dat was 5000x beter geweest jaquote:Op donderdag 24 december 2015 20:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Typhoon met al dat geschreeuw![]()
Had Beppie niet gewoon kunnen afsluiten?
Wow, gewoon wow.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:56 schreef Strani het volgende:
Maar goed, serieus nu: Ik vind het echt geweldig dat kinderen in Limburg dankzij Serious Request straks weer naar school kunnen.
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:56 schreef Strani het volgende:
Maar goed, serieus nu: Ik vind het echt geweldig dat kinderen in Limburg dankzij Serious Request straks weer naar school kunnen.
Ongelofelijkquote:Op donderdag 24 december 2015 20:56 schreef Strani het volgende:
eenschquote:
Even je broer naar voren schuiven om shout outs te doen voor je ....quote:
Ja er ging weer iets mis.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:59 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik hoor alleen maar reclame op de radio klopt dat?
ze zitten weer eens met knopjes te prutsen jaquote:Op donderdag 24 december 2015 20:59 schreef Zelfscanner het volgende:
Zometeen gaat het in een keer door. Dus vandaar even alles uitzenden.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:59 schreef Zelfscanner het volgende:
in dn Hiemel, van Beppiequote:Op donderdag 24 december 2015 20:59 schreef JochemP het volgende:
Wat was eigenlijk HET nummer van deze week? De Galantis, de Studio Killers, de Hello van dit jaar?
Was er niet echt eentjequote:Op donderdag 24 december 2015 20:59 schreef JochemP het volgende:
Wat was eigenlijk HET nummer van deze week? De Galantis, de Studio Killers, de Hello, de Tsunami van dit jaar?
Wanneer niet bij de updatequote:
Die kwam er niet dus ze hebben vandaag een nieuwe gekozen waarop ze straks gaan springen, Electric Elephant heet ie volgens mij.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:59 schreef JochemP het volgende:
Wat was eigenlijk HET nummer van deze week? De Galantis, de Studio Killers, de Hello, de Tsunami van dit jaar?
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:59 schreef JochemP het volgende:
Vergeet de handjes nietquote:Op donderdag 24 december 2015 21:00 schreef Zelfscanner het volgende:
Nu die bieber ja![]()
En dan Heerlen zijn we er klaar voor roepen.
Je bent geen belieber?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:01 schreef Strani het volgende:
Dat hele 'Justin Bieber is vanaf nu een serieuze musicus' kan me niet overtuigen. Alsof hij uberhaupt iets met de creatie van de liedjes te maken heeft..
Ja het is erg grappig hoe dat opeens zou moeten omslaan.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:01 schreef Strani het volgende:
Dat hele 'Justin Bieber is vanaf nu een serieuze musicus' kan me niet overtuigen. Alsof hij uberhaupt iets met de creatie van de liedjes te maken heeft..
Dit.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:01 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:01 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |