Hmmmm Aziatisch diner (maar natuurlijk) klinkt verrukkelijk en ziet er ondanks sjiekere foto's gewend te zijn alsnog ook zo uit!quote:Op zondag 27 december 2015 00:47 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het ziet er werkelijk niet uit (hoofdgerecht ook vergeten te fotograferen, dus dat zijn foto's van een andere keer), maar ja, presentatie is aan mijn familie toch niet besteed. Bovendien moet ik het doen met van die vreselijk lelijke borden en tafelkleden enzo, dat wordt toch nooit wat, dus ik probeer het niet eens. Nou ja, ik had het dessert nog wel mooi willen maken, maar het ijs was gesmolten en toen had ik daar ook al geen zin meer in, dus gewoon alles op het bord gepleurd, haha.
Hoe dan ook, het was gezellig en iedereen vond alles lekker. En het was niet belachelijk veel, maar mijn broertje zat toch de hele middag al chocola te vreten en mijn ouder zijn bejaard, dus het was prima zo. De bitterballen zien er echt belachelijk uit, haha, maar waren toch een hit, omdat ze zo bijzonder waren. (en iedereen kreeg er meer dan die twee op de foto)
Voorgerecht
Garnalen, mango met citroendressing
Tussengerecht
Sichuan bitterballen met roedjak manis van verse ananas
Hoofdgerecht
Thaise pannenkoek met mosselen en Momofuku's bloemkool
Toetje
Kaki roomijs en ijs van gecarameliseerde kokosmelk met gembersiroop (mierrrrzoet), met pecan en pistache noten en kleine merengues met nangka of kokossmaak (gewoon smaakstof uit een flesje).
quote:Op zondag 27 december 2015 00:44 schreef Molo het volgende:
Kerst was geweldig
Meeste vergeten op de foto te zetten, maar de 3,5 kg porchetta op de foto was in ieder geval heerlijk geworden
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met goede crackling?
![]()
Erg lekker hè die knolselder! We hebben voor vanavond nog een restje hierquote:Op zaterdag 26 december 2015 09:41 schreef douche-eendje het volgende:
1e kerstdag was een succesVooraf een gekruide pompoensoep, als hoofdgerecht lamsrack, varkensrack, een knolselderij-gebraad en enkele bijgerechten. Dit alles gemaakt door schoonvader, schoonzusje & ik; voor 9 personen.
Vooral de knolselderij was verrassend lekker!
[ afbeelding ]
Recept is hier te vinden
Wat je niet ziet is dat de onderkant zwart was geworden in de oven (= eraf gesnedenquote:Op zondag 27 december 2015 11:43 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Erg lekker hè die knolselder! We hebben voor vanavond nog een restje hierdie van mij zag er alleen niet zo sjiek uit als de jouwe, precies zoals die van yvette!
Belgisch?quote:
Brabantsquote:Op zondag 27 december 2015 13:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Belgisch?
In Nederland noemen we zo iemand een zwager.
Belgisch is geen taal, Vlaams welquote:Op zondag 27 december 2015 13:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Belgisch?
In Nederland noemen we zo iemand een zwager.
Kei mooie foto'squote:Op zondag 27 december 2015 13:21 schreef Zo-is-dat het volgende:
Fotootjes!
Eerste kerstdag diner: voor en soep ik, hoofd schoonbroer, toe schoonzus, kaas vriendlief (brood ik), menukaart schoonmoeder amuse ook maar daar mist de foto van helaas![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het kerstbrood voor het ontbijt:
[ afbeelding ]
Nice! Die baked Alaskaquote:Op zondag 27 december 2015 13:21 schreef Zo-is-dat het volgende:
Fotootjes!
Eerste kerstdag diner: voor en soep ik, hoofd schoonbroer, toe schoonzus, kaas vriendlief (brood ik), menukaart schoonmoeder amuse ook maar daar mist de foto van helaas![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het kerstbrood voor het ontbijt:
[ afbeelding ]
Iemand uit België noem ik Belgisch.quote:
En dit gaat over kerstdiners/eten dus kappen met dat offtopic gezeikquote:Op zondag 27 december 2015 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand uit België noem ik Belgisch.
Maak ik zelf nog wel uit, muts.quote:Op zondag 27 december 2015 16:39 schreef Molo het volgende:
En dit gaat over kerstdiners/eten dus kappen met dat offtopic gezeik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |