SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Respect voor de regels hebbenquote:Op donderdag 24 december 2015 02:08 schreef M4rc0 het volgende:
Ja sorry, zit mobiel. Volgens de OP mag ik dan niet een nieuw deel openen!!
quote:Op donderdag 24 december 2015 02:08 schreef renwan het volgende:
MERDE JE VOUDRAIS LE DERNIER POST! IL EST UNE HONTE!
Never gets oldquote:Op donderdag 24 december 2015 02:09 schreef schvvmert het volgende:
Godverdomme die kont blijft lekker.
Aaah in het Frans weten ze iig wel dat je hont met een t schrijftquote:Op donderdag 24 december 2015 02:08 schreef renwan het volgende:
moemoe verscheen uit het nietsquote:
Geerdgodquote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aaah in het Frans weten ze iig wel dat je hont met een t schrijft![]()
![]()
![]()
Kad!quote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:
Ohw wacht was hont niet La chien en la chat ?Wat was het ook alweer
2016 wordt het jaar van het paart.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:
Le chien, hond is mannelijkquote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aaah in het Frans weten ze iig wel dat je hont met een t schrijft![]()
![]()
![]()
C'nest pas un hont mais un chien! MERDE VERDOMMEquote:
Gekomenquote:
Mooi mooiquote:Op donderdag 24 december 2015 02:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Erg goed! Zen en alles.
En bij jou?
quote:
Tss, mietjequote:Op donderdag 24 december 2015 02:19 schreef Cassius het volgende:
Ik vind het welletjes voor vanavond. Tot morgen dames en heren
Trustenquote:Op donderdag 24 december 2015 02:19 schreef Cassius het volgende:
Ik vind het welletjes voor vanavond. Tot morgen dames en heren
Ben je ouder dan 27?quote:
Nope, was 00.15 klaar dus nu lekker chillen !!quote:Op donderdag 24 december 2015 02:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Soort van ja en soort van nee.
Heb jij nachtdienst?
Lekker toch! Ga je leuke dingen doen in je vakantie? Of gewoon Netflix en chill?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:19 schreef Kauai het volgende:
Mooi mooi
Hier ook wel jaEindelijk even vakantie.
Da's toch heul niet oud joh.quote:
HELDquote:
Schandequote:
Ja, ik zal wel de oudste zijn dan, of nietquote:Op donderdag 24 december 2015 02:22 schreef renwan het volgende:
[..]
HELD
Nu weet ik dat ik niet de oudste ben in deze reeks
OPAquote:Op donderdag 24 december 2015 02:23 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel de oudste zijn dan, of niet
Niks bijzonders, keer of twee uit eten en avondjes de stad in.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lekker toch! Ga je leuke dingen doen in je vakantie? Of gewoon Netflix en chill?
[..]
Ik de jongste.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:23 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel de oudste zijn dan, of niet
We kunnen samen wel wat doen?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:24 schreef Kauai het volgende:
[..]
Niks bijzonders, keer of twee uit eten en avondjes de stad in.Weet nog niet wat ik met oud en nieuw ga doen, jij wel?
Letterlijke vertaling: VEROMME IK WOU DE LAATSTE POST! HET IS EEN SCHANDE!quote:Op donderdag 24 december 2015 02:08 schreef renwan het volgende:
Deze manquote:
Wat, ben je 15?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik verwijs je liever door naar Opso, dat is tenminste legaal.
Er is niks legaal aan Opso, die doet alsof ze wil maar gaat achteraf klagen over verkrachtingquote:Op donderdag 24 december 2015 02:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik verwijs je liever door naar Opso, dat is tenminste legaal.
Opso is voornamelijk irritant. Kauai is tenminste welbespraakt, dat mag ik wel.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Er is niks legaal aan Opso, die doet alsof ze wil maar gaat achteraf klagen over verkrachting
Daar zie ik haar oprecht voor aan, Opsogodinquote:Op donderdag 24 december 2015 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Er is niks legaal aan Opso, die doet alsof ze wil maar gaat achteraf klagen over verkrachting
In de trein zie het verschil echt niet meer tussen 16 of 23, laatst nog ik dacht zoho, jaartje of 20 komt dat kind uit 2000 WTFquote:
We stammen uit hetzelfde jaarquote:
Trek me de bek niet open, toen ik nog in een pretpark werkte raadde ik wel eens de leeftijd van onze klanten. Zat er vrijwel altijd (te hoog) naastquote:Op donderdag 24 december 2015 02:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
In de trein zie het verschil echt niet meer tussen 16 of 23, laatst nog ik dacht zoho, jaartje of 20 komt dat kind uit 2000 WTF
Moeten we daar trots op zijn?quote:Op donderdag 24 december 2015 02:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zie het man !! Volgens jaar 10 jaar FOK! man !!!
Hoe dan? Je bent een jaar ouder dan ik!quote:Op donderdag 24 december 2015 02:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik weet niet man, ik zit langer op FOK! dan dat ik werk
Make up en kledingstijl doen wel wonderen tegenwoordigquote:Op donderdag 24 december 2015 02:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
In de trein zie het verschil echt niet meer tussen 16 of 23, laatst nog ik dacht zoho, jaartje of 20 komt dat kind uit 2000 WTF
Tuurlijk vaak zie je het wel, owja die is te jong maar af en toe, gewoon dikke prammen, geen kinderstem meer, netjes gekleed.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Trek me de bek niet open, toen ik nog in een pretpark werkte raadde ik wel eens de leeftijd van onze klanten. Zat er vrijwel altijd (te hoog) naast
Bijna 30 zijn is echt compleet kutquote:Op donderdag 24 december 2015 02:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuurlijk vaak zie je het wel, owja die is te jong maar af en toe, gewoon dikke prammen, geen kinderstem meer, netjes gekleed.
Dan trap je der toch vies in
September 2008 bij NS begonnen, toen was ik 21quote:Op donderdag 24 december 2015 02:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Hoe dan? Je bent een jaar ouder dan ik!
In 2008 neukte ik Duzzy's zusje al een jaar, toen was ik 20quote:Op donderdag 24 december 2015 02:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
September 2008 bij NS begonnen, toen was ik 21
Daarom ook conducteur, betaald op een fluitje blazen, koffie drinken poepen, 10 min voor je dienst krijg je betaald 10 min na je dienst krijg je betaald elke maand 10 euro koffie geld.quote:
Gouden baan.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom ook conducteur, betaald op een fluitje blazen, koffie drinken poepen, 10 min voor je dienst krijg je betaald 10 min na je dienst krijg je betaald elke maand 10 euro koffie geld.
Koffie is gratis in de kantines elke jaar 35 euro stoomkosten.
Reiskostenvergoeding gratis reizen S5 van de zaak 4g ook voor prive.
Wat nou werken
Beetje chillen in de eerste klas, ja wereld baantje. Je hoort veel geklaag maar ik denk wanneer ze 3 dagen echt moeten werken komen ze met uh hoe gaat dat gezegde mm mm handen terug ofzoquote:
Machinist lijkt me lastiger, steeds remmen voor dwaas die op spoor gaat staan en je weet dat het weinig zin heeft.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beetje chillen in de eerste klas, ja wereld baantje. Je hoort veel geklaag maar ik denk wanneer ze 3 dagen echt moeten werken komen ze met uh hoe gaat dat gezegde mm mm handen terug ofzo
Machinist kijkt vooruit he naar een sein 1500 meter verderop zeg maar.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:43 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Machinist lijkt me lastiger, steeds remmen voor dwaas die op spoor gaat staan en je weet dat het weinig zin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |