SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het kerst is? Nah.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
okay
[..]
stappen, iets doen met vrienden
geen ideequote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie heeft bij voetbalclub die vlaggetje sgeplaatst
Fokker of Paxconquote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
ik wist het ook nietquote:Op donderdag 24 december 2015 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds twee jaar dat mensen kerstavond vieren
dit zegt genoeg waarom ik nu niks doe
Preciesquote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje FOK!en omdat het kerst is
neequote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef supersof het volgende:
heb je al sims 3 gespeeld mcgrath?
Ik ben reeds weggeweest, maar ik doe nooit extreem veel op kerstavond. Gewoon meestal op Eerste Kerstdag op pad en op Boxing Day ben ik gewoon thuis en dineren we gewoon uitgebreid.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:46 schreef Typisch het volgende:
waarom doen jullie niks op kerstavond jongons
Heb je ook chocoladekruidnootjes? Zo ja, im on my wayquote:Op donderdag 24 december 2015 21:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Preciesmaar ondertussen zit ik nog op sinterklaasavond met m'n kruidnootjes.
Waarom niet, is leukquote:
Ik zou het echt niet weten!quote:Op donderdag 24 december 2015 21:50 schreef Opsonisatie het volgende:
ik moest hierom lachenquote:
Neequote:Op donderdag 24 december 2015 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je ook chocoladekruidnootjes? Zo ja, im on my way
Dat had ik met die marsepein repenquote:Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NeeIk wilde dus 6 december tien zakken inslaan maar ben het helemaal vergeten, en daarna kon ik ze nergens meer vinden.
Hema! Tenminste toen ik in almere was zag ik overal zakken voor 25 centquote:Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
NeeIk wilde dus 6 december tien zakken inslaan maar ben het helemaal vergeten, en daarna kon ik ze nergens meer vinden.
quote:
die heb je heel het jaar bij de hema tochquote:Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat had ik met die marsepein repen
Die heb ik hier nog liggen. Met een chocolade laagje.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat had ik met die marsepein repen
Ohh, waar ben je druk mee?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik druk was en ik het nog moet downloaden dan
Oooh ik wil ook.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hema! Tenminste toen ik in almere was zag ik overal zakken voor 25 cent
wat zeg je ervan, jij ik en marsepein?quote:Op
[b]Op donderdag 24 december 2015 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die heb ik hier nog liggen. Met een chocolade laagje.
ja?quote:donderdag 24 december 2015 21:53 schreef supersof het volgende:[/b]
[..]
die heb je heel het jaar bij de hema toch
met chocolade eromheen bedoel je?
jaquote:Op donderdag 24 december 2015 21:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
het spijt me, wou jij: jij, ik en marsepein?
ohja goeiequote:Op donderdag 24 december 2015 21:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je kan nog inhaken op z'n douche opmerking.
zullen we samen douchen?quote:
eigenlijk is samen douchen helemaal niet zo leuk maar okequote:
Nooit gehadquote:Op donderdag 24 december 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
die marsepein aardappels ofzo of hoe ze heten zijn ook lekker
wel vieszoet
lekkerquote:
waar is loka?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |