abonnement Unibet Coolblue
pi_158524804


Zo zo. Een eigen topic Hoe dat zo?

Nou.. het werd mij voorgelegd en ik heb er lang over nagedacht en uiteindelijk besloten het te doen want telkens het "Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten?" topic vol spammen wordt ook afgezaagd.

Wordt het 1 grote FOK’s eigen ‘Ursul de Geer’ ”Het is hier fantastisch” ego-tripperij topic?

Zoveel mogelijk want tis en blijft tenslotte wel FOK! waar je post.(nee, natuurlijk niet!)

Wat kunnen we dan verwachten in dit topic?

Voornamelijk de plek waar je niet alleen mijn toekomstige horeca recensies kunt lezen maar ook mijn recensies van het verleden die je eerder in het "Van sterrentent tot snackbar,topic gewend was

Alfabetisch overzicht van recensies die eerder in het “ Van sterrentent tot snackbar,waar heb jij gegeten”topic waren verschenen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Verder ook:

• De plek waar je alles kan vragen over de Rotterdamse horeca,diens restaurants,toko's,uitbaters.
• De plek waar je volgens mij het beste,lekkerste en als het kan goedkoopst ook kan eten.
• De plek waar je komt te weten welke restaurants je het beste kan mijden en waarom..
• De plek waar je komt te weten welke belangrijke culinaire evenementen er weer op stapel staan.

En wat gebeurd er met wat je dagelijks zoal eet?

Die blijven gewoon in het "Wat eten en drinken we vandaag"topic verschijnen zodat ik nog iets van contact heb met de 'buitenwereld'

Vorige deel:

Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #3 NYC-London


© Glitter Graphics 2015












[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2015 23:28:22 ]
pi_158524999
Grappig om dit te zien van Gordon Ramsay, en dan weer eens iets op de tv te zien..! Plaatst het toch in een ander licht!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158525218
Het servies van Iwanius _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158530328


Waar?








FG Food Labs
Katshoek 41
3032 AE Rotterdam

Wat at / dronk je?


Bij een eerder bezoek, en wel FG restaurant, gedronken: De beste cava ter
wereld genaamd: Cava Agusti Torello Kripta Gran Reserva Brut., die ook
standaard bij wijlen El Bulli werd geschonken.



FG's Nitro-tofu combinatie die prima smaakte en een bekende is binnen
het FG kookwereldje.



De chef is druk in de weer dezer dagen want in deze periode moet je de financiële klappers maken voor je horecazaak.



Warme foie gras-kersen combinatie. Prima!



Deze Taurasi Riserva 'Della Società 2009 is een hele kruidige,volle en redelijk
intense maar ook droge wijn die, naar later zou blijken, uitstekend zou passen
bij met name het laatste vleesgerecht dat meerdere keren werd uitgevraagd.



Een aloude bekende en wel de sukade-ossenworst combinatie. Ook goed.




Jaaa..het laatste hoofdgerecht en deze werd in totaal 2 keer extra hierna nog uitgevraagd door mij, (Miep hoefde niet meer)
gewoon omdat FG zijn bereidingen van het Waygu vlees elke keer een feest is. Ditmaal met artisjokken. Dit gerecht i.c.m. de
eerder genoemde Taurasi Riserva 'Della Societa 2009 wijn maken dat dit als drank-spijzen combinatie "to die for"is.



Een chocolade-mandarijn dessertje. Erg lekker,licht,fris en zoet.



Als allerlaatste FG Foodlabs eigen friandises i.c.m.deze vanille/mango marshmallow blokjes als afsluiter
van de avond. Prima zo!


Impressies / Op of aanmerkingen

FG Foodlabs is natuurlijk geen onbekende voor mij en ik heb samenvattend wederom
genoten van alles... en heb FG Foodlabs als een tevreden mens verlaten.

Cijfer?
8
/ 10


Daarna even een wandeling gemaakt naar de ijsbaan op het Stadhuisplein dat met al die lichten er leuk bijligt.


En toen?



Waar?

© Bogue.



Hugh Rotterdam
Kruiskade 15
3012 CM Rotterdam

Wat dronk je?


In totaal 3 van deze cocktails met zijn tweeën.



In totaal 2 van deze cocktails met zijn tweeën.



In totaal 5 van deze cocktails met zijn tweeën.



In totaal 3 van deze cocktails met zijn tweeën waarbij deze uitgeroepen is tot HUGH's christmas cocktail. Grappig is dat het van oorsprong een fantasie cocktail voor mij was.


Het was mij een eerste Kerstdag wel. Morgen 2de Kerstdag maken we er een gekke boel van omdat het toch ons laatste weekend is. :7 :s)
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:28:45 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158530442
Laatste weekend? En dan? :o

Goed kerstmaal Iwanius _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158530528
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:32:13 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158530547
Vakantie?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158535298
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 december 2015 19:20 schreef Iwanius het volgende:

Misschien iets meer inlezen in iemand zijn achtergrond als je zo een reactie plaatst?

waarom moet ik mij meer inlezen als ik alleen reageer op iemand die opmerking maakt over gevloek van ramsey. Hij staat daar niet zelf in de keuken
pi_158539734
Ik kom je regelmatig tegen Iwanius, en ben toch wel erg nieuwsgierig naar je achtergrond.

Hoe kan het dat jij zo vaak uit eten kán? Lijkt me een extreem dure hobby, of is het je werk?
  zaterdag 26 december 2015 @ 13:52:24 #10
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158539908
Niet alleen dat, maar ook een dikke Porche rijder.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_158540178
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niet alleen dat, maar ook een dikke Porche rijder.
Dan is hij een tandarts waarschijnlijk.
  zaterdag 26 december 2015 @ 14:07:55 #12
256666 leeell
I know you're lonely
pi_158540226
Hij post in het beursvloer topic, dus ik zou het in die richting gokken.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_158543204
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 december 2015 13:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niet alleen dat, maar ook een dikke Porche rijder.
Die Porsche is van die bolle (denk ik).
pi_158554663
Zoals men al jaren op de markt roept: "Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van." Dat is wat ik in dit topic doe :)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  zondag 27 december 2015 @ 00:19:44 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_158555991
Porche is volgens mij ook van 'die bolle' en verder interesseert het mij geen reet waarvan Iwanius het allemaal betaalt, zolang ie maar ons blijft jaloers maken met z'n exclusieve champagnes en etentjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_158560966
Even vooraf:

Ik post sowieso niet om te laten zien "jo.kijk mij eens en lekker puh" want dan was ik dit nooit opgestart en als het moet, mocht dit toch de indruk blijven,dan stoppen we er maar mee want alles is juist vanuit een onbevangen houding en gedachte gepost.

Dit is helaas hoe ik mijn eet escapades beleef. Dat het anders is dan dat de meesten gewend zijn,dat is wat anders,maar zoals je intussen al hebt kunnen zien is het niet alleen maar eten op top niveau maar ik eet ook genoeg simpel middels de welbekende bowls en ander voedsel die intussen al de revue zijn gepasseerd in het dagelijkse eet topic.

V.w.b. die Porsche zoals te zien in de vorige serie (ons uitje) is het inderdaad,als het al niet duidelijk was gezien de plek waar deze geparkeerd stond te weten voor FG zijn 2 sterren restaurant daar op de Loydstraat tegenover RTV Rijnmond) 1 van 'die bolle' zijn auto's. (we gingen toen ook met mijn auto dus parkeert hij de zijne voor zijn toko} Naast lekker eten is o.a. het hebben van mooie auto's ook een hobby van hem. Daarbij had ik al in een eerdere reactie al duidelijk gemaakt toen iemand mij iets vroeg over horloges, dat dure *bling* horloges en auto's mij helemaal niet interesseren en het eten (en ook kunst) met name mijn ding is. En dan nu een Porsche hebben zou dat gewoonweg tegenspreken. Hier kun je een andere invalshoek zien van diezelfde parkeerplaats bij nacht!

Bon!


Ja klopt.Ik draai het nu even om want i.p.v achteraf te acclimatiseren doen we het nu vooraf! :')


Weet je wat? Van dat staan word je moe dus gaan we even zitten en kijken welke 'gekken' nog meer vanavond hier komen eten.


Nou...(nu al teut van het glas Ruinart Brut gezien de bewegende foto :D )zullen we dan maar naar binnengaan en beginnen?



Waar?


© FG restaurant



FG restaurant
Lloydstraat 204
3024 EA Rotterdam

Wat at / dronk je?


Een glas champagne van Huize Ruinart Blanc de Blanc dit keer als begin
met gelijk 1 van de volgende flessen voor bij de opvolgende gerechten erbij.



En zo wordt deze 1985 Lafite-Rothschild, Pauillac in FG stijl genuttigd.
(die fles ernaast is ook een speciale en wel een 1998 Domaine Léon Barral!
Maar daar kom ik later op!) Menigeen verkijkt zich hoe het vervolgens te
gebruiken want er is een foefje voor bij het schenken.



Een favoriete starter voor mij en wel mini ijsjes met een sorbet van piccalilly en van die knettertjes die in
je mond een smaakexplosie geven. Gelijk per 3 en het werden er uiteindelijk 4 series van 3 voordat het
volgende gerecht werd uitgeserveerd.(dus 12 in totaal)



En daar is een oude bekende qua amuse die ik de vorige keer ook had maar nu iets anders
merk ik. Het is een mousseline van o.a. aardappel i.c.m.tonijn, een krokantje en FG's
Imperial Heritage kaviaar maar met een rol van zalm gevuld met o.a. kreeft. Heerlijk!



Langoustines i.c.m.o.a.'zwarte' parelgort, knolselderij en FG's Imperial Heritage kaviaar. Oh...heerlijk!



Close-up van het zelfde gerecht maar dan alleen FG's Imperial Heritage kaviaar.
"to die for". :9~ en vooral niet te weinig!



FG's Bresse duif met o.a.foie gras en een krokantje.Lekker!




Een 3 voudige portie van mijn lievelingsgerecht en wel de bekende de kreeft met o.a.een witte chocolade emulsion van knolselderij,
een jus van gerookt boter, bieslook,verjus, en afgemaakt met ditmaal FG's Imperial Heritage kaviaar! Wat op de laatste foto te zien is,
is een kreeft-krab combinatie met wat FG's Imperial Heritage kaviaar er bovenop. Lijkt van dichtbij erg op de hersenpan van zo
een Alien monster uit de saga Aliens met Sigorney Weaver.
:+



FG's Macadamia met o.a.vanille,mango,choco en suikerkrokantje! Lekker en verrassend!



Jeu...restanten van de 1985 Lafite-Rothschild, Pauillac en Huize Ruinart Blanc de Blanc
champagne i.c.m. FG's lekkere slushpuppy! (mango-perzik) *O* en op de achtergrond de
welbekende FG suikerspin met allerlei zoetigheidjes er in.


En toen dacht ik klaar te zijn maar zoals gewoonlijk begon dus de 'ellende' weer :+
want die 'bolle''kwam mij gezelschap houden dus:


*boem*...de tafel moest weer vol en dan eerst met deze 'gezonde' en frisse limonade.
Daarna speciale grote wijnglazen aan laten rukken voor de 2de fles en wel de 1998
Domaine Léon Barral!



En gelijk alle topkazen uit het assortiment in verschillende vormen op tafel want...
"zo heurt 't" als je zo een topwijn gaat drinken. :') Tast toe Iwanius... _O-

Tja...en als wij weer zo een dolle avond hebben dan doen wij allemaal weleens
gekke dingen
en is zo een topwijn ook maar erg relatief.


Impressies / Op of aanmerkingen

Nou..het wordt bijna standaard want alles wat gezegd moest worden is al gezegd
onder de verschillende foto's en het was wederom een te gekke en gezellige maar
ook weer kostbare avond daar aan de Lloydstraat 204. Nu vakantie en we zien elkaar
in 2016!

Cijfer
9
/ 10

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2015 04:20:30 ]
  zondag 27 december 2015 @ 12:11:18 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_158564036
Waar ga je naartoe met vakantie?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 27 december 2015 @ 18:01:02 #18
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_158574545
Vrijblijvend financieel advies: neem wat aandelen in de FG-restaurants. Volgens mij hou jij die toko('s) in je eentje al draaiende :D
pi_158582400
quote:
3s.gif Op zondag 27 december 2015 04:12 schreef Iwanius het volgende:
Even vooraf:

Ik post sowieso niet om te laten zien "jo.kijk mij eens en lekker puh" want dan was ik dit nooit opgestart en als het moet, mocht dit toch de indruk blijven,dan stoppen we er maar mee want alles is juist vanuit een onbevangen houding en gedachte gepost.

Dit is helaas hoe ik mijn eet escapades beleef. Dat het anders is dan dat de meesten gewend zijn,dat is wat anders,maar zoals je intussen al hebt kunnen zien is het niet alleen maar eten op top niveau maar ik eet ook genoeg simpel middels de welbekende bowls en ander voedsel die intussen al de revue zijn gepasseerd in het dagelijkse eet topic.

V.w.b. die Porsche zoals te zien in de vorige serie (ons uitje) is het inderdaad,als het al niet duidelijk was gezien de plek waar deze geparkeerd stond te weten voor FG zijn 2 sterren restaurant daar op de Loydstraat tegenover RTV Rijnmond) 1 van 'die bolle' zijn auto's. (we gingen toen ook met mijn auto dus parkeert hij de zijne voor zijn toko} Naast lekker eten is o.a. het hebben van mooie auto's ook een hobby van hem. Daarbij had ik al in een eerdere reactie al duidelijk gemaakt toen iemand mij iets vroeg over horloges, dat dure *bling* horloges en auto's mij helemaal niet interesseren en het eten (en ook kunst) met name mijn ding is. En dan nu een Porsche hebben zou dat gewoonweg tegenspreken. Hier kun je een andere invalshoek zien van diezelfde parkeerplaats bij nacht!

Bon!

[ afbeelding ]
Ja klopt.Ik draai het nu even om want i.p.v achteraf te acclimatiseren doen we het nu vooraf! :')

[ afbeelding ]
Weet je wat? Van dat staan word je moe dus gaan we even zitten en kijken welke 'gekken' nog meer vanavond hier komen eten.

[ afbeelding ]
Nou...(nu al teut van het glas Ruinart Brut gezien de bewegende foto :D )zullen we dan maar naar binnengaan en beginnen?


[ afbeelding ]
Waar?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ] © FG restaurant

[ afbeelding ]

FG restaurant
Lloydstraat 204
3024 EA Rotterdam

Wat at / dronk je?

[ afbeelding ]
Een glas champagne van Huize Ruinart Blanc de Blanc dit keer als begin
met gelijk 1 van de volgende flessen voor bij de opvolgende gerechten erbij.


[ afbeelding ]
En zo wordt deze 1985 Lafite-Rothschild, Pauillac in FG stijl genuttigd.
(die fles ernaast is ook een speciale en wel een 1998 Domaine Léon Barral!
Maar daar kom ik later op!) Menigeen verkijkt zich hoe het vervolgens te
gebruiken want er is een foefje voor bij het schenken.


[ afbeelding ]
Een favoriete starter voor mij en wel mini ijsjes met een sorbet van piccalilly en van die knettertjes die in
je mond een smaakexplosie geven. Gelijk per 3 en het werden er uiteindelijk 4 series van 3 voordat het
volgende gerecht werd uitgeserveerd.(dus 12 in totaal)


[ afbeelding ]
En daar is een oude bekende qua amuse die ik de vorige keer ook had maar nu iets anders
merk ik. Het is een mousseline van o.a. aardappel i.c.m.tonijn, een krokantje en FG's
Imperial Heritage kaviaar maar met een rol van zalm gevuld met o.a. kreeft. Heerlijk!


[ afbeelding ]
Langoustines i.c.m.o.a.'zwarte' parelgort, knolselderij en FG's Imperial Heritage kaviaar. Oh...heerlijk!


[ afbeelding ]
Close-up van het zelfde gerecht maar dan alleen FG's Imperial Heritage kaviaar.
"to die for". :9~ en vooral niet te weinig!


[ afbeelding ]
FG's Bresse duif met o.a.foie gras en een krokantje.Lekker!


[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 3 voudige portie van mijn lievelingsgerecht en wel de bekende de kreeft met o.a.een witte chocolade emulsion van knolselderij,
een jus van gerookt boter, bieslook,verjus, en afgemaakt met ditmaal FG's Imperial Heritage kaviaar! Wat op de laatste foto te zien is,
is een kreeft-krab combinatie met wat FG's Imperial Heritage kaviaar er bovenop. Lijkt van dichtbij erg op de hersenpan van zo
een Alien monster uit de saga Aliens met Sigorney Weaver.
:+


[ afbeelding ]
FG's Macadamia met o.a.vanille,mango,choco en suikerkrokantje! Lekker en verrassend!


[ afbeelding ]
Jeu...restanten van de 1985 Lafite-Rothschild, Pauillac en Huize Ruinart Blanc de Blanc
champagne i.c.m. FG's lekkere slushpuppy! (mango-perzik) *O* en op de achtergrond de
welbekende FG suikerspin met allerlei zoetigheidjes er in.


En toen dacht ik klaar te zijn maar zoals gewoonlijk begon dus de 'ellende' weer :+
want die 'bolle''kwam mij gezelschap houden dus:

[ afbeelding ]
*boem*...de tafel moest weer vol en dan eerst met deze 'gezonde' en frisse limonade.
Daarna speciale grote wijnglazen aan laten rukken voor de 2de fles en wel de 1998
Domaine Léon Barral!


[ afbeelding ]
En gelijk alle topkazen uit het assortiment in verschillende vormen op tafel want...
"zo heurt 't" als je zo een topwijn gaat drinken. :') Tast toe Iwanius... _O-

Tja...en als wij weer zo een dolle avond hebben dan doen wij allemaal weleens
gekke dingen
en is zo een topwijn ook maar erg relatief.


Impressies / Op of aanmerkingen

Nou..het wordt bijna standaard want alles wat gezegd moest worden is al gezegd
onder de verschillende foto's en het was wederom een te gekke en gezellige maar
ook weer kostbare avond daar aan de Lloydstraat 204. Nu vakantie en we zien elkaar
in 2016!

Cijfer
9
/ 10
Volgens mij zat je aan precies hetzelfde tafeltje als datgene waar ik een paar dagen voor kerst zat :)
En aangezien ik meen dat jij geen bezwaar hebt tegen reviews in je topic ben ik maar zo vrij...

Verwennerij hoor! Ik snap wel dat dit een van je favoriete restaurants is. Vriendelijke ontvangst (we arriveerden een half uur te laat ivm het verkeer :@ Werd totaal geen probleem van gemaakt).
En daarna door met zeven gangen. :+

Dat ijsje als amuse: to die for! O+
Ik koos voor het vegetarische menu, de rest van mijn tafel voor de vleesvariant.
Wat ik at: teveel om op te noemen en ook geen foto's gemaakt maar denk aan diverse bereidingen van kool, artisjok, pompoen etc. Heerlijk!
Met uitzondering van het gerechtje met truffelmacaroni, scharrelei en bladgoud. Dat had voor mij een kazige ondertoon (ik houd echt niet van kaas) en de structuur van de macaroni lag niet fijn in de mond.
Mijn gezelschap koos voor de kaaswagen (mooie keuzes, op maat gemaakt voor iedereen en royale porties!), ik houd niet van kaas dus vroeg een extra dessert.
Vergelijkbaar met jouw dessert van macademia, maar dan met kokos, choclade en mango. Dit alles gevangen in een tuille. Nom!

'Die dikke' kwam ook nog kort babbelen bij het 'Bourgondische tafeltje' en prompt kwam de bediening vragen wat we van hem wilden drinken. Toch sympathiek, als je helemaal uit het zuiden komt ^O^

Uiteindelijk kwamen de suikerspin en vervolgens de rekening, en bij de uitgang zagen we dat het al 1.30 uur was :o Mochten wij nog anderhalf uur naar huis rijden _O-

Maar gezelligheid kent geen tijd, en dat geldt ook voor FG. Toffe avond was het.

en ik maar uitkijken naar een tafeltje waar de bediening af en aan loopt en vanwaar dikke sigarenrook opsteeg :P

Edit: vergeet ik nog de eervolle vermelding voor de 'signature' deconstructed Bloody Mary die aan tafel bereid werd. Compleet showtje met droogijs en alles, maar het belangrijkste was de smaak en die was onovertroffen. Zelfs degene in mijn gezelschap die tomaten haat had geen opmerking over het toastje met tomaat, basilicum en feta wat het drankje completeerde.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cat-astrophe op 27-12-2015 21:32:23 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_158593014
^O^ Leuk dat het jou ook bevallen is.
quote:
12s.gif Op zondag 27 december 2015 18:01 schreef Knuck-les het volgende:
Vrijblijvend financieel advies: neem wat aandelen in de FG-restaurants. Volgens mij hou jij die toko('s) in je eentje al draaiende :D
Wil hij niet als het ooit serieus ter sprake zou komen. Daarbij staat er voor hem e.e.a.op stapel in 2016.

quote:
11s.gif Op zondag 27 december 2015 12:11 schreef golfer het volgende:
Waar ga je naartoe met vakantie?
Waar het lekker warm is en je lekker kan eten *)

Zo mensen...


Miep en ik doen nog even een glaasje en ik paf zometeen wat en dan gaan wij ons gereed maken om te vertrekken en uitgerust volgend jaar terug te komen.

:W
pi_158593032
Fijne vakantie Iwanius (en Miep). Geniet ervan!

Kijk uit naar de verslagen die komen gaan :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158598629
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 05:59 schreef Iwanius het volgende:
^O^ Leuk dat het jou ook bevallen is.

[..]

Wil hij niet als het ooit serieus ter sprake zou komen. Daarbij staat er voor hem e.e.a.op stapel in 2016.

[..]

Waar het lekker warm is en je lekker kan eten *)

Zo mensen...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Miep en ik doen nog even een glaasje en ik paf zometeen wat en dan gaan wij ons gereed maken om te vertrekken en uitgerust volgend jaar terug te komen.

:W
Gezien je voorliefde voor Aziatisch zul je vast een mooie Oosterse bestemming hebben uitgekozen. Have fun.
  maandag 28 december 2015 @ 13:27:56 #23
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_158598976
Trump. ;(
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  maandag 28 december 2015 @ 14:20:28 #24
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_158600446
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 05:59 schreef Iwanius het volgende:
^O^ Leuk dat het jou ook bevallen is.

[..]

Wil hij niet als het ooit serieus ter sprake zou komen. Daarbij staat er voor hem e.e.a.op stapel in 2016.

Hoe zit het eigenlijk met financiering van dit soort restaurants? Is het zo dat de chef/eigenaar naast zijn complete ziel en zaligheid ook zijn (complete) spaargeld er in stopt? Of zitten hier vaak grote investeerders achter om de boel op te starten? Wat ik gehoord heb is het runnen van een toko met ster-ambities namelijk niet bepaald een vetpot en erg risicovol. Dus lijkt me dat investeerders hier niet erg happig op zijn.
  maandag 28 december 2015 @ 15:05:52 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_158601726
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:16 schreef Coelho het volgende:

Gezien je voorliefde voor Aziatisch zul je vast een mooie Oosterse bestemming hebben uitgekozen. Have fun.
Of weer Turkije. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_158601800
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar dat foefje voor het inschenken van de wijn uit die speciale fles, of heb ik die gemist?
pi_158601995
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:27 schreef Isegrim het volgende:
Trump. ;(
Misschien perfect boek om bij een vlucht van 10 uur van in slaap te vallen? ;)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Moderator maandag 28 december 2015 @ 15:45:03 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_158602996
Veel plezier Miep en Iwanius *O*

Aangezien het toch over geld gaat, hoe gaat dat als jij bij een nieuw restaurant komt. Want ik dacht dat jij had gezegd dat jij er vaak in 'oude vodden' bij liep. Moet je dan eerst een voorschot betalen als jij maar extra grote porties van een duur hoofdgerecht met wat bijpassende wijnen besteld?

Aan de andere kant, de garagehouder hier in het dorp zegt dat ie liever iemand op houten klompen over de vloer heeft dan iemand in driedelig pak :P Die eerste tikken de auto vaak direct cash af, die tweede categorie haken vaak af omdat ze het geld 'nog niet helemaal' rond hebben
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_159069623
quote:
10s.gifOp maandag 28 december 2015 05:59 schreef Iwanius het volgende:

Miep en ik doen nog even een glaasje en ik paf zometeen wat en dan gaan wij ons gereed maken om te vertrekken en uitgerust volgend jaar terug te komen.

:W
Lokpost :+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_159069971
Iwanius heeft toch geen goede voornemens hè?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_159070311
Gestikt in een parel tijdens het eten van een triple portie oesters? :@
  Moderator woensdag 13 januari 2016 @ 15:28:54 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159070520
Hoe lang ging ie op vakantie? Laatste post is nu 3 week geleden ofzo
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_159072334
Ik hoop dat ie snel weer terug is, ik check elke dag Fok speciaal voor Iwanius :@
pi_159073472
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 15:28 schreef derLudolf het volgende:
Hoe lang ging ie op vakantie? Laatste post is nu 3 week geleden ofzo
:Y Ik begin ook wel benieuwd te raken ja ;)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_159077523
Word je even blij gemaakt met een dode mus als je dit topic weer bovenaan ziet staan :D :'(
Dat zou jij wel willen weten.
  woensdag 13 januari 2016 @ 20:27:25 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_159079091
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:47 schreef Roguee het volgende:
Word je even blij gemaakt met een dode mus als je dit topic weer bovenaan ziet staan :D :'(
Dat had ik ook. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_159079205
Nou -O-
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 13 januari 2016 @ 21:59:06 #38
414785 sirdanilot
pi_159083835
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 15:45 schreef derLudolf het volgende:
Veel plezier Miep en Iwanius *O*

Aangezien het toch over geld gaat, hoe gaat dat als jij bij een nieuw restaurant komt. Want ik dacht dat jij had gezegd dat jij er vaak in 'oude vodden' bij liep. Moet je dan eerst een voorschot betalen als jij maar extra grote porties van een duur hoofdgerecht met wat bijpassende wijnen besteld?

Aan de andere kant, de garagehouder hier in het dorp zegt dat ie liever iemand op houten klompen over de vloer heeft dan iemand in driedelig pak :P Die eerste tikken de auto vaak direct cash af, die tweede categorie haken vaak af omdat ze het geld 'nog niet helemaal' rond hebben
Oude vodden zal ook wel weer meevallen.

Oud Geld mensen lopen er helemaal niet bij in glimmende perfecte italiaanse maatpakken, maar gewoon in goede pakken die al een beetje afgedragen zijn. Restauranthouders weten echt wel hoe ze dat soort mensen herkennen hoor.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_159143644
Iwanius, kom terug!
  Moderator zaterdag 16 januari 2016 @ 10:02:32 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_159143898
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:59 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Oude vodden zal ook wel weer meevallen.
Dat waren zijn eigen woorden ;)
Aan de andere kant, voor zo ver ik kan zien loopt Miep er wel keurig bij. Kan me niet voorstellen dat die het toe laat dat hij in oude lompen met haar mee kwam. Het blijven vrouwen, die moeten zich daar altijd mee bemoeien :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 16 januari 2016 @ 10:05:04 #41
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_159143926
Moeten we ons zorgen gaan maken?

  zaterdag 16 januari 2016 @ 10:39:23 #42
202348 Susi
Temple of Love
pi_159144364
Oef. Dacht ik toch even...
  zaterdag 16 januari 2016 @ 10:39:53 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159144374
Iwanius was Bowie/Rickman? ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159145336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:05 schreef RobinOok het volgende:
Moeten we ons zorgen gaan maken?

[ afbeelding ]
:D
Is dat zo?
pi_159146375
Hij is toch op vakantie?
pi_159146846
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 10:05 schreef RobinOok het volgende:
Moeten we ons zorgen gaan maken?

[ afbeelding ]
_O-
  zaterdag 16 januari 2016 @ 19:37:21 #47
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_159154751
misschien zijn de volgende foto's wel van het kwalitatief uitermate teleurstellende eten in het Erasmus of Maaslandziekenhuis, Ik hoop het natuurlijk van niet, laat hij maar gewoon met Miep 4 weken op de Maladiven zitten.
pi_159181282
ik krijg net een berichtje net van een vriend (die ook Iwanius topics meeleest, want interesse in sterrenkeukens e.d.) dat hij, vermoedelijk, nu bij hem aan de bar zit :D . :o
  zondag 17 januari 2016 @ 18:59:20 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_159181330
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_159181346
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 18:57 schreef NoralyZ het volgende:
ik krijg net een berichtje net van een vriend (die ook Iwanius topics meeleest, want interesse in sterrenkeukens e.d.) dat hij, vermoedelijk, nu bij hem aan de bar zit :D . :o
in welke plaats/land?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')