Ik vermoed tetten of bierquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:11 schreef Djeez het volgende:
Hier heb ik op gestemd! Heel speciale betekenis voor mij
Nee, fout. Was tien jaar geleden tijdens de bevalling van mijn dochter. Ex werd toch net dichtgenaaid, dus ik ging buiten ff bellen. Kom ik terug, hadden ze net SkyRadio opgezet. Bleek net Waiting for a Girl like You te spelen, heel toevallig bij de geboorte van een meisje. Dus sindsdien is dit nummer onlosmakelijk met haar verbondenquote:
Mooiquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, fout. Was tien jaar geleden tijdens de bevalling van mijn dochter. Ex werd toch net dichtgenaaid, dus ik ging buiten ff bellen. Kom ik terug, hadden ze net SkyRadio opgezet. Bleek net Waiting for a Girl like You te spelen, heel toevallig bij de geboorte van een meisje. Dus sindsdien is dit nummer onlosmakelijk met haar verbonden
Oke dat is wel mooi jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, fout. Was tien jaar geleden tijdens de bevalling van mijn dochter. Ex werd toch net dichtgenaaid, dus ik ging buiten ff bellen. Kom ik terug, hadden ze net SkyRadio opgezet. Bleek net Waiting for a Girl like You te spelen, heel toevallig bij de geboorte van een meisje. Dus sindsdien is dit nummer onlosmakelijk met haar verbonden
quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:28 schreef Dven het volgende:
Groetjes van hier, wij gaan er even vantussen
[ afbeelding ]
Was het lekker?quote:Op vrijdag 25 december 2015 18:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Veel plezier.
Wij zijn net klaar en liggen op de bank uit te buiken.
Moet nog gebeurenquote:
Ja, heeft goed gesmaakt. Ik was alleen toetjes vergeten. Gelukkig wilde Lennon wel een fruitzakje en hebben we chocolade erbij genomen.quote:
Volgens mij vergeet ik iedere keer wie Lennon isquote:Op vrijdag 25 december 2015 18:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, heeft goed gesmaakt. Ik was alleen toetjes vergeten. Gelukkig wilde Lennon wel een fruitzakje en hebben we chocolade erbij genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |