Qua muziek is de Noord-Limburgse scene toch een stuk interessanter dan de Zuid-Limburgse. In het Zuiden is het allemaal vasteloavund-j wat de klok slaat (inclusief Beppie en André) terwijl in "het land van mest en mist" toch een stuk serieuzere muziek gemaakt wordt...quote:Op donderdag 24 december 2015 01:49 schreef InFrA-WiZ het volgende: [..] Veel andere Limburgs vinden alles wat hoger in Limburg woont dan de eigen woonplaats al geen Limburg meer. Vind dat echt zo'n onzin, en ook niet waar Rowwen Hèze is een van de bekendste exportproducten
![]()
wil je erover pratenquote:Op donderdag 24 december 2015 01:54 schreef Qunix het volgende:
Kerstbonus...
Ik krijg sinds dit jaar niet eens een kerstpakketje.
hmm, nu je het zegt ja..quote:Op donderdag 24 december 2015 01:53 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Qua muziek is de Noord-Limburgse scene toch een stuk interessanter dan de Zuid-Limburgse. In het Zuiden is het allemaal vasteloavund-j wat de klok slaat (inclusief Beppie en André) terwijl in "het land van mest en mist" toch een stuk serieuzere muziek gemaakt wordt...
Heerlen niet. Landgraaf is grijs gebied. Maar Kerkrade IS inderdaad Duits. De taalgrens loopt dan ook midden door Parkstad. Het Ripuarisch dialect om precies te zijn, wordt aan de andere kans van de grens ook gesproken. Iemand uit Kohlscheid (D) klinkt exact hetzelfde als een Kerkradenaar.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:48 schreef Xummon het volgende:
[..]
heerlens is eerder half duits
en ja mag het zeggen, mijn pa kwam uit kerkrade
Fok geeft ook zo lekker duidelijk aan dat je de laatste bent....kut sitequote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 01:54 schreef Qunix het volgende:
Kerstbonus...
Ik krijg sinds dit jaar niet eens een kerstpakketje.
Met Paul hierna verwacht ik niks goeds.. Zijn belofte over een hakkuh mix zie ik ook niet gebeuren...quote:Op donderdag 24 december 2015 01:55 schreef InFrA-WiZ het volgende:
we hebben weer een inkakmomentje qua muziek
Moet ik het anders ff 4 uurtjes overnemen?quote:
I aim to please.quote:
Heerlijk. Zou er de hele dag naar kunnen luisteren. Misschien is Radio 1 iets voor mijquote:Op donderdag 24 december 2015 02:02 schreef Impressme het volgende:
[..]
I aim to please.
Bevalt het nieuws je?
geen fantwitter:FinbarvdVeen twitterde op donderdag 24-12-2015 om 01:57:50@Frank3FM in het Glazen Huis: nu al vertrouwd. Volgens mij kan er voor volgend jaar alvast een plaats gereserveerd worden! #SR15 reageer retweet
en Gwenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 02:05 schreef FritzWepper het volgende:
Jotta, het is goed geweest.
Morgen een beetje op tijd naar m'n ouders in Heerlen afrijden voor de feestdagen. Dan kan ik nog een stukje van SR meepikken. Als het Pancratius niet weer afgesloten is tenminste
Hoie hè!
Me neither. Irritant persoon.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:06 schreef InFrA-WiZ het volgende:
geen fantwitter:FinbarvdVeen twitterde op donderdag 24-12-2015 om 01:57:50@Frank3FM in het Glazen Huis: nu al vertrouwd. Volgens mij kan er voor volgend jaar alvast een plaats gereserveerd worden! #SR15 reageer retweet
quote:Op donderdag 24 december 2015 02:05 schreef FritzWepper het volgende:
Morgen een beetje op tijd naar m'n ouders in Heerlen afrijden voor de feestdagen. Dan kan ik nog een stukje van SR meepikken. Als het Pancratius niet weer afgesloten is tenminste
Hoie hè!
hoije wah, fijne kerstdagen, en enne gooije roetsjquote:Op donderdag 24 december 2015 02:05 schreef FritzWepper het volgende:
Hoie hè!
Ik weer voor 30 euro vvv bonnen.quote:
Ik ga mijn bed sowieso zoeken. Moet om 11 uur weer werken en daarvoor nog boodschappen.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:02 schreef FritzWepper het volgende:
Als Paul niet knallend start, zoek ik m'n bed op.
Wees blij dat het geen v&d bonnen zijnquote:Op donderdag 24 december 2015 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weer voor 30 euro vvv bonnen.
Dat is iig iets, maar als je geen baan hebt dan verwacht je ook geen kerstdingen lijkt mequote:Op donderdag 24 december 2015 02:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen v&d bonnen zijn
Ik krijg dit jaar niks, maar ik heb dan ook geen baan. Van m'n vrijwilligerswerk wel een cadeaubon van bol gekregen dus dat is tenminste nog iets.
Nee. En ik zal wel de helft van het kerstpakket van m'n pa meekrijgen dit weekendquote:Op donderdag 24 december 2015 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is iig iets, maar als je geen baan hebt dan verwacht je ook geen kerstdingen lijkt me.
Mijn katten vinden het nietsquote:
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
Night Air, Lady Luck of Sharpness ken je misschien wel.quote:Op donderdag 24 december 2015 02:18 schreef Kyran het volgende:
Ook nooit van gehoord. Merk toch wel dat ik normaal te weinig 3FM luister
Ik luister sinds een jaar vooral 538, behalve nuquote:Op donderdag 24 december 2015 02:18 schreef Kyran het volgende:
Ook nooit van gehoord. Merk toch wel dat ik normaal te weinig 3FM luister
Truste!quote:
Luister sowieso weinig radio. Op werk mix van Q-music, 538 en 3FM. Als ik zelf iets aanzet is het Veronica of Arrowsquote:Op donderdag 24 december 2015 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik luister sinds een jaar vooral 538, behalve nu.
quote:
Nee. Tenzij ik van een half bier ze ook ga zienquote:
die blikquote:Op donderdag 24 december 2015 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
Klinkt lekker relaxt hoor
[ afbeelding ]
dit jaquote:Op donderdag 24 december 2015 02:36 schreef Kyran het volgende:
Ik vind dit zo niks zeggend. Niks speciaals en geen idee waarom dit dan serious talent wordt en tientallen soortgelijke bandjes niet. Dat heb ik sowieso bij 90% van de bands die gehyped worden door 3FM. Echt van die wereldberoemd bij 3FM bandjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |