Dit verhaal moet je even naar Radio 2 sturen. Daar krijgen ze nogal een hard plassertje van.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:24 schreef Dven het volgende:
Twee jaar geleden een Bulgaars meisje op de hoogte gebracht van het bestaan van de top2000 in een dronken chatnacht. Ze is dit jaar naar Duitsland verhuist en zit nu bij een vriendin in Engeland. Heb haar gevraagd of ze de Top 2000 niet vergeten is.
Ze heeft hem al sinds 08:00 Engelse tijd aanstaan
Zelfs buitenlanders luisteren uit eigen wil naar de Top 2000![]()
![]()
![]()
Ik heb Sander de Heer nog in mijn geheugen staan....alles is beter.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bert Haandrikman word ik ook altijd heel erg onpasselijk van. Die vent denkt echt dat ie hip is ofzo.
Bij Staverman valt het me nog mee dat we vandaag geen verhaal over zijn moeder hebben gehoord.
Tja, de term radiohoofd is natuurlijk niet voor niets bedacht.quote:
En jij hebt geen foto laten maken van jou met Rob??quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik sta nooit op foto's die ik zelf maak, ik ben van voor de selfie-generatie
Is ie nou gay of niet? Met z'n 'toedeloe' twijfel ik daar altijd aanquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:24 schreef peaceman het volgende:
Wouter van der Goes is ook altijd lekker chaotisch
Lekker als een mongool dansen en springen op die Visual Radio, niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tja, de term radiohoofd is natuurlijk niet voor niets bedacht.
Verwoord jij het even netjesquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit verhaal moet je even naar Radio 2 sturen. Daar krijgen ze nogal een hard plassertje van.
ik denk van niet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Is ie nou gay of niet? Met z'n 'toedeloe' twijfel ik daar altijd aan
Late avond is juist prima.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef F.Begbie het volgende:
Roodbeen vond ik altijd wel tof. Jammer dat ze hem naar de late avond sturen. Doe dan lekker Bart ofzo.
Roodbeen is ook tof.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef F.Begbie het volgende:
Roodbeen vond ik altijd wel tof. Jammer dat ze hem naar de late avond sturen. Doe dan lekker Bart ofzo.
die vind ik wel okequote:Op vrijdag 25 december 2015 14:24 schreef peaceman het volgende:
Wouter van der Goes is ook altijd lekker chaotisch
Die steevast werd afgezeken door Henk Westbroek bij wie dat spel ook in zijn programma zat.quote:
Top 2000 is prachtig maar om te luisteren maar al die verhalen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit verhaal moet je even naar Radio 2 sturen. Daar krijgen ze nogal een hard plassertje van.
170quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
Op welke zender is het op tv te zien eigenlijk? Wij hebben KPN.
aggos, misschien moet je zelf 1 sturen, dan vind je het vast leukquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Top 2000 is prachtig maar om te luisteren maar al die verhalen.
Nee, ik doe niet aan die onzin. Het is ook maar gewoon een mens hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En jij hebt geen foto laten maken van jou met Rob??
Met top2000 allicht. De rest van het jaar niet.quote:
Beatles eindelijk op Spotify sinds gisteren, genot.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah daar hebben we Ringod weer.
Dat was mooi geweest.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
''Met een transistorradio op het stand [..]''
Dat even dat we Dries Roelvink gingen horen.
Ik had m'n antwoord op een briefkaart van de Stairway to Heaven geschreven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die steevast werd afgezeken door Henk Westbroek bij wie dat spel ook in zijn programma zat.
De nadaquote:
Briefkaartenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had m'n antwoord op een briefkaart van de Stairway to Heaven geschreven.
het schijnt dat er een bepaald nummer van een meidengroep naakt is ingezongen...quote:
Vind ik ook jammer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef F.Begbie het volgende:
Dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan die onzin. Het is ook maar gewoon een mens hoor
Zelfde als handtekeningen, had er al heel veel gehad kunnen hebben, maar heb daar nooit de toegevoegde waarde van gezien
Ouderwetschquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had m'n antwoord op een briefkaart van de Stairway to Heaven geschreven.
Alles was vandaag naakt toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
het schijnt dat er een bepaald nummer van een meidengroep naakt is ingezongen...
Rob belde op m'n mobiel en ik had Dutchtone (Dutchtone!) en baggerverbinding en hij sloot ons gesprek af met de woorden 'koop maar een nieuwe telefoon van die duizend gulden'.quote:
Ja, vooruit, zoiets was wel grappig geweestquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.![]()
Al vind ik het wel leuk wat gesigneerde kaartjes en boeken te hebben.
Rob ten voeten uit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Rob belde op m'n mobiel en ik had Dutchtone (Dutchtone!) en baggerverbinding en hij sloot ons gesprek af met de woorden 'koop maar een nieuwe telefoon van die duizend gulden'.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Rob belde op m'n mobiel en ik had Dutchtone (Dutchtone!) en baggerverbinding en hij sloot ons gesprek af met de woorden 'koop maar een nieuwe telefoon van die duizend gulden'.
Die liever dan deze eigenlijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi dat dit lied nu ook in de top 2000 staat! Volgend jaar ook Rosie van Claw Boys Claw aub
Dat is dan wel jammer. Hij heeft ook maar 1 boek toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, vooruit, zoiets was wel grappig geweest
Maar had geen boek van Stenders bij
Damn, dat nummer heb ik lang niet gehoord.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi dat dit lied nu ook in de top 2000 staat! Volgend jaar ook Rosie van Claw Boys Claw aub
Dutchtonequote:Op vrijdag 25 december 2015 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is dan wel jammer. Hij heeft ook maar 1 boek toch?
Dutchtone, die zaten met een helpdesk in Arnhem, voor het Orange werd.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken Dutchtone helemaal niet. En ik ben toch wel van jullie leeftijd. Maar ja, ik had ook pas in 2004 een mobiel.
Toen hadden we zelfs op de basisschool al mobiele telefoonsquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken Dutchtone helemaal niet. En ik ben toch wel van jullie leeftijd. Maar ja, ik had ook pas in 2004 een mobiel.
Ja deze:quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:32 schreef D. het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Het is gewoon een leuke kerel, en een fijne dj
Dat is dan ook het enige leuke eraan.quote:
Ik ken het ook niet geloof ik, en heb al mobiel van voor het gsm-tijdperkquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:33 schreef Cee het volgende:
Clouseau![]()
![]()
![]()
Geschreven door Babette van Veen. Toch?
Okay. Orange ken ik wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dutchtone, die zaten met een helpdesk in Arnhem, voor het Orange werd.
seau wat een grapquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:34 schreef Ferdo het volgende:
Goed luisteren, anders ontgaat je de Clouseau!
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen hadden we zelfs op de basisschool al mobiele telefoons
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet geloof ik, en heb al mobiel van voor het gsm-tijdperk
De spotjes met Leslie Nielsen al vergeten?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
Dat zegt me echt helemaal niets. Komt misschien omdat ik een aversie heb tegen Leslie Nielsen. Ik probeer die man zoveel mogelijk te ontwijken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De spotjes met Leslie Nielsen al vergeten?
yep hier idem. Daarna vrij snel over gestapt naar Samsung en altijd trouw aan gebleven.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:36 schreef MaJo het volgende:
Ik ken gewoon de hele tekst nog uit mijn hoofd
Ik ook, het was toen net uitquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:36 schreef MaJo het volgende:
Ik ken gewoon de hele tekst nog uit mijn hoofd
Nostalgiequote:Op vrijdag 25 december 2015 14:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ga ze volgend jaar weer live zien in Antwerpen.![]()
Ik weet dat mijn zus het toen net uitgemaakt had met haar vriend en ze dan moest huilen bij dit nummerquote:
Daar heb ik op gestemdquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach gossie.
Dat heb ik met Alles Geprobeerd van het Goede Doel.
Ik met Ik Leef niet meer voor jou, heerlijk was datquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach gossie.
Dat heb ik met Alles Geprobeerd van het Goede Doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |