Dit verhaal moet je even naar Radio 2 sturen. Daar krijgen ze nogal een hard plassertje van.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:24 schreef Dven het volgende:
Twee jaar geleden een Bulgaars meisje op de hoogte gebracht van het bestaan van de top2000 in een dronken chatnacht. Ze is dit jaar naar Duitsland verhuist en zit nu bij een vriendin in Engeland. Heb haar gevraagd of ze de Top 2000 niet vergeten is.
Ze heeft hem al sinds 08:00 Engelse tijd aanstaan
Zelfs buitenlanders luisteren uit eigen wil naar de Top 2000![]()
![]()
![]()
Ik heb Sander de Heer nog in mijn geheugen staan....alles is beter.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bert Haandrikman word ik ook altijd heel erg onpasselijk van. Die vent denkt echt dat ie hip is ofzo.
Bij Staverman valt het me nog mee dat we vandaag geen verhaal over zijn moeder hebben gehoord.
Tja, de term radiohoofd is natuurlijk niet voor niets bedacht.quote:
En jij hebt geen foto laten maken van jou met Rob??quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik sta nooit op foto's die ik zelf maak, ik ben van voor de selfie-generatie
Is ie nou gay of niet? Met z'n 'toedeloe' twijfel ik daar altijd aanquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:24 schreef peaceman het volgende:
Wouter van der Goes is ook altijd lekker chaotisch
Lekker als een mongool dansen en springen op die Visual Radio, niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tja, de term radiohoofd is natuurlijk niet voor niets bedacht.
Verwoord jij het even netjesquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit verhaal moet je even naar Radio 2 sturen. Daar krijgen ze nogal een hard plassertje van.
ik denk van niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Is ie nou gay of niet? Met z'n 'toedeloe' twijfel ik daar altijd aan
Late avond is juist prima.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef F.Begbie het volgende:
Roodbeen vond ik altijd wel tof. Jammer dat ze hem naar de late avond sturen. Doe dan lekker Bart ofzo.
Roodbeen is ook tof.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef F.Begbie het volgende:
Roodbeen vond ik altijd wel tof. Jammer dat ze hem naar de late avond sturen. Doe dan lekker Bart ofzo.
die vind ik wel okequote:Op vrijdag 25 december 2015 14:24 schreef peaceman het volgende:
Wouter van der Goes is ook altijd lekker chaotisch
Die steevast werd afgezeken door Henk Westbroek bij wie dat spel ook in zijn programma zat.quote:
Top 2000 is prachtig maar om te luisteren maar al die verhalen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit verhaal moet je even naar Radio 2 sturen. Daar krijgen ze nogal een hard plassertje van.
170quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
Op welke zender is het op tv te zien eigenlijk? Wij hebben KPN.
aggos, misschien moet je zelf 1 sturen, dan vind je het vast leukquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Top 2000 is prachtig maar om te luisteren maar al die verhalen.
Nee, ik doe niet aan die onzin. Het is ook maar gewoon een mens hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En jij hebt geen foto laten maken van jou met Rob??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |