SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
beter gewoon hond nemenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Dag 1 met kinderen sort of overleefd. Mijn god, wat zou ik een verkankerd leven hebben met kinderen.
nee hoorquote:
Moest net aan je denken, of je het allemaal overleefd tussen 2 kinderenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Dag 1 met kinderen sort of overleefd. Mijn god, wat zou ik een verkankerd leven hebben met kinderen.
Vast wel ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hahah op 1e kerstdag ga je ook smoken?
Hhahahaquote:Op donderdag 24 december 2015 23:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het m'n internet was.Zag er wel mooi uit, praktisch ook.
we appenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Helaas heb ik 1e week van januari veel te doen VA.
de eerste 10 minuten zijn OK, daarna was het kiezen op elkaarquote:Op donderdag 24 december 2015 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest net aan je denken, of je het allemaal overleefd tussen 2 kinderen
Wats datquote:Op donderdag 24 december 2015 23:48 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie Inside Out gezien? Bing bong... tien keer erger dan All you need is love.
Die film? Ja gezien.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:48 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie Inside Out gezien? Bing bong... tien keer erger dan All you need is love.
En ze zijn nog niet weg...quote:Op donderdag 24 december 2015 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de eerste 10 minuten zijn OK, daarna was het kiezen op elkaaren wat maken ze overal een teringzooi van
Die vond ik niet zo erg eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 23:48 schreef FrauMilena het volgende:
je gaat niet dood hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
Nog 3 dagen te gaan. Heb wel een fles wijn en een pint bier op om het leed wat te verzachten...
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Die vond ik niet zo erg eigenlijk
dit is een subtiele afwijzingquote:Op donderdag 24 december 2015 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb dan wss een nieuw nummer
Niet alleen gekeken dus heb mij niet heel goed geconcentreerd. Maar wat maakt hem zielig? Want ik heb 85% van de film wel gezien en daar was niks zieligs te zien?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
En er slapen mensen in mijn werkkamer, dus moet nu mobiel fokken. Mijn man heeft 39 graden koorts en de ouders van de kinderen zijn ook al vroeg naar bed want kinderen zijn om 6.30 weer wakker. En ik zit hier alleen wakker te wezen
#kutlevenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
Op kerstavond om nog geen 11 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inside out spoiler:quote:Op donderdag 24 december 2015 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet alleen gekeken dus heb mij niet heel goed geconcentreerd. Maar wat maakt hem zielig? Want ik heb 85% van de film wel gezien en daar was niks zieligs te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik app je dan weer babequote:Op donderdag 24 december 2015 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit is een subtiele afwijzing
neequote:Op donderdag 24 december 2015 23:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mcg, heb e ook dat filmpje gezien met die twee hondjes die elkaar weer zagen nadat ze apart geadopteerd waren?
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:53 schreef FrauMilena het volgende:
Oh opso, nu zag ik dat van cloudflare inderdaad.
M'n internet doet sowieso kut dus dacht dat ie het begeven had toen ik dit zag.incognitomodus ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
M'n internet doet sowieso kut dus dacht dat ie het begeven had toen ik dit zag.Oh ik ben mobiel fokkendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg het net weer te zien
Krijg je nieuwe phone?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ik app je dan weer babe
M'n internet doet sowieso kut dus dacht dat ie het begeven had toen ik dit zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Inside out spoiler:Ooooh. Nou dat deed mij echt niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Nee dat kan ik mijn ouders niet aandoen, met een Turkse thuiskomenquote:
jaquote:Op donderdag 24 december 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan ik ook gewoon met een jongen praten zonder liefdesdingen
Nee abo gvdquote:Op donderdag 24 december 2015 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krijg je nieuwe phone?
nee, hvjquote:Op donderdag 24 december 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan ik ook gewoon met een jongen praten zonder liefdesdingen
Challenge acceptedquote:Op donderdag 24 december 2015 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat kan ik mijn ouders niet aandoen, met een Turkse thuiskomen
Er is nog hoop voor de single ones!quote:Op donderdag 24 december 2015 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
omg een nichtje van me heeft een vriend via een christelijke datingsite het is schrijnend. Ze had zich op meerdere ingeschreven.
Binnen 1 jaar getrouwd, ik zeg het je.
Want een andere nicht had dus blijkbaar hetzelfde gedaan en die is nu ook na een jaar huisvrouw
Je kan hem ook gewoon uitzetten als je dat wil. Je hebt niet te verplichting altijd op iedereen te reageren hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee abo gvdik wil het niet tbh vind onbereikbaar zijn wel fijn aangezien men dan weet dat ik niet kan reageren aangezien ik geen internet heb
funkyfish?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
omg een nichtje van me heeft een vriend via een christelijke datingsite het is schrijnend. Ze had zich op meerdere ingeschreven.
Binnen 1 jaar getrouwd, ik zeg het je.
Want een andere nicht had dus blijkbaar hetzelfde gedaan en die is nu ook na een jaar huisvrouw
Dat ga ik doen. En aan niemand zeggen dat ik abo heb maar toevallig nog steeds "wifi"quote:Op donderdag 24 december 2015 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon uitzetten als je dat wil. Je hebt niet te verplichting altijd op iedereen te reageren hoor
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat ga ik doen. En aan niemand zeggen dat ik abo heb maar toevallig nog steeds "wifi"
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Alleen muziek even uitzetten.
Waarom niet gewoon zeggen dat je reageert wanneer je wil ipv deze onzin?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat ga ik doen. En aan niemand zeggen dat ik abo heb maar toevallig nog steeds "wifi"
Ja hè, daaro mmuziek af even eventueel erdoorheen skippenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel weer een heel zoetsappig filmpje met de teksten en muziek...
Kan dat moeilijk zeggen tegen werkpersoontjesquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zeggen dat je reageert wanneer je wil ipv deze onzin?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan dat moeilijk zeggen tegen werkpersoontjes
inderdaad, ik kan nogal slecht tegen dat overdreven gedoe.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja hè, daaro mmuziek af even eventueel erdoorheen skippen
wifi is bijna overal, maar dan moet het wel functionerenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
werkpersoontjes?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan dat moeilijk zeggen tegen werkpersoontjes
#opsotaalquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wifi is bijna overal, maar dan moet het wel functionerenDoe arriva ook maar erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wifi werkt altijd in NS, in tegenstelling tot Arriva![]()
fijn toch?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:08 schreef FrauMilena het volgende:
Deze maand weer 4GB extra gekregen van T-Mobile, geen idee waarom eigenlijk.
Dat wel, maar ik heb eigenlijk altijd wel genoeg aan m'n standaard bundel.quote:
wat zijn werkpersoontjesquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe arriva ook maar erbij
Wifi werkt altijd in NS, in tegenstelling tot Arriva
dat is saaiquote:
Ik zou ook niet weten hoe je 4gb op moet maken.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:10 schreef FrauMilena het volgende:
Oh nee, was er juist bijna doorheen. Maar altijd wifi moeten zoeken is toch vervelend.
[..]
Dat wel, maar ik heb eigenlijk altijd wel genoeg aan m'n standaard bundel.
nee geen zin inquote:
mehquote:
Stratego.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:12 schreef Typisch het volgende:
iemand hier die toevallig wat bordspellen aan kan raden voor tweepersonen?
M'n neef heeft niet eens genoeg aan 10GBquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe je 4gb op moet maken.
Cheer upquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:14 schreef supersof het volgende:
Ik voel me soms gewoon heel erg alleen en dan is alles stom
Mensen van werk :squote:Op vrijdag 25 december 2015 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat zijn werkpersoontjes
wat Frau zegtquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:14 schreef supersof het volgende:
Ik ook wel eens in bed, maar dan wel via wifiquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Stratego.
[..]
M'n neef heeft niet eens genoeg aan 10GBmaar die kijkt ook youtube of zo.
Jaa, is ook zo wel weer over denk ikquote:
Same.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook wel eens in bed, maar dan wel via wifi
Goed zoquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, is ook zo wel weer over denk ik
Logisch wel als je alleen op je kamer zit terwijl je blijkbaar liever wat had willen doen. Iedereen heeft wel eens van die momentjes.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:14 schreef supersof het volgende:
Ja klopt. Ik ga maar gewoon schoonmaken, dat helpt bij mij altijd welquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Logisch wel als je alleen op je kamer zit terwijl je blijkbaar liever wat had willen doen. Iedereen heeft wel eens van die momentjes.
I feel ya. Maar komt goedquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:14 schreef supersof het volgende:
Ik zit nog met m'n gedachten in ~2001quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Zomervakantie 2015
Had het net nog met kauai erover
smelt je dan?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon lief lachen en knikken.
Geen idee, heb het nog niet zien gebeuren.quote:
Dit zegt iedereen over elkaar hier, verliest z'n betekenis zo.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind jou maar een rare user
mag ik dat zegen? ja dat mag ik zeggen
Hoi Martquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom vind je dat?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heb ik daar mee te maken?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dit zegt iedereen over elkaar hier, verliest z'n betekenis zo.
quote:
Dat heb je wel eens. Komt op mij over als iemand die een beetje zielig loopt te doen en dat vooral tegen vrouwelijke users.quote:
hij heeft flows hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens. Komt op mij over als iemand die een beetje zielig loopt te doen en dat vooral tegen vrouwelijke users.
Slechtquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij ook toch.Hoe gaat het tegenwoordig?
Jij kent fylax niet?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wow, dat woord heb ik al lang niet meer gehoord of gelezen.
Ja ik had een keer een date. Ze wilde nog een keer afspreken als vrienden.quote:
Want het leven draait natuurlijk om daten/relaties.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik had een keer een date. Ze wilde nog een keer afspreken als vrienden.
Dus
Gewoon doen als je het een chill persoon vond.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik had een keer een date. Ze wilde nog een keer afspreken als vrienden.
Dus
we hadden het over flows dus dacht dat je daar op doelde. Maar verder gaat het lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Want het leven draait natuurlijk om daten/relaties.
en wat voor chocolade is dat?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:38 schreef supersof het volgende:
Ik moet echt naar Frankrijk om daar chocolade te halen die ze hier niet hebben
Ah neequote:Op vrijdag 25 december 2015 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
we hadden het over flows dus dacht dat je daar op doelde. Maar verder gaat het lekker
Chocolade met mint erin. Een soort after eight, maar dan in reep vorm.quote:
omdat je dat een tijd geleden wasquote:
AH heeft die, ik heb hier trouwens echt net het laatste after eightje gepakt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Chocolade met mint erin. Een soort after eight, maar dan in reep vorm.
Ik wil het
Duitsland geen optie?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Chocolade met mint erin. Een soort after eight, maar dan in reep vorm.
Ik wil het
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat je dat een tijd geleden was
huh watquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
AH heeft die, ik heb hier trouwens echt net het laatste after eightje gepakt.
quote:
Naja, het werd dan ook uitgeloktquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat je dat een tijd geleden was
Ja dat zei osuchi ook steedsquote:
Ja misschien wel.. Maar ook daar kom ik niet zomaarquote:
wie is osuchiquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat zei osuchi ook steeds
Oh my godquote:
sofquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja misschien wel.. Maar ook daar kom ik niet zomaar
Lokale turk heeft ook wel eens dingen, of van die speciale winkeltjes. Of wat mcg zegt.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja misschien wel.. Maar ook daar kom ik niet zomaar
lmiquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Lokale turk heeft ook wel eens dingen, of van die speciale winkeltjes. Of wat mcg zegt.
Oh okequote:
AH hier in de stad heeft het nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
lijkt me niet dat er verschil zit qua AH
Wij hebben die bovenste iig en zijn niet bijster groot dus gok de meestenquote:
monique jaquote:
die filmpjes van dr kut stuurdequote:
Ligt eraan hoe gespierdquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
vind je gespierde jongens mooier?
Heb je voorbeeld?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe gespierd
te veel spier vind ik niet mooi en beetje buikje vind ik niet erg
ik heb ze bij velperbuitensingel nog nooit gezienquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij hebben die bovenste iig en zijn niet bijster groot dus gok de meesten
oh echt? Sws dat die borderliner heeftquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die filmpjes van dr kut stuurde
kut straat is datquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die in Rotterdam aan de nieuwe binnenweg sowieso![]()
elan vond haar leukquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
oh echt? Sws dat die borderliner heeft
neequote:
niemand parkeert daar normaalquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
prima straat, alleen kut om door te fietsen.
Lol what?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die filmpjes van dr kut stuurde
ik weet niet waar dat isquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die in Rotterdam aan de nieuwe binnenweg sowieso![]()
Die is dan nog kleinerquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ze bij velperbuitensingel nog nooit gezien
jaquote:
Of let op als ze wegrijden...quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
niemand parkeert daar normaal
Nee dat hoeft van mij nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
oh oke
je hebt ook van die chicks die vol voor de abs gaan
okequote:
met je vrienden samen webcammenquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:46 schreef LETMEIN het volgende:
Ik vond dat zo droog he, die Monique zat d'r BH twee jaar terug voor de webcam uit te trekken terwijl ik met wat maten biertjes zat te doen.
Man man man als ik eraan terug denk
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:46 schreef LETMEIN het volgende:
Ik vond dat zo droog he, die Monique zat d'r BH twee jaar terug voor de webcam uit te trekken terwijl ik met wat maten biertjes zat te doen.
Man man man als ik eraan terug denk
Ik ga sinds juli 2014quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
lmi is twee keer gym geweest en doet nu stoer tegen sof
Ze was toch laatst hierquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar ken haar verder niet. Is ze nog actief?
kloptquote:
kom arnhem shotjesbar neem je broertje meequote:Op vrijdag 25 december 2015 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ouders naar bed, broertje draait een joint
Het is kerst
Paar keer schreeuwen dat ze veranderd was en toen boos weggaan.quote:
Geen treinen dushiquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:47 schreef supersof het volgende:
[..]
kom arnhem shotjesbar neem je broertje mee
Al tijden niet meer, ze heeft er 30 ofzoquote:
oh naja dan weet ik het niet, ben hier niet actiefquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al tijden niet meer, ze heeft er 30 ofzo
zoveel mensenquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die heeft last van borderliner het schijnt
Neequote:Op vrijdag 25 december 2015 00:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
klasse
je doet toch informatica? gaat dat lekker?
quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
oh echt? Sws dat die borderliner heeft
uhuquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kan nog wel meerdere mensen aanwijzen.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen zelfmoordpoging gefaked, valt meequote:Op vrijdag 25 december 2015 00:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mij toch niet?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan nog wel meerdere mensen aanwijzen.
ja dat is ze ookquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:52 schreef Amarantha het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/415057 Is dit haar ook?
GC / [GRTD #2995] Kapen doe je maar in Kaapstad Ben dit even snel aan het lezen, laatste topic waar ze als Dearest zat.
ah chillquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee
mbo'tje pakken vanaf februari. daarna zie ik wel weer
RAARquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet goed genoeg ...![]()
Hey oude garde GRTD, hoe is LMI?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2015 00:57 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga maar in bed liggen of zo.Fijne kerstavond nog.
Kan ik niet zo goed uitleggen, had je bij moeten zijnquote:
Ach laten we er maar niet meer over beginnen, goed?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan ik niet zo goed uitleggen, had je bij moeten zijn
okequote:Op vrijdag 25 december 2015 00:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ach laten we er maar niet meer over beginnen, goed?
Zand erover
Je als een totaalmongool gedragen en dan verwachten dat het internet het vergeet.quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ach laten we er maar niet meer over beginnen, goed?
Zand erover
Trusten Frau!quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:57 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga maar in bed liggen of zo.Fijne kerstavond nog.
Ach totaalmongool wil ik het niet noemen. Als je alles terugleest zie je ook wel dat iedereen kneutertje snel hapt en een kort kontje heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je als een totaalmongool gedragen en dan verwachten dat het internet het vergeet.Natuurlijk.
Kort kontje, altijd leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ach totaalmongool wil ik het niet noemen. Als je alles terugleest zie je ook wel dat iedereen kneutertje snel hapt en een kort kontje heeft.
Ik had het al op mijn rekening staan voordat ik bericht kreegquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:03 schreef supersof het volgende:
Ik had dus belastingaangifte gedaan op de laatste dag dat het kon. En ik ontvang het geld maar niet, dus ik keek twee maanden geleden of alles wel goed was gegaan. Had ik blijkbaar niet op verzenden gedrukt ofzoDus alsnog gedaan.
Krijg ik gisteren een brief met dat het is verwerkt en goedgekeurd enzo.
Maar krijg ik het geld dan ook al binnenkort of pas volgend jaar?
Weten jullie dat
Ja dat was echt wel even een facepalm toenquote:
Ja maar nu is er dus iets heel anders gebeurdquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had het al op mijn rekening staan voordat ik bericht kreeg
Is per geval verschillend
Wowquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:03 schreef supersof het volgende:
Ik had dus belastingaangifte gedaan op de laatste dag dat het kon. En ik ontvang het geld maar niet, dus ik keek twee maanden geleden of alles wel goed was gegaan. Had ik blijkbaar niet op verzenden gedrukt ofzoDus alsnog gedaan.
Krijg ik gisteren een brief met dat het is verwerkt en goedgekeurd enzo.
Maar krijg ik het geld dan ook al binnenkort of pas volgend jaar?
Weten jullie dat
Rotterdam is ook niks. Kut stad.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Net 3 dagen geweest.
Kan er niet aan wennen die stad.
Vind er niet veel aan eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:11 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Rotterdam is ook niks. Kut stad.
En als er wat te doen is moet je 5 uur in de trein zittenquote:
3*quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En als er wat te doen is moet je 5 uur in de trein zitten
Of mensen die bad gaan van wietquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vondelparkchillings
Kijken naar toeristen die niet kunnen fietsen
quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is zelden dus dat moet je dan maar voorlief nemenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ieeeh nee ik zie plaatjes op google, daar wil ik niet heenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh ik ook niet, al wil ik een keer naar Museum Vrolik
Supermakkelijk naar de randstad en heeft alles wat je nodig hebtquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:14 schreef supersof het volgende:
Ik vind Arnhem wel ideaal.
Rustig maar ook wel weer druk.
En niet ver weg van alles
Het is dan ook een medisch museum. Ik vind dat echt interessant.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ieeeh nee ik zie plaatjes op google, daar wil ik niet heen
Uitgaan is wel vrij matig hoorquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Supermakkelijk naar de randstad en heeft alles wat je nodig hebt
Nee vertelquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar wonen toch bijna alleen maar ...
Ach laat ook maar
Jaaaaa en het is gewoon fijn druk. Niet DRUK zoals in amsterdam.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Supermakkelijk naar de randstad en heeft alles wat je nodig hebt
Ja en zich stoer voelen want wiet in amsterdam whoop whoop.quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Of mensen die bad gaan van wiet
hardop lachenquote:
Groningen heeft de DnB scene dus dat is wel tof. Maar Arnhem heeft leuke feestjes in het luxor welquote:
Ik bedoel eigenlijk meer qua kroegenquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Groningen heeft de DnB scene dus dat is wel tof. Maar Arnhem heeft leuke feestjes in het luxor wel
dat heb ik dan ook niet nodigquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer qua kroegen
Is voor mensen die wegvluchten uit Amsterdam door de buitenlanders. En als ze daar komen zijn ook daar buitenlanders en gaan ze depressief caballero's rokenquote:
Dat vind je dan maar hequote:Op vrijdag 25 december 2015 01:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij vindt Rotterdam eng, maar je wil wel in Almere wonen? Dat vind ik gewoon heel vreemd.
Meestal toch kutmuziek, dus boeit me niet zoquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer qua kroegen
ik drink toch nietquote:Op vrijdag 25 december 2015 01:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Huh? Het studentenleven leven is de leven
Je gaat toch niet voor de muziek uit?quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meestal toch kutmuziek, dus boeit me niet zo
Oh ..quote:Op vrijdag 25 december 2015 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is voor mensen die wegvluchten uit Amsterdam door de buitenlanders. En als ze daar komen zijn ook daar buitenlanders en gaan ze depressief caballero's roken
Ik zei het maar een paar keer om de negerds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |