Geert is dol op zijn kat.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:20 schreef Dven het volgende:
Ik heb het geprobeerd maar ik heb de OP niet kunnen lezen.
quote:Op donderdag 24 december 2015 05:22 schreef schvvmert het volgende:
Vraag me af of het omgekeerd ook zo is?
Wat is ie aan het testen daar? Het plaatje is nogal klein.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:24 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geert Wilders is een enorme dierenvriend! En dieren houden van hem! Hier zie je het bewijs!Dit keer geen kat, maar een zeehondje.
Kan me voorstellen. Het is nog vroeg. Ik ben al sinds 04:00 aan het werk.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:20 schreef Dven het volgende:
En dan al zoveel tijd teveel?quote:Op donderdag 24 december 2015 05:28 schreef DeKnuppel het volgende:
Ik ben al sinds 04:00 aan het werk.
Ik ben al sinds zes uur wakkerquote:Op donderdag 24 december 2015 05:28 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Het is nog vroeg. Ik ben al sinds 04:00 aan het werk.
Europa moet 1 land worden om te kunnen concurreren tegen grootmachten. Nederland met z'n Mickey Mouse economie kan dat niet alleenquote:Op donderdag 24 december 2015 05:28 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Die Eurofielen?En die kwalbak?
Mijn mening geven is mijn beroep en doe ik soms ook gratis omdat ik het leuk vind om de discussie aan te gaan.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En dan al zoveel tijd teveel?
We zijn een exportland. Landen gaan echt niet minder zaken met ons doen door politici als Geert Wilders. Dat is het standaard verhaal dat ons op de mouw wordt gespeld. Kijk naar andere kleine exportlanden waarin populisme hoogtijdagen viert. D66 wil ons land juist uitverkopen aan de grootmachten als Duitsland ( !quote:Op donderdag 24 december 2015 05:33 schreef Calcio het volgende:
[..]
Europa moet 1 land worden om te kunnen concurreren tegen grootmachten. Nederland met z'n Mickey Mouse economie kan dat niet alleen
zie jij clown Wilders als op staatsbezoek in China of Washington?quote:Op donderdag 24 december 2015 05:35 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
We zijn een exportland. Landen gaan echt niet minder zaken met ons doen door politici als Geert Wilders. Dat is het standaard verhaal dat ons wordt voorgehangen. Kijk naar andere kleine exportlanden waarin populisme hoogtijdagen viert. D66 wil ons land juist uitverkopen.
Zal ik mijn mening even geven over Geert dan:quote:Op donderdag 24 december 2015 05:33 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Mijn mening geven is mijn beroep en doe ik soms ook gratis !
Mocht hij ooit premier worden, wat denk ik nooit gebeurt, dan past hij zich vast aan aan zijn rol. Het is een intelligente man. Hij introduceert een nieuwe en verfrissende definitie van politiek bedrijven in Nederland. Potentiële kiezers raken politiek geëngageerd en dat is alleen maar goed.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:37 schreef Calcio het volgende:
[..]
zie jij clown Wilders als op staatsbezoek in China of Washington?![]()
Dat zou Nederland echt kapot maken.
Mag een mens niet gewoon om zes uur wakker worden?quote:Op donderdag 24 december 2015 05:32 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Uitkering en PVDA-stemmer? Of heb je gewoon vakantie?
Ja, ook ik heb soms last van vooroordelen!quote:Op donderdag 24 december 2015 05:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Mag een mens niet gewoon om zes uur wakker worden?
Jammer dat je m'n vraag niet beantwoord. Wilders is en blijft een mafkees die allerlei mooie praatjes verkoopt maar de meeste van z'n voorstellen zijn niet uitvoerbaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:39 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Mocht hij ooit premier worden, wat denk ik nooit gebeurt, dan past hij zich vast aan aan zijn rol. Het is een intelligente man. Hij introduceert een nieuwe en verfrissende definitie van politiek bedrijven in Nederland. Potentiële kiezers raken politiek geëngageerd en dat is alleen maar goed.
nee volgens de wet moet je 8 uur slaap minimaal hebben en dat betekend dat jij al om 22:00 sliep. Mietje. Echte bazen zuipen door tot 4:30quote:Op donderdag 24 december 2015 05:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Mag een mens niet gewoon om zes uur wakker worden?
Marokkaanse vluchtelingen met tijdelijk paspoort die een strafbaar feit begaan een enkeltje Rabat geven.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:37 schreef Calcio het volgende:
Noem mij 1 goed voorstel van Wilders?
Hij kan zo naast Trump met zijn kapsel.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:39 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Mocht hij ooit premier worden, wat denk ik nooit gebeurt, dan past hij zich vast aan aan zijn rol.
Hij laat zien hoeveel hij van zeehondjes houdt. En de media waren hem toevallig op het spoor gekomen.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wat is ie aan het testen daar? Het plaatje is nogal klein.
Trump is ook geweldig entertainment trouwens, maar dat is een ander verhaal. En het kapsel van Donald Trump is echt. Maar hij kleurspoelt het oranje.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hij kan zo naast Trump met zijn kapsel.
Een interessante mening!quote:Op donderdag 24 december 2015 05:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zal ik mijn mening even geven over Geert dan:
Die mislukte punkert is een figuur die vroeger al lui was en het moest hebben van zijn mooie praatjes.
Met wat handigheid in de VVD meelullen is die anarchist niet vreemd toen zag hij het licht en begon voor zichzelf , volk en vaderland eerst.
Ik breek wetten als nekken jongehquote:Op donderdag 24 december 2015 05:41 schreef Calcio het volgende:
[..]
nee volgens de wet moet je 8 uur slaap minimaal hebben en dat betekend dat jij al om 22:00 sliep. Mietje. Echte bazen zuipen door tot 4:30
Ben je inmiddels wel wakker? Heb je al iets kunnen begrijpen?quote:Op donderdag 24 december 2015 05:20 schreef Dven het volgende:
Hier had ik door dat de hele OP een trollpost is en stopte ik met lezen.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:00 schreef DeKnuppel het volgende:
[knip]
Geert Wildersis de enige politicus die eerlijk en open is over waar hij zijn geld vandaan harkt en waar zijn belangen liggen.
[knip]
Ik vind katten kutbeesten. Geef mij maar hondenquote:Op donderdag 24 december 2015 08:44 schreef Tem het volgende:
Bedank Dion.
Wel opvallend dat je Geert en zijn katten geweldig vindt, PVV stemt maar niet wil dat ze gaan regeren.
Dan baseer je je niet op de juiste bronnen.quote:Op donderdag 24 december 2015 08:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hier had ik door dat de hele OP een trollpost is en stopte ik met lezen.
Als er iemand stelselmatig weigert inzicht te geven in zijn inkomstenbronnen en (buitenlandse) financiers, dan is het Wilders wel. Met zijn zogenaamde openheid en zogenaamde vrijheid.
If you wantquote:Op donderdag 24 december 2015 08:43 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik? Ja, dat klopt. Stenig me?
Verlicht me.quote:Op donderdag 24 december 2015 08:49 schreef DeKnuppel het volgende:
Dan baseer je je niet op de juiste bronnen.
Ja, dat is makkelijk. Doe zelf maar News.Google.Com en de rest van internet doorzoeken. Geen zin om jouw werk te doen. Jouw werk ja, want het is voor jou in dit geval erg belangrijk om jezelf met de juiste feiten te verlichten.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 08:56 schreef DeKnuppel het volgende:
Ja, dat is makkelijk. Doe zelf maar News.Google.Com en de rest van internet doorzoeken. Geen zin om jouw werk te doen. Jouw werk ja, want het is voor jou in dit geval erg belangrijk om jezelf met de juiste feiten te verlichten.
quote:PVV tegen transparantie donaties politieke partijen
De PVV verzet zich tegen een wetsvoorstel, nog ingediend door Donner, dat giften en donaties aan politieke partijen transparant moet maken. Volgens Geert Wilders heeft de Nederlandse burger geen recht om te weten door wie hun democratische vertegenwoordigers gefinancieerd worden.
bron
En dat bepaal jij? Jij weet niets over mijn carrièrequote:Op donderdag 24 december 2015 08:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik weet niet wat je wel bent, maar een journalist ben je zeker niet.
Doe dan toch maar een goede link, ik kan het niet vinden. Ben letterlijk het hele internet afgeweest, maar kom alleen links tegen dat PVV pertinent weigert openheid te geven.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:02 schreef DeKnuppel het volgende:
1428 dagen geleden gepost en verwijst naar een site over de natuur
Ik zal vanavond, als ik tijd heb en nergens anders zin in heb, eens voor je kijken. Moet nu richting de redactiequote:Op donderdag 24 december 2015 09:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe dan toch maar een goede link, ik kan het niet vinden. Ben letterlijk het hele internet afgeweest, maar kom alleen links tegen dat PVV pertinent weigert openheid te geven.
Ah mooi, hou ik je aan.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:13 schreef DeKnuppel het volgende:
Ik zal vanavond, als ik tijd heb, eens voor je kijken. Moet nu richting de redactie![]()
![]()
Geen probleem, ik kom beloften altijd na.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah mooi, hou ik je aan.
-net voor de ninjaedit gequote-
Wat racistisch man, of smaakt elk ras/gelovige anders na paar trekjes?quote:Op donderdag 24 december 2015 08:55 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik proefde wat islamitische trekjes bij je.
Jup. Dat bepaal ik aan de hand van je schrijfstijl en je duidelijk niet neutrale houding.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:05 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Jij weet niets over mijn carrière
Oh, want echte journalisten zijn objectief en neutraal. Ik wist niet dat je nog in dat sprookje geloofde, sorry.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Jup. Dat bepaal ik aan de hand van je schrijfstijl en je duidelijk niet neutrale houding.
Niemand is objectief en neutraal. Maar dat probeer je wel na te streven. Maar moest jij niet naar de redactie? Onee, dat verzin je.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:29 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Oh, want echte journalisten zijn objectief en neutraal. Ik wist niet dat je nog in dat sprookje geloofde, sorry.
Inderdaad want van een journalist mag je wel een wat kritische houding verwachten tegen over elke politicus.quote:Op donderdag 24 december 2015 08:59 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik weet niet wat je wel bent, maar een journalist ben je zeker niet.
IS dat een grap?quote:Op donderdag 24 december 2015 11:11 schreef Geralt het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat zijn kat er zo uit zou zien:
[ afbeelding ]
Hoe verzin je het, als er één persoon is die meningen wil verbieden is het Wilders wel.quote:Op donderdag 24 december 2015 05:00 schreef DeKnuppel het volgende:
belichaamt als enige partijleider het begrip vrijheid van meningsuiting.
Ik wil de Amerikaanse presidentsverkiezingen graag verschoond houden van users die het topic kapen om over Geert Wilders, our hero & savior, te praten.quote:
Ik ben wel kritisch. Maar dat is iedereen en is niet interessant om hier op te schrijven. Ik schrijf over de reden om dit keer op de PVV te stemmen. Ik heb altijd SP gestemd. Het gaat mij om het uitspugen van je teksten. Ik vind dat prima. Want dat politiek correcte geneuzel in de Tweede Kamer leidt tot niets. Alleen maar tot liegen en bedriegen. Kijk wat er nu met de VVD en PVDA gebeurt. En door die politieke correctheid zitten is er nu echt de door Geert Wilders altijd voorspelde tsunami van vluchtelingen, waarvan trouwens 73 procent een puur economisch motief heeft.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Inderdaad want van een journalist mag je wel een wat kritische houding verwachten tegen over elke politicus.
Ik vind het wel grappig. Ik vind dat je niet alleen als burger maar ook als politicus alles moet kunnen roepen.quote:
Sorry, dacht even aan marketing doen. Het is m'n eerste topicquote:Op donderdag 24 december 2015 11:23 schreef GSbrder het volgende:
TS, het uitdrukkelijke verzoek niet in tal van andere topics te linken naar dit topic.
Op Fok ben jij dat, GSbrder. Mijn hero & saviorquote:Op donderdag 24 december 2015 11:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil de Amerikaanse presidentsverkiezingen graag verschoond houden van users die het topic kapen om over Geert Wilders, our hero & savior, te praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |