Dat dus. Je ondervindt er geen problemen van. Wees er blij mee. Maar je gaat het vast nog zwaar krijgen als je ooit eens kritisch in de spiegel moet kijken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja misschien maar zolang ik gelukkig ben, leuke dates heb, fijne vrienden heb, gelukkig getrouwd ben etc en alleen jullie je storen aan het feit dat ik niet dolgelukkig ben met mijn superlikes vind ik het wel prima
Gaat ie nu met jou?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je ff je WA checken voor onze date?
het is natuurlijk een beetje een suffe aanname dat me dat nooit gebeurt en dat niet goed komt omdat jij je niet kunt verplaatsen in een situatie waarin niet elke superlike een soort gouden wikkel is naar een betere toekomstquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dus. Je ondervindt er geen problemen van. Wees er blij mee. Maar je gaat het vast nog zwaar krijgen als je ooit eens kritisch in de spiegel moet kijken.
Superlikes? Wasda?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is natuurlijk een beetje een suffe aanname dat me dat nooit gebeurt en dat niet goed komt omdat jij je niet kunt verplaatsen in een situatie waarin niet elke superlike een soort gouden wikkel is naar een betere toekomst
Maar goed. Ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag. Fijne kerst iedereen
Ja, hallo en ik dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je ff je WA checken voor onze date?
Dikke kans, als ie niet leuk genoeg is om mijn hart aan te verpanden en ook in het echt belachelijk knap is....quote:
Je gaat even de slettenfase in?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dikke kans, als ie niet leuk genoeg is om mijn hart aan te verpanden en ook in het echt belachelijk knap is....
Onzin, genoeg knappe vrouwen op tinder, en die willen echt niet allemaal alleen maar seks.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Harmankardon het volgende:
Als iemand heel knap is en tinder nodig heeft/ gebruikt om wat te regelen dan weet je ook wel hoe laat het is.
Sowieso, als iemand echt actief moet daten klopt er al iets niet, de leuke en knappe mensen hebben al interesse genoeg aan hun fiets hangenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Harmankardon het volgende:
Als iemand heel knap is en tinder nodig heeft/ gebruikt om wat te regelen dan weet je ook wel hoe laat het is.
Goed punt. Geldt eigenlijk ook voor datingsites.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:16 schreef Harmankardon het volgende:
Dat is wat jij er van maakt, zeker niet wat ik zeg.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Onzin, genoeg knappe vrouwen op tinder, en die willen echt niet allemaal alleen maar seks.
Ik denk dat je hierin wel gelijk hebt ja, de meeste vrouwen zijn vrij onzeker, zelfs de bloedmooie vinden nog wel iets waar ze onzeker over zijn, voor mannen is het gewoon een manier om onzekere vrouwen hun bed in te lullen...... tenminste een bepaald type mannen die het allemaal toch geen zak uitmaakt waar ze hem insteken.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:30 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Goed punt. Geldt eigenlijk ook voor datingsites.
Aan de andere kant is Tinder voor vrouwen gewoon hun dagelijkse dosis bevestiging.
Dat is wel heel specifiek maar mijn conclusie is dan dat iemand (1) zich niet wil binden en/of (2) voor anderen niet interessant genoeg is om mee te binden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:27 schreef Andromache het volgende:
Leuke buitenkant maar van binnen autist?
Zal wel op Fok zittenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:27 schreef Andromache het volgende:
Zeg dat even in het versieren topicquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso, als iemand echt actief moet daten klopt er al iets niet, de leuke en knappe mensen hebben al interesse genoeg aan hun fiets hangen
Je kent sonic toch? Zenuwen voor een date met webwinkel vrouw en dus niet durven. Daar gaat mijn masterplan om ineens weg te zijn en jullie alleen te laten...quote:
Grappig genoeg beschuldigd ze anderen van kapsones. Ehm, wat? Dat er verder een wereld van verschil tussen personen kan zitten. Ach, dat is maar een detail toch in de rhu-schaal?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Denk dat ze heel goed weet wat we denken, maar iets te veel kapsones heeft om haar verlies te nemen.
kan je dan niet beter wachten tot na oud en nieuw met het uitmaken?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Theorie? Het is piekperiode voor de sites na morgen, al jaren. Sommige mensen houden bewust hun relatie aan tot kerst en daarna maken ze het uitLekker doormodderen maar alles beter dan alleen de kerst doorbrengen. Las op een ander forum (viva) dat een meid haar complete familie heeft laten overvliegen om in het buitenland kerst te vieren (waar zij werkt) samen met haar vriend die buitenlandse is. Alleen is net 3 dagen voor kerst hun relatie uitgegaan en stond de hele familie van haar al op de stoep in het buitenland voor een huilende dochter
Ai, kan je beter wachten tot na de kerst en dan het uitmaken..
Ja en dan het jaar kut beginnen of laten beginnen, of zal je net zien dat er iets negatiefs in het leven gebeurd. Kort gezegd, er is meestal geen goedmoment om het uit te makenquote:Op zondag 27 december 2015 00:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kan je dan niet beter wachten tot na oud en nieuw met het uitmaken?
4-ever yoursquote:
Snelle seks scoren zoals heel veel hele knappe gasten op Tinder doen? Of hij kan openstaan voor iets serieuzers of afspreken met de intentie dat hij wel ziet hoe het loopt (wat ik logisch vind).quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:27 schreef Andromache het volgende:
Is niet doorgegaan en contact is verbroken. Over 2 weken alsnog een salsadate met iemand anders waarvan ik vorige week het nummer heb gescoordquote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef Deezertje het volgende:
Hoe is het trouwens gegaan met de mensen die gisteren een date hadden op tweede kerstdag? K44S en diegene die ging salsa dansen toch?
Oh, iets te vlug gelezen. Maar gaat alsnog niet op denk ik. Het is onzin dat geweldig leuke mensen het niet 'nodig' hebben. Ze moeten immers maar net ergens iemand tegen komen die ze de moeite waard vinden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is wat jij er van maakt, zeker niet wat ik zeg.
Hoezo contact verbroken? Toch dat hele idee dat zij ineens met vriendinnen aankwam zetten?quote:Op zondag 27 december 2015 22:47 schreef Flylib het volgende:
[..]
Is niet doorgegaan en contact is verbroken. Over 2 weken alsnog een salsadate met iemand anders waarvan ik vorige week het nummer heb gescoord![]()
Er staat na de jaarwisseling nog een date in de planning met iemand die ik op Tinder tegenkwam. 2016 begint goed
Waarom contact verbroken? Watskeburt?quote:Op zondag 27 december 2015 22:47 schreef Flylib het volgende:
[..]
Is niet doorgegaan en contact is verbroken. Over 2 weken alsnog een salsadate met iemand anders waarvan ik vorige week het nummer heb gescoord![]()
Er staat na de jaarwisseling nog een date in de planning met iemand die ik op Tinder tegenkwam. 2016 begint goed
Tuurlijk, is ook zo. Even lekker de knuppel in het hok gooienquote:Op zondag 27 december 2015 22:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, iets te vlug gelezen. Maar gaat alsnog niet op denk ik. Het is onzin dat geweldig leuke mensen het niet 'nodig' hebben. Ze moeten immers maar net ergens iemand tegen komen die ze de moeite waard vinden.
Dit is de laatste keer dat ik hier reageer.quote:Op zondag 27 december 2015 22:09 schreef Deezertje het volgende:
Hoe is het trouwens gegaan met de mensen die gisteren een date hadden op tweede kerstdag? K44S en diegene die ging salsa dansen toch?
Aha! Dus je bent superknap!quote:Op maandag 28 december 2015 10:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik hier reageer.
Jij en syndroom (vooral jij) maken de topic's (avnzmg) er niet leuker op.
Maar toch mijn antwoord: het was gezellig en leuk. We voelen elkaar vrijwel precies aan.
Soms hebben we wat communicatie foutjes (mis verstanden). Maar dat kan sommige situaties best hilarisch maken.
Ik vind haar leuk.. zij mij.
Op naar date 4.. en ik denk wel dat het voorlopig zo door gaat.
En Deezer.. voor de goeie orde: ik woon nog thuis ben 25 jaar.. heb over paar dagen geen werk meer en heb geen auto (ook niet die ik snel kan lenen).
Ik lees in dit en in het alsversierennietzomakkelijkgaat topic zo vaak aannames die niet waar zijn.
Ga naar iemand zoals een psycholoog.. jouw idee over relatie hebben of iets in de zin dat een dame jouw mentale leven kan redden is totale onzin.
quote:Op maandag 28 december 2015 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aha! Dus je bent superknap!
Howyoudoin'?
Ondanks mijn belofte in mijn vorige reaguursel: ik ben 2 meter lang.. heb een baard en een diepe stem. Ik kleed mij representatief.quote:Op maandag 28 december 2015 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aha! Dus je bent superknap!
Howyoudoin'?
Geeft niks. We've all been there. More than oncequote:Op maandag 28 december 2015 10:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Ondanks mijn belofte in mijn vorige reaguursel:
Wat vind je er leuk aan?quote:Op maandag 28 december 2015 10:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind tinder steeds leuker worden.Ook al moest ik er eerst niks van hebben.
Ik vind het leuk omdat ik met een aantal nu al paar dagen contact via whats app heb. En aandacht altijd wel leuk is.quote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Ik druk gewoon standaard 100x achter elkaar op hartje, en daarna zijn m'n hartjes op, en heb slechts in al deze maanden 1 keer een match gehad, en die match die sprak niet terug..
Heb jij meer succes?
En wat voor praatjes komen er uit voort?
Super om te horen, geniet ervan. Leuke vrijetijdsbesteding, altijd fijner dan de telegraaf lezen in je vrije tijd met al die ellende erinquote:Op maandag 28 december 2015 14:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind het leuk omdat ik met een aantal nu al paar dagen contact via whats app heb. En aandacht altijd wel leuk is.
En wat voor gesprekken. Verschillend. 1tje gaat nu over star wars en super mario kart.Andere over werk en relaties en de 3e over de kosten van op je zelf wonen.
Dus nee niet spannend allemaal maar vind het wel leuk om een beetje te praten zo onder het werken door en als ik in de avond alleen thuis zit. En meer succes kan je het niet noemen want had het hier voor eigenlijk nooit echt gebruikt op 1 avondje na dan.
De Telegraaf lezen is überhaupt nooit goede tijdsbesteding. Tot zover mijn bijdrage, ik ga weer meelezen.quote:Op maandag 28 december 2015 14:43 schreef Charleville het volgende:
[..]
Super om te horen, geniet ervan. Leuke vrijetijdsbesteding, altijd fijner dan de telegraaf lezen in je vrije tijd met al die ellende erin
Wat kansloos zeg.quote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Ik druk gewoon standaard 100x achter elkaar op hartje
Ik doe niet aan internetdating, maar zelfs ik weet dat dit kansloos isquote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Ik druk gewoon standaard 100x achter elkaar op hartje, en daarna zijn m'n hartjes op, en heb slechts in al deze maanden 1 keer een match gehad, en die match die sprak niet terug..
Heb jij meer succes?
Waarom?quote:Op maandag 28 december 2015 15:14 schreef Gary_Oak het volgende:
Er is hier in de buurt een chick die blijkbaar elke dag haar Tinderprofiel verwijdert en weer een nieuwe maakt.
Ja of het is gewoon tinder. Dat ding is kei buggyquote:Op maandag 28 december 2015 15:33 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie elke dag dezelfde foto en naam voorbij komen. Best kansloos.
Dan word je onderaan de stapel gezet en word je dus nauwelijks zichtbaar voor anderen. Je gooit dus je eigen glazen in.quote:Op maandag 28 december 2015 14:19 schreef Charleville het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan?
Heb jij meer succes?
Is dat zo? Heb jij inzicht in die algoritmes?quote:Op maandag 28 december 2015 15:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan word je onderaan de stapel gezet en word je dus nauwelijks zichtbaar voor anderen. Je gooit dus je eigen glazen in.
Heb dat ook al eens gelezen dat het zo werkt.quote:Op maandag 28 december 2015 15:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb jij inzicht in die algoritmes?
Dan heb je wel tijd genoeg om te praten. Het is echt mega druk dus sta je overal 1 uur+ te wachten.quote:Op maandag 28 december 2015 16:01 schreef betyar het volgende:
Zaterdag een date, naar de Efteling zonder kinderen uiteraard.![]()
Mooi toch.quote:Op maandag 28 december 2015 16:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je wel tijd genoeg om over te praten. Het is echt mega druk dus sta je overal 1 uur+ te wachten.
Ja. Als ze leuk is dan heb je het idee of het wachten zo om isquote:
Dat is afwachten.quote:Op maandag 28 december 2015 16:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Als ze leuk is dan heb je het idee of het wachten zo om is
Goed om te weten! Dan druk ik voortaan ook af en toe op het kruisje.quote:Op maandag 28 december 2015 15:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan word je onderaan de stapel gezet en word je dus nauwelijks zichtbaar voor anderen. Je gooit dus je eigen glazen in.
Nee ze krijgt eerst 100 andere kanslozen te zienquote:Op maandag 28 december 2015 16:17 schreef Charleville het volgende:
[..]
Goed om te weten! Dan druk ik voortaan ook af en toe op het kruisje.
De meid die je een hart geeft, krijgt zij op dat zelfde moment een foto van jouw te zien?
Ik heb een date naar de nachtmis genomen op kerstavond....quote:Op maandag 28 december 2015 21:22 schreef Andromache het volgende:
Nou mensen, kom op, waar is die post-kersthausse aan datingavonturen?
3x afgesproken in 8 woorden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 08:35 schreef over_hedge het volgende:
Gister afgesproken een date afgeproken.Of nouja afgesproken om te gaan daten. Waar en wanneer dat moeten we nog even bedenken.
quote:
een date afspreken zonder wanneer en waar is hetzelfde als neuken met Christina Aguilera en Britney Spears tegelijk. In je droom.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]Die zin liep niet helemaal lekker
Laten we het houden op te enthousiast getypt.
Mwa nee hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een date afspreken zonder wanneer en waar is hetzelfde als neuken met Christina Aguilera en Britney Spears tegelijk. In je droom.
Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:34 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb volgende week weer een date met dezelfde van laatst ^^
Nog niet echt iets afgesproken. Hij wil iets doen wat ik leuk vind, maar ik vind alles wel primaquote:
Gewoon wat verzinnen. Ik vind het altijd heel irritant als iemand altijd zegt: Ja ik vind alles best. Of ja wat jij wilt!quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nog niet echt iets afgesproken. Hij wil iets doen wat ik leuk vind, maar ik vind alles wel prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |