quote:Op vrijdag 25 december 2015 09:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hoorde laatste nog een oude opname van dat Popjournaal (1979 ofzo).
Vertelde Annette van Trigt dat Koos, de manager van Herman Brood, had bekend gemaakt dat Herman een zelfmoordpoging had gedaan.
Hij had zichzelf voor de eendjes gegooid.
Eerste keer dat ik het hoorde dacht ik wtf is dit, maar het zit nu in mijn hardloopplaylist en ik ga hier ZO lekker op.quote:Op vrijdag 25 december 2015 09:59 schreef zorro28 het volgende:
Ooh deze straks van Beyoncé vind ik echt niks
Euhh tienermeisjes gok ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 09:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
"Wie stemt daar nou op" was mijn eerste reactie toen bleek dat die binnengekomen was.
Ik dacht aan 12 jarige meisjes die nog geen ontwikkelde muzieksmaak hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2015 09:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
"Wie stemt daar nou op" was mijn eerste reactie toen bleek dat die binnengekomen was.
Jet Schippersquote:
Reserveringskosten van 3 euro geloof ikquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:02 schreef Szura het volgende:
Moet je trouwens betalen voor dat cafe?
Jet kreeg de drank gratisquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:02 schreef Szura het volgende:
Moet je trouwens betalen voor dat cafe?
Verkeerde domme doos. Excuus!quote:
Oude tijden herlevenquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorige topic ging al hard, 38 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |