Waarom worden die sleutelhangers nog niet verkocht via fok? ;squote:
omdat niemand ze kooptquote:Op maandag 18 november 2013 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom worden die sleutelhangers nog niet verkocht via fok? ;s
Dit ja. Wat hebben die een hekel aan indringers en vooral uit het westen.quote:Op maandag 18 november 2013 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Over dat afstandelijke/kille, ik vind ze in een dorp niet veel vriendelijker.
Behalve als je er vandaan komt, maar ik heb zelden zoveel onvriendelijkheid gezien als tegen buitenstaanders in een klein dorp.
en tegen buitenlanders, vooral niet blanke buitenlandersquote:Op maandag 18 november 2013 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Wat hebben die een hekel aan indringers en vooral uit het westen.
Dat is overal, alleen deel je een stad al met zoveel mensen dat een paar meer of minder niet zoveel uitmaakt.quote:Op maandag 18 november 2013 13:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Over dat afstandelijke/kille, ik vind ze in een dorp niet veel vriendelijker.
Behalve als je er vandaan komt, maar ik heb zelden zoveel onvriendelijkheid gezien als tegen buitenstaanders in een klein dorp.
En homo's.quote:Op maandag 18 november 2013 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en tegen buitenlanders, vooral niet blanke buitenlanders
En daarom vind ik de afstandelijkheid in een stad vaker juist vriendelijker dan in het dorpquote:Op maandag 18 november 2013 13:21 schreef Ceviche het volgende:
Dat is overal, alleen deel je een stad al met zoveel mensen dat een paar meer of minder niet zoveel uitmaakt.
Zigeuners is altijd terechte klachtquote:
Maar dan is Amsterdam toch juist goed?quote:Op maandag 18 november 2013 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarom vind ik de afstandelijkheid in een stad vaker juist vriendelijker dan in het dorp
je bent zelf een zigeunerquote:Op maandag 18 november 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zigeuners is altijd terechte klacht
Aanrijden? Da's niet best.quote:Op maandag 18 november 2013 13:24 schreef essnhills het volgende:
Komt de trein aanrijden, gaan de deuren niet opengeen enkele. Maar ik wilde helemaal vooraan instappen dus ik heb maar even bij de machinist op de deur geklopt en toen gingen de deuren toch nog open
Ik zou op de volgende wachtenquote:Op maandag 18 november 2013 13:24 schreef essnhills het volgende:
Komt de trein aanrijden, gaan de deuren niet opengeen enkele. Maar ik wilde helemaal vooraan instappen dus ik heb maar even bij de machinist op de deur geklopt en toen gingen de deuren toch nog open
ja ik zou ook liever amsterdam wonen dan dorp, maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Maar dan is Amsterdam toch juist goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |