Ik ga niet autistisch rondjes door de buurt fietsen om op een rond uur of ronde km stand te komen, maar bij die 462km had ik er wel 500km van gemaakt.quote:Op maandag 28 december 2015 14:52 schreef ddx het volgende:
[..]
Parijs-Utrecht (met 4 man) :
https://www.strava.com/activities/457765941
29km/u
Amsterdam-Hamburg (met 2 man) :
https://www.strava.com/activities/455817131
27.2km/u
Amsterdam-Hamburg (met 3 man) :
https://www.strava.com/activities/457804820
24.4km/u
Mooie ritjes allemaal![]()
ik heb gelukkig aardige schoonoudersquote:Op maandag 28 december 2015 16:19 schreef kanovinnie het volgende:
Verplicht naar je schoonouderstoe *ril*
Ja kon me eigen natuurlijk niet gedeisd houwequote:Op maandag 28 december 2015 16:46 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
gemiddelde snelheid boven de 30 km/h, miljoen PR's..
neem aan dat hij goedgekeurd is
gelijk heb jequote:Op maandag 28 december 2015 16:46 schreef muzas het volgende:
wut....![]()
Ik reed zonder cadanssensor.
Waar haalt strava dat dan vandaan?![]()
Stond nog gepaired met mn tacx ofzo?
raarrr
[..]
Ja kon me eigen natuurlijk niet gedeisd houwe![]()
Je zal vast niet de eerste zijn dus jaquote:Op maandag 28 december 2015 17:24 schreef Z het volgende:
Uitstekend fietsweertje vandaag. Volgens NU komt de winter er wel echt aan nu. Eén van m'n bidonhouders brak af (aluminium), gebeurd dat vaker?
Nou dat vraag ik me serieus af. Ik heb 1x 520km gefietst en 1x 420km en allebei de kere3n was ik zo naar de klote dat ik echt geen 40km, dat is dan minstens 1.5 uur want je komt niet meer vooruit, extrta te gaan rijden voor een fucking challenge op strava.quote:Op maandag 28 december 2015 15:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ga niet autistisch rondjes door de buurt fietsen om op een rond uur of ronde km stand te komen, maar bij die 462km had ik er wel 500km van gemaakt.
Had je maar Campagnolo moeten nemen. Geen merkbare verschillen qua stijfheid of naloop/stuurgedrag verder?quote:Op maandag 28 december 2015 19:55 schreef muzas het volgende:
alleen wat minder japanse precisie in de afwerking.... De rechter shift-paddle staat net een mm of 2 wat meer naar binnen t.o.v. de remhendel dan de linker. Waardoor je een randje met je vinger voelt.
Maar dat zal wel gewoon fabriekstolerantie zijn oid.
Succes met afstellenquote:Op maandag 28 december 2015 20:37 schreef muzas het volgende:
Heb het idee dat die yaw-derrie voor nog niet helemaal lekker staat... Ging niet altijd even soepel terug op de 50
Idd daarom moet je route ook zo uitzetten dat je die laatste 40km wel moet fietsen.quote:Op maandag 28 december 2015 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik me serieus af. Ik heb 1x 520km gefietst en 1x 420km en allebei de kere3n was ik zo naar de klote dat ik echt geen 40km, dat is dan minstens 1.5 uur want je komt niet meer vooruit, extrta te gaan rijden voor een fucking challenge op strava.
Ik weet nog dat ik beide keren stront en stront misselijk was de laatste uren. Mijn maag trok de drank en voeding niet meer had jij daar geen last mee?quote:Op maandag 28 december 2015 21:22 schreef ddx het volgende:
[..]
Idd daarom moet je route ook zo uitzetten dat je die laatste 40km wel moet fietsen.
Ik was ook blij dat ik m'n bed in kon duiken.
Hoe intensiever en langer je rit wordt hoe belangrijker het is om na de training koolhydraten en eiwitten te nuttigen. En wat betreft energie uit vet halen: Lijkt mij niet dat je daar beter in wordt puur omdat je een hoger vetpercentage hebt. Dat moet je gewoon trainen met duurritjes.quote:Op zondag 27 december 2015 23:47 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik bedoel dat je herstel efficiënt en met maximaal resultaat plaats vindt. Dus herstel en eventueel verbetering van de spieren. Je kan voeding gebruiken om de benodigde stoffen en energie om te zetten in spierherstel, maar waarschijnlijk kan dit ook met het verbranden van je vetreserves (lage hf verbranding). In theorie hoef je dan niet zo punctueel je gebruikte energie aan te vullen na een rit.
Die profs verliezen tijdens zo'n ronde niet alleen gewicht met vet, die zitten ook lekker spieren op te roken.quote:Op maandag 28 december 2015 10:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
[..]
Hmm, klinkt ergens wel logisch. Maar een prof kan tijdens een meerweekse tour ook kilo's afvallen door die energie te gebruiken dus een functie heeft het wel degelijk. Ook is het volgens mij zo dat renners die op dat randje van optimale fitheid balanceren erg vatbaar zijn voor griepjes e.d.
Bij profrenners lijkt een beetje vet dus iig een soort bescherming te bieden.
Had wel moeite om de bak pasta van de appie naar binnen te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2015 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik beide keren stront en stront misselijk was de laatste uren. Mijn maag trok de drank en voeding niet meer had jij daar geen last mee?
Aan de zijkant van de shifter kan je de reach instellen. Daarmee kan je de shift-paddle ook iets naar achteren instellen..wellicht staan die niet helemaal goed.quote:Op maandag 28 december 2015 19:55 schreef muzas het volgende:
alleen wat minder japanse precisie in de afwerking.... De rechter shift-paddle staat net een mm of 2 wat meer naar binnen t.o.v. de remhendel dan de linker. Waardoor je een randje met je vinger voelt.
Maar dat zal wel gewoon fabriekstolerantie zijn oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |