SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het kerst is? Nah.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
okay
[..]
stappen, iets doen met vrienden
geen ideequote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie heeft bij voetbalclub die vlaggetje sgeplaatst
Fokker of Paxconquote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
ik wist het ook nietquote:Op donderdag 24 december 2015 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds twee jaar dat mensen kerstavond vieren
dit zegt genoeg waarom ik nu niks doe
Preciesquote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje FOK!en omdat het kerst is
neequote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef supersof het volgende:
heb je al sims 3 gespeeld mcgrath?
Ik ben reeds weggeweest, maar ik doe nooit extreem veel op kerstavond. Gewoon meestal op Eerste Kerstdag op pad en op Boxing Day ben ik gewoon thuis en dineren we gewoon uitgebreid.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef Typisch het volgende:
waarom doen jullie niks op kerstavond jongons
Heb je ook chocoladekruidnootjes? Zo ja, im on my wayquote:Op donderdag 24 december 2015 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Preciesmaar ondertussen zit ik nog op sinterklaasavond met m'n kruidnootjes.
Waarom niet, is leukquote:
Ik zou het echt niet weten!quote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
ik moest hierom lachenquote:
Neequote:Op donderdag 24 december 2015 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je ook chocoladekruidnootjes? Zo ja, im on my way
Dat had ik met die marsepein repenquote:Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NeeIk wilde dus 6 december tien zakken inslaan maar ben het helemaal vergeten, en daarna kon ik ze nergens meer vinden.
Hema! Tenminste toen ik in almere was zag ik overal zakken voor 25 centquote:Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NeeIk wilde dus 6 december tien zakken inslaan maar ben het helemaal vergeten, en daarna kon ik ze nergens meer vinden.
quote:
die heb je heel het jaar bij de hema tochquote:Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat had ik met die marsepein repen
Die heb ik hier nog liggen. Met een chocolade laagje.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat had ik met die marsepein repen
Ohh, waar ben je druk mee?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik druk was en ik het nog moet downloaden dan
Oooh ik wil ook.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hema! Tenminste toen ik in almere was zag ik overal zakken voor 25 cent
wat zeg je ervan, jij ik en marsepein?quote:Op
[b]Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog liggen. Met een chocolade laagje.
ja?quote:donderdag 24 december 2015 21:53 schreef supersof het volgende:[/b]
[..]
die heb je heel het jaar bij de hema toch
met chocolade eromheen bedoel je?
jaquote:Op donderdag 24 december 2015 21:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
het spijt me, wou jij: jij, ik en marsepein?
ohja goeiequote:Op donderdag 24 december 2015 21:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je kan nog inhaken op z'n douche opmerking.
zullen we samen douchen?quote:
eigenlijk is samen douchen helemaal niet zo leuk maar okequote:
Nooit gehadquote:Op donderdag 24 december 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
die marsepein aardappels ofzo of hoe ze heten zijn ook lekker
wel vieszoet
lekkerquote:
waar is loka?quote:
Ahhhquote:Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil ook douchen, maar ben al geweest. Voel me ziek worden.
De kruidnootjes helpen ook niet, zwaar leven.
schattigquote:Op donderdag 24 december 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de bank onder 3 dekentjes.
Aaah dat is echt zwaar lullig.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhh
Mijn moeder is ook ziek zoals elk jaar met kerst een van mijn ouders ziek is.
Vorig jaar allebei. Sad times.
Ga je zo lang douchen?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Aaah dat is echt zwaar lullig.
Maar goed, ben over een uurtje vast weer terug.![]()
McGrath heb ik uit betrouwbare bron gehoord.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Uitgebreide douche heur, date opkomst?
Ahh, slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Uitgebreide douche heur, date opkomst?
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
McGrath heb ik uit betrouwbare bron gehoord.
Ik voel me zweverig dus doei.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje apart tijdstip voor een powernap
ja moet je die straal delen, teringkoudquote:Op donderdag 24 december 2015 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
eigenlijk is samen douchen helemaal niet zo leuk maar oke
Minder drugs gebruikenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik voel me zweverig dus doei.
Ik krijg het altijd benauwdquote:Op donderdag 24 december 2015 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja moet je die straal delen, teringkoud
De ene wil hem warm, de ander minder warm. Dus je hebt nooit wat je wilt eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet zo'n regendouche hebbenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Samen in bad alleen leuk als je een groot bad hebt jaquote:Op donderdag 24 december 2015 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Samen douchensamen in bad gaan lijkt mij ook geen pretje als het een kleine badkuip is
Ik woon in een pand dat is rijp voor de sloopquote:Op donderdag 24 december 2015 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet zo'n regendouche hebben
dat had mn moeder in dr oude huisquote:Op donderdag 24 december 2015 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet zo'n regendouche hebben
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik woon in een pand dat is rijp voor de sloop
quote:
Ziet er wel heel chill uitquote:Op donderdag 24 december 2015 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijkt me heerlijk
Mijne ook maar ik ben laatst tot de conclusie gekomen dat ik er te groot voor ben tegenwoordigquote:Op donderdag 24 december 2015 22:11 schreef supersof het volgende:
Mijn ouders hebben thuis een bad maar ik ben de enige die erin past
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb nu dit
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik snap deze post nietquote:Op donderdag 24 december 2015 22:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn exklasgenoten waren bij aynil.ging na 2,5 maand weer uit
oooohquote:Op donderdag 24 december 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aynil= all you need is love
oh god lmiquote:
ja gaat goedquote:
Das fijn om te horen.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gaat goed
opso vindt jou leuk
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Das fijn om te horen.
Wie is opso
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kijk all you need is love omg so cute
Hoiquote:Op donderdag 24 december 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aynil= all you need is love
Lekker, kom je het brengen?quote:Op
[b]Op donderdag 24 december 2015 22:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mag je daarna een stukje marsepein.
Waarom ben ik weg gegaan voor deze post, kon mijn droom van eergisteren zo werkelijkheid worden.quote:
Oja ik weet het alweerquote:Op donderdag 24 december 2015 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt erg dat je mij bent vergeten
We worden bijna burenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oja ik weet het alweer
jij komt uit groningen
Goed geheugen, dit zei ik ook alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goed geheugen, dit zei ik ook alJa de vraag is zit je er nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer voor jequote:Op donderdag 24 december 2015 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lekker, kom je het brengen?
[..]
Waarom ben ik weg gegaan voor deze post, kon mijn droom van eergisteren zo werkelijkheid worden.
Oh jammerquote:Op donderdag 24 december 2015 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet daarnoordoost provincie grunn
sorryquote:
waar vier je O&Nquote:Op donderdag 24 december 2015 22:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet daarnoordoost provincie grunn
Ik vind kokomo niet zoveel aanquote:Op donderdag 24 december 2015 22:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er wat gaat komen op Grote Markt, freunden wilden dus naar Kokomo. Jij dan
Neequote:
Nee dat ga ik niet alleen doenquote:
Ik heb al gedoucht vandaagquote:
blauwe engel is leuk toch?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind kokomo niet zoveel aan
Eerst bezatten en dan kroegen in waar plek ik
neem je fikkie meequote:Op donderdag 24 december 2015 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet alleen doen
die is vast naar familiequote:
Ik ga wel samen met johannes danquote:Op donderdag 24 december 2015 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil daar eens heen met Mortaxx
Newscafe beste cafequote:Op donderdag 24 december 2015 22:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat weet ik van tevoren nooit, waar het gezellig is
Oh daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 24 december 2015 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga wel samen met johannes dan
[..]
Newscafe beste cafe
Ik weet hoe dat gaat eindigen met jullie tweequote:Op donderdag 24 december 2015 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga wel samen met johannes dan
[..]
Newscafe beste cafe
Serieus? Is gewoon achterin de herestraat, tegenover bakkerbart dacht ikquote:Op donderdag 24 december 2015 22:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oh daar ben ik nog nooit geweest
welke straat zit die
Wow doe eens niet zo ordinair.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet hoe dat gaat eindigen met jullie twee![]()
Mortaxx en ik eindigen in aparte bedden
gaan we daar samen heen goed?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Serieus? Is gewoon achterin de herestraat, tegenover bakkerbart dacht ik
Ik kom ook niet uit Groningen.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
ik voel me een beetje buiten gesloten met al die groningers hier
Kom ook hierheenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
Haha prima, moet ik wingwomannen ?quote:
Dan liever de tintelierquote:Op donderdag 24 december 2015 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil daar eens heen met Mortaxx
Maar jij bent daar al vaak geweestquote:Op donderdag 24 december 2015 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kom ook niet uit Groningen.
Paxcon en ik en johannes, fokker en lmi willen vast ook wel dat jij eens komt genieten in het mooie groningen.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
Beste stad van Nederlandquote:Op donderdag 24 december 2015 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon en ik en johannes, fokker en lmi willen vast ook wel dat jij eens komt genieten in het mooie groningen.
quote:
misschien een keertjequote:Op donderdag 24 december 2015 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Paxcon en ik en johannes, fokker en lmi willen vast ook wel dat jij eens komt genieten in het mooie groningen.
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha prima, moet ik wingwomannen ?
JR wilde ooit dat ik dat voor hem deed, nu is die dikke hosselbaasje
pillen nog welquote:Op donderdag 24 december 2015 22:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow doe eens niet zo ordinair.
Voer mortaxx een paar ghb pilletjes en jullie slapen samen
Beetje kut dat ik nu ook in groningen benquote:Op donderdag 24 december 2015 22:46 schreef supersof het volgende:
Doe je nepgay?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]hoe weet je dat ik hetero ben
Als je arisch bent dan claim ik je voor mijzelfquote:
MET JE ARISCHquote:Op donderdag 24 december 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je nepgay?
[..]
Als je arisch bent dan claim ik je voor mijzelf
Aris? Nee dat ben ik nietquote:Op donderdag 24 december 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je nepgay?
[..]
Als je arisch bent dan claim ik je voor mijzelf
dan was je dichtbij de rechten faculteitquote:Op donderdag 24 december 2015 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik liep laatst per ongeluk langs tintelier
studeer je rechten?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan was je dichtbij de rechten faculteit
Eng ditquote:Op donderdag 24 december 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is tintelierquote:Op donderdag 24 december 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon uitkerinkje tochquote:Op donderdag 24 december 2015 22:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
studeer je rechten?
Dat is toch solliciteren voor werkloosheid onnie
Hoezo vind je dat kut?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beetje kut dat ik nu ook in groningen ben
neequote:
wat wat dan?quote:
ja, heb het uitgemaaktquote:
ahh wat liefquote:Op donderdag 24 december 2015 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor jou, als je je buiten gesloten voelt met alle groningers.
nee zit niet meer op tinderquote:Op donderdag 24 december 2015 22:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
oke ik houd erover op
doe je nu beetje tinderen?
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent te goed voor deze verderfelijke wereld
Ik betaal jou ook een biertje bij Groningenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent te goed voor deze verderfelijke wereld
met jou?quote:
Bedoel je met de chickiesquote:Op donderdag 24 december 2015 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nee zit niet meer op tinder
hoe gaat he bij jou dan?
jaquote:
wat dan wel?quote:
ben je ook homoquote:Op donderdag 24 december 2015 22:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik betaal jou ook een biertje bij Groningen
wat is er?quote:
oh mag het wel?quote:
gezelligquote:
Nee mijn moeder en haar vriendquote:
leukquote:Op donderdag 24 december 2015 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee mijn moeder en haar vriendMijn vader kan niet met mij afspreken deze kerst dus ik eet daar zondag, komt oma ook.
In de ochtend even bloemen kopen voor mijn oma en moeder. En in de middag word ik opgehaald door mijn ouders en gaan we naar mijn opa en oma.quote:
Maar.. maar.. kipschnitzelquote:Op donderdag 24 december 2015 23:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, mijn vader houdt niet zo van kip, snap je dat nou?
Ah gezellig!quote:Op donderdag 24 december 2015 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
In de ochtend even bloemen kopen voor mijn oma en moeder. En in de middag word ik opgehaald door mijn ouders en gaan we naar mijn opa en oma.
en in de avond mee terug naar mijn ouders en dan film kijken ofzo
#liefdagboek
Jaaaaa jawelquote:
Je hebt wel koekjes gebakken zag ik voor morgen?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaaa jawel
ben al heel de week alleen en ik heb niet echt zin in andere mensen
terwijl ik normaal elke dag wel mensen zie en met ze afspreek
Oh haha. Hoiquote:Op donderdag 24 december 2015 23:25 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat was een begroeting soort van blij om je te zien
Jaa leuk hequote:Op donderdag 24 december 2015 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt wel koekjes gebakken zag ik voor morgen?Dat is wel leuk!
morgenochtend natuurlijk!quote:Op donderdag 24 december 2015 23:24 schreef supersof het volgende:
wanneer mag je officieel cadeautjes uitpakken?
Ik wil nu mijn eigen cadeautje uitpakken
Ik wil ze eigenlijk geven, dan ben ik er vanafquote:Op donderdag 24 december 2015 23:24 schreef supersof het volgende:
wanneer mag je officieel cadeautjes uitpakken?
Ik wil nu mijn eigen cadeautje uitpakken
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
morgenochtend natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker nu al gedaan![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]Oeh wat een lekker geurtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker nu al gedaan![]()
Calvin Klein voor mannen is ook wel baas btwquote:Op donderdag 24 december 2015 23:33 schreef supersof het volgende:
Dat is echt de lekkerste parfum van de wereld vind ik
One millionquote:Op donderdag 24 december 2015 23:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Calvin Klein voor mannen is ook wel baas btw
Beter dan de geur van kip aan het spit?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:33 schreef supersof het volgende:
Dat is echt de lekkerste parfum van de wereld vind ik
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]Nice, is ie lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker nu al gedaan
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
wil jij een vrouw die daar naar ruikt?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beter dan de geur van kip aan het spit?![]()
Nee hoor een half uur, de rest is reclamequote:
Online heb je geen reclame.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee hoor een half uur, de rest is reclame
nee, daar word ik hongerig van.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
wil jij een vrouw die daar naar ruikt?
Toch maar eens parfum halen :squote:Op donderdag 24 december 2015 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen met vet lekkere parfum
Ik heb dat vaak op stationdan wil ik ze gewoon bespringen
Of van die momenten dat je een van je eigen parfums tegenkomt.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Mannen met vet lekkere parfum
Ik heb dat vaak op stationdan wil ik ze gewoon bespringen
Jaquote:Op donderdag 24 december 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
He is er weer all you need is love
Jij bent al een knuffelbeer, bespringbaar 10/10 :squote:Op donderdag 24 december 2015 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toch maar eens parfum halen :s
Het is kerst hequote:Op donderdag 24 december 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
He is er weer all you need is love
quote:Op donderdag 24 december 2015 23:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Of van die momenten dat je een van je eigen parfums tegenkomt.
ik heb nog altijd geen duidelijke mening over hem.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Robert ten Brink wel een sympathieke man.
Herr Fokkerquote:
Hmm, want vind je van Lancome La vie est belle?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]heerlijk
Ik vind mierzoete vrouwenparfums vreselijk
Neequote:Op donderdag 24 december 2015 23:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe eens pic van je tinderafbeelding
.. Vergetenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Herr Fokker
[..]
Hmm, want vind je van Lancome La vie est belle?
Ja slaat nergens op Tinder dikke vleeskeuringquote:Op donderdag 24 december 2015 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg ik had met mijn overduidelijke fake tinderaccount meerdere matches
Ik had foto van ataturk!quote:Op donderdag 24 december 2015 23:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op Tinder dikke vleeskeuring
ipv dat iemand het eens doet :squote:Op donderdag 24 december 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent al een knuffelbeer, bespringbaar 10/10 :s
Wanneer bespringmeet danquote:Op donderdag 24 december 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ipv dat iemand het eens doet :s
Waarom?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:40 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje, net 4 minuten bezig moet nu al bijna huilen!!
Nopequote:Op donderdag 24 december 2015 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
.. Vergetenheb je wel eens flowerbomb gehad? Die is pas lekker
Omdat ik eens wilde zien wat er nou zo leuk is aan tinder, maar men hoeft niet te zien dat ik het wasquote:Op donderdag 24 december 2015 23:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Haahahah waarom geen echte foto dan
Eerste week na oud en nieuw, heb je dan veel te doen?quote:
Tinder slaat helemaal nergens op gister effe aangemaaktquote:Op donderdag 24 december 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat ik eens wilde zien wat er nou zo leuk is aan tinder, maar men hoeft niet te zien dat ik het was
jawel, dat hoeft wel.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat ik eens wilde zien wat er nou zo leuk is aan tinder, maar men hoeft niet te zien dat ik het was
Ja dat weet ik, maar die zoetsappige shit is toch niet om te huilen?quote:
Jawelquote:Op donderdag 24 december 2015 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar die zoetsappige shit is toch niet om te huilen?
zo zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |