SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Kom Groningenquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
Zin om nog even weg te gaan, maar ik gok dat iedereen nog aan het bijkomen is van het vele eten.
1 volledigquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel van de 10 best scorende series op IMDb hebben jullie gezien?
[ afbeelding ]
En hoe laat was je dan hier, 01:00 ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgens 9292 had ik dan om 22:08 moeten vertrekken. Nooo
1:25quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En hoe laat was je dan hier, 01:00 ofzo?
ik onthou de klasgenoten die ik niet boeiend vond ook nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik ging net uit eten met mijn oma's en 3/4 van het gezin en toen was er een ex klasgenoot meisje en haar oudere zus die daar werkte die ook mijn ex klasgenoot was en ze deden net alsof ze mij niet kenden, raar.
Ja maar 1 daar van was van vorig jaar...quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
ik onthou de klasgenoten die ik niet boeiend vond ook niet
dan heb je wel heel weinig indruk gemaaktquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar 1 daar van was van vorig jaar...
Nee, ze vond me overduidelijk leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
dan heb je wel heel weinig indruk gemaakt
Snap ik welquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik ging net uit eten met mijn oma's en 3/4 van het gezin en toen was er een ex klasgenoot meisje en haar oudere zus die daar werkte die ook mijn ex klasgenoot was en ze deden net alsof ze mij niet kenden, raar.
of de verkeerde indrukquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
dan heb je wel heel weinig indruk gemaakt
Ik dacht dat je klaasjan heettequote:Op vrijdag 25 december 2015 22:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn naam?! Ik hoop dat je dorst krijgt!!
Nee dat is mijn niet bestaande vis.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je klaasjan heette
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een (onder andere) biefstukje gegeten, dat was erg lekkerquote:
Ja toch, als mijn oma's er niet bij waren had ik ze in elkaar geslagen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat die chicks gewoon keihard deden of ze niet wisten wie je was
Wat een lef
quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja toch, als mijn oma's er niet bij waren had ik ze in elkaar geslagen.
WOW, dat is lang geleden, jij leeft ook nog, hoe gaat het? Ik miste je? Hallo, Alles goed? Geweldig dat je er bent. Fijne Kerst en leven verder.quote:
Ben jij inmiddels al professor?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WOW, dat is lang geleden, jij leeft ook nog, hoe gaat het? Ik miste je? Hallo, Alles goed? Geweldig dat je er bent. Fijne Kerst en leven verder.
Is dit een waarschuwing?quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
opso is heel erg geïnteresseerd in cammen zag ik een chaturbate topic
welke studiequote:Op vrijdag 25 december 2015 23:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben slechts falend eerste jaars student.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |