abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158529375
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:20 schreef Molo het volgende:
Wat leuk O+

Ik kan er echt van janken, steeds weer, hoe lief en enthousiast mensen zijn.

Hormones, what are you doing to me! :@ :+
+1 :D :'( :D

We kregen vandaag een kerstcadeautje voor Emmy, een knuffeltje.
En het idee dat we volgend jaar met zijn drietjes zijn en samen tradities gaan maken O+ :'( :D
  vrijdag 25 december 2015 @ 22:56:29 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158529396
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:55 schreef Arja het volgende:

[..]

+1 :D :'( :D
En mijn imago dan!!! :'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158529421
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:56 schreef Molo het volgende:

[..]

En mijn imago dan!!! :'(
Het komende anderhalf jaar ben je ontoerekeningsvatbaar, dus dat telt niet.
  vrijdag 25 december 2015 @ 22:58:15 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158529431
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:57 schreef Arja het volgende:

[..]

Het komende anderhalf jaar ben je ontoerekeningsvatbaar, dus dat telt niet.
Phewww, dat scheelt weer *O*
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:03:33 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158529606
Ha, maak daar maar 'het komend decennium' of 'de rest van je leven' van :')

Ik moest vanmiddag even blinken toen ik op facebook een foto van 2 jaar geleden terugzag; onze eerste kerstfoto met zn drietjes O+ en dit is dan onze laatste kerst met zn drietjes O+!

Morgen moet ik ook even een foto laten maken in mn mooie jurkje bij de boom want twee keer met bolle buik tijdens kerst is natuurlijk wel tof :D
pi_158529705
Oh, dat moet je zeker doen Lady O+
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:07:47 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158529721
Leuk O+
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:20:10 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158530140
Verder heb ik gisteren de 30 weken aangetikt, wtfbbq??!

Krijg er wel een beetje de zenuwen van dat t jongetje niet headfirst ligt merk ik. Maargoed, de buik groeit gestaag door dus er moet nog wel even ruimte zijn om te draaien hoop ik. En hij is actief genoeg! Op t moment harde buiken galore omdat ik het kerstdiner voor morgen heb staan voorbereiden :X
pi_158530687
O+ voor LB voor de tweede keer met bolle buik bij de kerstboom, en O+ voor het vooruitzicht van nieuwe tradities met z'n drietjes maken Arja! Zo'n mooi en tegelijkertijd bizar idee vind ik dat ook.. Morgen ben ik 28 weken (ik schrok dus toen ik de 30 weken van LB las, want zoveel schelen we niet en waren we niet pas net de 12 weken voorbij?? :o) en ik vind het zó snel gaan allemaal, zo'n ontzettend onwerkelijk idee dat het over 12 (of 11, of 13, etc) weken zover is. Tegelijkertijd kijk ik er ook zo naar uit.. Ons meisje O+

Myrr, sjonge, spannend zeg! Ben benieuwd of het toch nog een 2015-kindje wordt, gelukkig ben je nu bijna bij de 37 weken :)
pi_158532124
Onom dus het idee van zwanger zijn blijft onwerkelijk?
Ok dacht steeds dat het zou komen na de eerste echo, na de eerste keer het hartje horen of na de eerste keer getrappel voelen of als je het geslacht weet. Maar het lijkt er op van niet
pi_158534966
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:32 schreef Arja het volgende:
Onom dus het idee van zwanger zijn blijft onwerkelijk?
Ok dacht steeds dat het zou komen na de eerste echo, na de eerste keer het hartje horen of na de eerste keer getrappel voelen of als je het geslacht weet. Maar het lijkt er op van niet
En als die baby er dan eenmaal is, snap je nog steeds niet dat hij/zij in je buik gezeten heeft :o
pi_158535007
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
Verder heb ik gisteren de 30 weken aangetikt, wtfbbq??!

Krijg er wel een beetje de zenuwen van dat t jongetje niet headfirst ligt merk ik. Maargoed, de buik groeit gestaag door dus er moet nog wel even ruimte zijn om te draaien hoop ik. En hij is actief genoeg! Op t moment harde buiken galore omdat ik het kerstdiner voor morgen heb staan voorbereiden :X
Ik heb nog steeds het idee dat ze dagelijks draait :') Zolang ze niet zijn ingedaald kan het nog toch? En een mede 30 weken jompel! *O*

Ik heb ook een leuke kerstbuikfoto! Zal hem zo eens posten :)

Hoeveel koffie drinken jullie? Ik hield me heel goed aan 1 per dag maar als ik thuis ben vind ik een tweede toch ook wel erg lekker. Nu ben ik redelijk streng qua eten, maar 2 koffie praat ik toch redelijk snel goed :@
  zaterdag 26 december 2015 @ 07:37:32 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158535059
Er is toch ook niks mis met 2 kopjes koffie? Ik drink er meestal 2, maar ook wel 3 als het zo uitkomt.

Ik heb dus de hele nacht over draaipogingen, keizersnedes en stuitbevallingen liggen dromen ;( :') Ik ben suuuuuperverkouden dus slaap heel licht, en tadaaa, daar komen de dagresten :X
pi_158535068
LB, de mijne is nog uit zichzelf gedraaid met 38 weken, ik hoop dat het bij jou ook zo gaat :)
pi_158535104
LB, de mijne zijn ook allebei heel laat nog zelf gedraaid. No worries joh, er is nog zoveel tijd.

Ik heb gisteravond chocolade mousse gegeten. -O- Helemaal niet over nagedacht dat daar rauwe ei in zit.
pi_158535105
Jammer Myrr, dat het toch vals alarm was. Maar het komt er echt aan hoor, zelfs als je de hele 40 weken volmaakt, is het einde in zicht. :*
pi_158535112
Ik denk trouwens af en toe de baby te voelen, heel vluchtig, te kort om echt te vatten, maar toch weet ik dat dat het is. S voelde ik met 18 weken, R met bijna 15 en deze dus met ruim 14.

O+
pi_158535121
Ja er kwam alleen geen water meer uit.

Viel net weer een hele klodder uit. Samen met die van gisteren opgeteld echt een vies groot ding. :X

Potje staat paraat, zal zo als ik opsta wel weer gaan lopen.
pi_158535132
Bij mij was de slijmprop ook geen direct signaal, niet in de zin van straks begint het. Bij allebei begon het een dag of drie later.
  zaterdag 26 december 2015 @ 08:46:05 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158535220
Ik drink zo'n twee tot drie koppen decaf per dag. En op mijn werk of in cafeetje is het soms een gewone koffie.

En niet te druk maken om rauw ei wat je al op hebt, niks aan te doen en het is een kansberekening. Heel kleine kans dat er iets mis mee was, en dan nog heel kleine kans dat het voor problemen zorgt (suiker doodt ook bacteriën tijdens bereiding, je hebt een immuunsysteem etc)
pi_158535471
Jammer Myrr!

30wk lady :o ik zit voor mijn gevoel zo dicht na jullie maar 30 week klinkt zo :o 27.3 hier nu

En stuitligging.. Gelukkig nog veel tijd! Je zou wat extra ruimte kunnen geven door wanneer ze druk beweegt even op handen en knieën te zitten kreeg ik als tip.

Ik vind het juist ineens bizar dat deze goed ligt! Heb nog geen sec over de bevalling nagedacht 'want dit zal toch vast ook een geplande KS worden toch?!' hier dus ineens 'halp moet ik nog een cursus, herhaling iets!?'

Oh en koffie drink ik niet. Wel 1/2 heel soms 3 glazen cola of andere frisdrank (meestal licht)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158535588
Om rauw ei hoef je je sowieso niet erg druk te maken, omdat salmonella de placenta niet passeert.
pi_158536523
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 09:44 schreef WupWup het volgende:
Om rauw ei hoef je je sowieso niet erg druk te maken, omdat salmonella de placenta niet passeert.
Waarom heb ik dan de overheerlijke arretjescake laten staan?? }:|

LB, stuitbaby's zijn ook O+ hoor. En nog tijd zat om te draaien.

Myrr, je houdt echt spannend!
pi_158536655
Een Salmonella besmetting is vooral voor de zwangere zelf een probleem omdat je wat weerstand betreft in dezelfde kwetsbare risicogroep valt als jonge kinderen, zieken en ouderen. Áls je een besmetting oploopt kan je hier door een lagere weerstand veel zieker van worden dan een niet zwangere met goede weerstand
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_158536797
vsv fok O+
ik sluit me er bij aan :)

Kans dat een ei besmet is met salmonella is 0.03% (bron rivm), en daarvan is er weer een kleine kans dat je ziek wordt. Het risico betreft de zwangere zelf en niet het kind. Als je er ziek van wordt dan is het wel ongeveer vergelijkbaar met wanneer mannen verkouden zijn, dus het verloopt wel heftig. Althans dat kan.

Kansen kansen :) Als het niet hoeft kun je het best vermijden. Als je t al op hebt en je leeft nog de volgende dag dan loopt het wel los ;) en als je het niet kunt laten dan loopt het waarschijnlijk ook wel los maar trek dan wel aan de bel mocht je toch koorts krijgen en zulks.
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')