SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eventejs zien is wat anders dan aan de kersttafel zittenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
mijn ouders zijn er ook met oud en nieuw, dus dit klopt niet
[..]
nee dat laat ik zo niet merken, maar ik word een beetje gek ervan dat ze me zo confused maakt
Pedo wrom wil je dit wetenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:22 schreef Typisch het volgende:
heb je haar al op stoute plaatsjes betast fylax?
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:22 schreef Typisch het volgende:
heb je haar al op stoute plaatsjes betast fylax?
inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2015 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
supersof en ik willen dat gewoon graag weten
In haar oorquote:Op donderdag 24 december 2015 18:23 schreef Sked het volgende:
weet fylax eigenlijk wel waar ie haar dan moet aanraken?
nee niet in haar oorquote:
oquote:Op donderdag 24 december 2015 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet nog wel dat op je 16e elkaar kusjes geven hier al awkward was aangezien iedereen dan keihard OEEEEEHHHHH ging roepen in koor like srsly
maar niet erinquote:Op donderdag 24 december 2015 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
aan haar oor likken
als ze dat toestaat weet je dat je verder kunt gaan
#protips
ja echtquote:
Doe niet alsof jij het niet wil wetenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij wil dit dus ook weten
Nog eentje gespot
Ik wil fylax' seksleventje niet weten tbhquote:Op donderdag 24 december 2015 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe niet alsof jij het niet wil weten
En die van de rest van de mensen hier?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil fylax' seksleventje niet weten tbh
Jij en loka hebben een erg rustige heb ik begrepenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die van de rest van de mensen hier?
ja wtf was dat?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:30 schreef FrauMilena het volgende:
Bwehe die politieauto op die brug. Lekker snugger.
nee joh fera en hepquote:
Correct. Niks mis mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij en loka hebben een erg rustige heb ik begrepen
Is wel een wereld van verschil bij jou voor je ex en er na.quote:
Ja dat kloptquote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een wereld van verschil bij jou voor je ex en er na.
Pax is #paxgoeswildquote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct. Niks mis mee.
Maar bijvoorbeeld een Paxje, daar wil ik wel meer van weten.
[..]
Ama dan ?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit geloof ik niet
inso is het met mij eens
hoezo zou ze niet naar thailand mogenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:32 schreef Sked het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)nd?r=arnhem-nijmegen
let je op sof?
geen idee, nog niet gevondenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stoeistel*
Wie is de stoeikater?
wasquote:
ik vermoed dat haar ouders/verzorgers het niet zo'n goed idee vinden dat een 17-jarig meisje in haar eentje naar thailand gaatquote:Op donderdag 24 december 2015 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zou ze niet naar thailand mogen
Ik las net iets over oor likkenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct. Niks mis mee.
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx omschreef mij laatst als de fuckboy van de gay sc
erg apart vond ik dat
!!!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mortaxx is gewoon jaloers dat jij hem niet meer 100% aandacht geeft en waarschijnlijk liep zn kat over de toetsenbordquote:Op donderdag 24 december 2015 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
erg apart vond ik dat
ik denk dat ze je daar wel als een snoepje zien hoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
erg apart vond ik dat
ik vond het leuker toen je nog preuts wasquote:
Fout gedacht danquote:Op donderdag 24 december 2015 18:37 schreef Sked het volgende:
Ik geloof nog steeds in de onschuld van Pax
ik ben eergisteren voor het eerst in een jaar of 10 bij de Jamin geweestquote:Op donderdag 24 december 2015 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag een doos twinkjes bij de Jamin en dacht aan Paxcon
ben ik nog steeds een beetjequote:Op donderdag 24 december 2015 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vond het leuker toen je nog preuts was
Hij moet wat meer tijd gaan steken in die poolse chicka van hemquote:Op donderdag 24 december 2015 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mortaxx is gewoon jaloers dat jij hem niet meer 100% aandacht geeft en waarschijnlijk liep zn kat over de toetsenbord
we denken allemaal elke dag wel even aan paxcon lijkt me.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag een doos twinkjes bij de Jamin en dacht aan Paxcon
nichtje van inso?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij moet wat meer tijd gaan steken in die poolse chicka van hem
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
we denken allemaal elke dag wel even aan paxcon lijkt me.
Inso zei wel dat ie een leuk nichtje heeftquote:
ik heb daar eens pics van gezienquote:Op donderdag 24 december 2015 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Inso zei wel dat ie een leuk nichtje heeft
Ik ook, voor eht eerst in mijn levenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben eergisteren voor het eerst in een jaar of 10 bij de Jamin geweest
einde bericht
wowquote:Op donderdag 24 december 2015 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ook, voor eht eerst in mijn leven
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb daar eens pics van gezien
inso had mij ooit eens gespot op tinychat
toen mocht ik haar daten op zijn bruiloft
nu heeft ze een vriend en word ik niet meer uitgenodigd op zijn bruiloft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie van de kerstboom van mijn huisgenoten en mij?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
mortaxx is zo midget dat hij dat niet eens zou durvebquote:Op donderdag 24 december 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
als Mortaxx aan t nichtje van Inso zit dan draait Inso m de nek om vermoed ik
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:42 schreef supersof het volgende:
mooie piekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie van de kerstboom van mijn huisgenoten en mij?
Interessante piekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie van de kerstboom van mijn huisgenoten en mij?
quote:
ja hequote:
Erg leuk met die wijnflesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie van de kerstboom van mijn huisgenoten en mij?
origineel zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie van de kerstboom van mijn huisgenoten en mij?
nog nooit gezien in studentenhuizen
ga weg ik word blij van die boom met die kleurtjesquote:Op donderdag 24 december 2015 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
origineel zeg
nog nooit gezien in studentenhuizen
Als enige van de klas?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik mocht altijd kerstboom versieren op basisschool![]()
![]()
oquote:Op donderdag 24 december 2015 18:45 schreef supersof het volgende:
typisch kan zo goed alles verzieken
Ik vind de verlichting ook leuk, als klein kind werd ik altijd erg rustig van gekleurde flikkerende kerstverlichting.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:44 schreef supersof het volgende:
Dat is ook het enige dat ik niet heb gedaan en dat is het leukste aan de boom
krijg je altijd zo'n klein pikkie vanquote:Op donderdag 24 december 2015 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je haar xtc geeft in ieder geval wel
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:45 schreef supersof het volgende:
typisch kan zo goed alles verzieken
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ga weg ik word blij van die boom met die kleurtjes
Waar is je hamtaro uiquote:Op donderdag 24 december 2015 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijg je altijd zo'n klein pikkie van
Dat is niet helemaal waarquote:Op donderdag 24 december 2015 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
o
Duh hij is man, mannen verzieken alles
Jaa ik vind dit gekleurde wel leuk zoquote:Op donderdag 24 december 2015 18:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind de verlichting ook leuk, als klein kind werd ik altijd erg rustig van gekleurde flikkerende kerstverlichting.
Mocht je dat elk jaar?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ik mocht nog twee anderen kiezen
is hij niet leuk?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werd trouwens op date gevraagd maar ik ging het met grapjes afwimpelen want ik dacht dat hij niet serieus was maar dat is hij blijkbaar wel...#opsostruggles
Ja aangezien altijd op mijn verjaardag de kerstboom in de klas werd gebrachtquote:Op donderdag 24 december 2015 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa ik vind dit gekleurde wel leuk zo![]()
wat schattig
[..]
Mocht je dat elk jaar?
ga gewoon alsnogquote:Op donderdag 24 december 2015 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werd trouwens op date gevraagd maar ik ging het met grapjes afwimpelen want ik dacht dat hij niet serieus was maar dat is hij blijkbaar wel...#opsostruggles
Oneerlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 18:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja aangezien altijd op mijn verjaardag de kerstboom in de klas werd gebracht
Nog kleiner?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijg je altijd zo'n klein pikkie van
omg ik wist dat iemand dit ging zeggenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry. Loka liep over mijn toetsenbord.
ik ben zo schattigquote:Op donderdag 24 december 2015 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa ik vind dit gekleurde wel leuk zo![]()
wat schattig
[..]
Mocht je dat elk jaar?
dat zal jaquote:Op donderdag 24 december 2015 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry. Loka liep over mijn toetsenbord.
cutequote:
buitenlander hequote:Op donderdag 24 december 2015 18:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat valt te betwisten of daarover valt te twisten.
No rly, goedzo!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat valt te betwisten of daarover valt te twisten.
niet?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wtf was dat?
je bedoelt toch dat filmpje van die achtervolging?
nurrdquote:Op donderdag 24 december 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga ff tosti bouwen en statistiek maken doag
misschienquote:
nou zegquote:
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kaneel, wanneer ga jej e UI veranderen?
whyquote:Op donderdag 24 december 2015 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Heb niet echt een die ik nu wil.
Ga toch binnenkort nieuw account gebruiken omdat ik 100000 posts heb.
Meen je die?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Heb niet echt een die ik nu wil.
Ga toch binnenkort nieuw account gebruiken omdat ik 100000 posts heb.
fysiek geweld ditquote:
Zegt de jongen die hamtaro doodkneepquote:Op donderdag 24 december 2015 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent wel een beetje naar vanavond
eindelijk iemand anders die het ook zietquote:Op donderdag 24 december 2015 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en raarquote:Op donderdag 24 december 2015 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat was een grapjequote:Op donderdag 24 december 2015 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zegt de jongen die hamtaro doodkneep
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat was een grapje
neem aan dat je dat wel begreep
Dat voelt het niet alleen, lieve kaneelstokje.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het voelt zo kansloos, 100k
Gelukkig weet ik wie het zegtquote:Op donderdag 24 december 2015 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
ik heb vandaag 100.000 gehaaldquote:Op donderdag 24 december 2015 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
heyquote:Op donderdag 24 december 2015 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat voelt het niet alleen, lieve kaneelstokje.
oh youuquote:Op donderdag 24 december 2015 19:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij bent ook lief, niet jaloers zijn.
erg hequote:
Je hebt er vandaag meer dan 300 gepost?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb vandaag 100.000 gehaald
vannacht gehaald denk ikquote:Op donderdag 24 december 2015 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt er vandaag meer dan 300 gepost?
oke beetje nerd dan ;squote:Op donderdag 24 december 2015 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn account is bijna 5 jaar oud en nog steeds niet zo veel
nee johquote:
nee nu ben je een koekenbakkerquote:Op donderdag 24 december 2015 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh
ben koekjes aan het maken, ben ik nu weer een lief meisje en geen nerd
Dat wil iedere manquote:Op donderdag 24 december 2015 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh
ben koekjes aan het maken, ben ik nu weer een lief meisje en geen nerd
Zo noemt mijn vader me heel vaak for no reasonquote:
In leuke kerst vormpjesquote:
bak je vaak koekjes?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo noemt mijn vader me heel vaak for no reason
Nee dat niet eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lading 1
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
chocoladequote:
nee bahquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:06 schreef supersof het volgende:
Zou ze opsmikkelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lading 1
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lading 1
![]()
lading 1
Pics als ze klaar zijn
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
zullen we samen even van haar koekjes gaan snoepen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje raar vervormd sommige
maar ze zijn wel lekker
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]Haha jammer dat sommigen zo apart zijn geworden maar eetsmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje raar vervormd sommige
maar ze zijn wel lekker![]()
omg opso ;squote:
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 24 december 2015 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
omg opso ;s
helemaal verpest nu
Daar had ik het dan ook over sukkelquote:Op donderdag 24 december 2015 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder koekje sof :s
Oh sorryquote:Op donderdag 24 december 2015 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar had ik het dan ook over sukkel
dat is een candy canequote:Op donderdag 24 december 2015 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder koekje sof :s
Ik heb ook nog wel een candy cane.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is een candy cane
stommerds
lekkerquote:Op donderdag 24 december 2015 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een candy cane.
Ik vermaak me welquote:
Ohmygod stephen jaaaaquote:Op donderdag 24 december 2015 20:40 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
is dit die gast die jij leuk vindt opso?
ziet er niet uit die tattoos. Vooral bij zijn tepels
lelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze zijn al beter heOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:49 schreef supersof het volgende:
die met chocola zien er wel interessanter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze zijn al beter he
Jaa, maar ik ga nog iets doen met die anderequote:Op donderdag 24 december 2015 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
die met chocola zien er wel interessanter uit
is al meer dan een minuut bezig johquote:
ik ben een beetje doof door mn verkoudheid sorryquote:Op donderdag 24 december 2015 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
is al meer dan een minuut bezig joh
Vlogkanaal op Youtube van een gezinnetje.quote:
kijk je nog andere youtubers?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Vlogkanaal op Youtube van een gezinnetje.Het is niet superbijzonder maar vind het w el leuk om te kijken.
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:49 schreef supersof het volgende:
Veul beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze zijn al beter he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Als jullie hem ook al niet goed vinden ...is dit rusnak??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jullie hem ook al niet goed vinden ...ahhh ja hij is leukieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Nee ik post nu voor de gein hier.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Hey Stinho
Ben je al in de kerk geweest
Als het niet leuk was hoef je dat niet op mij af te reagerenquote:Op donderdag 24 december 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik post nu voor de gein hier.
Het was wel leuk alleen kreeg ik pijn in mijn rug.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Als het niet leuk was hoef je dat niet op mij af te reageren
Als jullie hem ook al niet goed vinden ...Z'n shirt lijkt op zo'n inflatable musclesuitding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder prima.
Hebben ze nog steeds geen fatsoenlijke bankjes in de kerk?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was wel leuk alleen kreeg ik pijn in mijn rug.
Komt doordat hij extreem gespierd isquote:Op donderdag 24 december 2015 21:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Z'n shirt lijkt op zo'n inflatable musclesuitding.Maar verder prima.
Mhm, ben daar zelf niet zo weg van.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt doordat hij extreem gespierd is
Wij hebben geen bankjes meer sinds we in 2007 oid naar een ander gebouw zijn verhuisd.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds geen fatsoenlijke bankjes in de kerk?
Niet?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mhm, ben daar zelf niet zo weg van.
Nu zit je op een houten stoel?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hebben geen bankjes meer sinds we in 2007 oid naar een ander gebouw zijn verhuisd.
Bizarre omstandigheden om een kerkdienst mee te makenquote:Op donderdag 24 december 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo zou je dat kunnen stellen, ja. Wel vervelend hout.
Punt is dat je moeilijk ontspannen kunt zitten wat ik wel nodig heb.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Bizarre omstandigheden om een kerkdienst mee te maken
Neem volgende keer je eigen stoel meequote:Op donderdag 24 december 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Punt is dat je moeilijk ontspannen kunt zitten wat ik wel nodig heb.
Weet je hoe Jezus zich voelde aan het kruis. Mooi welquote:Op donderdag 24 december 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe komen we deze avond door zonder dartsquote:Op donderdag 24 december 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bureaustoeltje meenemen, niks mis mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Neem volgende keer je eigen stoel mee
Spotify, FOK! en FM.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:25 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hoe komen we deze avond door zonder darts
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet je hoe Jezus zich voelde aan het kruis. Mooi wel
wow echtquote:
wellesquote:Op donderdag 24 december 2015 21:27 schreef Sked het volgende:
[..]
je bent daar dan ook niet welkom als fggt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de vooravond van 2028/29. Nog steeds aan het clubhoppen en nu mijn eerste volledige seizoen bij Leicester. Vorig jaar, iedereen stond kort op elkaar, net de play-offs voor promotie misgelopen en nu voor verbetering. Tot nu toe bij elke ploeg binnen twee seizoenen succes geboekt dus ik verwacht er veel van.
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SlechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de vooravond van 2028/29. Nog steeds aan het clubhoppen en nu mijn eerste volledige seizoen bij Leicester. Vorig jaar, iedereen stond kort op elkaar, net de play-offs voor promotie misgelopen en nu voor verbetering. Tot nu toe bij elke ploeg binnen twee seizoenen succes geboekt dus ik verwacht er veel van.![]()
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]De sterren van dan zijn nog maar net geborenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de vooravond van 2028/29. Nog steeds aan het clubhoppen en nu mijn eerste volledige seizoen bij Leicester. Vorig jaar, iedereen stond kort op elkaar, net de play-offs voor promotie misgelopen en nu voor verbetering. Tot nu toe bij elke ploeg binnen twee seizoenen succes geboekt dus ik verwacht er veel van.
Ben je echt dik dan?quote:
ohja shit dat moet ik ook nog doenquote:
Correctquote:Op donderdag 24 december 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik daar in maart ook mee beginnen
ja ik ga nu ook een vies lage premie zoekenquote:Op donderdag 24 december 2015 21:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom doe ik er niks mee.
nee johquote:
850 maar ik wil naar benedenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
was dit jaar 365nu ff 885 nemen gebruik 't toch nooit
dit jaquote:Op donderdag 24 december 2015 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
850 maar ik wil naar beneden
ben bang dat er iets gaat gebeuren volgend jaar
huh jij hebt hem nu laag juist zeg je netquote:
heb tig keer fysioquote:Op donderdag 24 december 2015 21:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
zoals wat
heb alleen tandarts aanvullend
ja maar wel met angstquote:Op donderdag 24 december 2015 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
huh jij hebt hem nu laag juist zeg je net
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
je had trouwens gelijk over bestuursrecht
bazen vak
oh dat is wel groot jaquote:Op donderdag 24 december 2015 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
heb tig keer fysio
brillen/lenzen tot zoveel euro
alternatieve zorg
buitenland
oa
Ik betaal nu 65 per maand aan borgverzekeringquote:
kun je mooi compenseren voor al die onvoldoendesquote:Op donderdag 24 december 2015 21:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
met een beetje geluk heb ik een 8anders kan ik met een 7 ook prima leven
1 onv gehaald en dat herkans ik na de vakantiequote:Op donderdag 24 december 2015 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
kun je mooi compenseren voor al die onvoldoendes
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik betaal nu 65 per maand aan borgverzekeringdat is zo weinig
ik maak winst op mijn borgtoeslag
bijna 1k betalen, genotquote:Op donderdag 24 december 2015 21:40 schreef Sked het volgende:
dan ben je volgens mij wel behoorlijk gefucked als er wat gebeurt
zet al elke maand geld apart van mijn zorgtoeslag sinds mijn 18e (dus toeslag - maandelijkse kosten voor zorgverzekering)quote:Op donderdag 24 december 2015 21:40 schreef Sked het volgende:
dan ben je volgens mij wel behoorlijk gefucked als er wat gebeurt
voordeel is wel dat je eigen risico bij veel verzekeraars tegenwoordig ook gespreid mag betalenquote:Op donderdag 24 december 2015 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
zet al elke maand geld apart van mijn zorgtoeslag sinds mijn 18e (dus toeslag - maandelijkse kosten voor zorgverzekering)
kan nu mijn eigen risico in één keer betalen mocht dat nodig zijn met dat potje 'gratis geld'
vanaf volgend jaar kan ik het op mijn spaarrekening storten
jaquote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben gekrabd door een kat ga ik dood?
haha probeerde je hem weer te verstikken?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben gekrabd door een kat ga ik dood?
turken eten toch geen kat?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha probeerde je hem weer te verstikken?
Ik doe dat nooit, alleen tijdens foto's werkt ze een beetje tegenquote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha probeerde je hem weer te verstikken?
omdat ik geen kerst vierquote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef Typisch het volgende:
waarom doen jullie niks op kerstavond jongons
Zoals? Thuis wordt meestal alleen de eerste kerstdag gevierd.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef Typisch het volgende:
ben aan t fokken tochquote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef Typisch het volgende:
Ik weet pas sinds twee jaar dat mensen kerstavond vierenquote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef Typisch het volgende:
okayquote:
stappen, iets doen met vriendenquote:Op donderdag 24 december 2015 21:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zoals? Thuis wordt meestal alleen de eerste kerstdag gevierd.
Evil eyequote:Op donderdag 24 december 2015 21:47 schreef supersof het volgende:
ik ben verdrietig![]()
![]()
laatste lading koekjes zijn aangebrand want ik had geen wekker gezet![]()
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds twee jaar dat mensen kerstavond vieren
dit zegt genoeg waarom ik nu niks doe
heh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |