abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 december 2015 @ 12:00:02 #26
416020 K44S
The bearded man
pi_158517191
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 10:11 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat je de 'gevolgen' van een vorige relatie nog voelt hoeft niet te betekenen dat je je ex terug wilt. Het kan er wel voor zorgen dat je minder makkelijk nieuwe relaties start.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158518496
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Na mijn avontuurtje van 2 weken terug, waar mn date aan het einde van de date zei al met een andere jongen bezig te zijn heb ik weer een leuk verhaaltje.

Afgelopen maandag een leuke chick gematcht op Tinder. Ze begon tegen me te praten en zei dat ze een paar dagen in Nederland was en of ik met haar Amsterdam in wilde. Snel een afspraak gemaakt, en het was onwijs leuk en gezellig! We hadden wat gedronken maar omdat zij al op het terras zat, had zij die paar biertjes voor mij betaald. Na afloop appte ik haar dat ik het gezellig vond maar tegelijkertijd jammer vond dat ze de dag erna naar Parijs zou gaan. Ze had wel verteld dat ze volgende week weer in Nederland zou zijn en dat ik dan maar die paar biertjes terug moet betalen ;)
Dus dat was mooi geregeld zonder veel moeite.
Echter gaat ze ook een paar dagen naar Berlijn en ik vertelde haar al dat ik dat zo'n geweldige stad vind. Appte ze gisteren in eens waarom ik niet naar Berlijn kom as dinsdag :')
Wat eigenlijk als grapje begon resulteerde in een geboekte vlucht naar Berlijn en een gecancelde hotel kamer voor haar zodat ze bij mij op de kamer kan slapen :)
wow
pi_158518656
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 11:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Na mijn avontuurtje van 2 weken terug, waar mn date aan het einde van de date zei al met een andere jongen bezig te zijn heb ik weer een leuk verhaaltje.

Afgelopen maandag een leuke chick gematcht op Tinder. Ze begon tegen me te praten en zei dat ze een paar dagen in Nederland was en of ik met haar Amsterdam in wilde. Snel een afspraak gemaakt, en het was onwijs leuk en gezellig! We hadden wat gedronken maar omdat zij al op het terras zat, had zij die paar biertjes voor mij betaald. Na afloop appte ik haar dat ik het gezellig vond maar tegelijkertijd jammer vond dat ze de dag erna naar Parijs zou gaan. Ze had wel verteld dat ze volgende week weer in Nederland zou zijn en dat ik dan maar die paar biertjes terug moet betalen ;)
Dus dat was mooi geregeld zonder veel moeite.
Echter gaat ze ook een paar dagen naar Berlijn en ik vertelde haar al dat ik dat zo'n geweldige stad vind. Appte ze gisteren in eens waarom ik niet naar Berlijn kom as dinsdag :')
Wat eigenlijk als grapje begon resulteerde in een geboekte vlucht naar Berlijn en een gecancelde hotel kamer voor haar zodat ze bij mij op de kamer kan slapen :)
Goed bezig. En Berlijn O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158520448
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 december 2015 13:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goed bezig. En Berlijn O+
Jaaaa Berlijn O+ Ik heb er echt zo'n zin in!
pi_158522094
Sommige mensen gaan inderdaad snel. Kwam amper 2 weken geleden een meisje uit de buurt tegen hier op Tinder... nu heeft ze al een relatie met een jongen blijkt op FB. :') Tegenwoordig kan je niet zien hoelang geleden ze actief was op Tinder.. maar d'r profiel had ze toen nog niet verwijderd. 2 weken is snel, misschien waren ze daarvoor al aan het daten? ;) Anyway, geniet ervan K44S! Luister naar je gevoel! Als je niks voor haar voelt na morgen dan komt dat wss ook niet, dus lekker ontspannen dag morgen.. zie je wel hoe 't loopt.
  vrijdag 25 december 2015 @ 16:12:05 #31
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158522176
Ben al een tijdje aan het praten met een kapster wiens nummer ik had ontfutseld. Maar damn, wat is ze saai. :')
  vrijdag 25 december 2015 @ 17:32:56 #32
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158523331
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 14:38 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Jaaaa Berlijn O+ Ik heb er echt zo'n zin in!
Kan ik me voorstellen. Leuk zulke matches. Tinder is helaas niet mijn medium...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158524063
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:32 schreef yats het volgende:

[..]
Tinder is helaas niet mijn medium...
Waarom niet?

Ik ga het binnenkort eens proberen, ben benieuwd.
pi_158524106
Zolang je op een gegeven moment maar niet vraagt of ze wat over haarzelf wil vertellen _O-
pi_158524116
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 16:05 schreef Deezertje het volgende:
Sommige mensen gaan inderdaad snel. Kwam amper 2 weken geleden een meisje uit de buurt tegen hier op Tinder... nu heeft ze al een relatie met een jongen blijkt op FB. :') Tegenwoordig kan je niet zien hoelang geleden ze actief was op Tinder.. maar d'r profiel had ze toen nog niet verwijderd. 2 weken is snel, misschien waren ze daarvoor al aan het daten? ;) Anyway, geniet ervan K44S! Luister naar je gevoel! Als je niks voor haar voelt na morgen dan komt dat wss ook niet, dus lekker ontspannen dag morgen.. zie je wel hoe 't loopt.
Goed detectivewerk ^O^
  vrijdag 25 december 2015 @ 18:47:52 #36
438758 zeer
Opritsjniki
pi_158524200
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 18:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goed detectivewerk ^O^
Erg gezond en nuttig ook _O_ .
  vrijdag 25 december 2015 @ 19:03:19 #37
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158524416
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 16:05 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan anders nog zien hoelang geleden iemand voor het laatst online was hoor. :?
  vrijdag 25 december 2015 @ 19:25:35 #38
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158524715
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 december 2015 18:36 schreef TvhN het volgende:

[..]

Waarom niet?

Ik ga het binnenkort eens proberen, ben benieuwd.
Waar ik voor de update gemiddeld drie matches per week had zijn dat er nu al maanden welgeteld 0.

Ik heb overigens meerdere keren via tinder gedate, mijn eerste date ooit was zelfs via tinder en met haar heb ik 5 dates gehad (grotendeels bij haar thuis).Dat was vaak best leuk, maar om nou te zeggen dat er echt iets uit kon ontstaan? Nee, eigenlijk niet...Dus nee, tinder is niet mijn medium.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_158525055
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 17:32 schreef yats het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Leuk zulke matches. Tinder is helaas niet mijn medium...
Ja zeker leuk. Ben benieuwd. Enige minpuntje is wel dat ze in Vancouver woont :')
pi_158528957
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 19:25 schreef yats het volgende:

[..]

Waar ik voor de update gemiddeld drie matches per week had zijn dat er nu al maanden welgeteld 0.

Ik heb overigens meerdere keren via tinder gedate, mijn eerste date ooit was zelfs via tinder en met haar heb ik 5 dates gehad (grotendeels bij haar thuis).Dat was vaak best leuk, maar om nou te zeggen dat er echt iets uit kon ontstaan? Nee, eigenlijk niet...Dus nee, tinder is niet mijn medium.
Ik snap niet hoe jij daar zo relaxed onder blijft :? Vrouwen vinden je letterlijk te suf, te lelijk. In ieder geval de vrouwen die op Tinder zitten...

Ik weet wel dat Tinder oppervlakkig is en dat de populatie vrouwen daar geen perfecte afspiegeling is van de samenleving, maar het is m.i. een veeg teken :{
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 25 december 2015 @ 22:43:13 #41
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158529046
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:40 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe jij daar zo relaxed onder blijft :? Vrouwen vinden je letterlijk te suf, te lelijk. In ieder geval de vrouwen die op Tinder zitten...

Ik weet wel dat Tinder oppervlakkig is en dat de populatie vrouwen daar geen perfecte afspiegeling is van de samenleving, maar het is m.i. een veeg teken :{
Omdat ik irl daar geen last van heb en regelmatig date met (meestal) leuke vrouwen. Ik trek het me niet persoonlijk aan dat iemand me niet liked op basis van een foto, dat is simpelweg hun verlies. Het is jammer, dat zeker, maar ik word er niet depressief van omdat er genoeg andere wegen zijn.
  vrijdag 25 december 2015 @ 23:09:39 #42
416020 K44S
The bearded man
pi_158529780
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:43 schreef yats het volgende:

[..]

Omdat ik irl daar geen last van heb en regelmatig date met (meestal) leuke vrouwen. Ik trek het me niet persoonlijk aan dat iemand me niet liked op basis van een foto, dat is simpelweg hun verlies. Het is jammer, dat zeker, maar ik word er niet depressief van omdat er genoeg andere wegen zijn.
Dit soort positiviteit lees ik graag.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158532155
quote:

[..]

Het schijnt dat na 2e Kerstdag het topdrukte is op datingsites/apps ivm 'al die gezellige stelletjes' aan de kersttafel en het eenzame gevoel als single... dus misschien hebben we de komende weken meer geluk ;) Maar als ik puur op uiterlijk kijk naar Tinder zie ik ook heel veel mooie meiden dus als je dan bijna geen matches hebt is het idd niet de juiste app voor je denk ik dan helaas... prima als je offline wel dates kan regelen toch?
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:44:42 #44
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158532420
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het schijnt dat na 2e Kerstdag het topdrukte is op datingsites/apps ivm 'al die gezellige stelletjes' aan de kersttafel en het eenzame gevoel als single... dus misschien hebben we de komende weken meer geluk ;) Maar als ik puur op uiterlijk kijk naar Tinder zie ik ook heel veel mooie meiden dus als je dan bijna geen matches hebt is het idd niet de juiste app voor je denk ik dan helaas... prima als je offline wel dates kan regelen toch?
We? Beste deezer,ik maak me totaal geen zorgen of ik iemand vind of niet. Ik weet dat dat vanzelf wel weer gebeurd, alleen wanneer weet ik niet. Is dat tot die tijd vervelend? Af en toe wel ja. Maar in tegenstelling tot jou maak ik me niet druk om anderen en zorg ik er gewoon voor dat ik mijn leven op orde heb/krijg, dan komt die relatie uiteindelijk wel.

En voor wat betreft tinder, tja, ik ben een goede fotograaf. Maar ik maak zelden een foto waar ik zelf op sta en ontwijk dat bij anderen vaak ook. Er zijn dus weinig echt leuke foto's die ik kan gebruiken op tinder. Maar nogmaals, zolang het irl of via andere sites nog lukt vind ik het prima.
pi_158532694
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 18:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Goed detectivewerk ^O^
Ach uiteindelijk had ze mij niet terug geliked en dus geen gesprek gehad hoor dus ik had 0% kans :P maar wel leuk om altijd te zien met wie ze 'eindigen' en ook qua uiterlijk of ik het verwacht had bij haar, zeker ook omdat ik haar vaak tegenkom in het echte leven. Maar nu dus weer 1tje (voorlopig) van de markt af :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 00:44 schreef yats het volgende:

[..]

We? Beste deezer,ik maak me totaal geen zorgen of ik iemand vind of niet. Ik weet dat dat vanzelf wel weer gebeurd, alleen wanneer weet ik niet. Is dat tot die tijd vervelend? Af en toe wel ja. Maar in tegenstelling tot jou maak ik me niet druk om anderen en zorg ik er gewoon voor dat ik mijn leven op orde heb/krijg, dan komt die relatie uiteindelijk wel.

En voor wat betreft tinder, tja, ik ben een goede fotograaf. Maar ik maak zelden een foto waar ik zelf op sta en ontwijk dat bij anderen vaak ook. Er zijn dus weinig echt leuke foto's die ik kan gebruiken op tinder. Maar nogmaals, zolang het irl of via andere sites nog lukt vind ik het prima.
Tja, maar heb je nou nooit het gevoel: alwéér alleen dit moment meemaken? De zoveelste kerst alleen doorbrengen terwijl de rest wél aanhang heeft? Misschien omdat mijn ouders al jaaaaaaaren getrouwd zijn (wat tegenwoordig niet meer zo normaal lijkt) maar toch voelt het wel alsof elk jaar zwaarder voelt qua alleen doorbrengen, ook naar mijn ouders en familie toe die graag zouden zien dat er iemand langs mij aan de kersttafel zit en deze hint elk jaar weer subtiel brengen... Als ik alle verhalen mag geloven is kerst bij je schoonouders vieren iets waar niemand naar uitkijkt, al die haat en nijd onderling en gespeelde interesses.. :P maar toch..
pi_158532801
Kreeg een melding dat ik een bericht teruggekregen had op Lovoo, ga ik kijken, is ze pleite :?
pi_158532941
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:04 schreef Faxie het volgende:
Kreeg een melding dat ik een bericht teruggekregen had op Lovoo, ga ik kijken, is ze pleite :?
Tja dat heb ik op Tinder ook weleens gehad. Dan hebben ze gewoon heel snel je profiel bekeken wat gestuurd, nagedacht en toen de match opgeheven.. best kut, maar ja wat je niet weet kan je niet missen.
pi_158533054
Zo de date bij de radio was kut daarna maar even een drankje met haar gedaan en dat was veel beter
pi_158533167
quote:

[..]

Ik vind ook dat je daar helemaal niet veel waarde aan moet hechten. Het is maar een app. Je weet wat je zelf te bieden hebt, dat je leuk bent, dat je blij bent met jezelf. En ik ken wel knappe en leuke jongens die weinig matches hebben. Maar toch zeker leuk zijn! Tinder is apart :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Wimperkruller op 26-12-2015 01:35:12 ]
pi_158533249
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 01:20 schreef tailfox het volgende:
Zo de date bij de radio was kut daarna maar even een drankje met haar gedaan en dat was veel beter
Is het ergens terug te luisteren?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')