Dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet te veel van dit soort muziek in de top 2000, want als het er eenmaal in staat, stijgt het ook enorm. Dat zie je ook met Arctic Monkeys en QotSA. Vorig jaar voor het eerst erin en nu staan ze allebei in de top 200.
 Maar dat is juist het mooie aan deze lijst, oud en nieuw zo mooi naast elkaar. En daar hoort Arcade Fire er absoluut bij
 Maar dat is juist het mooie aan deze lijst, oud en nieuw zo mooi naast elkaar. En daar hoort Arcade Fire er absoluut bij  

Er mag wel meer van Cave in de lijst, maar volgens radio 2 is hij nooit verder gekomen dan een duet met Kylie M.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo'n nummer hoort toch gewoon in de top 200.

yup gooi wat coldplay eruit en klaar ben je.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenMaar dat is juist het mooie aan deze lijst, oud en nieuw zo mooi naast elkaar. En daar hoort Arcade Fire er absoluut bij

Ik op een andere van hem. Is het probleem denk ik ook met zo'n oevre.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Prachtig nummer. Had ik ook op gestemd.

Meer Pink Floyd nummers eruit. There, I've said it.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
yup gooi wat coldplay eruit en klaar ben je.

Beide!quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Meer Pink Floyd nummers eruit. There, I've said it.

quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]

Echoes mag er best uit ja.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]

Voor Echoes kunnen ze 10 andere nummers nemen die beter zijnquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]

Liever Guus Meeuwis eruitquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
yup gooi wat coldplay eruit en klaar ben je.

Uhuhquote:

Ik kan me niet voorstellen dat Arcade Fire minder stemmen kreeg dan een aantal liedjes die we al hebben gehad. Het probleem blijft de titel. De een stemt op Rebellion, de ander op Rebellion (Lies) en als de computer dat niet als één lied herkent, heb je ineens twee keer zoveel stemmen nodig als de nr 2000.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenMaar dat is juist het mooie aan deze lijst, oud en nieuw zo mooi naast elkaar. En daar hoort Arcade Fire er absoluut bij

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Radio 2 krijgt het al niet voor elkaar om zelf alles goed in de lijst te zetten. Als stemmers dat dan ook niet doen, raken ze daar in paniek.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Arcade Fire minder stemmen kreeg dan een aantal liedjes die we al hebben gehad. Het probleem blijft de titel. De een stemt op Rebellion, de ander op Rebellion (Lies) en als de computer dat niet als één lied herkent, heb je ineens twee keer zoveel stemmen nodig dan de nr 2000.

quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nee, dan toch liever Rock the Casbah.

. Nederland
. Nederland  

. Walgelijk kutland eigenlijk.

Ze zouden op z'n minst Arcade Fire in de keuzelijst kunnen zetten met een paar nummers omdat er al jaren op ze gestemd wordt. Zeker weten dat ze er dan wel in staanquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Arcade Fire minder stemmen kreeg dan een aantal liedjes die we al hebben gehad. Het probleem blijft de titel. De een stemt op Rebellion, de ander op Rebellion (Lies) en als de computer dat niet als één lied herkent, heb je ineens twee keer zoveel stemmen nodig als de nr 2000.

Klopt, rond de 1100 vroeger volgens mij. Laatste jaren wel gezaktquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iemand de oude noteringen van Girl?
Stnd ooit veel hoger toch?

Beide, dankzij Dustyquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
ben je geil of wil je een koekje

Zoals je weet ben ik groot voorstander van het verdwijnen van de keuzelijst, maar als die er dan toch moet zijn, breidt deze dan uit met alle nummers waar minimaal 10 keer op gestemd is.Problem solved.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zouden op z'n minst Arcade Fire in de keuzelijst kunnen zetten met een paar nummers omdat er al jaren op ze gestemd wordt. Zeker weten dat ze er dan wel in staan

Is wel gestegenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iemand de oude noteringen van Girl?
Stnd ooit veel hoger toch?

Moet je eens in de top 10 kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:25 schreef F.Begbie het volgende:
Zo laag. Nederland

Preciesquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik groot voorstander van het verdwijnen van de keuzelijst, maar als die er dan toch moet zijn, breidt deze dan uit met alle nummers waar minimaal 10 keer op gestemd is.Problem solved.
 En helemaal vrije keuze zou inderdaad nog beter zijn!
 En helemaal vrije keuze zou inderdaad nog beter zijn!

Heb je dat nu allemaal opgezocht? Ik ga die moeite niet doen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef D. het volgende:
Vandaag geen nummers van mijn lijst
morgen 2, en eentje ga ik missen waarschijnlijk

Dacht ik ook evenquote:

Moet je nummer 4 eens zienquote:

en dan nog een tijdslot van 3 jaar en het is mijn inziens helemaal oke.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
PreciesEn helemaal vrije keuze zou inderdaad nog beter zijn!

Even opgezocht jaquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je dat nu allemaal opgezocht? Ik ga die moeite niet doen.

Ongelooflijk hoe hij veranderd isquote:

In de keuzelijst hebben ze dat inmiddels al aangepast, nu de vrije keuze inderdaad nogquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan nog een tijdslot van 3 jaar en het is mijn inziens helemaal oke.

voordeel is uiteindelijk ook dat je het aantal vrije keuzes terug kunt brengen naar 5 of 3.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe hij veranderd is
[..]
In de keuzelijst hebben ze dat inmiddels al aangepast, nu de vrije keuze inderdaad nog

Logisch zou mij lijken de top van de vrije keuzes sowieso op de keuzelijst van het jaar er na te doen. Heb je ook minder gezeik over de keuzelijst.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik groot voorstander van het verdwijnen van de keuzelijst, maar als die er dan toch moet zijn, breidt deze dan uit met alle nummers waar minimaal 10 keer op gestemd is.Problem solved.

Truequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
voordeel is uiteindelijk ook dat je het aantal vrije keuzes terug kunt brengen naar 5 of 3.

Moest even wat anders doen. Regelen dat Twan wordt opgehaald door zijn vader.quote:

Ook een goeiequote:Op vrijdag 25 december 2015 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Logisch zou mij lijken de top van de vrije keuzes sowieso op de keuzelijst van het jaar er na te doen. Heb je ook minder gezeik over de keuzelijst.
 Ik begreep van iemand dat dit gebeurt bij meer dan 200 stemmen. Ik geloof er niks van dat Arcade Fire die niet heeft gekregen
 Ik begreep van iemand dat dit gebeurt bij meer dan 200 stemmen. Ik geloof er niks van dat Arcade Fire die niet heeft gekregen 

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dit toe durven te geven. Respect.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:31 schreef Spies het volgende:
Blijft wel een lekker nummer dit. Was vroeger groot fan van de debuut cd van Maroon 5.

maar wat ik schokkend vond is dat er maar liefst 424 platen in de top 2000 staan waarbij de artiestennaam begint met een a,b of c.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Logisch zou mij lijken de top van de vrije keuzes sowieso op de keuzelijst van het jaar er na te doen. Heb je ook minder gezeik over de keuzelijst.

Is ie zo lastig?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moest even wat anders doen. Regelen dat Twan wordt opgehaald door zijn vader.

Echt he.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit toe durven te geven. Respect.

Ja, maar dat wil radio2 helemaal niet. Die willen verjongen, dus nieuwe nummers van Rihanna en Ronnie Flex enzo erinquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
voordeel is uiteindelijk ook dat je het aantal vrije keuzes terug kunt brengen naar 5 of 3.

Hij heeft al een TWD UI.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]

Iedereen heeft wel muzikale keuzes gemaakt vroeger waar je je nu voor kan schamenquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]

Ik was 12, dan mag het.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]

geloof je het zelf? Ze geven op een verkeerde manier invulling aan de 'eisen' van sommige stemmers. Ze slaan totaal door.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil radio2 helemaal niet. Die willen verjongen, dus nieuwe nummers van Rihanna en Ronnie Flex enzo erin

Ik schaam mij nergens voor.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel muzikale keuzes gemaakt vroeger waar je je nu voor kan schamen

Ik nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel muzikale keuzes gemaakt vroeger waar je je nu voor kan schamen

quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Joe Jackson vorig jaar tijdens de Top overleed

quote:

Ik schrok even, maar dat laatste was een grapje gelukkigquote:Op vrijdag 25 december 2015 15:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil radio2 helemaal niet. Die willen verjongen, dus nieuwe nummers van Rihanna en Ronnie Flex enzo erin

quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Joe Jackson vorig jaar tijdens de Top overleed
 Is die dood?
 Is die dood?

Nee helemaal niet. Hij heeft vandeweek een PS4 gekregen (alvast voor zijn verjaardag en deels zelf betaald) en zit hele dag boven Fifa16 te spelen. Maar hij zou vanavond na het eten naar zijn vader gaan, maar die ziet hem dan bijna niet omdat Twan morgenvroeg rond 12 uur weer bij ons moet zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Is ie zo lastig?
Oeh, 27-12 2 nummers binnen een half uur

Uhm, D.? Zanger is dood.quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:37 schreef D. het volgende:
De hoogste stijger (tevens nieuwe binnenkomer) uit mijn lijstje is Stone Temple Pilots
Iemand een idee waardoor dit komt?

Net als z'n broer michaelquote:

Niet leuk?quote:Op vrijdag 25 december 2015 15:37 schreef cafca het volgende:
Ik "mag" straks naar mijn schoonmoeder....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |