SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het kerst is? Nah.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
okay
[..]
stappen, iets doen met vrienden
geen ideequote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie heeft bij voetbalclub die vlaggetje sgeplaatst
Fokker of Paxconquote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
ik wist het ook nietquote:Op donderdag 24 december 2015 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds twee jaar dat mensen kerstavond vieren
dit zegt genoeg waarom ik nu niks doe
Preciesquote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje FOK!en omdat het kerst is
neequote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef supersof het volgende:
heb je al sims 3 gespeeld mcgrath?
Ik ben reeds weggeweest, maar ik doe nooit extreem veel op kerstavond. Gewoon meestal op Eerste Kerstdag op pad en op Boxing Day ben ik gewoon thuis en dineren we gewoon uitgebreid.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef Typisch het volgende:
waarom doen jullie niks op kerstavond jongons
Heb je ook chocoladekruidnootjes? Zo ja, im on my wayquote:Op donderdag 24 december 2015 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Preciesmaar ondertussen zit ik nog op sinterklaasavond met m'n kruidnootjes.
Waarom niet, is leukquote:
Ik zou het echt niet weten!quote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
ik moest hierom lachenquote:
Neequote:Op donderdag 24 december 2015 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je ook chocoladekruidnootjes? Zo ja, im on my way
Dat had ik met die marsepein repenquote:Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NeeIk wilde dus 6 december tien zakken inslaan maar ben het helemaal vergeten, en daarna kon ik ze nergens meer vinden.
Hema! Tenminste toen ik in almere was zag ik overal zakken voor 25 centquote:Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NeeIk wilde dus 6 december tien zakken inslaan maar ben het helemaal vergeten, en daarna kon ik ze nergens meer vinden.
quote:
die heb je heel het jaar bij de hema tochquote:Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat had ik met die marsepein repen
Die heb ik hier nog liggen. Met een chocolade laagje.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat had ik met die marsepein repen
Ohh, waar ben je druk mee?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik druk was en ik het nog moet downloaden dan
Oooh ik wil ook.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hema! Tenminste toen ik in almere was zag ik overal zakken voor 25 cent
wat zeg je ervan, jij ik en marsepein?quote:Op
[b]Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog liggen. Met een chocolade laagje.
ja?quote:donderdag 24 december 2015 21:53 schreef supersof het volgende:[/b]
[..]
die heb je heel het jaar bij de hema toch
met chocolade eromheen bedoel je?
jaquote:Op donderdag 24 december 2015 21:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
het spijt me, wou jij: jij, ik en marsepein?
ohja goeiequote:Op donderdag 24 december 2015 21:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je kan nog inhaken op z'n douche opmerking.
zullen we samen douchen?quote:
eigenlijk is samen douchen helemaal niet zo leuk maar okequote:
Nooit gehadquote:Op donderdag 24 december 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
die marsepein aardappels ofzo of hoe ze heten zijn ook lekker
wel vieszoet
lekkerquote:
waar is loka?quote:
Ahhhquote:Op donderdag 24 december 2015 22:01 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil ook douchen, maar ben al geweest. Voel me ziek worden.
De kruidnootjes helpen ook niet, zwaar leven.
schattigquote:Op donderdag 24 december 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de bank onder 3 dekentjes.
Aaah dat is echt zwaar lullig.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhh
Mijn moeder is ook ziek zoals elk jaar met kerst een van mijn ouders ziek is.
Vorig jaar allebei. Sad times.
Ga je zo lang douchen?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Aaah dat is echt zwaar lullig.
Maar goed, ben over een uurtje vast weer terug.![]()
McGrath heb ik uit betrouwbare bron gehoord.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Uitgebreide douche heur, date opkomst?
Ahh, slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Uitgebreide douche heur, date opkomst?
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
McGrath heb ik uit betrouwbare bron gehoord.
Ik voel me zweverig dus doei.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje apart tijdstip voor een powernap
ja moet je die straal delen, teringkoudquote:Op donderdag 24 december 2015 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
eigenlijk is samen douchen helemaal niet zo leuk maar oke
Minder drugs gebruikenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik voel me zweverig dus doei.
Ik krijg het altijd benauwdquote:Op donderdag 24 december 2015 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja moet je die straal delen, teringkoud
De ene wil hem warm, de ander minder warm. Dus je hebt nooit wat je wilt eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet zo'n regendouche hebbenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Samen in bad alleen leuk als je een groot bad hebt jaquote:Op donderdag 24 december 2015 22:09 schreef Opsonisatie het volgende:
Samen douchensamen in bad gaan lijkt mij ook geen pretje als het een kleine badkuip is
Ik woon in een pand dat is rijp voor de sloopquote:Op donderdag 24 december 2015 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet zo'n regendouche hebben
dat had mn moeder in dr oude huisquote:Op donderdag 24 december 2015 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet zo'n regendouche hebben
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik woon in een pand dat is rijp voor de sloop
quote:
Ziet er wel heel chill uitquote:Op donderdag 24 december 2015 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijkt me heerlijk
Mijne ook maar ik ben laatst tot de conclusie gekomen dat ik er te groot voor ben tegenwoordigquote:Op donderdag 24 december 2015 22:11 schreef supersof het volgende:
Mijn ouders hebben thuis een bad maar ik ben de enige die erin past
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb nu dit
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik snap deze post nietquote:Op donderdag 24 december 2015 22:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn exklasgenoten waren bij aynil.ging na 2,5 maand weer uit
oooohquote:Op donderdag 24 december 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aynil= all you need is love
oh god lmiquote:
ja gaat goedquote:
Das fijn om te horen.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gaat goed
opso vindt jou leuk
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Das fijn om te horen.
Wie is opso
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kijk all you need is love omg so cute
Hoiquote:Op donderdag 24 december 2015 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aynil= all you need is love
Lekker, kom je het brengen?quote:Op
[b]Op donderdag 24 december 2015 22:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mag je daarna een stukje marsepein.
Waarom ben ik weg gegaan voor deze post, kon mijn droom van eergisteren zo werkelijkheid worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |