R&P waardig ditquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft wel gereageerd. Mijn eerste Duitser. Omg, ik vind hem echt leukmaar weet nu al dat het niets wordt. #r&p
Opso is een sletquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm ik weet niet of dit nou positief of negatief is. Hoe behandel je opso?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:46 schreef Scuidward het volgende:
OP bijgewerkt zoals verzocht door m4rco
Jazeker!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:46 schreef Opsonisatie het volgende:
RENWAN HEEFT EEN KLEINE PIKKIE EN KAN GEEN BIER TAPPEN
Liever een kleine pik dan geen pik.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:46 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
R&P waardig dithahahaha.
Naaahw gewoon genieten van het moment joh, je ziet hem wss toch nooit weer, dus hang maar het stoeipoesje uit.
quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Zo'n bloedend gat in je broek hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Liever een kleine pik dan geen pik.
Misschien wordt het wel iets en leven jullie samen nog lang en gelukkig met veel kindersquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]sorry
Heb ik ook gedaan want yolo(sry) en als ik verder ga dan kan ik beter topic openen in r&p dus dat.
Renwan is gayquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo'n bloedend gat in je broek hebben
Liever gewoon voorspelbaarheid ja.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo'n bloedend gat in je broek hebben
Ik mag opso steeds meerquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
R&P waardig dithahahaha.
Naaahw gewoon genieten van het moment joh, je ziet hem wss toch nooit weer, dus hang maar het stoeipoesje uit.
Ik ga hiervoor bidden. Dan krijg ik mooie kindjes.quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel iets en leven jullie samen nog lang en gelukkig met veel kinders
Wat voor kleur ogen heb je danquote:Op vrijdag 25 december 2015 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga hiervoor bidden. Dan krijg ik mooie kindjes.en hoop ik dat mijn genen de overhand krijgen als het gaat om oogkleur #ego
Ik ben het wel helemaal met je eens, opsogodinquote:
Jetzt ist Sie wieder da!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet een Ariër zien te fixen want ik wil babies met blauwe ogen en zwarte krullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |