen dat ze van armbandjes houdt en dat vindt Fylax prima.quote:
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als ze daarmee stopt, krijgen we GRTD-kindjes?
Oh wat haat ik jouquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:36 schreef Etsu het volgende:
Mooi zo. Opso, je weet wat je moet doen en graag gedaan beide.
Ik denk wel dat Opso hele mooie gezonde kinderen kan produceren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:36 schreef Etsu het volgende:
Mooi zo. Opso, je weet wat je moet doen en graag gedaan beide.
wanneer wil je wel kinderen dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga zelf grtd kindjes maken ik ben een van de jongsten hier. Oudjes horen voorbeeld te geven.
Ik ben een van de oudsten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga zelf grtd kindjes maken ik ben een van de jongsten hier. Oudjes horen voorbeeld te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2015 01:37:56 ]
Niet aan gedacht, hoezoquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:37 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer wil je wel kinderen dan?
gewoon nieuwsgierigquote:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Opso hele mooie gezonde kinderen kan produceren.
ja 27 zou wel goed zijnquote:
echt niet waarquote:
ik ben niet voor Feyenoord he.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Gaat nog enorm spannen of ze voor Feyenoord of voor Fc Groningen zijn
wtfquote:
nee 20quote:
dank klik je er een wegquote:
Ik weet niet welke ik moet weg klikkenquote:
huh?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik ben echt trots op me zelf ik heb Sof kleren laten aantrekken
hoezo, is dat zo moeilijk dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Frau Fokker.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:44 schreef FrauMilena het volgende:
Wow, ik kom terug en iedereen is weg.
Oh we waren tc ja en toen zei ik dat hempje is we lwat gewaagd en toen ging ze kleren aandoen en liet ze haar hand zien enzo vet stoer vet koelquote:
bedankt Hansquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:46 schreef Fokker101 het volgende:
eigenlijk vind ik kerst dikke onzin commerciele onzin
Ik heb vandaag lekker gegeten, en dat was mijn kerst, dus ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hoooooooooooi! Fijne kerst gehad? Vast wel
Wat heb je gehad?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb vandaag lekker gegeten, en dat was mijn kerst, dus ja.
Traumasquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn beeld stond stil en toen is iedereen gelijk weggegaan, sorry.
Hahah ditquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
wie is iedereenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Antipasti, gevulde varkenshaas, zelfgemaakte tagliatelle, ovengroenten, panacotta en/of tiramisu.quote:
Ik vond je erg gezelligquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:52 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben gelijk weer genezen van TC.
[..]
Antipasti, gevulde varkenshaas, zelfgemaakte tagliatelle, ovengroenten, panacotta en/of tiramisu.
Slapen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ging nog terug komen, maarja.
Wat nu.
Marry herquote:
wil ik wel nog een keer doenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:58 schreef FrauMilena het volgende:
Heb ik daar ook nog zeggenschap in or nah?
ik ken niemand die dat ook wil doenquote:Op zaterdag 26 december 2015 01:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doe het dan dit jaar, is het niet zo koud.
Ik misschien wel, maar dan die in de kralingse plas, heb geen zin om naar scheveningen te gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken niemand die dat ook wil doen
Waar is dat dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 01:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik misschien wel, maar dan die in de kralingse plas, heb geen zin om naar scheveningen te gaan.
Jij, duidelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wie zou de broek aanhebben denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |