SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
beter gewoon hond nemenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Dag 1 met kinderen sort of overleefd. Mijn god, wat zou ik een verkankerd leven hebben met kinderen.
nee hoorquote:
Moest net aan je denken, of je het allemaal overleefd tussen 2 kinderenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
Dag 1 met kinderen sort of overleefd. Mijn god, wat zou ik een verkankerd leven hebben met kinderen.
Vast wel ja.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hahah op 1e kerstdag ga je ook smoken?
Hhahahaquote:Op donderdag 24 december 2015 23:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het m'n internet was.Zag er wel mooi uit, praktisch ook.
we appenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Helaas heb ik 1e week van januari veel te doen VA.
de eerste 10 minuten zijn OK, daarna was het kiezen op elkaarquote:Op donderdag 24 december 2015 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest net aan je denken, of je het allemaal overleefd tussen 2 kinderen
Wats datquote:Op donderdag 24 december 2015 23:48 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie Inside Out gezien? Bing bong... tien keer erger dan All you need is love.
Die film? Ja gezien.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:48 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie Inside Out gezien? Bing bong... tien keer erger dan All you need is love.
En ze zijn nog niet weg...quote:Op donderdag 24 december 2015 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de eerste 10 minuten zijn OK, daarna was het kiezen op elkaaren wat maken ze overal een teringzooi van
Die vond ik niet zo erg eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 23:48 schreef FrauMilena het volgende:
je gaat niet dood hoorquote:Op donderdag 24 december 2015 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
Nog 3 dagen te gaan. Heb wel een fles wijn en een pint bier op om het leed wat te verzachten...
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Die vond ik niet zo erg eigenlijk
dit is een subtiele afwijzingquote:Op donderdag 24 december 2015 23:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb dan wss een nieuw nummer
Niet alleen gekeken dus heb mij niet heel goed geconcentreerd. Maar wat maakt hem zielig? Want ik heb 85% van de film wel gezien en daar was niks zieligs te zien?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
En er slapen mensen in mijn werkkamer, dus moet nu mobiel fokken. Mijn man heeft 39 graden koorts en de ouders van de kinderen zijn ook al vroeg naar bed want kinderen zijn om 6.30 weer wakker. En ik zit hier alleen wakker te wezen
#kutlevenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
Op kerstavond om nog geen 11 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inside out spoiler:quote:Op donderdag 24 december 2015 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet alleen gekeken dus heb mij niet heel goed geconcentreerd. Maar wat maakt hem zielig? Want ik heb 85% van de film wel gezien en daar was niks zieligs te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik app je dan weer babequote:Op donderdag 24 december 2015 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit is een subtiele afwijzing
neequote:Op donderdag 24 december 2015 23:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mcg, heb e ook dat filmpje gezien met die twee hondjes die elkaar weer zagen nadat ze apart geadopteerd waren?
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:53 schreef FrauMilena het volgende:
Oh opso, nu zag ik dat van cloudflare inderdaad.
M'n internet doet sowieso kut dus dacht dat ie het begeven had toen ik dit zag.incognitomodus ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
M'n internet doet sowieso kut dus dacht dat ie het begeven had toen ik dit zag.Oh ik ben mobiel fokkendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg het net weer te zien
Krijg je nieuwe phone?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ik app je dan weer babe
M'n internet doet sowieso kut dus dacht dat ie het begeven had toen ik dit zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Inside out spoiler:Ooooh. Nou dat deed mij echt niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Nee dat kan ik mijn ouders niet aandoen, met een Turkse thuiskomenquote:
jaquote:Op donderdag 24 december 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan ik ook gewoon met een jongen praten zonder liefdesdingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |