SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eventejs zien is wat anders dan aan de kersttafel zittenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
mijn ouders zijn er ook met oud en nieuw, dus dit klopt niet
[..]
nee dat laat ik zo niet merken, maar ik word een beetje gek ervan dat ze me zo confused maakt
Pedo wrom wil je dit wetenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:22 schreef Typisch het volgende:
heb je haar al op stoute plaatsjes betast fylax?
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:22 schreef Typisch het volgende:
heb je haar al op stoute plaatsjes betast fylax?
inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2015 18:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
supersof en ik willen dat gewoon graag weten
In haar oorquote:Op donderdag 24 december 2015 18:23 schreef Sked het volgende:
weet fylax eigenlijk wel waar ie haar dan moet aanraken?
nee niet in haar oorquote:
oquote:Op donderdag 24 december 2015 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet nog wel dat op je 16e elkaar kusjes geven hier al awkward was aangezien iedereen dan keihard OEEEEEHHHHH ging roepen in koor like srsly
maar niet erinquote:Op donderdag 24 december 2015 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
aan haar oor likken
als ze dat toestaat weet je dat je verder kunt gaan
#protips
ja echtquote:
Doe niet alsof jij het niet wil wetenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij wil dit dus ook weten
Nog eentje gespot
Ik wil fylax' seksleventje niet weten tbhquote:Op donderdag 24 december 2015 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe niet alsof jij het niet wil weten
En die van de rest van de mensen hier?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil fylax' seksleventje niet weten tbh
Jij en loka hebben een erg rustige heb ik begrepenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die van de rest van de mensen hier?
ja wtf was dat?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:30 schreef FrauMilena het volgende:
Bwehe die politieauto op die brug. Lekker snugger.
nee joh fera en hepquote:
Correct. Niks mis mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij en loka hebben een erg rustige heb ik begrepen
Is wel een wereld van verschil bij jou voor je ex en er na.quote:
Ja dat kloptquote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een wereld van verschil bij jou voor je ex en er na.
Pax is #paxgoeswildquote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct. Niks mis mee.
Maar bijvoorbeeld een Paxje, daar wil ik wel meer van weten.
[..]
Ama dan ?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit geloof ik niet
inso is het met mij eens
hoezo zou ze niet naar thailand mogenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:32 schreef Sked het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)nd?r=arnhem-nijmegen
let je op sof?
geen idee, nog niet gevondenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stoeistel*
Wie is de stoeikater?
wasquote:
ik vermoed dat haar ouders/verzorgers het niet zo'n goed idee vinden dat een 17-jarig meisje in haar eentje naar thailand gaatquote:Op donderdag 24 december 2015 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zou ze niet naar thailand mogen
Ik las net iets over oor likkenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct. Niks mis mee.
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx omschreef mij laatst als de fuckboy van de gay sc
erg apart vond ik dat
!!!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mortaxx is gewoon jaloers dat jij hem niet meer 100% aandacht geeft en waarschijnlijk liep zn kat over de toetsenbordquote:Op donderdag 24 december 2015 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
erg apart vond ik dat
ik denk dat ze je daar wel als een snoepje zien hoor.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
erg apart vond ik dat
ik vond het leuker toen je nog preuts wasquote:
Fout gedacht danquote:Op donderdag 24 december 2015 18:37 schreef Sked het volgende:
Ik geloof nog steeds in de onschuld van Pax
ik ben eergisteren voor het eerst in een jaar of 10 bij de Jamin geweestquote:Op donderdag 24 december 2015 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag een doos twinkjes bij de Jamin en dacht aan Paxcon
ben ik nog steeds een beetjequote:Op donderdag 24 december 2015 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vond het leuker toen je nog preuts was
Hij moet wat meer tijd gaan steken in die poolse chicka van hemquote:Op donderdag 24 december 2015 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mortaxx is gewoon jaloers dat jij hem niet meer 100% aandacht geeft en waarschijnlijk liep zn kat over de toetsenbord
we denken allemaal elke dag wel even aan paxcon lijkt me.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag een doos twinkjes bij de Jamin en dacht aan Paxcon
nichtje van inso?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij moet wat meer tijd gaan steken in die poolse chicka van hem
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
we denken allemaal elke dag wel even aan paxcon lijkt me.
Inso zei wel dat ie een leuk nichtje heeftquote:
ik heb daar eens pics van gezienquote:Op donderdag 24 december 2015 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Inso zei wel dat ie een leuk nichtje heeft
Ik ook, voor eht eerst in mijn levenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben eergisteren voor het eerst in een jaar of 10 bij de Jamin geweest
einde bericht
wowquote:Op donderdag 24 december 2015 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ook, voor eht eerst in mijn leven
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb daar eens pics van gezien
inso had mij ooit eens gespot op tinychat
toen mocht ik haar daten op zijn bruiloft
nu heeft ze een vriend en word ik niet meer uitgenodigd op zijn bruiloft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie van de kerstboom van mijn huisgenoten en mij?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
mortaxx is zo midget dat hij dat niet eens zou durvebquote:Op donderdag 24 december 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
als Mortaxx aan t nichtje van Inso zit dan draait Inso m de nek om vermoed ik
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:42 schreef supersof het volgende:
mooie piekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie van de kerstboom van mijn huisgenoten en mij?
Interessante piekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie van de kerstboom van mijn huisgenoten en mij?
quote:
ja hequote:
Erg leuk met die wijnflesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie van de kerstboom van mijn huisgenoten en mij?
origineel zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat vinden jullie van de kerstboom van mijn huisgenoten en mij?
nog nooit gezien in studentenhuizen
ga weg ik word blij van die boom met die kleurtjesquote:Op donderdag 24 december 2015 18:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
origineel zeg
nog nooit gezien in studentenhuizen
Als enige van de klas?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik mocht altijd kerstboom versieren op basisschool![]()
![]()
oquote:Op donderdag 24 december 2015 18:45 schreef supersof het volgende:
typisch kan zo goed alles verzieken
Ik vind de verlichting ook leuk, als klein kind werd ik altijd erg rustig van gekleurde flikkerende kerstverlichting.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:44 schreef supersof het volgende:
Dat is ook het enige dat ik niet heb gedaan en dat is het leukste aan de boom
krijg je altijd zo'n klein pikkie vanquote:Op donderdag 24 december 2015 18:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je haar xtc geeft in ieder geval wel
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:45 schreef supersof het volgende:
typisch kan zo goed alles verzieken
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ga weg ik word blij van die boom met die kleurtjes
Waar is je hamtaro uiquote:Op donderdag 24 december 2015 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijg je altijd zo'n klein pikkie van
Dat is niet helemaal waarquote:Op donderdag 24 december 2015 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
o
Duh hij is man, mannen verzieken alles
Jaa ik vind dit gekleurde wel leuk zoquote:Op donderdag 24 december 2015 18:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind de verlichting ook leuk, als klein kind werd ik altijd erg rustig van gekleurde flikkerende kerstverlichting.
Mocht je dat elk jaar?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ik mocht nog twee anderen kiezen
is hij niet leuk?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werd trouwens op date gevraagd maar ik ging het met grapjes afwimpelen want ik dacht dat hij niet serieus was maar dat is hij blijkbaar wel...#opsostruggles
Ja aangezien altijd op mijn verjaardag de kerstboom in de klas werd gebrachtquote:Op donderdag 24 december 2015 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa ik vind dit gekleurde wel leuk zo![]()
wat schattig
[..]
Mocht je dat elk jaar?
ga gewoon alsnogquote:Op donderdag 24 december 2015 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werd trouwens op date gevraagd maar ik ging het met grapjes afwimpelen want ik dacht dat hij niet serieus was maar dat is hij blijkbaar wel...#opsostruggles
Oneerlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 18:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja aangezien altijd op mijn verjaardag de kerstboom in de klas werd gebracht
Nog kleiner?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
krijg je altijd zo'n klein pikkie van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |