SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Respect voor de regels hebbenquote:Op donderdag 24 december 2015 02:08 schreef M4rc0 het volgende:
Ja sorry, zit mobiel. Volgens de OP mag ik dan niet een nieuw deel openen!!
quote:Op donderdag 24 december 2015 02:08 schreef renwan het volgende:
MERDE JE VOUDRAIS LE DERNIER POST! IL EST UNE HONTE!
Never gets oldquote:Op donderdag 24 december 2015 02:09 schreef schvvmert het volgende:
Godverdomme die kont blijft lekker.
Aaah in het Frans weten ze iig wel dat je hont met een t schrijftquote:Op donderdag 24 december 2015 02:08 schreef renwan het volgende:
moemoe verscheen uit het nietsquote:
Geerdgodquote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aaah in het Frans weten ze iig wel dat je hont met een t schrijft![]()
![]()
![]()
Kad!quote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:
Ohw wacht was hont niet La chien en la chat ?Wat was het ook alweer
2016 wordt het jaar van het paart.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:
Le chien, hond is mannelijkquote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aaah in het Frans weten ze iig wel dat je hont met een t schrijft![]()
![]()
![]()
C'nest pas un hont mais un chien! MERDE VERDOMMEquote:
Gekomenquote:
Mooi mooiquote:Op donderdag 24 december 2015 02:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Erg goed! Zen en alles.
En bij jou?
quote:
Tss, mietjequote:Op donderdag 24 december 2015 02:19 schreef Cassius het volgende:
Ik vind het welletjes voor vanavond. Tot morgen dames en heren
Trustenquote:Op donderdag 24 december 2015 02:19 schreef Cassius het volgende:
Ik vind het welletjes voor vanavond. Tot morgen dames en heren
Ben je ouder dan 27?quote:
Nope, was 00.15 klaar dus nu lekker chillen !!quote:Op donderdag 24 december 2015 02:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Soort van ja en soort van nee.
Heb jij nachtdienst?
Lekker toch! Ga je leuke dingen doen in je vakantie? Of gewoon Netflix en chill?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:19 schreef Kauai het volgende:
Mooi mooi
Hier ook wel jaEindelijk even vakantie.
Da's toch heul niet oud joh.quote:
HELDquote:
Schandequote:
Ja, ik zal wel de oudste zijn dan, of nietquote:Op donderdag 24 december 2015 02:22 schreef renwan het volgende:
[..]
HELD
Nu weet ik dat ik niet de oudste ben in deze reeks
OPAquote:Op donderdag 24 december 2015 02:23 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel de oudste zijn dan, of niet
Niks bijzonders, keer of twee uit eten en avondjes de stad in.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lekker toch! Ga je leuke dingen doen in je vakantie? Of gewoon Netflix en chill?
[..]
Ik de jongste.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:23 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel de oudste zijn dan, of niet
We kunnen samen wel wat doen?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:24 schreef Kauai het volgende:
[..]
Niks bijzonders, keer of twee uit eten en avondjes de stad in.Weet nog niet wat ik met oud en nieuw ga doen, jij wel?
Letterlijke vertaling: VEROMME IK WOU DE LAATSTE POST! HET IS EEN SCHANDE!quote:Op donderdag 24 december 2015 02:08 schreef renwan het volgende:
Deze manquote:
Wat, ben je 15?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik verwijs je liever door naar Opso, dat is tenminste legaal.
Er is niks legaal aan Opso, die doet alsof ze wil maar gaat achteraf klagen over verkrachtingquote:Op donderdag 24 december 2015 02:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik verwijs je liever door naar Opso, dat is tenminste legaal.
Opso is voornamelijk irritant. Kauai is tenminste welbespraakt, dat mag ik wel.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Er is niks legaal aan Opso, die doet alsof ze wil maar gaat achteraf klagen over verkrachting
Daar zie ik haar oprecht voor aan, Opsogodinquote:Op donderdag 24 december 2015 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Er is niks legaal aan Opso, die doet alsof ze wil maar gaat achteraf klagen over verkrachting
In de trein zie het verschil echt niet meer tussen 16 of 23, laatst nog ik dacht zoho, jaartje of 20 komt dat kind uit 2000 WTFquote:
We stammen uit hetzelfde jaarquote:
Trek me de bek niet open, toen ik nog in een pretpark werkte raadde ik wel eens de leeftijd van onze klanten. Zat er vrijwel altijd (te hoog) naastquote:Op donderdag 24 december 2015 02:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
In de trein zie het verschil echt niet meer tussen 16 of 23, laatst nog ik dacht zoho, jaartje of 20 komt dat kind uit 2000 WTF
Moeten we daar trots op zijn?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zie het man !! Volgens jaar 10 jaar FOK! man !!!
Hoe dan? Je bent een jaar ouder dan ik!quote:Op donderdag 24 december 2015 02:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik weet niet man, ik zit langer op FOK! dan dat ik werk
Make up en kledingstijl doen wel wonderen tegenwoordigquote:Op donderdag 24 december 2015 02:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
In de trein zie het verschil echt niet meer tussen 16 of 23, laatst nog ik dacht zoho, jaartje of 20 komt dat kind uit 2000 WTF
Tuurlijk vaak zie je het wel, owja die is te jong maar af en toe, gewoon dikke prammen, geen kinderstem meer, netjes gekleed.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Trek me de bek niet open, toen ik nog in een pretpark werkte raadde ik wel eens de leeftijd van onze klanten. Zat er vrijwel altijd (te hoog) naast
Bijna 30 zijn is echt compleet kutquote:Op donderdag 24 december 2015 02:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuurlijk vaak zie je het wel, owja die is te jong maar af en toe, gewoon dikke prammen, geen kinderstem meer, netjes gekleed.
Dan trap je der toch vies in
September 2008 bij NS begonnen, toen was ik 21quote:Op donderdag 24 december 2015 02:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoe dan? Je bent een jaar ouder dan ik!
In 2008 neukte ik Duzzy's zusje al een jaar, toen was ik 20quote:Op donderdag 24 december 2015 02:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
September 2008 bij NS begonnen, toen was ik 21
Daarom ook conducteur, betaald op een fluitje blazen, koffie drinken poepen, 10 min voor je dienst krijg je betaald 10 min na je dienst krijg je betaald elke maand 10 euro koffie geld.quote:
Gouden baan.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom ook conducteur, betaald op een fluitje blazen, koffie drinken poepen, 10 min voor je dienst krijg je betaald 10 min na je dienst krijg je betaald elke maand 10 euro koffie geld.
Koffie is gratis in de kantines elke jaar 35 euro stoomkosten.
Reiskostenvergoeding gratis reizen S5 van de zaak 4g ook voor prive.
Wat nou werken
Beetje chillen in de eerste klas, ja wereld baantje. Je hoort veel geklaag maar ik denk wanneer ze 3 dagen echt moeten werken komen ze met uh hoe gaat dat gezegde mm mm handen terug ofzoquote:
Machinist lijkt me lastiger, steeds remmen voor dwaas die op spoor gaat staan en je weet dat het weinig zin heeft.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beetje chillen in de eerste klas, ja wereld baantje. Je hoort veel geklaag maar ik denk wanneer ze 3 dagen echt moeten werken komen ze met uh hoe gaat dat gezegde mm mm handen terug ofzo
Machinist kijkt vooruit he naar een sein 1500 meter verderop zeg maar.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:43 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Machinist lijkt me lastiger, steeds remmen voor dwaas die op spoor gaat staan en je weet dat het weinig zin heeft.
Heb je weleens bij machinist gezeten? Of kan dat niet tijdens je drukke werkzaamheden?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:48 schreef Geerd het volgende:
Of hij moet net op een geel sein afrijden dan remt die bij, als je dan als intercity nog een stop station langs gaat en er springt er een voor ja dan zie je hem wel natuurlijk.
Maar dan is het al gebeurt voor je kan remmen
Daar gaat die 140 tussen Utrecht en Arnhem, 1 serie stopt op Veenendaal de klomp Drie bergen en Ede Wageningen. andere serie alleen op driebergen en ede.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:51 schreef schvvmert het volgende:
Op de A12 gaat de intercity altijd net wat sneller alleen die stopt en ik niet.
Er staat ook maar laag hekje.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar gaat die 140 tussen Utrecht en Arnhem, 1 serie stopt op Veenendaal de klomp Drie bergen en Ede Wageningen. andere serie alleen op driebergen en ede.
Tussen Ede en Arnhem heb je ook zo een GGZ instelling bij Wolfheze dacht ik.
Altijd raak daar
Wij mogen daar niet komenquote:Op donderdag 24 december 2015 02:50 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je weleens bij machinist gezeten? Of kan dat niet tijdens je drukke werkzaamheden?
Geniet ervan, maar zo teruglezend doe je dat welquote:Op donderdag 24 december 2015 02:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope, was 00.15 klaar dus nu lekker chillen !!
Over oud en nieuw heb ik eigenlijk totaal nog niet nagedacht. Het wordt geen feest in ieder geval.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:24 schreef Kauai het volgende:
Niks bijzonders, keer of twee uit eten en avondjes de stad in.Weet nog niet wat ik met oud en nieuw ga doen, jij wel?
Ohw je hebt toch niet gelezen wat ik vanaaf allemaal weggewerkt heb in Roosendaal?quote:Op donderdag 24 december 2015 03:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geniet ervan, maar zo teruglezend doe je dat wel.
[..]
Over oud en nieuw heb ik eigenlijk totaal nog niet nagedacht. Het wordt geen feest in ieder geval.
Ik denk gewoon niets bijzonders, thuis blijven.
Prima toch dat je niet al te veel gepland hebt. Heb je lekker wat rust, wel nodig in je eindexamenjaar. (Toch? Correct me if I'm wrong
.)
Al die halve liters staan voor mij gewoon gelijk aan bier en dat is alles wat ik hoef te wetenquote:Op donderdag 24 december 2015 03:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw je hebt toch niet gelezen wat ik vanaaf allemaal weggewerkt heb in Roosendaal?
Laatste halve liter is op !! Bedtijd !
Morgen slag 3 om de muizen ! 1e heb ik gewonnen, 2 klemmetjes ducktape en 1 in de vuilniszak meteen 3 - 0, gister bij de action niks gevonden 1 val opnieuw gezet 1`kapot, vangst 0
3 - 1 ondertussen.
Zo naar het onderdelenhuis. maar eerst de rukbunker in !!
De normale huiskat niet, de Bengaalse kat daarentegen: F&F / Bengalen poezebeestjes #6quote:Op donderdag 24 december 2015 03:46 schreef schvvmert het volgende:
Wie gooit die muis door de lucht?
Normale muizen lopen toch over de vloer?quote:Op donderdag 24 december 2015 03:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
De normale huiskat niet, de Bengaalse kat daarentegen: F&F / Bengalen poezebeestjes #6
They do, maar goed het draait uiteindelijk om het vangen van 't beestje. En gelukkig is de kat wat dat betreft heel flexibel: ter land, ter water (de Bengaalse kat houdt van waterquote:Op donderdag 24 december 2015 03:55 schreef schvvmert het volgende:
Normale muizen lopen toch over de vloer?
Jeweetzellufquote:Op donderdag 24 december 2015 08:46 schreef PausNicolaas het volgende:
Mooi programma is op TV in Café Geerd
Wacht wat?quote:Op donderdag 24 december 2015 08:46 schreef PausNicolaas het volgende:
Mooi programma is op TV in Café Geerd
Bejaardensportquote:Op donderdag 24 december 2015 11:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb je een jeules de boules liggen dan?
Heeft Geerd haar nog niet gegevenquote:
Weet het niet zeker, Geerd is toch nog steeds maagd?quote:Op donderdag 24 december 2015 11:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft Geerd haar nog niet gegeven
Geerd is maagdelijk geweest tot aan zijn HC-schap. Daarna kon hij iedere chimeid meekrijgen die hij wildequote:Op donderdag 24 december 2015 11:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, Geerd is toch nog steeds maagd?
quote:Op donderdag 24 december 2015 11:34 schreef renwan het volgende:
Ik had een gemiste oproep + voicemail.
NS
Niet direct oppakken.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:34 schreef renwan het volgende:
NS
Ik sliepquote:Op donderdag 24 december 2015 11:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet direct oppakken.![]()
Maar man man jij HC het zou prachtig zijn.
Jij hebt goed je best gedaan, hulde!quote:
Dat hoor je toch nietquote:
Opnemen, uploaden en linkje droppen!quote:
Chill man!quote:Op donderdag 24 december 2015 11:34 schreef renwan het volgende:
NS
En geen kater. Hooguit brakjes. Tolerantie is een vloek en een zegen tegelijkquote:Op donderdag 24 december 2015 11:50 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Jij hebt goed je best gedaan, hulde!
Een vloekquote:Op donderdag 24 december 2015 11:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En geen kater. Hooguit brakjes. Tolerantie is een vloek en een zegen tegelijk
Steeds meer nodig hebben en met een tas vol schaamte (10 halve liters of 3 sixpacks) naar huis fietsen vanaf de plaatselijke Jumbo waar ze je steeds vaker zien met een mand vol pils en een laffe zak krentenbollenquote:
Ook geen nadorst?quote:Op donderdag 24 december 2015 11:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb je geen remcriteriumquote:Op donderdag 24 december 2015 11:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beetje. Net een half pak sinasappelsap gehad en nu een blikje red bull. Zo douchen en dan trek ik er maar weer 1 openquote:
Ik kan telkens niet bij mijn rempedaalquote:Op donderdag 24 december 2015 11:53 schreef Cassius het volgende:
[..]
Heb je geen remcriterium [ afbeelding ]
Appelsap helpt tegen nadorst! Of gewoon water!quote:Op donderdag 24 december 2015 11:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Beetje. Net een half pak sinasappelsap gehad en nu een blikje red bull. Zo douchen en dan trek ik er maar weer 1 open
Dat is je dronkemanspedaalquote:Op donderdag 24 december 2015 11:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan telkens niet bij mijn rempedaal
Blikken sjouwen schiet niet op, gewoon elke dag krat halen in de aanbieding.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Steeds meer nodig hebben en met een tas vol schaamte (10 halve liters of 3 sixpacks) naar huis fietsen vanaf de plaatselijke Jumbo waar ze je steeds vaker zien met een mand vol pils en een laffe zak krentenbollen
Goed bezig!quote:Op donderdag 24 december 2015 11:56 schreef renwan het volgende:
Intakegesprekje, piece of cake. Maandag word ik weer gebeld en als dat goed gaat dinsdag meteen sollicitatiegesprek![]()
![]()
Nee man gelijk weer bier.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Appelsap helpt tegen nadorst! Of gewoon water!
Altijd de beste remedie tegen de kater!quote:
Dat wordt weer even goed zoeken!quote:Op donderdag 24 december 2015 11:57 schreef renwan het volgende:
Ik moet m'n middelbare school diploma gaan zoeken, fuck zeg
Solliciteer je nou voor HC?quote:Op donderdag 24 december 2015 11:57 schreef renwan het volgende:
Zeg dat wel, ik denk dat ik weet waar die is maar weet het niet helemaal zekerquote:Op donderdag 24 december 2015 11:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat wordt weer even goed zoeken!
Jazekerquote:
Staat dat niet online in de cloud?quote:Op donderdag 24 december 2015 11:57 schreef renwan het volgende:
Moet het originele document hebbenquote:Op donderdag 24 december 2015 11:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Staat dat niet online in de cloud?
Mag je hopen van nietquote:Op donderdag 24 december 2015 11:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Staat dat niet online in de cloud?
Als dit zo doorgaat mogen jullie binnenkort 2 HC's gaan aanbiddenquote:
Ow jee.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Moet het originele document hebben
Tofquote:Op donderdag 24 december 2015 11:56 schreef renwan het volgende:
Intakegesprekje, piece of cake. Maandag word ik weer gebeld en als dat goed gaat dinsdag meteen sollicitatiegesprek![]()
![]()
HC is gewoon een bijkomend voordeel. Je moet gewoon een baas als Geerd zijnquote:Op donderdag 24 december 2015 11:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Als dit zo doorgaat mogen jullie binnenkort 2 HC's gaan aanbidden
Ik zal mezelf ook nooit vergelijken met Geerd, Geerd is onze godquote:Op donderdag 24 december 2015 12:00 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
HC is gewoon een bijkomend voordeel. Je moet gewoon een baas als Geerd zijn
Dit begint mij ook te nekken.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Steeds meer nodig hebben en met een tas vol schaamte (10 halve liters of 3 sixpacks) naar huis fietsen vanaf de plaatselijke Jumbo waar ze je steeds vaker zien met een mand vol pils en een laffe zak krentenbollen
Fuck man megabaas!! Jij moet me echt gaan helpen met mijn sollicitatie brief.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:56 schreef renwan het volgende:
![]()
Zou niet weten waar de mijne ligt. Wel ruk dat dat moet.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:57 schreef renwan het volgende:
Geen paniek, al gevonden. Lag precies waar ik dacht dat 'ie wasquote:Op donderdag 24 december 2015 12:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou niet weten waar de mijne ligt. Wel ruk dat dat moet.
Geerd is DE HC Renwan zou slechts een HC kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:00 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
HC is gewoon een bijkomend voordeel. Je moet gewoon een baas als Geerd zijn
Nice man hoop dat ze je aannemen ergens ben ik wel jaloers. Als je HC kan worden zal ik nooit meer iets zeggen van je afkomst want dit alles het verhuizen uit Limburg etc heeft jou dan naar iets groots gebracht.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Geen paniek, al gevonden. Lag precies waar ik dacht dat 'ie was
Het kan ook zo raar lopenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nice man hoop dat ze je aannemen ergens ben ik wel jaloers. Als je HC kan worden zal ik nooit meer iets zeggen van je afkomst want dit alles het verhuizen uit Limburg etc heeft jou dan naar iets groots gebracht.
Vooral het psychologische gedeelte baart mij zorgenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Chill man, je krijgt gratis medische en psychologische keuring. Vet relax toch
Niets aan de hand. Die keuringen zijn prima te doen. Goed slapen en goed ontbijten vantevoren. Eerlijk zijn en die vragen invullen. Rollenspel kan je vantevoren wel op plekken opzoeken (filmpjes) en Geerd kan je precies vertellen waar ze naar kijken. Daar kan je je goed op voorbereiden.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Vooral het psychologische gedeelte baart mij zorgen
"Ja mijn oom is machinist maar de echte inspiratie komt door HC Geerd!"quote:Op donderdag 24 december 2015 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
En gewoon tijdens de sollicitatie het verhaal vertellen hoe Geerd je inspireerde om HC te worden, zit je meteen geramd in salarisschaal 3
Geerd natuurlijk een PM gestuurd zojuistquote:Op donderdag 24 december 2015 12:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets aan de hand. Die keuringen zijn prima te doen. Goed slapen en goed ontbijten vantevoren. Eerlijk zijn en die vragen invullen. Rollenspel kan je vantevoren wel op plekken opzoeken (filmpjes) en Geerd kan je precies vertellen waar ze naar kijken. Daar kan je je goed op voorbereiden.
Komt er een drugstest bij kijken?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets aan de hand. Die keuringen zijn prima te doen. Goed slapen en goed ontbijten vantevoren. Eerlijk zijn en die vragen invullen. Rollenspel kan je vantevoren wel op plekken opzoeken (filmpjes) en Geerd kan je precies vertellen waar ze naar kijken. Daar kan je je goed op voorbereiden.
Top! Komt allemaal goed!quote:Op donderdag 24 december 2015 12:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd natuurlijk een PM gestuurd zojuist
Precies, daarna nog een beetje uitonderhandelen over hoeveel ton je per maand betaald krijgt en je bent klaarquote:Op donderdag 24 december 2015 12:17 schreef renwan het volgende:
[..]
"Ja mijn oom is machinist maar de echte inspiratie komt door HC Geerd!"
"Je kent Geerd?"
"Ik ben een van zijn profeten!"
"HIER JE BENT NU DIRECTEUR DER NEDERLANDSE SPOORWEGEN"
Jij en Sneeuw krijgen dan natuurlijk ook een zeer royaal betalende functiequote:Op donderdag 24 december 2015 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies, daarna nog een beetje uitonderhandelen over hoeveel ton je per maand betaald krijgt en je bent klaar
Dan solliciteer ik voor adjunct directeurquote:Op donderdag 24 december 2015 12:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij en Sneeuw krijgen dan natuurlijk ook een zeer royaal betalende functie
Nope.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Komt er een drugstest bij kijken?
De halve SC werkt straks daarquote:Op donderdag 24 december 2015 12:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Jij en Sneeuw krijgen dan natuurlijk ook een zeer royaal betalende functie
Consider it donequote:Op donderdag 24 december 2015 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan solliciteer ik voor adjunct directeur
Mooi, dan steek ik er zo een opquote:
Niet bij de NS willen werkenquote:
Doe je mee?quote:
Ga gewoon in je pooiersoutfit johquote:Op donderdag 24 december 2015 12:21 schreef renwan het volgende:
Van de week maar even fatsoenlijke sollicitatie kleren halen
In Don & Ad outfit naar een sollicitatiequote:Op donderdag 24 december 2015 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga gewoon in je pooiersoutfit joh
quote:Op donderdag 24 december 2015 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga gewoon in je pooiersoutfit joh
Nu komt de aap uit de mouw!quote:Op donderdag 24 december 2015 12:25 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
Godver die linker lijkt op Geerd!!!!
Lekker awkward ingezongenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:29 schreef renwan het volgende:
Als we dit niveau weer gaan halen knal ik 'm er meteen even in!
Geerd kan je meer vertellen. Geerdgodquote:Op donderdag 24 december 2015 12:32 schreef renwan het volgende:
Ik kan m'n oom natuurlijk even bellen, die is toch machinist. Kan me vast wel wat vertellen over het HC'schap die werkt al 40 jaar bij de NS.
Probleem is, ik mag mijn oom niet
Durf niet te luisternquote:Op donderdag 24 december 2015 12:29 schreef renwan het volgende:
Als we dit niveau weer gaan halen knal ik 'm er meteen even in!
Misschien toch even langs gaan met een kratje bier en pas beginnen te auwehoernen als je aangeschoten begint te worden!quote:Op donderdag 24 december 2015 12:32 schreef renwan het volgende:
Ik kan m'n oom natuurlijk even bellen, die is toch machinist. Kan me vast wel wat vertellen over het HC'schap die werkt al 40 jaar bij de NS.
Probleem is, ik mag mijn oom niet
gvd hoe kan da nouquote:Op donderdag 24 december 2015 12:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mannen trieste dag. De duvels uitverkocht. Klote.
quote:
Die man heb ik nog nooit lam gezien.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien toch even langs gaan met een kratje bier en pas beginnen te auwehoernen als je aangeschoten begint te worden!
Dat kan ik dan weer begrijpen als je uit Maastricht komt. Dat dialect van die sjengen is gewoon hatelijk.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Die man heb ik nog nooit lam gezien.
En elke keer als ik hem spreek krijgen we weer een leuke discussie over hoe ik gewoon Limburgs moet praten en geen Nederlands waarna een awkward imitatie van mijn accent komt dat als plat Amsterdams klinkt. Want de hele randstad lult als een Amsterdammer natuurlijk![]()
![]()
IK KAN GEEN LIMBURGS MEER MAN DEAL WITH IT
Welke 4?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:37 schreef renwan het volgende:
Mag de hele kerst werken en ik ga max 4 kerstliedjes draaien heb ik alvast besloten
Mijn Limburgs was sowieso een of andere mengelmoes van alles. Mijn moeder kwam uit Geleen, vader uit Landgraaf, had een oppas die Maastrichts praatte en woonde er ook.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer begrijpen als je uit Maastricht komt. Dat dialect van die sjengen is gewoon hatelijk.
Sowieso Mariah Carey want dat hoort erbij en knal er nog wel een Gary Fomdeck bij denk ik.quote:
Wat wil je gedaan hebben? Ik kan er wel wat mee maar M4rc0 is photoshop baasquote:
Waarom Duvel? Gladiators manquote:Op donderdag 24 december 2015 12:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zou ik om fietsen voor duvels? Geen zin om ver te fietsen dat wel.
Ik wil een Steen avatar hebben. Heb die kop van hem, en ik weet niet precies wat, maar iets met Pitt of euroshopper ofzoiets. Een gifje met allemaal puinhoopquote:Op donderdag 24 december 2015 12:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat wil je gedaan hebben? Ik kan er wel wat mee maar M4rc0 is photoshop baas
Afdeling M4rc0 danquote:Op donderdag 24 december 2015 12:44 schreef Monopoly het volgende:
wil een Steen avatar hebben. Heb die kop van hem, en ik weet niet precies wat, maar iets met Pitt of euroshopper ofzoiets. Een
Hmm... Had ik niet zo'n zin in. Dan smaakt de rest van het bier ook niet meer. Misschien dat ik zo even verder weg fiets. Wel goulash soep gehaald uit blik zakken uitverkocht.quote:
Heerlijk. Goulash soep voor tijdens het halve liters klappenquote:Op donderdag 24 december 2015 12:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm... Had ik niet zo'n zin in. Dan smaakt de rest van het bier ook niet meer. Misschien dat ik zo even verder weg fiets. Wel goulash soep gehaald uit blik zakken uitverkocht.
Niet van de afdeling gifjes ikkequote:
Goulash is liefde man.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk. Goulash soep voor tijdens het halve liters klappen
Ja man.. schokkend waar zeg maar.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoe was de film ik lees het boek, was het de moeite waard.
Naar welke film zijn jullie gegaan?quote:Op donderdag 24 december 2015 12:54 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ja man.. schokkend waar zeg maar.
Gecombineerd met humor.
Er ist wieder da!quote:Op donderdag 24 december 2015 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar welke film zijn jullie gegaan?
Zo heette de film lulquote:
Weet ik, maar vond het wel leuk om je reactie te zienquote:
Kinderachtig godverdommequote:Op donderdag 24 december 2015 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet ik, maar vond het wel leuk om je reactie te zien
Hmm eens kijken misschien. Maar heb het nogal druk laatste tijd.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:54 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ja man.. schokkend waar zeg maar.
Gecombineerd met humor.
En als daar alles op is naar schoonouders?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:04 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ik trek er een open. Straks nog met het OV naar mijn ouders toe. Beetje vreten en bier drinken
Ik mag straks ook weerquote:
Jep. Daarna thuis weer biertjes klappenquote:Op donderdag 24 december 2015 13:05 schreef schvvmert het volgende:
[..]
En als daar alles op is naar schoonouders?
Doe je toch int nieuwjaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm eens kijken misschien. Maar heb het nogal druk laatste tijd.
Tot hoe laat zijn de winkels nog open vandaag?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. Daarna thuis weer biertjes klappen
Volgens mij begin ik zo'n beetje als jij klaar bentquote:
Bij ons tot 18.00 uur, 2e Kerstdag gewoon openquote:Op donderdag 24 december 2015 13:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Tot hoe laat zijn de winkels nog open vandaag?
Klopt man. Misschien een date regelen.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:07 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Doe je toch int nieuwjaar.
En anders trek je hem van het interwebz af.
Ik woon op de Veluwe.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:09 schreef renwan het volgende:
De Jumbo hier is 365 dagen per jaar open![]()
![]()
quote:
24 uurs economiequote:Op donderdag 24 december 2015 13:09 schreef renwan het volgende:
De Jumbo hier is 365 dagen per jaar open![]()
![]()
Ik kan tenminste elke dag eten kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |