Die gingen er voorheen per dag doorheenquote:
alweer unbanned johquote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gingen er voorheen per dag doorheen
Mijn beste speler was Luiz Gustavoquote:Op donderdag 24 december 2015 09:33 schreef Papadiouf het volgende:
Hmmm 2 gratis packs. Zat natuurlijk niks in..
Die packs zijn voor mn gevoel altijd beter, want dan denken mensen: oh nice, mijn packluck is goed, ik ga meer openen!quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:38 schreef Dopekoe het volgende:
Ik kreeg IF Jonas uit mn pakket...
Helaas idd untradable...
Maar gebruik hem dam wel als wissel
Dit ja, ik had Lahm in mijn pakquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die packs zijn voor mn gevoel altijd beter, want dan denken mensen: oh nice, mijn packluck is goed, ik ga meer openen!
Als je 'm al hebt is het natuurlijk wel fijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit ja, ik had Lahm in mijn pakhelaas heb ik er niks aan en om rr nou speciaal een team voor te maken...
FIFA = AIDSquote:Op donderdag 24 december 2015 13:24 schreef DuTank het volgende:
FUT
Ik speel seasons. Veel leuker, minder sweaty, minder aids.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:10 schreef klaasweetalles het volgende:
DITY IS WEL HEEL TOEVALLIG HOOR...
vorig jaar precies hetzelfde voor de kerst....wat wil sony dat we met zijn allen niet gaan spelen en bij de familie de kalkoen gaan opvreten...
dit is doorgestoken kaart...
Dit is overigens ook de normale gang van zaken bij mij. 1x per jaar pack je iets uit die krengen. Ik dus een draft token en hoef dus verder nergens meer op te rekenen.quote:
Ik heb al een legend gehad uit een weekly pack. Krijg ik de rest van het jaar niets waardevols meer?quote:Op maandag 28 december 2015 11:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit is overigens ook de normale gang van zaken bij mij. 1x per jaar pack je iets uit die krengen. Ik dus een draft token en hoef dus verder nergens meer op te rekenen.
Nee en de aankomende 3 FIFA's ook niet meer.quote:Op maandag 28 december 2015 11:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb al een legend gehad uit een weekly pack. Krijg ik de rest van het jaar niets waardevols meer?
Nee. En volgend jaar ook niks. Dit is een veel te goeie pull. Jij komt van geluk nog onder een trein denk ikquote:Op maandag 28 december 2015 11:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb al een legend gehad uit een weekly pack. Krijg ik de rest van het jaar niets waardevols meer?
Ik vind het spel echt onspeelbaar geworden na de patch. Vandaag 3 potjes gespeeld, was er daarna gelijk helemaal klaar mee.quote:Op maandag 28 december 2015 13:08 schreef realbase het volgende:
ik kom div 3 niet meer uit.. lijkt wel alsof het niet mag van EA.
kan rustig de eerste 3a 4 potjes winnen en dan met moeite me handhaven of het laatste potje verlies ik waardoor ik net die laatste punten mis loop.. nu al de 4e keer dat ik Div 3 moet doen terwijl ik me een maand of wat terug prima in 2 kon handhaven.
Tis geluktquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het spel echt onspeelbaar geworden na de patch. Vandaag 3 potjes gespeeld, was er daarna gelijk helemaal klaar mee.
Hier hetzelfde verhaal. Kwam ook divisie 3 niet uit, tot eergisteren. Eindelijk gepromoveerd naar divisie 2, maar na een seizoen weer gedegradeerd. Moest het laatste potje winnen, maar als je vijf penalty's tegen krijgt ... ...quote:Op maandag 28 december 2015 13:08 schreef realbase het volgende:
ik kom div 3 niet meer uit.. lijkt wel alsof het niet mag van EA.
kan rustig de eerste 3a 4 potjes winnen en dan met moeite me handhaven of het laatste potje verlies ik waardoor ik net die laatste punten mis loop.. nu al de 4e keer dat ik Div 3 moet doen terwijl ik me een maand of wat terug prima in 2 kon handhaven.
Ach ja.. je verdient er coins meequote:Op dinsdag 29 december 2015 11:33 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Kwam ook divisie 3 niet uit, tot eergisteren. Eindelijk gepromoveerd naar divisie 2, maar na een seizoen weer gedegradeerd. Moest het laatste potje winnen, maar als je vijf penalty's tegen krijgt ... ...
Daarna ook gelijk van Divisie 3 naar 4 gedegradeerd
Als je na de patch 5 penalty's tegen krijgt dan moet je gewoon leren verdedigen...quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:33 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Kwam ook divisie 3 niet uit, tot eergisteren. Eindelijk gepromoveerd naar divisie 2, maar na een seizoen weer gedegradeerd. Moest het laatste potje winnen, maar als je vijf penalty's tegen krijgt ... ...
Daarna ook gelijk van Divisie 3 naar 4 gedegradeerd
Hoe heet een niggu die een kip helemaal op eet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm begin een beetje te twijfelen. Was van plan om een team rond Kluivert te maken maar zag laatst dat Van Basten inmiddels ook een stuk goedkoper is geworden. Kluivert is meer een allround striker met 4* WF en skills. Meer stamina, strength en betere passing.
Van Basten heeft echter dodelijke finishing skills. 97 finishing, 97 volleys, 97 shot power, 94 positioning en 93 reactions... Stamina van 62 is echter wel bizar laag en zijn workrates zijn ook dramatisch...
Probeer ze beide? Ik lees wel goede dingen over Kluivert though.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm begin een beetje te twijfelen. Was van plan om een team rond Kluivert te maken maar zag laatst dat Van Basten inmiddels ook een stuk goedkoper is geworden. Kluivert is meer een allround striker met 4* WF en skills. Meer stamina, strength en betere passing.
Van Basten heeft echter dodelijke finishing skills. 97 finishing, 97 volleys, 97 shot power, 94 positioning en 93 reactions... Stamina van 62 is echter wel bizar laag en zijn workrates zijn ook dramatisch...
Zoveel coins heb ik nou ook weer niet. Kluivert is volgens mij wel de betere spits, maar een 91 van Basten ziet er natuurlijk wel vet uit. Eerst maar eens kijken wat voor team ik er omheen bouw. Wel erg verleidelijk om Robben er naast te zetten.... Vidal daarachter. Moeten de prijzen wel een beetje gaan zakken.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:28 schreef realbase het volgende:
[..]
Probeer ze beide? Ik lees wel goede dingen over Kluivert though.
Je hoeft ze toch niet beide te kopen? Probeer van Basten. Bevalt hij niet verkoop je hem en haal je Kluivert?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zoveel coins heb ik nou ook weer niet. Kluivert is volgens mij wel de betere spits, maar een 91 van Basten ziet er natuurlijk wel vet uit. Eerst maar eens kijken wat voor team ik er omheen bouw. Wel erg verleidelijk om Robben er naast te zetten.... Vidal daarachter. Moeten de prijzen wel een beetje gaan zakken.
3 eigen doelpunten = je verliest..quote:Op woensdag 30 december 2015 09:51 schreef realbase het volgende:
Nog 3 punten en 1 potje over om Div 1 te halen... bah.
Is dit je eerste jaar Ultimate Team? De NIF is nu schaars omdat deze niet meer in pakjes zit. Daardoor stijgt de prijs.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:32 schreef Enix het volgende:
Lol, omdat Özil in goede vorm is, stijgt de prijs van z'n normale kaartje ook meteen.
Nee. Waarom zit de NIF niet meer in pakjes dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is dit je eerste jaar Ultimate Team? De NIF is nu schaars omdat deze niet meer in pakjes zit. Daardoor stijgt de prijs.
Omdat de IF er in zit natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 13:35 schreef Enix het volgende:
[..]
Nee. Waarom zit de NIF niet meer in pakjes dan?
Nee, dat zou ook wel erg naaiend zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:44 schreef Enix het volgende:
[..]
Oh, en dan kun je de NIF niet packen? Nooit geweten
Ik heb van Basten en Kluivert geprobeerd. Ik zou voor Kluivert gaan. Van Basten is goed, zeker in de box maar Kluivert is gewoon completer in alles. 4* skills, High/low WR, 4* weak foot. Power header trait + 90 jumping, betere passing. Stuk hogere stamina en sneller. Ik vond Kluivert beter.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zoveel coins heb ik nou ook weer niet. Kluivert is volgens mij wel de betere spits, maar een 91 van Basten ziet er natuurlijk wel vet uit. Eerst maar eens kijken wat voor team ik er omheen bouw. Wel erg verleidelijk om Robben er naast te zetten.... Vidal daarachter. Moeten de prijzen wel een beetje gaan zakken.
Ja het is ook wel de logische keuze. Zit nu alleen nog meer te twijfelen. Voor 400k heb je 90 rated Lewandowski, Voor minder dan 600k kan je IF Suarez of 91 Ibra halen...quote:Op woensdag 30 december 2015 23:56 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb van Basten en Kluivert geprobeerd. Ik zou voor Kluivert gaan. Van Basten is goed, zeker in de box maar Kluivert is gewoon completer in alles. 4* skills, High/low WR, 4* weak foot. Power header trait + 90 jumping, betere passing. Stuk hogere stamina en sneller. Ik vond Kluivert beter.
Blijft raar dat legends niet op ps3 beschikbaar zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 13:04 schreef Tim86 het volgende:
2 jaar terug was Kluivert geniaal. Legends waren zoveel beter dan de rest toen..zelfs als het qua stats niet zo leek te zijn (in vergelijking met TOTS spelers). Als dat nu nog zo is...gewoon doen.
Is nog steeds zo. Legends blijven onovertroffen ondanks dat dat vaak niet blijkt uit de stats. Heel vreemd fenomeen.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:04 schreef Tim86 het volgende:
2 jaar terug was Kluivert geniaal. Legends waren zoveel beter dan de rest toen..zelfs als het qua stats niet zo leek te zijn (in vergelijking met TOTS spelers). Als dat nu nog zo is...gewoon doen.
Wat trade je?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:26 schreef Ferdii het volgende:
Traden loopt weer lekker vanaf de kerst
Nog 100k nodig voor IF di Maria 87
Die Tolisso speelde echt als een draak bij mijquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef Enix het volgende:
Heb weer eens iets in elkaar geflanst
[ afbeelding ]
Denk dat ik dit team ga kopen tijdens de crash. Momenteel ligt de prijs rond de 35k. Hopelijk gaat daar ~10k vanaf tijdens de crash. Ik vind dat je voor zo'n 25k toch wel redelijke spelers kan krijgen (Lacazette, Pastore, Higuain).
Tolisso en mascherano zijn echt bagger. En higuain vind ik ook maar niks.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef Enix het volgende:
Heb weer eens iets in elkaar geflanst
[ afbeelding ]
Denk dat ik dit team ga kopen tijdens de crash. Momenteel ligt de prijs rond de 35k. Hopelijk gaat daar ~10k vanaf tijdens de crash. Ik vind dat je voor zo'n 25k toch wel redelijke spelers kan krijgen (Lacazette, Pastore, Higuain).
Ja? Hij heeft uitstekend gebalanceerde stats, maar ik kan 'm ook vervangen voor een Valbuena mocht hij echt niet bevallen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Tolisso speelde echt als een draak bij mij
Nu Kiid nog.quote:
Ik heb m al een tijdje niet meer gezien.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zit 2happy4u hier nog? Of heeft hij nu een hartverzakking gekregen met al die unbans?
Zelfse spelers maar de IF kaartjes?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:08 schreef realbase het volgende:
ben eigenlijk wel een beetje klaar met FUT.. Div2 gaat wel, promoveer ook naar DIV1 maar daar gaat het steeds fout.. of gewoon veel sterkere tegenstanders of dikke EAIDS . nu alweer 4e keerteam verbeteren gaat ook niet echt helpen denk.. zou niet weten waar ik moet verbeteren..
[ afbeelding ]
geen coins voor joh.. speelde in 15 nog met suarez, misschien dat ik die nog probeer als traden weer een beetje zin krijgt.quote:
Iniesta als CDM?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:08 schreef realbase het volgende:
ben eigenlijk wel een beetje klaar met FUT.. Div2 gaat wel, promoveer ook naar DIV1 maar daar gaat het steeds fout.. of gewoon veel sterkere tegenstanders of dikke EAIDS . nu alweer 4e keerteam verbeteren gaat ook niet echt helpen denk.. zou niet weten waar ik moet verbeteren..
[ afbeelding ]
Dan is de centrale man nog steeds de meest verdedigende. Je team is echt totaal niet in balans zo lijkt me..zelfs je verdediging heeft bijna alleen maar high att WRquote:Op maandag 4 januari 2016 18:37 schreef realbase het volgende:
[..]
nja speelde eigenlijk 4-3-1-2 en dan heb je geen CDM..
Persoonlijk zou ik nooit met een middenveld spelen die louter bestaat uit spelers met het fysiek van een puber. Als jij daar mee kan spelen is het prima, maar ik vind het altijd wel prettig als er een grote jongen centraal staat die wat kopduels kan winnen en de verdediging kan ondersteunen. Heb je Busquets/Krychowiak al eens geprobeerd?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:37 schreef realbase het volgende:
[..]
nja speelde eigenlijk 4-3-1-2 en dan heb je geen CDM..
Ik heb Bus nog wel in mn club - nog niet geprobeerd.. zal hem eens opstellen.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:41 schreef Enix het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik nooit met een middenveld spelen die louter bestaat uit spelers met het fysiek van een puber. Als jij daar mee kan spelen is het prima, maar ik vind het altijd wel prettig als er een grote jongen centraal staat die wat kopduels kan winnen en de verdediging kan ondersteunen. Heb je Busquets/Krychowiak al eens geprobeerd?
suggesties zijn welkomquote:Op maandag 4 januari 2016 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is de centrale man nog steeds de meest verdedigende. Je team is echt totaal niet in balans zo lijkt me..zelfs je verdediging heeft bijna alleen maar high att WR
Krych centraal en Danilo rechtsback. En Enzo Perez RCM.quote:
Manolevquote:Op maandag 4 januari 2016 20:31 schreef Donnis het volgende:
wanneer kan je het best kopen om te profiteren van toty crash?
Hoe laag wil je die dingen nog hebben?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:03 schreef Ferdii het volgende:
Gaay bij toyt crash ook consumable prijzen sterk omlaag?
Liefst zo hoog mogelijk zodat ik er meer geld aan overhouquote:Op maandag 4 januari 2016 21:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoe laag wil je die dingen nog hebben?
Volgens mij is dat een aanbieding waarbij je iedere week op zondag rond middernacht 1 free pack krijgt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:42 schreef XL het volgende:
Mag ik even een dummy vraag stellen. De laatste Fifa die ik zelf in bezit had was Fifa 99 ofzo, tot afgelopen zondag. Toen kocht ik Fifa 16 Deluxe uit de playstation store (januari aanbieding). Ik kan je vertellen, er is het een en ander veranderd. Bijv. is er zoiets als FUT
Nu krijg ik dus bij mijn deluxe versie FUT packs of spelers of iets extra. Hoe krijg ik dat, als ik in het spel ben lijkt alles 'normaal'. Tenminste dat gevoel heb ik, hoe zie/gebruik ik mijn Deluxe content.
Volgende week eens kijken dan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een aanbieding waarbij je iedere week op zondag rond middernacht 1 free pack krijgt.
Prima speler, beter dan zijn stats suggereren. Echter wel iets aanvallender ingesteld dan de meeste CDM's die ik gebruik, maar staat wel altijd goed bij een counter van de tegenstander, óok wanneer ie mee naar voren ging.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:55 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik heb Bus nog wel in mn club - nog niet geprobeerd.. zal hem eens opstellen.
TIF Slimani.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:09 schreef Vadid het volgende:
Zijn er nog spelers <20k die ik écht moet halen?
Ted vd pavertquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:09 schreef Vadid het volgende:
Ik heb het plezier in FUT weer terug gevonden dmv een Road To London, hierbij behoren dus zoals je al kon raden alle clubs uit London. Aangezien ik op de XBOX speel denk ik dat ik dit door de Legends wel heul lang moet kunnen volhouden; ik ben benieuwd
Zijn er nog spelers <20k die ik écht moet halen?
Ja, die is beter. Of hij dat geld waard is, is een tweede.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Heeft iemand enig idee of IF Fahrman beter is dan Leno?
Sparen voor Boateng is dus een beter idee???quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:09 schreef Enix het volgende:
[..]
Ja, die is beter. Of hij dat geld waard is, is een tweede.
Boateng is sowieso wel veruit de beste CB uit de Bundesliga ja. Verschil met hem en de rest is groter dan dat tussen Leno en IF Fahr.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Sparen voor Boateng is dus een beter idee???
De stats van Hummels en Naldo(bassisspelers) lijken net zo goed/beter als die van Boateng. Die van Benatia en Sokratis(reservespelers) zijn ook niet veel slechter. Sws zijn de verdedigende stats van Boateng niet zo indrukwekkend voor een 87 CV. Daarom zit ik ook te twijfelen om Alaba eerder te halen maar hij is veel duurder en ik ben tevreden met Rodriguez die betrokken is bij 8 doelpunten, terwijl Piszeck dat maar bij 1 is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boateng is sowieso wel veruit de beste CB uit de Bundesliga ja. Verschil met hem en de rest is groter dan dat tussen Leno en IF Fahr.
Boateng heeft zijn tweebenigheid, passing en snelheid als groot voordeel en die zijn in dit spel erg belangrijk.Hummels is van hetzelfde niveau, maar zijn slechte workrates icm lage pace maken hem voor mij toch een stuk minder, zeker in FUT.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
oateng. Die van Benatia en Sokratis(reservespelers) zijn ook niet veel slechter. Sws zijn de verdedigende stat
Pace is niet al te belangrijk. Hummels compenseert zijn pace wel met zijn positionering die ik echt geweldig vind. Verder hebben Naldo en Hummels betere passing, maar dat laatste ding wat je zei zal ik zeker doenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boateng heeft zijn tweebenigheid, passing en snelheid als groot voordeel en die zijn in dit spel erg belangrijk.Hummels is van hetzelfde niveau, maar zijn slechte workrates icm lage pace maken hem voor mij toch een stuk minder, zeker in FUT.
Naldo is ook wel prima, maar wel erg lomp vaak. Je moet je sowieso ook niet blind staren op stats en soms ook gewoon spelers proberen. Volgende week met TOTY kan je best wat goedkoop inkopen om te testen en een weekje later pak je er toch wel winst op.
Met je rechter stick (per aanraking) de kant opduwen waar je heen wilt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:57 schreef Rauw. het volgende:
Ik vraag nu waarschijnlijk iets heel doms, maar hoe speel ik op de playstation bij het sprinten de bal verder voor mijzelf uit?
Gezien mijn eeuwige gecounter is dat wel makkelijk om te weten.
Heb het al ontdekt. Omdat ik twee Playstation Accounts heb (je mag van sony niet emigreren, dus ik heb een NL waarop ik speel en een DE waarop ik koop) heb ik de deluxe content alleen op het DE account. Nou ja... lekker dan....quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een aanbieding waarbij je iedere week op zondag rond middernacht 1 free pack krijgt.
Koppend de allerbeste. Komt af en toe wat lomp over ivm grootte, maar op vage manier komt hij veel man voorbij puur op fisiek, veelal hoef je niet eens bewegingen te maken om iemand uit te spelen, gewoon langs lopen os genoeg. Zijn fysiek houdt ze wel op afstand.quote:
nja - om 1 of andere reden werkt traden voor mij niet echt meer... dus nu ff geen coins meerquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Koppend de allerbeste. Komt af en toe wat lomp over ivm grootte, maar op vage manier komt hij veel man voorbij puur op fisiek, veelal hoef je niet eens bewegingen te maken om iemand uit te spelen, gewoon langs lopen os genoeg. Zijn fysiek houdt ze wel op afstand.
Ik merk wel dat ik moeite heb met afstandscjoten goed te plaatsen met ibra, hoewel hij dit wel goed moet kunnen volgens de stats. Finesse schoten zijn er maar weinig die er niet in gaan. (Zeker vanaf schuin voor de goal)
Wat ik op internet lees is dat de crash dit weekend, maandag of vanaf volgende vrijdag/zaterdag is. Iedereen lult dus maar wat. Zou nog even wachten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:11 schreef Enix het volgende:
Is het handig om nu al spelers te kopen m.b.t. de crash? Of nog een paar dagen wachten?
Je team is niet helemaal in verhoudingquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:07 schreef gazhims3lv het volgende:
Godver. Gaat wel lekker met FUT. Kreeg vorige week Ronaldo in een pakje. Eerste keer divisie 1, direct gewonnen. Litmanen schiet voornamelijk alles aan gort.
[ afbeelding ]
Mwa, heb ik zeker over nagedacht en gaat misschien nog wel gebeuren maar voor nu hou ik Ronaldo nog even. Vind een First Owner Ronaldo toch wel speciaal. Daarbij heb ik verdedigend echt nauwelijks problemen dus daar zie ik niet echt een verbetering(Marcelo wordt nog vervangen door Alba denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:46 schreef Enix het volgende:
[..]
Je team is niet helemaal in verhouding
Ik zou Ronaldo verkopen en dan een overall ziek team maken.
Ik zou hem maar nu verkopen voordat toty uitkomt en de markt instort.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:05 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Mwa, heb ik zeker over nagedacht en gaat misschien nog wel gebeuren maar voor nu hou ik Ronaldo nog even. Vind een First Owner Ronaldo toch wel speciaal. Daarbij heb ik verdedigend echt nauwelijks problemen dus daar zie ik niet echt een verbetering(Marcelo wordt nog vervangen door Alba denk ik.
Daarnaast heb ik alleen het idee dat Kovacic lichtelijk ondermaats speelt dus daar komt dan denk ik Modric te staan.
Mocht ik Ronaldo toch verkopen dan wordt het trouwens weer veel geld in twee á drie spelers. Dat blijft voor mij gewoon het leukst omdat je aanvallend het meeste nodig hebt in FUT. Wil Vieira eigenlijk nog wel. Dat was met de vorige FIFA de beste speler uit het spel naar mijn mening.
Haha. Juist niet, Ronaldo wordt echt niet veel goedkoper dan dat 'ie nu is. Die kruipt vanaf TOTY alleen nog maar omhoog. Speler niet in pakjes = zeldzamer = duurder.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou hem maar nu verkopen voordat toty uitkomt en de markt instort.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:12 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Haha. Juist niet, Ronaldo wordt echt niet veel goedkoper dan dat 'ie nu is. Die kruipt vanaf TOTY alleen nog maar omhoog. Speler niet in pakjes = zeldzamer = duurder.
Speelt Lacazette een beetje chill? Ben van plan hem in m'n team te verwerken.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:54 schreef Ferdii het volgende:
Mijn team krijgt aardig vorm
[ afbeelding ]
Nu sparen voor IF valbuena op CAM en IF backs
Zo zou ik hem doen:quote:Op zondag 10 januari 2016 16:54 schreef Ferdii het volgende:
Mijn team krijgt aardig vorm
[ afbeelding ]
Nu sparen voor IF valbuena op CAM en IF backs
Is ook een leuke hybride jaquote:Op zondag 10 januari 2016 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo zou ik hem doen:
[ afbeelding ]
edit: NIF Boateng dan
Verdedigen is ook gewoon bout.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit is echt niet meer normaalOver kerst weinig gespeeld, nu weer wat vaker aan het spelen, maar ik krijg gewoon elke wedstrijd standaard 3 of 4 goals tegen
Volgens mij in 10 wedstrijden tijd heb ik 1 punt gepakt (3-3 gelijkspel
)
Zit nu in divisie 8 overigens, had niet het idee dat ik erg slecht was. Maar blijkbaar toch wel![]()
quote:
De tweet van afgelopen jaar.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:24:25The time has come: #TOTY begins 12pm PT/8pm UK tonight. GK & Defenders up first! http://t.co/meaZHybHBi reageer retweet
Ja want zo werkt het.quote:
Kans blijft even groot dat je een toty speler packed. Heeft weinig mee te maken of je vorige week nou goede of slechte packs had.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo'n geluk krijg ik nooit meer*
En die kans is natuurlijk heel klein, maar de afgelopen 2 jaar heb ik toch TOTY Neuer gepacked. Vorig jaar had ik mijn beste pack ooit.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kans blijft even groot dat je een toty speler packed. Heeft weinig mee te maken of je vorige week nou goede of slechte packs had.
Dat is leuk, maar ik bedoelde dit jaarquote:Op maandag 11 januari 2016 11:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]De tweet van afgelopen jaar.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 12-01-2015 om 20:24:25The time has come: #TOTY begins 12pm PT/8pm UK tonight. GK & Defenders up first! http://t.co/meaZHybHBi reageer retweet
EA zegt dat het vanaf 11 januari begint. Vorig jaar begon het om 9 uur. Moet je eten ook voorgekauwd worden?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar ik bedoelde dit jaar
Wanneer is die uitreiking van de gouden bal dan?
Waarom zou ik het helemaal moeilijk gaan opzoeken als ik het ook aan jullie kan vragen?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
EA zegt dat het vanaf 11 januari begint. Vorig jaar begon het om 9 uur. Moet je eten ook voorgekauwd worden?
Ik ga vooral silvers oppikken, misschien probeer ik ook goedkoop een TOTY op te pikken maar dan moet het wel een hele goede deal zijn. De prijzen zullen natuurlijk snel dalen omdat er zoveel packs worden geopend. En voor de goede orde, dit is het TOTY:quote:Op maandag 11 januari 2016 15:05 schreef realbase het volgende:
leuk! Dus dan kunnen we ook weer spelers snipen
hoop packs zullen discard worden ?
Op PS4 is lacazette inmiddels 11,5k en griezmann 7k....quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:38 schreef realbase het volgende:
lol - en of de prijzen gezakt zijn..
lacazette - 16k griezman 14k
pff en ik heb ze ooit voor rond de 30k gehaald ofzo ?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:49 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Op PS4 is lacazette inmiddels 11,5k en griezmann 7k....
No shit. Buiten de hype dat ie TOTY is, beseffen mensen dat de NIF tijdelijk uit packs zal gaan.quote:
Ea heeft niks met toty te maken... Ze nemen letterlijk het toty over..quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:42 schreef Enix het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de keuze voor het TOTY?
Ik vind dat EA te lang vasthoudt aan de Liga BBVA-traditie. Ramos heeft bijvoorbeeld echt geen goed seizoen gespeeld, terwijl Chiellini sterkhouder was bij de Champions League runner-up. Hetzelfde geldt voor Modric en Marcelo.
Persoonlijk had ik gekozen voor de volgende elf:
Neuer
Dani Alves - Boateng - Chiellini - Alaba
Pogba/Vidal - Busquets - Iniesta
Messi - Ronaldo - Neymar
UEFA danquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ea heeft niks met toty te maken... Ze nemen letterlijk het toty over..
Die eigenlijk ook niet. Wordt toch gekozen door coaches en aanvoerders?quote:
Ik ging er vanuit dat hij nog iets zou dalen in prijs en pas vanaf vrijdag oid duurder zou worden maar ja jammer dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
No shit. Buiten de hype dat ie TOTY is, beseffen mensen dat de NIF tijdelijk uit packs zal gaan.
Achteraf is makkelijker praten natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:06 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat hij nog iets zou dalen in prijs en pas vanaf vrijdag oid duurder zou worden maar ja jammer dan.
Zeker, daarom maar voor zekerheidjes als Dybala, Lacazette enzo gaan, daar valt wel veel winst te pakken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Achteraf is makkelijker praten natuurlijk
De markt is gewoon best lastig te voorspellen. Zeker met dit soort hype-gevoelige spelers.
Nu. Of over een paar dagen. De meeste packs moeten nog geopend worden. Telkens twee dagen per linie toch? De aanvallers zullen voor de meest geopende packs zorgen. En dan in het weekend ofzo nog eens alle spelers tegelijk erin. Dus ik denk dat de bodem van alles tegen/in het weekend zal zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:25 schreef Dopekoe het volgende:
Dus nu kopen en dan over 2 weken weer verkopen als je gebruik wilt maken van de crash ?
Hmmm..... Ik ben geen geduldige traderquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nu. Of over een paar dagen. De meeste packs moeten nog geopend worden. Telkens twee dagen per linie toch? De aanvallers zullen voor de meest geopende packs zorgen. En dan in het weekend ofzo nog eens alle spelers tegelijk erin. Dus ik denk dat de bodem van alles tegen/in het weekend zal zijn.
Verdedigend staat het middenveld erg sterk, door Matic, Ramires en Toure, vaak is het zo dat de voorste het uit mogen zoeken, waarbij Rooney en Costa sterk naar de zijkanten trekken. Goede back is een pré in deze formatie. Clyne en Baines komen heel vaak op.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:29 schreef Enix het volgende:
Hoe spelen die drie gasten Özil, Rooney en Costa met elkaar? Ook geen verkeerd middenveld trouwens met Matic en Touré.
Ja ik heb Dybala al meerdere malen naar 5k zien stijgen en die kan je nu voor 2.5 oppikken (Xbox one) dus neem aan dat het tijdje na toty weer rond die prijs ligtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:25 schreef Dopekoe het volgende:
Dus nu kopen en dan over 2 weken weer verkopen als je gebruik wilt maken van de crash ?
Ik heb wel wat mooie deals gehad op IF's en legends, ik heb ook nog steeds geen packs geopend tijdens TOTY.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:15 schreef Rickertman96 het volgende:
Ben weer een beetje aan het traden sinds het begin van FUT16, dat snipen werkt natuurlijk ook voor geen meter zolang de webapp in de lucht is.
Door te snipen bedoel je?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat mooie deals gehad op IF's en legends, ik heb ook nog steeds geen packs geopend tijdens TOTY.
snipenquote:
59e minuut, ik heb niet specifiek naar IF's gezocht.quote:
Hmmkay, zit zelf wat te handelen in spitsen die ook op CAM op populair zijn en CAMs die ook veel op CM gezet worden. Zeker niet de beste en snelste methode, maar zou niks anders weten atm.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
59e minuut, ik heb niet specifiek naar IF's gezocht.
Ook nog wat deals op silvers maar die verkopen nu toch voor geen meter.
Ik zoek soms random op de goedkoopste special card die ik kan vinden, gisteren had ik een bronze IF voor 3kquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:54 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hmmkay, zit zelf wat te handelen in spitsen die ook op CAM op populair zijn en CAMs die ook veel op CM gezet worden. Zeker niet de beste en snelste methode, maar zou niks anders weten atm.
Ja klopt, je kan op zich wel investeren voor de lange termijn door veel in te kopen en later te verkopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zoek soms random op de goedkoopste special card die ik kan vinden, gisteren had ik een bronze IF voor 3kMaar de prijzen zijn best wel laag op de next-gen zag ik. Dat maakt het moeilijk om echt te handelen, al gaan die prijzen na het TOTY natuurlijk wel weer omhoog.
noob, TOTW gaat altijd om kwart voor 7 al uit packs (NL tijd)quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog even wachten op het TOTW, om 7 uur zitten er wellicht 2 TOTW's in packs maar ik weet niet wanneer de middenvelders in packs komen en wanneer de verdedigers + GK uit packs gaan.
Eigenlijk doelde ik daar wel op ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
noob, TOTW gaat altijd om kwart voor 7 al uit packs (NL tijd)
Zie o.a.:
[ afbeelding ]
Heel soms vergeten ze dat weleens bij EA, maar daar doet je niet op lijkt me
smoesjesquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eigenlijk doelde ik daar wel op ja.
nopquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:47 schreef Dopekoe het volgende:
Is er trouwens een manier om weer opnieuw te beginnen in divisie 10 in FUT Seasons ? Met m'n huidige team that is ?
Hmm.... Dat is de wel erg lange manierquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
nop
Club verwijderen en opnieuw beginnen OF gewoon bewust degraderen (telkens quit of gewoon niet spelen)
Als je de coins hebt: Boateng / Robben.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Nystiq het volgende:
http://www.futhead.com/16/squads/7887565/
Wat zouden jullie hieraan veranderen?
Ribery ipv Martial (winger zonder skills en 45 crossing..tja..) en Clichy voor Gibbs.En idd Toprak lozen. Zeker icm Kos niet echt handig. Beide niet heel groot en niet heel sterk. Boateng als je budget het toelaat, anders wellicht Hummels.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Nystiq het volgende:
http://www.futhead.com/16/squads/7887565/
Wat zouden jullie hieraan veranderen?
Als je Ribery kunt betalen, dan kun je ook Boateng betalen. Maar misschien niet allebei natuurlijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ribery ipv Martial (winger zonder skills en 45 crossing..tja..) en Clichy voor Gibbs.En idd Toprak lozen. Zeker icm Kos niet echt handig. Beide niet heel groot en niet heel sterk. Boateng als je budget het toelaat, anders wellicht Hummels.
Ribery is maar een paar K duurder dan de optie die hij nu op LW heeft. Het verschil tussen die CB's is veel groter. Wijsneusquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je Ribery kunt betalen, dan kun je ook Boateng betalen. Maar misschien niet allebei natuurlijk
SPOILER: Dit was mijn eerste opzetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Tobi-wan op 15-01-2016 12:08:18 ]
Je hebt in ieder geval een persoon op deze wereld heel gelukkig gemaakt. Zo kun je het ook bekijken.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 16:08 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Heel de week zitten traden voor een paar k coins winst...
Verkoop je met je lompe kop en spastische vingers Neymar voor 121k ipv 221 k![]()
![]()
![]()
Weer even genoeg van dit spel
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even als plaatje doen. Zullen het zien
Was dat maar zo, waarsschijnlijk een autobuyer;(quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:20 schreef DuTank het volgende:
3x 87 rated Higuain voor in totaal 315k. Nu hopen dat ie +2 UP krijgt en daardoor zijn prijs verdubbeld.
Anders dik verlies
Gaat nog wel onder dat bedrag komenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 19:05 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*Gaat alleen nog maar dalen*
Snap dit nooit :$ Je hoopt dus dat er een nieuwe IF komt? Maar waarom worden de prijzen dan hoger?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:20 schreef DuTank het volgende:
3x 87 rated Higuain voor in totaal 315k. Nu hopen dat ie +2 UP krijgt en daardoor zijn prijs verdubbeld.
Anders dik verlies
Als een speler voor de winterstop goed gepresteerd, kan zijn normale kaart geüpgrade worden (dus Higuain gaat van 84 -> 85 bijv.). Dit gebeurt eens per jaar. Dan krijgen z'n informs ook een upgrade, dus hogere stats, dus meer waard.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:12 schreef Donnis het volgende:
[..]
Snap dit nooit :$ Je hoopt dus dat er een nieuwe IF komt? Maar waarom worden de prijzen dan hoger?
Ah zo, thanksquote:Op zondag 17 januari 2016 00:18 schreef Enix het volgende:
[..]
Als een speler voor de winterstop goed gepresteerd, kan zijn normale kaart geüpgrade worden (dus Higuain gaat van 84 -> 85 bijv.). Dit gebeurt eens per jaar. Dan krijgen z'n informs ook een upgrade, dus hogere stats, dus meer waard.
Hij is nu al 115k. Dus dat maakt 345k zonder tax eraf (315 uitgegeven). Maar het zal wel een fase zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 00:18 schreef Enix het volgende:
[..]
Als een speler voor de winterstop goed gepresteerd, kan zijn normale kaart geüpgrade worden (dus Higuain gaat van 84 -> 85 bijv.). Dit gebeurt eens per jaar. Dan krijgen z'n informs ook een upgrade, dus hogere stats, dus meer waard.
Ja, dat mag ook wel voor die prijsquote:Op zondag 17 januari 2016 17:54 schreef realbase het volgende:
speelde gister tegen een toty thiago Silva. Wel behoorlijk een beest hoor!
Had ik ook. Varane voor Piqué en later Ramos.. staat toch echt weer terug zoals het was.quote:Op maandag 18 januari 2016 08:52 schreef Dopekoe het volgende:
Vreemd, sinds ik Otamendi ipv Vertonghen en Kompany ipv Cahill gebruik krijg ik veel meer goals tegen....
Je zou toch zeggen dat dat betere verdedigers zijn maar goed, op de bank dus met die 2 en hopen dat ze de komende weken in prijs weer stijgen zodat ik er winst op kan maken
Heb hier Mangala en Varane staan. Op een of andere manier vrijwel ondoordringbaar.quote:Op maandag 18 januari 2016 09:00 schreef realbase het volgende:
[..]
Had ik ook. Varane voor Piqué en later Ramos.. staat toch echt weer terug zoals het was.
wil je het team verbeteren ? of gewoon leuk packs openen en boeit het verder niet ?quote:Op maandag 18 januari 2016 10:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren TOTY Modric in een pack. Had wel 500 van de 800k uitgegeven aan packs. Zit nu te twijfelen of ik mijn coins gewoon maar moet opmaken aan packs of dat ik toch maar een team moet bouwen... Zoveel kans op goede spelers krijg ik voorlopig niet meer.
Heb me toch in kunnen houden. Packs kopen is leuk maar over het algemeen is het gewoon coins weggooien. Heb nu maar een team om TIF Higuain en Robben gemaakt. Heb nog genoeg coins over maar die houd ik nu wel even achter. Prijzen zijn nu opeens wel erg hoog.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:05 schreef realbase het volgende:
[..]
wil je het team verbeteren ? of gewoon leuk packs openen en boeit het verder niet ?
ik ben gestopt met traden.. speel te weinig.. Div 2 nu - haal Div 1 soms wel - maar die win ik gewoon niet.. denk niet dat het halen van betere spelers gaat helpen want dan heb je het over Ronaldo/messi en die kan ik niet betalenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
TOTY was kut, veel te veel packs gekocht en geen TOTY (wel Robben en Aguero in een 100k pack) en nu maar weer de road to recovery inzetten. Maar ik had een SIF Zouma (!) voor 9.9k. Verder nog een paar goede deals, vandaag heb ik wel weer aardig wat verdiend.
Ik wil vanmiddag wel ff voor je kijken als je aangeeft in welke formatie etc. je wil spelen. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter.quote:Op maandag 18 januari 2016 13:43 schreef Dopekoe het volgende:
Het is nog best lastig om een goed hybride team met full chem om Jonas (84) heen te bouwen....
Iemand wat tips ?
Mijn budget is vrij laag en met vrij laag bedoel ik zo rond de 25k
Thanks, heb zelf ook een beetje zitten klussenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:11 schreef Enix het volgende:
[..]
Ik wil vanmiddag wel ff voor je kijken als je aangeeft in welke formatie etc. je wil spelen. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter.
Ik was heel goed aan het traden, maar ik besloot toen om packs te kopen.. dat was dus heel dom. Maar nu komen de (voor mij) leuke weken met transfers die al zijn begonnen en de UPsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:04 schreef realbase het volgende:
[..]
ik ben gestopt met traden.. speel te weinig.. Div 2 nu - haal Div 1 soms wel - maar die win ik gewoon niet.. denk niet dat het halen van betere spelers gaat helpen want dan heb je het over Ronaldo/messi en die kan ik niet betalen
Hoe vind je die koopjes dan ?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was heel goed aan het traden, maar ik besloot toen om packs te kopen.. dat was dus heel dom. Maar nu komen de (voor mij) leuke weken met transfers die al zijn begonnen en de UPsIF trading werkt voor mij erg goed, maar met silvers traden kan ook nog steeds wel goed werken. De prijzen van veel IF's schieten nu omhoog, maar soms zijn er nog mensen die ze er voor veel te weinig op zetten. Want wie zet SIF Zouma er nu op voor de min BIN?
Ik had ook een keer een IF Handanovic voor 20k.
Goede timing welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:36 schreef Dopekoe het volgende:
Heb trouwens al mn verhandelbare spelers verkocht of op de lijst gezet....
Gewoon ff helemaal vanaf scratch beginnen
Heb inmiddels 60k om een team op te bouwen of te traden als iemand eens echte goede tips heeft
Er komt nog wel iets van 20 a 25k bij denk ik
-edit-
Inmiddels 93k
net na TOTY alles verkopen ipv ervoorquote:
Tsja, ik ben geen echte traderquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
net na TOTY alles verkopen ipv ervoor
bah zag net onwijs veel dingen te koop die ik met 500-1000 winst verkoop.. geen coins om te kopenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Tsja, ik ben geen echte trader
Ik had niet van die high valued players dus zoveel schiet ik er niet bij in
Gister wel Higuain voor 1600 op de kop getikt en vandaag verkocht voor 5400
Dus dat zit dan wel weer mee, maar als iemand trading tips voor de korte termijn heeft, ik hoor ze graag...
Examples pleasequote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:24 schreef realbase het volgende:
[..]
bah zag net onwijs veel dingen te koop die ik met 500-1000 winst verkoop.. geen coins om te kopen
zie DMquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Examples please
PS4 hier, dus geen concurrentie voor je
Thanks!quote:
Nog steeds een team met IF Jonas nodig? Budget verhoogd? Ben nu thuis, dus ik kan nu wat voor je maken als je wil. Wil je NLW?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:36 schreef Dopekoe het volgende:
Heb trouwens al mn verhandelbare spelers verkocht of op de lijst gezet....
Gewoon ff helemaal vanaf scratch beginnen
Heb inmiddels 60k om een team op te bouwen of te traden als iemand eens echte goede tips heeft
Er komt nog wel iets van 20 a 25k bij denk ik
-edit-
Inmiddels 93k
Slimani is een wereldspits als je hem goed bedient of ballen laat vasthouden, voetballen kan hij verder nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 19:21 schreef Enix het volgende:
Heb zelf ook weer eens een nieuwe team. Ik vind het denk ik leuker om teams te bouwen dan er daadwerkelijk mee te spelen. Meestal ben ik het team na 10 potjes alweer zat en ga ik weer een nieuwe bouwen. Ik denk wel dat er perspectief in dit team zit met twee ongelooflijke goede spitsen (qua stats), snelle vleugelspelers en een muur van een defensie. Zodirect maar eens kopen en kijken hoe het gaat.
[ afbeelding ]
Daarom heb ik ook geprobeerd zoveel mogelijk wendbare spelers om hem heen te zetten. Anderson & Salvio mogen rennen en de bal in de 16 afleveren aan Slimani. Dat is althans theoretisch gezien de bedoeling.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Slimani is een wereldspits als je hem goed bedient of ballen laat vasthouden, voetballen kan hij verder niet
59e minuut, maar dat is verpest door het snipen. Gelukkig doen niet veel mensen dat op de 360.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoe vind je die koopjes dan ?
Ik krijg zulke dingen nooit te zien....
Scripting bestaat nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net gepromoveerd naar divisie 1 met 7-1-1, als ze ooit zeggen dat scripting niet bestaat dan is dat onzin. Ik had alles mee3x vlak voor tijd gewonnen, 1x 4-1 gewonnen en dat terwijl ik bijna geen kansen had (maar wel een geniale vrije trap) In 1 potje scoorde ik dus in de 88e minuut, vervolgens kreeg de tegenstander nog 3 kansen die er niet in gingen. Ik ben er natuurlijk heel blij mee.
Scripting bestaat nietquote:Op donderdag 21 januari 2016 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net gepromoveerd naar divisie 1 met 7-1-1, als ze ooit zeggen dat scripting niet bestaat dan is dat onzin. Ik had alles mee3x vlak voor tijd gewonnen, 1x 4-1 gewonnen en dat terwijl ik bijna geen kansen had (maar wel een geniale vrije trap) In 1 potje scoorde ik dus in de 88e minuut, vervolgens kreeg de tegenstander nog 3 kansen die er niet in gingen. Ik ben er natuurlijk heel blij mee.
Dan niet, maar ik heb wel geluk gehad. Ik heb ook potjes gespeeld die ik verdiend heb gewonnen, maar dat ene potje dat ik 4-1 won was onterecht. Ik heb Ribery tijdens TOTY verkocht, maar ik heb hem gisteren weer teruggekocht. Die man is zo goed. Die 2-0 heb ik niet opgeslagen, maar dat was een perfecte vrije trap in de kruising. De tegenstander zette nog een man op de lijn, maar zelfs dat kon de goal niet voorkomen.quote:
je doet nu net of vrije trappen er in schieten zo moeilijk is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan niet, maar ik heb wel geluk gehad. Ik heb ook potjes gespeeld die ik verdiend heb gewonnen, maar dat ene potje dat ik 4-1 won was onterecht. Ik heb Ribery tijdens TOTY verkocht, maar ik heb hem gisteren weer teruggekocht. Die man is zo goed. Die 2-0 heb ik niet opgeslagen, maar dat was een perfecte vrije trap in de kruising. De tegenstander zette nog een man op de lijn, maar zelfs dat kon de goal niet voorkomen.
Met James scoor je alle vrije trappen...quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je doet nu net of vrije trappen er in schieten zo moeilijk is.
Heb vanmorgen nog iemand met iemand met 6-0 van het veld gestuurd in divisie 1 omdat hij dacht te kunnen winnen met een silver team. En hij had nog het shirt dat je wint in divisie 1 ook.quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:49 schreef Lastpost het volgende:
Ik blijf het wel wonderlijk vinden dat m'n silver-teams altijd fijner aanvoelen en makkelijker te gebruiken zijn dan m'n gouden topteams.
Ik verlies vooral van die kansloze teams met een middenveld dat niet kan verdedigen, met workrates waar je enkel om kunt lachen en een achterhoede die enkel bestaat uit low-rated pace figuren.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:12 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Heb vanmorgen nog iemand met iemand met 6-0 van het veld gestuurd in divisie 1 omdat hij dacht te kunnen winnen met een silver team. En hij had nog het shirt dat je wint in divisie 1 ook.
Daar heb ik niet zoveel moeite mee, een Boateng is dan toch een stuk lastiger. Verlies voornamelijk als de verbinding niet helemaal top is. Daar kan ik wel zo slecht tegen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik verlies vooral van die kansloze teams met een middenveld dat niet kan verdedigen, met workrates waar je enkel om kunt lachen en een achterhoede die enkel bestaat uit low-rated pace figuren.![]()
Om daarna natuurlijk weer teams vol informs die een teamrating of 6 hoger hebben te verslaan.
Ribéry is briljant goed idd. Alleen jammer van zijn belabberde conditiequote:Op donderdag 21 januari 2016 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan niet, maar ik heb wel geluk gehad. Ik heb ook potjes gespeeld die ik verdiend heb gewonnen, maar dat ene potje dat ik 4-1 won was onterecht. Ik heb Ribery tijdens TOTY verkocht, maar ik heb hem gisteren weer teruggekocht. Die man is zo goed. Die 2-0 heb ik niet opgeslagen, maar dat was een perfecte vrije trap in de kruising. De tegenstander zette nog een man op de lijn, maar zelfs dat kon de goal niet voorkomen.
ik had het andersom gister avond.. sta 2-0 voor.. gast krijgt 2 rode kaarten en stapt met 5-2 winst van het veld.. geen ENKEL schot was on target van mij - zelfs niet in de 16 met James/Benzema of Griezman.. hij schiet 5x van buiten de 16 ( lekker pace whoren met sturridge ) en bam..quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel als de tegenstander iemand op de lijn zet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je doet nu net of vrije trappen er in schieten zo moeilijk is.
Fitness is sowieso een probleem dit jaar ja.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ribéry is briljant goed idd. Alleen jammer van zijn belabberde conditie
Je kan stemmen op spelers die een UP verdienen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef DuTank het volgende:
Is er inmiddels al iets bekend over de upgrades?
Als de tegenstander rood krijgt dan zou dat makkelijker moeten zijn, maar om 1 of andere reden gebeuren er dan vreemde dingen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:04 schreef realbase het volgende:
[..]
ik had het andersom gister avond.. sta 2-0 voor.. gast krijgt 2 rode kaarten en stapt met 5-2 winst van het veld.. geen ENKEL schot was on target van mij - zelfs niet in de 16 met James/Benzema of Griezman.. hij schiet 5x van buiten de 16 ( lekker pace whoren met sturridge ) en bam..
alsof wanneer hij de bal had er een elastiek vast zat aan de bal.. zelfs als ik hem stopte met slidings kwam die bal via een rare stuiter weer terug bij hem.
Nee hoor. Als je ze goed schiet maakt dat niks uit. En als ze dat doen kan je ook heel makkelijk een pass geven naast het muurtje. En staat daar iemand vrij omdat je toch niet buitenspel kan staan. Werkt zo goedquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel als de tegenstander iemand op de lijn zet.
[..]
Fitness is sowieso een probleem dit jaar ja.
Heb een handje vol Slimani's en Jonassen dat lijken me zekerheidjes.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:03 schreef DuTank het volgende:
Is er inmiddels al iets bekend over de upgrades?
Oh oke, en verder iets bekend over een datum?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan stemmen op spelers die een UP verdienen
Ik heb 3x TIF Higuain. Nu al een mooie profit op. 315k uitgegeven en hij is nu rond 140k. Dus dat zou 100k winst moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb een handje vol Slimani's en Jonassen dat lijken me zekerheidjes.
Geef mij maar Slimaniquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:41 schreef el-blanchito het volgende:
DS2, op wie heb jij gestemd voor een UP? Ik hoop vooral op Krychowiak
Waarschijnlijk. EA kijkt alleen naar goals. Dus als er een eredivisie IF komt dan zal het wel Janssen zijn.quote:
Mwa, verdediger met twee goals is wel IF waard hoor, zelfs bij EA.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. EA kijkt alleen naar goals. Dus als er een eredivisie IF komt dan zal het wel Janssen zijn.
Dit. Ze moeten toch verdedigers hebben en dan is een verdediger met 2 goals al gauw uitzonderlijk. Dus in de totwquote:Op zondag 24 januari 2016 17:13 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Mwa, verdediger met twee goals is wel IF waard hoor, zelfs bij EA.
Dat is waar. Toch verdient Guardado hem meer als je naar de hele wedstrijd kijkt. Allebei een IF lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 24 januari 2016 17:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit. Ze moeten toch verdedigers hebben en dan is een verdediger met 2 goals al gauw uitzonderlijk. Dus in de totw
Ik heb hier een tijdje mee gespeeld, best prima team hoor:quote:Op maandag 25 januari 2016 14:00 schreef Enix het volgende:
Heeft er iemand nog een leuk fitness team van circa 10k?
Dit loopt bij mij als een trein;quote:Op maandag 25 januari 2016 14:00 schreef Enix het volgende:
Heeft er iemand nog een leuk fitness team van circa 10k?
Douglas Costa en Younes, voor de rest nog niemand.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:41 schreef el-blanchito het volgende:
DS2, op wie heb jij gestemd voor een UP? Ik hoop vooral op Krychowiak
Kleine spitsquote:Op maandag 25 januari 2016 15:23 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dit loopt bij mij als een trein;
[ afbeelding ]
Niet de IF's kopen natuurlijk. Overigens kan je Jefferson en Oliveira vervangen met Marcelo en Pepe maar dan kost het iets meer.
Boeiend. Ik heb tevez als spits. En vind het de beste st waar ik mee gespeeld heb.quote:
Thanks!quote:
Tevez is ook een god ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 16:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Boeiend. Ik heb tevez als spits. En vind het de beste st waar ik mee gespeeld heb.
Meh, lijkt me ook niet echt een prettige spits.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:26 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Tevez is ook een god ja.
@Enix je kan ook nog voor Kiessling in de spits gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |