Radio 2 Top 2000 - 2015SPOILER: tijdloze header2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij bent nog vrij?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:42 schreef MaJo het volgende:
Normaal vieren we altijd wel eerste kerstdag maar mijn zus en broer hebben nu allebei een vriend waardoor eerste Kerstdag nu ergens anders ook gevierd moet worden. Morgen dus met z'n allen
Zong Jan Smit niet over haa... Oh nee, is geen familie.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:45 schreef Dven het volgende: LauraZo'n grof hoofd maar toch zo mooi
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zong Jan Smit niet over haa... Oh nee, is geen familie.
Ik ben 2 maanden geleden getrouwd gekkiequote:
Ze is getrouwd..quote:
Nee, wel vergrootquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:47 schreef peaceman het volgende:
Heb je je letter/nummergrootte verkleind D.?
De andere medemensen luisteren naar Funxquote:
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben 2 maanden geleden getrouwd gekkie
Heeft Jet al geklaagd?quote:
Doel je op mijn TT?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:47 schreef peaceman het volgende:
Heb je je letter/nummergrootte verkleind D.?
Ik vier kerst bij mensen die akkoord zijn met #Top2000quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
Wij doen het ene jaar Eerste Kerstdag bij mijn ouders, het andere jaar Tweede Kerstdag. Dit jaar is het dus Tweede Kerstdag. Dat kwam helemaal niet verkeerd uit.
quote:
Wist je dat Jet ondertussen al bij nummer 125 van de top 200 is?quote:
Jij weet dingenquote:
Dit niet hoop ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alles kan kapotMajo trouwt met..Adam Curry?
Zeg dat wel, ja!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:47 schreef Szura het volgende:![]()
Zo ongeveer de beste niveaustijging mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop