+1quote:Op vrijdag 25 december 2015 22:20 schreef Molo het volgende:
Wat leuk
Ik kan er echt van janken, steeds weer, hoe lief en enthousiast mensen zijn.
Hormones, what are you doing to me!![]()
Phewww, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 25 december 2015 22:57 schreef Arja het volgende:
[..]
Het komende anderhalf jaar ben je ontoerekeningsvatbaar, dus dat telt niet.
En als die baby er dan eenmaal is, snap je nog steeds niet dat hij/zij in je buik gezeten heeftquote:Op zaterdag 26 december 2015 00:32 schreef Arja het volgende:
Onom dus het idee van zwanger zijn blijft onwerkelijk?
Ok dacht steeds dat het zou komen na de eerste echo, na de eerste keer het hartje horen of na de eerste keer getrappel voelen of als je het geslacht weet. Maar het lijkt er op van niet
Ik heb nog steeds het idee dat ze dagelijks draaitquote:Op vrijdag 25 december 2015 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
Verder heb ik gisteren de 30 weken aangetikt, wtfbbq??!
Krijg er wel een beetje de zenuwen van dat t jongetje niet headfirst ligt merk ik. Maargoed, de buik groeit gestaag door dus er moet nog wel even ruimte zijn om te draaien hoop ik. En hij is actief genoeg! Op t moment harde buiken galore omdat ik het kerstdiner voor morgen heb staan voorbereiden
Waarom heb ik dan de overheerlijke arretjescake laten staan??quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:44 schreef WupWup het volgende:
Om rauw ei hoef je je sowieso niet erg druk te maken, omdat salmonella de placenta niet passeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |