Inderdaad, dit is overgeproduceerd.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:01 schreef Strani het volgende:
Dat hele 'Justin Bieber is vanaf nu een serieuze musicus' kan me niet overtuigen. Alsof hij uberhaupt iets met de creatie van de liedjes te maken heeft..
Eigenlijk die van Jay Hardway, maar die ontdekten ze gisteravond pas.quote:Op donderdag 24 december 2015 20:59 schreef JochemP het volgende:
Wat was eigenlijk HET nummer van deze week? De Galantis, de Studio Killers, de Hello, de Tsunami van dit jaar?
Nee, ze waren het op dag 2/3 aan het pushen, daarna Typhoon en vandaag weer een of andere plaat van Jay Hardway.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:01 schreef James_R het volgende:
Proberen ze dit nummer nu serieus nog even te pushen de laatste 1,5 dag?
Zo'n slecht argument. De gemiddelde artiest heeft een team van schrijvers om zich heen.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:01 schreef Strani het volgende:
Dat hele 'Justin Bieber is vanaf nu een serieuze musicus' kan me niet overtuigen. Alsof hij uberhaupt iets met de creatie van de liedjes te maken heeft..
Ik zag deze post en ik wist dat dat alleen maar Fylax kon zijnquote:Op donderdag 24 december 2015 21:02 schreef Fylax het volgende:
Justin Bieber is een waardevolle zanger geworden met deze nummers.
#Belieber
Nah, alleen zijn productie team is beter geworden.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:01 schreef Strani het volgende:
Haha respect voor je UI!quote:Op donderdag 24 december 2015 20:59 schreef JochemP het volgende:
Wat was eigenlijk HET nummer van deze week? De Galantis, de Studio Killers, de Hello, de Tsunami van dit jaar?
quote:Op donderdag 24 december 2015 21:02 schreef Fylax het volgende:
Justin Bieber is een waardevolle zanger geworden met deze nummers.
#Belieber
LOL .quote:
Di-rect is sinds Marcel gewoon een hele goede band geworden.quote:
Een team schrijvers is niet hetzelfde als stoned op een kantoor verschijnen om te horen wat corporate nou weer voor je heeft klaargezet.quote:Op donderdag 24 december 2015 21:02 schreef j95 het volgende:
[..]
Zo'n slecht argument. De gemiddelde artiest heeft een team van schrijvers om zich heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |