170quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
Op welke zender is het op tv te zien eigenlijk? Wij hebben KPN.
aggos, misschien moet je zelf 1 sturen, dan vind je het vast leukquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Top 2000 is prachtig maar om te luisteren maar al die verhalen.
Nee, ik doe niet aan die onzin. Het is ook maar gewoon een mens hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En jij hebt geen foto laten maken van jou met Rob??
Met top2000 allicht. De rest van het jaar niet.quote:
Beatles eindelijk op Spotify sinds gisteren, genot.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah daar hebben we Ringod weer.
Dat was mooi geweest.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
''Met een transistorradio op het stand [..]''
Dat even dat we Dries Roelvink gingen horen.
Ik had m'n antwoord op een briefkaart van de Stairway to Heaven geschreven.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die steevast werd afgezeken door Henk Westbroek bij wie dat spel ook in zijn programma zat.
De nadaquote:
Briefkaartenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had m'n antwoord op een briefkaart van de Stairway to Heaven geschreven.
het schijnt dat er een bepaald nummer van een meidengroep naakt is ingezongen...quote:
Vind ik ook jammer.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:26 schreef F.Begbie het volgende:
Roodbeen vond ik altijd wel tof. Jammer dat ze hem naar de late avond sturen. Doe dan lekker Bart ofzo.
Dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:27 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan die onzin. Het is ook maar gewoon een mens hoor
Zelfde als handtekeningen, had er al heel veel gehad kunnen hebben, maar heb daar nooit de toegevoegde waarde van gezien
Ouderwetschquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had m'n antwoord op een briefkaart van de Stairway to Heaven geschreven.
Alles was vandaag naakt toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
het schijnt dat er een bepaald nummer van een meidengroep naakt is ingezongen...
Rob belde op m'n mobiel en ik had Dutchtone (Dutchtone!) en baggerverbinding en hij sloot ons gesprek af met de woorden 'koop maar een nieuwe telefoon van die duizend gulden'.quote:
Ja, vooruit, zoiets was wel grappig geweestquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.![]()
Al vind ik het wel leuk wat gesigneerde kaartjes en boeken te hebben.
Rob ten voeten uit.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Rob belde op m'n mobiel en ik had Dutchtone (Dutchtone!) en baggerverbinding en hij sloot ons gesprek af met de woorden 'koop maar een nieuwe telefoon van die duizend gulden'.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Rob belde op m'n mobiel en ik had Dutchtone (Dutchtone!) en baggerverbinding en hij sloot ons gesprek af met de woorden 'koop maar een nieuwe telefoon van die duizend gulden'.
Die liever dan deze eigenlijkquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi dat dit lied nu ook in de top 2000 staat! Volgend jaar ook Rosie van Claw Boys Claw aub
Dat is dan wel jammer. Hij heeft ook maar 1 boek toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, vooruit, zoiets was wel grappig geweest
Maar had geen boek van Stenders bij
Damn, dat nummer heb ik lang niet gehoord.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:31 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi dat dit lied nu ook in de top 2000 staat! Volgend jaar ook Rosie van Claw Boys Claw aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |