abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158568832
Kak kak kak O+ het klinkt heel fijn Razz!
En idd het luieren is niet meer. Een vriendin zei tegen me: holiday with children is doing the same thing in a different place. Dus... denk dat we nog een jaar of 15 moeten wachten op het luieren weer :')
pi_158569719
Wat een heerlijke foto's Razz. Geniet nog lekker door daar O+

JM :*

Gefeliciteerd nog Snoenk!

Lief Franny O+

Crump, je moet nu dus gewoon luieren als W slaapt :') F ligt op bed, vriend ook en ik zit relaxed op de bank te niksen O+ nou ja, niksen...ik ben vakantie plannen aan't maken O+ Lome zondagen, ik hou er van!
pi_158570057
Ziet er goed uit Razz! Je pluis O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158574723
Ooooh Razz, wat is het toch een heerlijk kind! :D . Dat blije koppie steeds. En herkenbaar: het is supervermoeiend maar je geniet je suf. 8)7 .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158577070
Ik hoor net I met mijn vriend samen, op weg naar boven. Mijn vriend: "I, je kunt kiezen: zelf lopen of ik ga je tillen. Wat wordt het?" I: "Kiezen!"
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_158579722
Franny :D haha

Oh Razz! Lekker genieten!

JM :*!

1e kerstdag lunch bij mijn ouders O+ erg gezellig. S'avonds eten besteld en lekker met z'n 5en gegeten. E en S willen alles eten wat wij ook op ons bord hebben ^O^ dus dat is wel fijn. En peuter eet (eindelijk!) wat meer omdat E en S eten ^O^ Handig! En na het eten alle kindjes in bad :+ dat gaat gewoon door.

2e kerstdag brunch met schoonouders in een hotel/restaurant/monkeytown gebeuren. In de zaal zat een deur waardoor de kinderen makkelijk naar het monkeytown gedeelte konden. Goed bedacht! E is er nog steeds geen fan van dus die komt lekker knuffelen O+ en S zit al achterop fietsjes, op de trampoline etc.
En daarna moest ik van 14-22u werken -O-
En vanmorgen weer :'( vanaf 7:30.
..S was vannacht vaak wakker en peuter van 3/5:30. Verder was het wel een geslaagd weekend :+
pi_158585859
Franny hihi! Ook leuk 'B roep mama E.va eens.' 3 keer raden wat B dan doet 'Roepen!'
pi_158593818
Razz, wat ziet dat er heerlijk uit! O+. Geniet ervan!

Wij zijn vannacht van 12 tot 3 met een wakkere en huilende I bezig geweest. De nacht ervoor van 1 tot 4 (en toen sliep ik zelf pas weer om 6 uur, omdat I, áls hij slaapt, dat bij voorkeur op mijn hoofd doet). Ben kapot. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 28 december 2015 @ 09:06:49 #109
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158593850
Bleg DaD ;( zou het in de lucht hangen? Zelf wakker gelegen tot kwart over 3, vanaf kwart over 4 tot half 7 met meneer bezig geweest en om half 8 was hij weer wakker :O scheelt dat dit niet elke nacht zo gaat.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 28 december 2015 @ 09:12:21 #110
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158593897
Ohh Razz, ik zie nu je foto's pas O+. Wat een leuke pluis heb je toch O+ (en mooi, je buik!)

Poeh Dad en Chanty, pittige nachtjes zo ;(,. Wij hadden vannacht, na een boel goede nachten, ook ineens weer een mindere nacht. Suus werd 4x krijsend wakker en bleef dat zelfs doen bij ons in bed (dat staat normaal garant voor diepe slaap). Denk dat haar kies nu door is :') (die stond op 'springen' al een paar dagen). :O
pi_158594064
Ah :* voor iedereen met een slechte nacht. Hier wel een goede nacht, maar gisteren en nu ook weer twee uur een verdrietige dreumes.

Maar ik snap het wel na onze drukke dagen.
Vorige week eerst een paar dagen met m'n schoonfamilie in een huisje gezeten. Daarna de 24ste kerstfeest met de rest van de familie uit Limburg. Eerste kerstdag weer terug gereden, gegourmet en geslapen bij m'n vader. Tweede kerstdag gegeten en geslapen bij m'n moeder. Dus ik snap dat hij lichtelijk overprikkeld is :@ :')

Nu ff drie daagjes rust (gelukkig ook geen kdv) en O&N vieren we bij ons thuis.

Ik heb verder hier heel weinig gelezen, dus gewoon hoi :D
pi_158594340
Oef, pittige nachten... Sterkte!

Wij sliepen vannacht als ossen, na een paar rommelnachten met Lucas en de pittige afgelopen nacht. Sm is nu weer onderweg naar 050 met uk, hoop dat het lichamelijk vandaag met mij weer een stap beter gaat zodat ik er goed voor 'm kan zijn!
pi_158594381
Wat een nacht DaD en Chanty -O- Succes met het doorkomen van deze dag :*

Ik werd vannacht rond 3 wakker omdat F huilde, maar ik ben gewoon weer in slaap gevallen zonder naar hem toe te gaan :@ Hij heeft daarna ook gewoon geslapen, want ik moest hem vanochtend wakker maken...

JM ik wens je ook een spoedig herstel :* Ik vind het heel knap hoe jij en J met dit verdriet om gaan :*
pi_158594633
Allemaal overprikkelde kindjes :*

Sterkte JM!

Gister mijn 30e verjaardag gevierd :o Was erg leuk en R heeft het heerlijk gehad al vindt hij mijn vader maar eng. Die ziet hij ook niet zo vaak, dat is wel jammer. En mijn vader vindt het allemaal maar wat spannend met zo'n kleintje. Mijn moeder was daarentegen meteen omarmen en kusjes geven, die twee zijn zo lief samen. O+ Vandaag echt mijn verjaardag en dat zouden we 'vieren' met het CB maar die belden net af... Shit, want hij kreeg zijn prikjes van 14 maanden en dan konden we er beide bij zijn. De volgende keer gaat dat niet lukken. :{
(Mijn man had me blij gemaakt met het idee dat ik 30 cadeautjes zou krijgen zoals Dad? ook kreeg. Was dat een grapje }:| ;)
pi_158594865
Gefeliciteerd, Hilmo! Flauw grapje, wel. :') .

JM, zo veel bewondering voor hoe jullie dit met zijn tweetjes doen. :*.

I is niet overprikkeld, hoor. We hebben de afgelopen dagen juist helemaal geen drukte gehad. Ik zie ook geen tandjes die op doorkomen staan en hij eet als een bootwerker de laatste dagen dus honger kan het ook niet zijn. Geen idee waarom de nachten zo ruk zijn.
pi_158595618
Hilmo gefelicitaart *O*

Ik heb nu twee weken schoolvakantie (wel gewoon werken). Manlief heeft ook vakantie. Afgelopen week was de hele tent steevast rind 6 uur wakker (ook omdat Boaz ziek was). Dus vanmorgen maar geen wekker gezet :') ... en dan zul je zien dat ze uitslapen :')
pi_158597126
Twink das toch fijn? Waarom :') ?

Hilmo gefeliciteerd! *O*

:* voor de slechte nachten. Klinkt pittig DaD -O-
  maandag 28 december 2015 @ 12:28:15 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_158597515
OUD / OUD Secret Valentine 2016 - l'amour tojours!

Spam! Ik ga vanavond trekken! :9 Mocht je nog mee willen doen!
disclaimer
pi_158598574
Omdat vandaag de enige dagvwas dat ik wel op tijd met het grut de deur uit moest :D
Achbwat.. eerste keer dit jaar dat ik op het randje binnen kwam vallen. Sommige mensen doen het iedere week dus ik vergeef het mezelf *O*
pi_158599503
Nog gefeliciteerd Hilmo!

Js is wel wat overprikkeld, maar vandaag ds hele dag thuis doet hem goed.
Zo hoor ik net opeens achter de bank een lachende dreumes. Hij was met een poppetje kiekeboe aan het spelen O+ :D
  maandag 28 december 2015 @ 13:53:11 #121
52229 Chanty
pi_158599714
Lucas is niet overprikkeld. waren de hele kerst alleen. Maar wat hij wel heeft weet ik niet. Hij zit ongeveer al de hele ochtend en middag te huilen en krijsen -O- doodmoe maar wil niet slapen. Ik ga zo maar met m naar buiten en hoop dat hij dan in de auto slaapt
pi_158599986
Dat hielp hier wel Chanty!
Lange wandeling en hij sliep meteen en heeft heel rustig doorgeslapen.
Nu is hij dus supervrolijk :)

Tenminste nu heel ff niet dan, hij probeert een krentenbol te pakken te krijgen :D
pi_158602782
Razz wat een heerlijke foto's!

JM :*

Zij die het nodig hebben, sterkte na de slechte nacht(en)

Hilmo gefeliciteerd *O* (x30 :+ )

Ik ben bezig met potjestraining met S. Ze heeft al 2x gekakt naast de pot :')
Maar ze geeft wel aan dat ze moet, het is een begin *O*

SPOILER: mijn kind O+ O+
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158603239
Hilmo 30 *O* !! Happy birthday!
Kus en koffie voor de nachtbrakers :* c_/
Butter wat een heerlijk kind is het toch O+ ! En nu al op het potje, wat superknap ^O^ ! Ik dacht dat zoiets pas vanaf 2 jaar kon ofzo :o . (Edit: ik
las over de 'ernaast' heen :D maar toch! Knap!)

A heeft bultjes op d'r buikje en armen.. Ik hoop op zonneallergie maar hoor net dat kindje van een vriendin waar we twee weken geleden waren waterpokken heeft. Uh oh :') .

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 15:52:38 ]
pi_158603273
Gefeliciteerd Hilmo!

Wat dacht je BF, 'ik reken het goed'? :+ Leuke spam weer O+

Hier zegt F ook 'potje' en dan moet ik op de wc plassen en zit hij (met luier/kleding aan) op het potje te 'fssssstttttt' (plas geluid) _O- Wie weet gaat binnenkort het knopje om :)
  maandag 28 december 2015 @ 15:52:54 #126
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158603331
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 15:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Hilmo 30 *O* !! Happy birthday!
Kus en koffie voor de nachtbrakers :* c_/
Butter wat een heerlijk kind is het toch O+ ! En nu al op het potje, wat superknap ^O^ ! Ik dacht dat zoiets pas vanaf 2 jaar kon ofzo :o .

A heeft bultjes op d'r buikje en armen.. Ik hoop op zonneallergie maar hoor net dat kindje van een vriendin waar we twee weken geleden waren waterpokken heeft. Uh oh :') .
Ohjee... Waterpokken hebben wel een incubatietijd van ong. 2 weken... Let erop dat je dan misschien niet terug mag vliegen oO<. Suzeltje heeft ze net gehad, gelukkig heel mild

Nog van harte Hilmo! Beetje jammer van de cadeautjes wel ;)

Butter, wat een poppie! En knap! Suus wilde van het weekend ook ineens steeds haar luier uit :? . Paar x ging ze ook op het potje zitten (dat ziet ze grote zus wel eens doen natuurlijk) :D. Kleine mafkees
pi_158603417
Ai, hoop het niet Razz :X Mag je dan niet vliegen Soesa? :o

ik duim mee voor zonneallergie oO<
pi_158603436
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:52 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ohjee... Waterpokken hebben wel een incubatietijd van ong. 2 weken... Let erop dat je dan misschien niet terug mag vliegen oO<. Suzeltje heeft ze net gehad, gelukkig heel mild
Dus dan moeten we misschien langer blijven?
Wat vreselijk ... O-)
  maandag 28 december 2015 @ 15:56:59 #129
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158603464
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 15:56 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dus dan moeten we misschien langer blijven?
Wat vreselijk ... O-)
Jup :Y

Van de site van Transavia: (eerste die ik vond op google)

Transavia accepteert alleen kinderen geïnfecteerd met bof, kinkhoest, mazelen, rode hond, roodvonk, de vijfde ziekte of waterpokken als een medische verklaring in het Nederlands en Engels kan worden overlegd, ondertekend door een (onafhankelijke) arts. De verklaring mag maximaal 7 dagen voor vertrek van de heenreis uitgegeven zijn. Deze medische verklaring geeft aan dat de ziekte niet (meer) besmettelijk is en dat het veilig is om te gaan vliegen.
  maandag 28 december 2015 @ 15:57:11 #130
52229 Chanty
pi_158603471
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 14:03 schreef Loj het volgende:
Dat hielp hier wel Chanty!
Lange wandeling en hij sliep meteen en heeft heel rustig doorgeslapen.
Nu is hij dus supervrolijk :)

Tenminste nu heel ff niet dan, hij probeert een krentenbol te pakken te krijgen :D
Ik ben tijdens de rit naar het bos halverwege gestopt en trof zoals verwacht een slapende lucas achterin aan, dus weer omgedraaid en naar huis gereden :+
  maandag 28 december 2015 @ 16:01:57 #131
52229 Chanty
pi_158603604
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:56 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Jup :Y

Van de site van Transavia: (eerste die ik vond op google)

Transavia accepteert alleen kinderen geïnfecteerd met bof, kinkhoest, mazelen, rode hond, roodvonk, de vijfde ziekte of waterpokken als een medische verklaring in het Nederlands en Engels kan worden overlegd, ondertekend door een (onafhankelijke) arts. De verklaring mag maximaal 7 dagen voor vertrek van de heenreis uitgegeven zijn. Deze medische verklaring geeft aan dat de ziekte niet (meer) besmettelijk is en dat het veilig is om te gaan vliegen.
Damn ben je mooi klaar mee -O- Niet dat langer vakantie heel erg is, maar het moet ook maar kunnen en zo…

BF het is een begin *O* Ze geeft het aan, de rest komt dan ook wel. Hoe gaat het eigenlijk met haar verkoudheid?

@Razz: je kind kan zindelijk worden zodra ze aangeven dat ze iets gedaan hebben, dan kun je starten zeg maar. Begreep dat de gemiddelde leeftijd tussen 2,5 en 3 jaar ligt. Maar ik was bv met 1,5 zindelijk overdag en met 2 ook in de nacht.

Oh ja Hilmo welkom bij de club *O*
pi_158603809
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:57 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik ben tijdens de rit naar het bos halverwege gestopt en trof zoals verwacht een slapende lucas achterin aan, dus weer omgedraaid en naar huis gereden :+
En werd hij een beetje vrolijk wakker?

Oh balen Razz! Een collega van mij kwam dit jaar ook pas 4 dagen later terug door haar zoon met de waterpokken. :')

Js is gewoon echt stout vandaag :')
Kerstboom, tv en kattenbak zijn zijn favoriete speeltjes vandaag. En de jongens moeten alleen maar lachen als ik nee zeg :') O+ :D
pi_158604002
Ik heb hier ook een niet-luisteren-en-vooral-veel-huils-dreumes :{ En ik voel me zelf echt supertop, dus perfecte combi :') ;(
pi_158604137
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:01 schreef Chanty het volgende:

BF het is een begin *O* Ze geeft het aan, de rest komt dan ook wel. Hoe gaat het eigenlijk met haar verkoudheid?
Gaat best goed! Al werd ze vanmorgen wakker met 2 dichtgeplakte ogen en lekkere groene snottebellen :') ik hou het maar even op een incidentje, over het algemeen is er bijna geen snot meer.
  maandag 28 december 2015 @ 16:24:33 #135
52229 Chanty
pi_158604241
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 16:09 schreef Loj het volgende:

[..]

En werd hij een beetje vrolijk wakker?

Oh balen Razz! Een collega van mij kwam dit jaar ook pas 4 dagen later terug door haar zoon met de waterpokken. :')

Js is gewoon echt stout vandaag :')
Kerstboom, tv en kattenbak zijn zijn favoriete speeltjes vandaag. En de jongens moeten alleen maar lachen als ik nee zeg :') O+ :D
Hij slaapt nog en ik hoop dat hij dat zeker nog een uur doet ;) Edit: hoor hem net hoesten -O- Eens zien of hij wakker wordt

BF fijn dat het beter lijkt te gaan. Dit is ook wel een snotperiode...
pi_158604528
Aww JM :* samen filmpje kijken dan maar?

Butter, fijn dat het over het geheel beter lijkt te gaan na de ingreep! En op het potje, superknap!
Mijn SM zei toen we vertelden van W2, oh handig ja dan is W net uit de luiers! Ik zat van oh ja joh? :') denk het nog niet.
pi_158604618
Dat zou heerlijk zijn Crump! Maar daar heeft-ie ongeveer 30 seconden geduld voor :') Hij zit nu op schoot een soepstengel te knagen, dat is even ok voor nu. Het valt me vooral tegen dat ik zelf nog zo slapjes ben :@
  maandag 28 december 2015 @ 16:38:21 #138
52229 Chanty
pi_158604692
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:36 schreef JufMariska het volgende:
Dat zou heerlijk zijn Crump! Maar daar heeft-ie ongeveer 30 seconden geduld voor :') Hij zit nu op schoot een soepstengel te knagen, dat is even ok voor nu. Het valt me vooral tegen dat ik zelf nog zo slapjes ben :@
Joh je hebt net een mk gehad, dat is nogal wat. Je moet niet zo streng zijn voor jezelf!
pi_158604970
Zeg GM, was jij bij de appie in Gouda vandaag? Volgens mij zag ik jou! Met Saar en je moeder (?) en speelgoed aan de wagen? Wij waren ook bij de kassa maar O had HONGER dus we hadden geen tijd on hallo te zeggen helaas. En ni heb ik spijt :'(

Balen razz, van de waarschijnlijkpokken. Langere vakantie is niet weg natuurlijk ;)
T bevalt wel daar in t warme zuiden?

Wij hebben het fijn in Nederland. Heel O haar slaapritme is overhoop, maar whatever haha. Ik vergat vanmiddag eventjes dat ik hier niet woon, en dat was wel even fijn. Maar ook raar.
  maandag 28 december 2015 @ 16:59:28 #140
52229 Chanty
pi_158605314
Best knap Room dat je een bekende tegen komt in die paar weken dat je in nederland bent _O-

Ik wilde deze nog even spammen O+ 18 jaar geleden reed mijn oppaskindje nog op dit konijn rond en nu Lucas.

pi_158605454
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:59 schreef Chanty het volgende:
Best knap Room dat je een bekende tegen komt in die paar weken dat je in nederland bent _O-

Ik wilde deze nog even spammen O+ 18 jaar geleden reed mijn oppaskindje nog op dit konijn rond en nu Lucas.

[ afbeelding ]
Ja echt he :D Ik denk doe es gek, ik ga naar Gouda. Kom ik n BF'er tegen in 't wild <3
  maandag 28 december 2015 @ 17:07:10 #142
52229 Chanty
pi_158605524
BF'er _O-

Ik ben net herkend door een fokker op draagpraat… Ik ben ook een BF'er :7
pi_158605566
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 17:04 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ja echt he :D Ik denk doe es gek, ik ga naar Gouda. Kom ik n BF'er tegen in 't wild <3
:o en ik was vandaag op pad in zoeterwoude en boskoop, en niet zoals gepland bij de appie in gouda :(
Kwak
pi_158605989
Ja zeg. Hadden we biiijna een trio-dreumesmeet!
pi_158606758
Ik ben altijd aan het rondkijken als ik in Zoetermeer, Den Haag of Blijdorp ben ;)
Maar ik kom nooit iemand tegen.

Hopelijk slaapt hij nog ff Chanty!

JM, sterkte! :*

Ik heb de oplossing voor m'n "stoute" jongetjes vandaag. Ow is Js aan het leren puzzelen. Kan ik hopelijk snel de lasagne klaar maken --> je zou toch denken dat ik na drie jaar moederschap, het toch wel weet! Stil is niet goed! Ow had zijn eigen puzzel gepakt en liet Js op al z'n puzzelstukjes sabbelen. Dat had z'n nichtje tijdens de vakantie ook gedaan en dan paste alles bij elkaar :D :')

[ Bericht 30% gewijzigd door Loj op 28-12-2015 17:57:13 ]
pi_158607053
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:47 schreef Roomsnoes het volgende:
Zeg GM, was jij bij de appie in Gouda vandaag? Volgens mij zag ik jou! Met Saar en je moeder (?) en speelgoed aan de wagen? Wij waren ook bij de kassa maar O had HONGER dus we hadden geen tijd on hallo te zeggen helaas. En ni heb ik spijt :'(

Balen razz, van de waarschijnlijkpokken. Langere vakantie is niet weg natuurlijk ;)
T bevalt wel daar in t warme zuiden?

Wij hebben het fijn in Nederland. Heel O haar slaapritme is overhoop, maar whatever haha. Ik vergat vanmiddag eventjes dat ik hier niet woon, en dat was wel even fijn. Maar ook raar.
Nooooooo :o Ik was daar idd! Ik word altijd heel chagrijnig van drukte dus heb jou helemaal niet gezien.. :@
En mijn kind was ook niet erg gezellig :P
S. 2014
J. 2016
pi_158607520
Hahahhaa super grappig die meet :D ... Wat een toeval want hoe groot is Gouda nou?

Chanty O+ O+

JM doe rustig aan .. tis niet niks voor je lijf zo :*
pi_158607700
JM, doe rustig aan hoor :* het is niet niks hè!

BF en Chanty wat een leuke foto's van jullie schattige kinders O+

Razz je pluisje O+ ! Wat een geweldige vakantiekiekjes. Wel spannend zo met mogelijke waterpokken.

Kerst was leuk! Lou gedijt heel goed met veel aandacht. Die heeft lekker zitten schransen, sjansen en dansen O+
  maandag 28 december 2015 @ 18:13:21 #149
52229 Chanty
pi_158608003
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 17:39 schreef Loj het volgende:
Ik ben altijd aan het rondkijken als ik in Zoetermeer, Den Haag of Blijdorp ben ;)
Maar ik kom nooit iemand tegen.

Hopelijk slaapt hij nog ff Chanty!

JM, sterkte! :*

Ik heb de oplossing voor m'n "stoute" jongetjes vandaag. Ow is Js aan het leren puzzelen. Kan ik hopelijk snel de lasagne klaar maken --> je zou toch denken dat ik na drie jaar moederschap, het toch wel weet! Stil is niet goed! Ow had zijn eigen puzzel gepakt en liet Js op al z'n puzzelstukjes sabbelen. Dat had z'n nichtje tijdens de vakantie ook gedaan en dan paste alles bij elkaar :D :')
:D Dat is gewoon slim _O-

Als je mij ooit ziet moet je roepen want ik zou George Clooney nog niet herkennen op straat :')
Sterker nog, ik stond een keer op het ministerie van V&J met Ivo Opstelten in de lift en dacht: hey die meneer klikt als Ivo, en hij lijkt er ook wel op. Maar pas toen ik achter mijn pc ging googlen kwam ik tot de conclusie dat het Ivo was :') :')
  maandag 28 december 2015 @ 18:16:30 #150
52229 Chanty
pi_158608132
Lucas is net wakker en nog steeds boos en huilen. We geven hem maar een pcm want we weten het gewoon niet meer wat er mis is
pi_158608945
Wat naar Chanty!! Misschien toch iets wat dwars zit? Wel een erg leuke foto.
Razz, wat een heerlijke vakantie foto's. Kan je de waterpokken niet ontkennen (ja dan ben ik vast een ontspoorde moeder…)?
Naar dat je uk zo huilerig is JM kan me voorstellen dat je wat rust wilt nu!
Fijne, vrolijke foto's Butter! Hier gaat B wel op het potje zitten maar met kleding aan en met de welbekende 'psssst' geluiden en dan wil hij een wc papiertje. We laten hem gewoon in het zicht staan en zien het wel.

Morgenmiddag komt een vriend langs speciaal voor B. Hij wilde een speeldate met hem en wij moeten maar ff gaan wieberen of zo. :D Mannen onder elkaar he, dat snappen wij niet. B heeft het programma al uitgedacht. 'boerrij spelen' ' auto's rijden' en we sluiten af met 'rennen'.
pi_158611178
Chanty ik hoop dat het snel beter met hem gaat nu hij pcm heeft.
  maandag 28 december 2015 @ 19:31:18 #153
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158611262
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:35 schreef exode het volgende:
Wat naar Chanty!! Misschien toch iets wat dwars zit? Wel een erg leuke foto.
Razz, wat een heerlijke vakantie foto's. Kan je de waterpokken niet ontkennen (ja dan ben ik vast een ontspoorde moeder…)?
Naar dat je uk zo huilerig is JM kan me voorstellen dat je wat rust wilt nu!
Fijne, vrolijke foto's Butter! Hier gaat B wel op het potje zitten maar met kleding aan en met de welbekende 'psssst' geluiden en dan wil hij een wc papiertje. We laten hem gewoon in het zicht staan en zien het wel.

Morgenmiddag komt een vriend langs speciaal voor B. Hij wilde een speeldate met hem en wij moeten maar ff gaan wieberen of zo. :D Mannen onder elkaar he, dat snappen wij niet. B heeft het programma al uitgedacht. 'boerrij spelen' ' auto's rijden' en we sluiten af met 'rennen'.
Als het zichtbaar is valt er weinig te ontkennen :P. Wij hebben ook gevlogen hoor, terwijl E de waterpokken had. Maar ze had het enorm licht, de pokjes (7 stuks maar liefst :P) zaten ook alleen op haar romp.
pi_158613878
TS dat is waar, B had er maar 6 op zijn gezicht en die zagen er niet echt 'pokkerig' uit :). Wij hadden er mee weg kunnen komen denk ik.
pi_158615342
Heeft de pcm geholpen Chanty?

Mijn meisje heeft grote meiden ondergoed aan. ze is dan zo groot ineens. O+

Er staat een kies op springen dus ze heeft een kort lontje atm.
Oh en een elektrische hello kitty tandenborstel lijkt hier de oplossing te zijn bij poetsdrama's.
S. 2014
J. 2016
  maandag 28 december 2015 @ 21:24:54 #156
52229 Chanty
pi_158616602
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 21:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heeft de pcm geholpen Chanty?

Mijn meisje heeft grote meiden ondergoed aan. ze is dan zo groot ineens. O+

Er staat een kies op springen dus ze heeft een kort lontje atm.
Oh en een elektrische hello kitty tandenborstel lijkt hier de oplossing te zijn bij poetsdrama's.
Is ze uit de rompers gegroeid? :o

En hij is soort van wat vrolijker geworden maar betwijfel of dat door de pcm kwam of doordat het zo tof is de katten te pesten :')
pi_158620465
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 21:24 schreef Chanty het volgende:

[..]

Is ze uit de rompers gegroeid? :o

En hij is soort van wat vrolijker geworden maar betwijfel of dat door de pcm kwam of doordat het zo tof is de katten te pesten :')
Nee rompers passen nog prima, kwam het tegen bij Hema en vond het zo schattig... :+
S. 2014
J. 2016
pi_158627846
Gm, lief! B liep in de zomer een paar dagen in een stoere Spiderman onderbroek. Omdat hij enorme luieruitslag had en we dagen doorbrachten op het strand, bloot met open billen leek ons ook niet echt een goed idee, dus dan maar een onderbroekje. Stond enorm wijs en 'oud'.

Wat gaat iedereen eigenlijk doen met Oud en Nieuw?
pi_158628031
Wij zijn gewoon met zn 3en thuis bij de hondjes. Vorig jaar sliep saar er gewoon doorheen, ben bang dat het dit jaar een ander verhaal is. Onze buurman heeft aardig wat vuurwerk gehaald (niet legaal) dus ik vermoed zwaar veel herrie.

En op nieuwjaarsdag traditioneel naar mn opa en oma.
S. 2014
J. 2016
pi_158628309
Ik vind ondergoed ook zo tof staan :@
Alleen Js is er echt nog wat te klein voor!

Wij zitten bij ons thuis met wat vrienden. Ik ga de jongens niet wakker maken en als ze wakker worden mogen ze meekijken :)
pi_158628392
Wij gaan naar vrienden en die hebbem weer andere vrienden uithe kdigd en die hebben ook weer vrienden etc. Dus dat wordt 1 dolle bende. Als de kindjes slapen laten we ze gewoon liggen.

Boaz is niet meer stuk *O*
Vanochtend wederom heerlijk uit kunnen slapen *O*
pi_158628629
F heeft ook wel eens een onderbroekje aan, maar dat is dan omdat alle rompers in de was zitten :')

Fijn Twinkle! Het heeft best lang geduurd toch.

O&N vieren wij ook bij vrienden, campingbedje mee voor F. We zien wel of hij wakker wordt. Geen idee of de buurt waar we het vieren veranderd in een war-zone of dat het beschaafd blijft, we shall see ;)
pi_158629313
Wij gaan O&N vieren bij vrienden van ons die in de buurt van de ouders van Baard wonen. We leggen I dan eerst op bed bij opa en oma, en daarna vertrekken wij pas. Zelf slapen we ook bij de ouders van Baard. Dit klonk een paar weken geleden, toen we het bedachten, als een goed plan, maar inmiddels vind ik het Echt. Niet. Tof dat ik dan niet bij mijn baby dreumes ben. Maar goed, als de nachten zo blijven gaan, zijn we toch voor middernacht alweer terug bij een ontroostbare I. :+.
pi_158629382
En I is vanochtend uit ons bed gevallen. Ik dacht dat hij naast me lag te slapen en doezelde zelf ook een beetje weg, tot ik ineens een heel harde bonk gevolgd door een hoop gekrijs hoorde. Mijn moederhart, wat doe je. ;(.
pi_158629552
oh dat is zo schrikken DaD! :* gaat het weer met jullie?
verder -O- klinkt het idd niet als een supervooruitzicht. hoop dat jullie toch een leuke avond hebben.

Wij zijn gewoon met zijn 3en thuis en ik zie het wel of W wakker wordt. Vast wel, maar dat zien we dan wel weer.
pi_158630744
Wij gaan naar mijn zus. Als S slaapt laten we haar liggen anders mag ze meekijken.
Vorig jaar wilde ze niet slapen en is ze dus tot 0.15 wakker gebleven ofzo :')

Oh dat is schrikken dad! :*
pi_158631047
Wij gaan, samen met nog 2 paar, naar vrienden. 8 volwassenen en 6 kinderen tussen 1-4 jaar :D Ik ben benieuwd haha. Heb er wel erg veel zin in om iedereen weer te zien.
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:33:07 #168
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_158631227
Oei DaD, dan word je in 1 klap even 10 jaar ouder ;( . Hoe is het nu met hem (en jou)?

Oud op Nieuw vieren we thuis. Draak halen we uit bed voor het vuurwerk, voor het eerst in 4 jaar. De andere jaren sliep ze er namelijk gewoon doorheen.
Piranha laten we liggen als hij er doorheen slaapt.
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:36:06 #169
52229 Chanty
pi_158631326
Oei dad geen schade?

Hier komen vrienden met hun dochtertje van een paar maanden ouder. En we zien wel of Lucas erdoorheen slaapt. Ik gok van niet :')
pi_158631428
Oef DaD ;(

Wij blijven denk ik thuis. De laatste jaren steeds met goede vrienden en hun familie gevierd, maar ik denk dat ik het qua dreumesslaaps nu wel zo chill vind om thuis te blijven :@ [/huismus]

Ik heb net tijdens L's slaap even onze nieuwe kast in elkaar geklust *O* Opbergruimte *O*
pi_158631473
Dat is dus niet het toonbeeld van 'rustig aan doen' he JM o|O :P
Maar ruimte is fijn *O*
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:44:10 #172
52229 Chanty
pi_158631575
Lucas blijft maar achter die katten aanjagen hoe vaak ik ook zeg dat dat niet mag. Heeft al zo vaak een tik gehad maar dat maakt kennelijk geen indruk. Iemand nog opvoedtips daarvoor? T is zo sneu voor die beesten
pi_158632698
Ohhh lastig he Chanty :{ Geen tips hier, behalve stug 'aaaaaaai' blijven oefenen.. Ik meen dat Krijgerr ook met dit probleem kampte?

En je hebt gelijk hoor Crump :@ Story of my life...
pi_158633062
JM nu met een stukkie chocola en kopje thee op de bank NIKS doen :*

Chanty hier hetzelfde probleem.
Katten MOE-TEN geaaid gekust en geknuffeld worden F-style.
Kortom lomp en hardhandig en aan hun vel opgetrokken of van de bank gesleurd of ze krijgen een mep.
De ene blijft er stoïcijns bij kijken en klimt weer op de bank. De ander moppert en loopt uiteindelijk weg. Soms bijt hij zachtjes als het hem echt niet meer zint.
Afleiden, samen aaien (as if :') ) en F weghalen bij de katten is het enige dat hier helpt.
Wat dus meestal is hem weghalen keer 10
pi_158634031
Wat is dat toch met dreumessen en katten :X Ik maakte 2 weken terug dit filmpje :')

JM, rustig aan!

DaD, dat is schrikken! Hier is het ook wel eens gebeurd :@ Hoop dat je geen heel hoog bed hebt...
pi_158634102
Leuk om alle O&N plannen te lezen! Wij blijven voor het allereerst in ons leven gewoon thuis. Geen bezoek, niets. We hadden wat uitnodigingen maar allemaal bij vrienden zonder kids en dan hebben we een B die niet gaat slapen….en dan moeten we met de auto en kan 1 van ons dus niet drinken. We hebben wel allemaal lekkere dingen gehaald en laten sushi bezorgen. :P Na 12 uur gaan we de buurt door om overal te borrelen (of de buurt komt bij ons, zou zomaar kunnen). Wij hebben allemaal buren die tot 12 uur in hun eigen huis blijven en daarna dus gaan borrrelen met zijn allen. 2 jaar geleden zijn we daar om half 3 nog bij aangesloten en vorig jaar nadat onze visite weg was en dat wat hartstikke gezellig. We zien wel of B wakker wordt. Hier is het tot een uur of 5 een warzone….4 huizen verderop geven ze met een vriendengroep kapitalen uit aan vuurwerk.

DaD, klinkt naar, zou bij ons ook zo kunnen gebeuren :@

Chanty, B rent altijd krijsend achter de katten aan….dus wij zien de katten amper als B wakker is. ze hebben een eigen kamer dus daar liggen ze de hele dag of ze zitten buiten. Kortom bij ons kan je alleen tips krijgen hoe het niet moet vrees ik.

B was echt zielig vanochtend, moest poepen maar het lukte niet. Hij had echt pijn. Uiteindelijk kwam het er met een hoop gehuil uit. Keihard was het. De gevolgen van een paar dagen minder gezond eten (lees amper vezels en veel snoep etc). Kortom…we gaan weer over op normaal eten we waren een beetje doorgeslagen in 'het is toch vakantie'.
pi_158634250
Aawh dat is echt sneu Exode..

De kat is hier ook een graag gekroeld slachtoffer... maar of zij daar zelf ook blij mee is... :+

Wij bakte cupcakes vandaag O+

:Y)

Zo leuk om dit nu met mijn meisje te kunnen doen, Ik bakte vroeger ook graag met mijn moeder.
S. 2014
J. 2016
pi_158634328
Fazz zo gaat het hier ook, hoofdje op de kat leggen en dan Aaaaaaah zeggen. Hoezo je hoort jezelf terug in de spraak van je kind :')
En vaak nog hardhandiger ook
Maar wat een lief poezelbeest heb je O+

Exode wat naar is dat!
Hoop dat het hem oplucht dat het nu kwijt is en de volgende keer weer normaal is.

DaD :*
De schrik die je hebt kan ik me zo voorstellen!
Hier ook mijn angst met ons bed van 80cm hoog.
Hij heeft ook altijd bij ons in bed zijn slaapzak aan en die heeft 1 van ons dan aan de punt vast zodat mocht hij gaan dat je hem kan opvangen.
Maar ik die de dag dat hij er afzeilt ook hier helaas wel komen.
pi_158635102
Ons bed is ook heel hoog, bijna 80 cm. Gelukkig was hij heel gemakkelijk te troosten en was hij ook al snel weer vrolijk, maar hij heeft wel een flinke blauwe plek op zijn voorhoofd. ;(. Blue, ik houd inderdaad ook altijd een punt van zijn slaapzak vast en ik dacht ook dat ik dat had, maar dat bleek het dekbed te zijn. :X.

I is nu even bij de gastouder, zodat ik wat werk kan doen. Eigenlijk ben ik alleen nog maar bezig geweest met het fotoboek van I's eerste jaar. :').

Gezellig, GM!
  dinsdag 29 december 2015 @ 16:48:30 #180
52229 Chanty
pi_158639949
Wat schattig Fazz O+ wat pikt pluis veel.

Lucas aait over het algemeen wel zacht (waar twee van de drie ook niet van gediend zijn trouwens). Maar hij vindt t dus ookeen leuk spel om ze op te jagen... Nou ja, aanhouder wint zullen we maar zeggen
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:09:34 #181
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_158649346
Haha Fazz die katten van ons waren al 10x weggelopen :D
Hij is er wel heel lief mee!

Geen tips voor katten-jagen.
Wij hebben ook een eigenwijze drol die achter de katten aan gaat.
En die ook ballen uit de kerstboom grist, naar je kijkt of je het wel gezien hebt en dan heel hard weg rent in de hoop dat je er achteraan gaat rennen :')
En lopen/rennen ja.. hij doet niet meer aan kruipen :P

Dad wat een schrik van het bed. Gelukkig kon hij weer snel lachen.

GM wat een boeffie-foto O+

Trouwens nog een gefeliciteerd voor Snoenk en Hilmo! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_158653804
DaD wat zul je geschrokken zijn. Ik denk dat we allemaal als ouders wel eens zo'n moment of zelfs meerdere momenten mee zullen maken. Gelukkig viel het uiteindelijk mee. :*

GM lekker cupcakes. O+

Exode wat sneu dat B zo'n last van zijn ontlasting had. ;( Op zich wel 'fijn' dat je de reden weet en er dus iets aan kan doen.
Wat ontzettend tof dat jullie vriend met B komt spelen. Dat gaat B vast supertof vinden. :Y

Oud en nieuw vieren wij thuis met mijn zusje en zwager. Wij maken T en S wel wakker. Ik weet dat S er sowieso wakker van zou worden en ik wil niet dat hij pas wakker wordt als het geknal is losgebarsten. T zou wellicht door het geknal heen slapen, maar ik neem ook bij hem het zekere voor het onzekere. Het lijkt me namelijk heel naar als ze wakker worden zonder iemand direct in de buurt terwijl er zo'n enorme herrie is buiten. Ik denk dat ik T en S om half 12 wakker maak zodat ze nog even bij kunnen komen en dat ze rond kwart voor 1 weer in bed zullen liggen. Ik ben wel erg benieuwd wat ze ervan gaan vinden.

Ik gooi er nog even een paar foto's in van mijn tweetal. Ze worden zo groot. :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158655193
Jeutje NIKKI wat een mannen al! Lekker stel samen O+
S. 2014
J. 2016
pi_158657487
Leuk je man te zien Nikki! Je mannen zijn echt beide een duidelijke mix van jullie twee. Grappig dat ze alledrie zo blond zijn!

Fijn ook dat je jezelf weer een beetje op de rit hebt (had ik nog noet gezegd, wel meegelezen maar niks gepost).

Ook nog even een dikke knuffel voor JufM
Kwak
pi_158662990
Waarom slaapt Stip als ik aan de beurt ben om op te staan maximaal tot 6 uur en kan mijn vriend vaak tot 7 uur blijven liggen? }:| En dan ook lekker droog in z'n bed staan en 'klaar!' roepen he :')

Wat een leukerds Nikki!

En een :* voor JM

Oh, dat is wel schrikken idd DaD! Gelukkig alleen een blauwe plek :) Stip is er een keer afgekukeld, maar toen lag er stomtoevallig een kussen op de grond.

Mijn vriend moet werken met O&N, dus ik ga met Stip naar m'n ouders. Daar is bijna geen vuurwerk dus ik hoop dat hij erdoorheen slaapt. Al heb ik vorig jaar tot 3 uur beneden gezeten met hem omdat hij echt niet wilde slapen.
pi_158663447
Ohh nikki wat een schatjes O+
  woensdag 30 december 2015 @ 08:29:17 #187
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158663556
Nikki wat leuk je kinderen weer eens te zien! En die net uit bed foto O+

GM leuk samen cupcakes bakken O+

Dad :*

En rennende V. Voor rady :o

Oud en nieuw blijven we thuis. Ik laat O. Gewoon slapen maar stiekem hoop ik wel dat ze iets voor 12en zelf wakker word :@

Katten zijn hier ook leuk speelgoed om op te slaan en aan haren te trekken en achter aan te racen :(
De ene laat zich niet zien als O. Er is en die ander vind alles wel prima. Behalve als ze hoger dan O zit, dan krijgt ze wel eens een hengst van de poes.
  woensdag 30 december 2015 @ 08:37:56 #188
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_158663648
Nikki O+ !

Dot dat is zoooo herkenbaar hè. Als manlief 'ochtenddienst' heeft slapen ze beide tot 8.00uur of langer, vandaag was ik weer aan de beurt, en jawel hoor, 6.15uur }:|.
Alsof ze het ruiken!

Wij hebben geen huisdieren dus het jaag- en plaagfestijn kennen wij hier niet ;).

Lopende V. van Radyhyn *O* !

Knappe S. van GM O+ !

Hier zijn we weer in de slaapdrama's beland. Bed is lava, van 0 naar totaal overstuur in 2 seconden, en overdag is 45 minuten genoeg om de batterij volgeladen te hebben :r. Gisteravond weer ruim een uur bij hem gezeten voordat hij uiteindelijk in slaap viel, tot 22.00uur en toen begon het festijn weer opnieuw ;(.
pi_158663917
Nikki, wat een coole mannetjes heb jij toch!! Erg leuke foto's O+ Ik ben benieuwd hoe ze het vuurwerk gaan vinden. Ik hoop vooral dat het met name siervuurwerk is....
Haha herkenbaar Dot, B slaapt op zaterdag meestal tot een uur of 07:30 of zelfs 08:00 en dat is mijn uitslaapdag, op zondag is het mijn beurt en is mijnheer tussen 06:15 en 07:00 wakker.

Hier roept B al sinds hij wakker is 'waar blijft M.aud nou?' ons nichtje komt om een uur of 11. We passen vanmiddag op, ze is 4 weekjes jonger dan B dus dat wordt weer dolle pret hier.

En B had vanochtend normale poep, yeaaaaah!
pi_158664386
Wifi deed het weer even dus snel bijgelezen! GM wat een guit heb je toch O+ en NIKKI wat leuk om je jongens te zien, wat worden ze groooot O+ ! DAD wat een schrik :* maar overkomt ons allemaal hoor, A gisteren hier nog van de bank gekukeld (die is lager dan thuis dus ik was even vergeten dat ze er op kan klimmen :@) . Exode yay voor normale poep *O* ! JM rustig aan doen hoor, neem je tijd :* ! Pff NTS, wat vermoeiend -O- hopelijk zijn de slaapdrama's snel over! Fazz ik kan het filmpje hier niet zien, ga 't thuis terugkijken! Poes bij ons thuis is bang voor A, dus als ze twee stappen naar hem toe zet zit hij in de tuin :') . Meestal gevolgd door een "Poe nou?" :D . Rady met een lopende V ^O^ tof!!
pi_158664489
Ik was gisteravond in een soort 'iktwijfelaanalles' bui, qua moederschap en of ik het wel goed doe :{ .

We gaan hier vaak uit eten, wat heel goed gaat, maar A heeft wel veel afleiding nodig bij het wachten aan tafel. Dus boekjes mee, liedjes zingen, samen de menukaart bekijken, nog een liedje, broodje peuzelen, slokje water, etc. Tussendoor roept ze vaak "UIT" en probeert dan uit de stoel te klimmen (wat hier vaak lukt want vaak gammele oude kinderstoelen), en dan zet ik of man haar weer terug en leg uit dat dat niet kan want het eten komt zo, en dan leiden we haar weer af, etc. Soms helpt het, soms wordt het gehuil. Als het te erg wordt tillen we haar soms toch op om even een stukje met haar te lopen tot het eten er is. Ik vond dat eigenlijk wel prima gaan.

Maar gisteravond zat er aan een tafel naast ons een heel rustig meisje van 1,5 dat helemaal niet uit de stoel wilde en gewoon alleen maar naar haar ouders zat te kijken en nu begonnen man en oma ineens dat het misschien beter is om A te negeren als ze 'UIT' roept omdat we haar anders leren dat ze altijd aandacht krijgt als ze dreigt te gaan jengelen. Wat misschien ook wel zo is. Maar ik probeer alleen te voorkomen dat het hele restaurant last heeft van mijn kind.

En doen deden mijn zwangerschapshormonen de ikdoehethelemaalverkeerd-chachacha en moest ik ineens overal om huilen :') .

Maar goed. Hoe doen jullie dit?
pi_158664723
Razz, wij gaan eigenlijk niet uit eten met onze 'ik-kan-absoluut-niet-stilzitten-en-ben-snel-afgeleid' jochie. Niet omdat we dat niet vinden kunnen maar uit gemak. Lunchen doen we wel eens en dat gaat goed, maar ook wij moeten B afleiden en bezighouden tijdens het wachten. Tja....elk kind is anders ook. Gisteren lunchte een vriendin van mijn vrouw en haar dochtertje mee bij ons. Meisje zat lief te eten en B zette de boel op stelten. B zit gewoon nooit stil.

Het is voor een kind volgens mij ook hartstikke saai dus ik vind jou methode juist goed. Entertainment! :)
pi_158665345
Ik zit tegenwoordig wekelijks aan de rand van het zwembad voor de oudste en zie dan moeders met peuters, soms zelfs dreumessen, die dat hele uur naast mama op het bankje zitten wachten tot het weer klaar is. Vaak met een zak koek of chips en een tablet, dat wel. Maar het zit, en blijft zitten. Dat gaat hem écht niet worden met mijn dreumes; die gaat klimmen, roepen, rennen, onderzoeken en waarschijnlijk proberen een paar baantjes mee te zwemmen :')
Uit eten gaan doen we niet, tenzij bijv pannekoekenrestaurant.
Elk kind is anders en de dynamiek in elk gezin is uniek, wat het kind ook vormt. Ik zou niet willen ruilen voor zo'n opzittende peuter, ze krijgen uiteindelijk vanzelf meer besef van de omgeving en worden rustiger. Tot die tijd vouwen we onszelf er wel een beetje omheen. Ik denk dat het vooral heel normaal is als je dreumes geen zin heeft om aan die saaie tafel te blijven zitten wachten :)
  woensdag 30 december 2015 @ 10:51:04 #194
52229 Chanty
pi_158665496
Razz Lucas was bijna 1,5 toen wij in de vakantie uit gingen eten en hij deed het super maar ook wij moesten een heel entertainmentprogramma afdraaien met speeltjes, gek doen, rondlopen, op schoot. En vooral alleen gaan als hij goed geslapen had een en goed humeur had. Heel fijn dat er blijkbaar kindjes zijn die 1,5 a 2 uur rustig aan tafel zitten te kijken maar die zijn in de minderheid. Als ze wat ouder zijn kun je beter uitleggen dat ze moeten blijven zitten ed maar zelfs dan is het normaal dat een kind iets te doen heeft aan tafel. Zolang de rest van het restaurant er geen last van heeft maakt het toch niet uit hoe je het doet?
  woensdag 30 december 2015 @ 10:52:36 #195
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158665542
Razz ik denk echt dat het gewoon het karakter van het kind is. O kan ook heel goed mee uit eten zolang er maar eten is. Maar toetje en koffie slaan we vaak over want geen eten meer :')
Ik denk dat als je A. Negeert het voor niemand meer leuk is. :*
pi_158665677
Ik ga ook niet uit eten met kids.
En als het niet anders kan, alleen een hoofdgerecht en autootjes, puzzels en kleurpotloden mee :')
pi_158665748
Uit eten met Saar betekent hier ook een uitvoering waar circus renz jaloers op zou zijn... :') dus razz, je bent een supermama voor pluis.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 30 december 2015 @ 11:05:04 #198
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158665784
+1 op de rest. Zelfs mijn ontzettend rustige en relaxte peuter is het vrij snel zat aan tafel. Lunch gaat wel prima trouwens :)
pi_158665816
Oh Nikki O+ knappe jongens zijn het!
En lieve foto met grote zus bij de kerstboom

GM O+ heerlijk

Razz
:* elk kind is anders..echt. S.ophie schreeuwt om meer eten terwijl ze nog een volle mond heeft ( ;( ) en E.mma eet lekker rustig en die 'vergeet' je bijna. Zo rustig zit ze aan tafel. S.ara was ook erg rustig maar kletst nu de oren van ons hoofd :+
Nichtje liep altijd weg van tafel en S.ara bleef altijd braaf zitten. Heel erg frustrerend voor mijn zus. (nichtje is maar een week ouder dan S)

Goed nieuws *O*
Bloeduitslag (onderzoek naar risicofactoren trombose) was goed. Mag als ik wil dus weer de pil slikken.
En ik ben begonnen aan een dieet :@ moet nog zo'n 10-15kg af (ben aangekomen -O- )
pi_158665868
Razz ik ga echt nooit uit eten met mijn kindjes want langer als een half uur stil zitten gaat hen gewoon niet worden.

Dus heel fijn dat dat andere kindje het blijkbaar wel trok. Maar jouw kind is echt niet raar en jullie als gezin ook niet :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')