Die gingen er voorheen per dag doorheenquote:
alweer unbanned johquote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gingen er voorheen per dag doorheen
Mijn beste speler was Luiz Gustavoquote:Op donderdag 24 december 2015 09:33 schreef Papadiouf het volgende:
Hmmm 2 gratis packs. Zat natuurlijk niks in..
Die packs zijn voor mn gevoel altijd beter, want dan denken mensen: oh nice, mijn packluck is goed, ik ga meer openen!quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:38 schreef Dopekoe het volgende:
Ik kreeg IF Jonas uit mn pakket...
Helaas idd untradable...
Maar gebruik hem dam wel als wissel
Dit ja, ik had Lahm in mijn pakquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die packs zijn voor mn gevoel altijd beter, want dan denken mensen: oh nice, mijn packluck is goed, ik ga meer openen!
Als je 'm al hebt is het natuurlijk wel fijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit ja, ik had Lahm in mijn pakhelaas heb ik er niks aan en om rr nou speciaal een team voor te maken...
FIFA = AIDSquote:Op donderdag 24 december 2015 13:24 schreef DuTank het volgende:
FUT
Ik speel seasons. Veel leuker, minder sweaty, minder aids.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:10 schreef klaasweetalles het volgende:
DITY IS WEL HEEL TOEVALLIG HOOR...
vorig jaar precies hetzelfde voor de kerst....wat wil sony dat we met zijn allen niet gaan spelen en bij de familie de kalkoen gaan opvreten...
dit is doorgestoken kaart...
Dit is overigens ook de normale gang van zaken bij mij. 1x per jaar pack je iets uit die krengen. Ik dus een draft token en hoef dus verder nergens meer op te rekenen.quote:
Ik heb al een legend gehad uit een weekly pack. Krijg ik de rest van het jaar niets waardevols meer?quote:Op maandag 28 december 2015 11:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit is overigens ook de normale gang van zaken bij mij. 1x per jaar pack je iets uit die krengen. Ik dus een draft token en hoef dus verder nergens meer op te rekenen.
Nee en de aankomende 3 FIFA's ook niet meer.quote:Op maandag 28 december 2015 11:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb al een legend gehad uit een weekly pack. Krijg ik de rest van het jaar niets waardevols meer?
Nee. En volgend jaar ook niks. Dit is een veel te goeie pull. Jij komt van geluk nog onder een trein denk ikquote:Op maandag 28 december 2015 11:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb al een legend gehad uit een weekly pack. Krijg ik de rest van het jaar niets waardevols meer?
Ik vind het spel echt onspeelbaar geworden na de patch. Vandaag 3 potjes gespeeld, was er daarna gelijk helemaal klaar mee.quote:Op maandag 28 december 2015 13:08 schreef realbase het volgende:
ik kom div 3 niet meer uit.. lijkt wel alsof het niet mag van EA.
kan rustig de eerste 3a 4 potjes winnen en dan met moeite me handhaven of het laatste potje verlies ik waardoor ik net die laatste punten mis loop.. nu al de 4e keer dat ik Div 3 moet doen terwijl ik me een maand of wat terug prima in 2 kon handhaven.
Tis geluktquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het spel echt onspeelbaar geworden na de patch. Vandaag 3 potjes gespeeld, was er daarna gelijk helemaal klaar mee.
Hier hetzelfde verhaal. Kwam ook divisie 3 niet uit, tot eergisteren. Eindelijk gepromoveerd naar divisie 2, maar na een seizoen weer gedegradeerd. Moest het laatste potje winnen, maar als je vijf penalty's tegen krijgt ... ...quote:Op maandag 28 december 2015 13:08 schreef realbase het volgende:
ik kom div 3 niet meer uit.. lijkt wel alsof het niet mag van EA.
kan rustig de eerste 3a 4 potjes winnen en dan met moeite me handhaven of het laatste potje verlies ik waardoor ik net die laatste punten mis loop.. nu al de 4e keer dat ik Div 3 moet doen terwijl ik me een maand of wat terug prima in 2 kon handhaven.
Ach ja.. je verdient er coins meequote:Op dinsdag 29 december 2015 11:33 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Kwam ook divisie 3 niet uit, tot eergisteren. Eindelijk gepromoveerd naar divisie 2, maar na een seizoen weer gedegradeerd. Moest het laatste potje winnen, maar als je vijf penalty's tegen krijgt ... ...
Daarna ook gelijk van Divisie 3 naar 4 gedegradeerd
Als je na de patch 5 penalty's tegen krijgt dan moet je gewoon leren verdedigen...quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:33 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Kwam ook divisie 3 niet uit, tot eergisteren. Eindelijk gepromoveerd naar divisie 2, maar na een seizoen weer gedegradeerd. Moest het laatste potje winnen, maar als je vijf penalty's tegen krijgt ... ...
Daarna ook gelijk van Divisie 3 naar 4 gedegradeerd
Hoe heet een niggu die een kip helemaal op eet?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm begin een beetje te twijfelen. Was van plan om een team rond Kluivert te maken maar zag laatst dat Van Basten inmiddels ook een stuk goedkoper is geworden. Kluivert is meer een allround striker met 4* WF en skills. Meer stamina, strength en betere passing.
Van Basten heeft echter dodelijke finishing skills. 97 finishing, 97 volleys, 97 shot power, 94 positioning en 93 reactions... Stamina van 62 is echter wel bizar laag en zijn workrates zijn ook dramatisch...
Probeer ze beide? Ik lees wel goede dingen over Kluivert though.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm begin een beetje te twijfelen. Was van plan om een team rond Kluivert te maken maar zag laatst dat Van Basten inmiddels ook een stuk goedkoper is geworden. Kluivert is meer een allround striker met 4* WF en skills. Meer stamina, strength en betere passing.
Van Basten heeft echter dodelijke finishing skills. 97 finishing, 97 volleys, 97 shot power, 94 positioning en 93 reactions... Stamina van 62 is echter wel bizar laag en zijn workrates zijn ook dramatisch...
Zoveel coins heb ik nou ook weer niet. Kluivert is volgens mij wel de betere spits, maar een 91 van Basten ziet er natuurlijk wel vet uit. Eerst maar eens kijken wat voor team ik er omheen bouw. Wel erg verleidelijk om Robben er naast te zetten.... Vidal daarachter. Moeten de prijzen wel een beetje gaan zakken.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:28 schreef realbase het volgende:
[..]
Probeer ze beide? Ik lees wel goede dingen over Kluivert though.
Je hoeft ze toch niet beide te kopen? Probeer van Basten. Bevalt hij niet verkoop je hem en haal je Kluivert?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zoveel coins heb ik nou ook weer niet. Kluivert is volgens mij wel de betere spits, maar een 91 van Basten ziet er natuurlijk wel vet uit. Eerst maar eens kijken wat voor team ik er omheen bouw. Wel erg verleidelijk om Robben er naast te zetten.... Vidal daarachter. Moeten de prijzen wel een beetje gaan zakken.
3 eigen doelpunten = je verliest..quote:Op woensdag 30 december 2015 09:51 schreef realbase het volgende:
Nog 3 punten en 1 potje over om Div 1 te halen... bah.
Is dit je eerste jaar Ultimate Team? De NIF is nu schaars omdat deze niet meer in pakjes zit. Daardoor stijgt de prijs.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:32 schreef Enix het volgende:
Lol, omdat Özil in goede vorm is, stijgt de prijs van z'n normale kaartje ook meteen.
Nee. Waarom zit de NIF niet meer in pakjes dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is dit je eerste jaar Ultimate Team? De NIF is nu schaars omdat deze niet meer in pakjes zit. Daardoor stijgt de prijs.
Omdat de IF er in zit natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 13:35 schreef Enix het volgende:
[..]
Nee. Waarom zit de NIF niet meer in pakjes dan?
Nee, dat zou ook wel erg naaiend zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:44 schreef Enix het volgende:
[..]
Oh, en dan kun je de NIF niet packen? Nooit geweten
Ik heb van Basten en Kluivert geprobeerd. Ik zou voor Kluivert gaan. Van Basten is goed, zeker in de box maar Kluivert is gewoon completer in alles. 4* skills, High/low WR, 4* weak foot. Power header trait + 90 jumping, betere passing. Stuk hogere stamina en sneller. Ik vond Kluivert beter.quote:Op woensdag 30 december 2015 10:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zoveel coins heb ik nou ook weer niet. Kluivert is volgens mij wel de betere spits, maar een 91 van Basten ziet er natuurlijk wel vet uit. Eerst maar eens kijken wat voor team ik er omheen bouw. Wel erg verleidelijk om Robben er naast te zetten.... Vidal daarachter. Moeten de prijzen wel een beetje gaan zakken.
Ja het is ook wel de logische keuze. Zit nu alleen nog meer te twijfelen. Voor 400k heb je 90 rated Lewandowski, Voor minder dan 600k kan je IF Suarez of 91 Ibra halen...quote:Op woensdag 30 december 2015 23:56 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb van Basten en Kluivert geprobeerd. Ik zou voor Kluivert gaan. Van Basten is goed, zeker in de box maar Kluivert is gewoon completer in alles. 4* skills, High/low WR, 4* weak foot. Power header trait + 90 jumping, betere passing. Stuk hogere stamina en sneller. Ik vond Kluivert beter.
Blijft raar dat legends niet op ps3 beschikbaar zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 13:04 schreef Tim86 het volgende:
2 jaar terug was Kluivert geniaal. Legends waren zoveel beter dan de rest toen..zelfs als het qua stats niet zo leek te zijn (in vergelijking met TOTS spelers). Als dat nu nog zo is...gewoon doen.
Is nog steeds zo. Legends blijven onovertroffen ondanks dat dat vaak niet blijkt uit de stats. Heel vreemd fenomeen.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:04 schreef Tim86 het volgende:
2 jaar terug was Kluivert geniaal. Legends waren zoveel beter dan de rest toen..zelfs als het qua stats niet zo leek te zijn (in vergelijking met TOTS spelers). Als dat nu nog zo is...gewoon doen.
Wat trade je?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:26 schreef Ferdii het volgende:
Traden loopt weer lekker vanaf de kerst
Nog 100k nodig voor IF di Maria 87
Die Tolisso speelde echt als een draak bij mijquote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef Enix het volgende:
Heb weer eens iets in elkaar geflanst
[ afbeelding ]
Denk dat ik dit team ga kopen tijdens de crash. Momenteel ligt de prijs rond de 35k. Hopelijk gaat daar ~10k vanaf tijdens de crash. Ik vind dat je voor zo'n 25k toch wel redelijke spelers kan krijgen (Lacazette, Pastore, Higuain).
Tolisso en mascherano zijn echt bagger. En higuain vind ik ook maar niks.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:16 schreef Enix het volgende:
Heb weer eens iets in elkaar geflanst
[ afbeelding ]
Denk dat ik dit team ga kopen tijdens de crash. Momenteel ligt de prijs rond de 35k. Hopelijk gaat daar ~10k vanaf tijdens de crash. Ik vind dat je voor zo'n 25k toch wel redelijke spelers kan krijgen (Lacazette, Pastore, Higuain).
Ja? Hij heeft uitstekend gebalanceerde stats, maar ik kan 'm ook vervangen voor een Valbuena mocht hij echt niet bevallen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Tolisso speelde echt als een draak bij mij
Nu Kiid nog.quote:
Ik heb m al een tijdje niet meer gezien.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zit 2happy4u hier nog? Of heeft hij nu een hartverzakking gekregen met al die unbans?
Zelfse spelers maar de IF kaartjes?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:08 schreef realbase het volgende:
ben eigenlijk wel een beetje klaar met FUT.. Div2 gaat wel, promoveer ook naar DIV1 maar daar gaat het steeds fout.. of gewoon veel sterkere tegenstanders of dikke EAIDS . nu alweer 4e keerteam verbeteren gaat ook niet echt helpen denk.. zou niet weten waar ik moet verbeteren..
[ afbeelding ]
geen coins voor joh.. speelde in 15 nog met suarez, misschien dat ik die nog probeer als traden weer een beetje zin krijgt.quote:
Iniesta als CDM?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:08 schreef realbase het volgende:
ben eigenlijk wel een beetje klaar met FUT.. Div2 gaat wel, promoveer ook naar DIV1 maar daar gaat het steeds fout.. of gewoon veel sterkere tegenstanders of dikke EAIDS . nu alweer 4e keerteam verbeteren gaat ook niet echt helpen denk.. zou niet weten waar ik moet verbeteren..
[ afbeelding ]
Dan is de centrale man nog steeds de meest verdedigende. Je team is echt totaal niet in balans zo lijkt me..zelfs je verdediging heeft bijna alleen maar high att WRquote:Op maandag 4 januari 2016 18:37 schreef realbase het volgende:
[..]
nja speelde eigenlijk 4-3-1-2 en dan heb je geen CDM..
Persoonlijk zou ik nooit met een middenveld spelen die louter bestaat uit spelers met het fysiek van een puber. Als jij daar mee kan spelen is het prima, maar ik vind het altijd wel prettig als er een grote jongen centraal staat die wat kopduels kan winnen en de verdediging kan ondersteunen. Heb je Busquets/Krychowiak al eens geprobeerd?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:37 schreef realbase het volgende:
[..]
nja speelde eigenlijk 4-3-1-2 en dan heb je geen CDM..
Ik heb Bus nog wel in mn club - nog niet geprobeerd.. zal hem eens opstellen.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:41 schreef Enix het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik nooit met een middenveld spelen die louter bestaat uit spelers met het fysiek van een puber. Als jij daar mee kan spelen is het prima, maar ik vind het altijd wel prettig als er een grote jongen centraal staat die wat kopduels kan winnen en de verdediging kan ondersteunen. Heb je Busquets/Krychowiak al eens geprobeerd?
suggesties zijn welkomquote:Op maandag 4 januari 2016 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is de centrale man nog steeds de meest verdedigende. Je team is echt totaal niet in balans zo lijkt me..zelfs je verdediging heeft bijna alleen maar high att WR
Krych centraal en Danilo rechtsback. En Enzo Perez RCM.quote:
Manolevquote:Op maandag 4 januari 2016 20:31 schreef Donnis het volgende:
wanneer kan je het best kopen om te profiteren van toty crash?
Hoe laag wil je die dingen nog hebben?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:03 schreef Ferdii het volgende:
Gaay bij toyt crash ook consumable prijzen sterk omlaag?
Liefst zo hoog mogelijk zodat ik er meer geld aan overhouquote:Op maandag 4 januari 2016 21:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoe laag wil je die dingen nog hebben?
Volgens mij is dat een aanbieding waarbij je iedere week op zondag rond middernacht 1 free pack krijgt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:42 schreef XL het volgende:
Mag ik even een dummy vraag stellen. De laatste Fifa die ik zelf in bezit had was Fifa 99 ofzo, tot afgelopen zondag. Toen kocht ik Fifa 16 Deluxe uit de playstation store (januari aanbieding). Ik kan je vertellen, er is het een en ander veranderd. Bijv. is er zoiets als FUT
Nu krijg ik dus bij mijn deluxe versie FUT packs of spelers of iets extra. Hoe krijg ik dat, als ik in het spel ben lijkt alles 'normaal'. Tenminste dat gevoel heb ik, hoe zie/gebruik ik mijn Deluxe content.
Volgende week eens kijken dan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een aanbieding waarbij je iedere week op zondag rond middernacht 1 free pack krijgt.
Prima speler, beter dan zijn stats suggereren. Echter wel iets aanvallender ingesteld dan de meeste CDM's die ik gebruik, maar staat wel altijd goed bij een counter van de tegenstander, óok wanneer ie mee naar voren ging.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:55 schreef realbase het volgende:
[..]
Ik heb Bus nog wel in mn club - nog niet geprobeerd.. zal hem eens opstellen.
TIF Slimani.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:09 schreef Vadid het volgende:
Zijn er nog spelers <20k die ik écht moet halen?
Ted vd pavertquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:09 schreef Vadid het volgende:
Ik heb het plezier in FUT weer terug gevonden dmv een Road To London, hierbij behoren dus zoals je al kon raden alle clubs uit London. Aangezien ik op de XBOX speel denk ik dat ik dit door de Legends wel heul lang moet kunnen volhouden; ik ben benieuwd
Zijn er nog spelers <20k die ik écht moet halen?
Ja, die is beter. Of hij dat geld waard is, is een tweede.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Heeft iemand enig idee of IF Fahrman beter is dan Leno?
Sparen voor Boateng is dus een beter idee???quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:09 schreef Enix het volgende:
[..]
Ja, die is beter. Of hij dat geld waard is, is een tweede.
Boateng is sowieso wel veruit de beste CB uit de Bundesliga ja. Verschil met hem en de rest is groter dan dat tussen Leno en IF Fahr.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Sparen voor Boateng is dus een beter idee???
De stats van Hummels en Naldo(bassisspelers) lijken net zo goed/beter als die van Boateng. Die van Benatia en Sokratis(reservespelers) zijn ook niet veel slechter. Sws zijn de verdedigende stats van Boateng niet zo indrukwekkend voor een 87 CV. Daarom zit ik ook te twijfelen om Alaba eerder te halen maar hij is veel duurder en ik ben tevreden met Rodriguez die betrokken is bij 8 doelpunten, terwijl Piszeck dat maar bij 1 is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boateng is sowieso wel veruit de beste CB uit de Bundesliga ja. Verschil met hem en de rest is groter dan dat tussen Leno en IF Fahr.
Boateng heeft zijn tweebenigheid, passing en snelheid als groot voordeel en die zijn in dit spel erg belangrijk.Hummels is van hetzelfde niveau, maar zijn slechte workrates icm lage pace maken hem voor mij toch een stuk minder, zeker in FUT.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
oateng. Die van Benatia en Sokratis(reservespelers) zijn ook niet veel slechter. Sws zijn de verdedigende stat
Pace is niet al te belangrijk. Hummels compenseert zijn pace wel met zijn positionering die ik echt geweldig vind. Verder hebben Naldo en Hummels betere passing, maar dat laatste ding wat je zei zal ik zeker doenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boateng heeft zijn tweebenigheid, passing en snelheid als groot voordeel en die zijn in dit spel erg belangrijk.Hummels is van hetzelfde niveau, maar zijn slechte workrates icm lage pace maken hem voor mij toch een stuk minder, zeker in FUT.
Naldo is ook wel prima, maar wel erg lomp vaak. Je moet je sowieso ook niet blind staren op stats en soms ook gewoon spelers proberen. Volgende week met TOTY kan je best wat goedkoop inkopen om te testen en een weekje later pak je er toch wel winst op.
Met je rechter stick (per aanraking) de kant opduwen waar je heen wilt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:57 schreef Rauw. het volgende:
Ik vraag nu waarschijnlijk iets heel doms, maar hoe speel ik op de playstation bij het sprinten de bal verder voor mijzelf uit?
Gezien mijn eeuwige gecounter is dat wel makkelijk om te weten.
Heb het al ontdekt. Omdat ik twee Playstation Accounts heb (je mag van sony niet emigreren, dus ik heb een NL waarop ik speel en een DE waarop ik koop) heb ik de deluxe content alleen op het DE account. Nou ja... lekker dan....quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een aanbieding waarbij je iedere week op zondag rond middernacht 1 free pack krijgt.
Koppend de allerbeste. Komt af en toe wat lomp over ivm grootte, maar op vage manier komt hij veel man voorbij puur op fisiek, veelal hoef je niet eens bewegingen te maken om iemand uit te spelen, gewoon langs lopen os genoeg. Zijn fysiek houdt ze wel op afstand.quote:
nja - om 1 of andere reden werkt traden voor mij niet echt meer... dus nu ff geen coins meerquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Koppend de allerbeste. Komt af en toe wat lomp over ivm grootte, maar op vage manier komt hij veel man voorbij puur op fisiek, veelal hoef je niet eens bewegingen te maken om iemand uit te spelen, gewoon langs lopen os genoeg. Zijn fysiek houdt ze wel op afstand.
Ik merk wel dat ik moeite heb met afstandscjoten goed te plaatsen met ibra, hoewel hij dit wel goed moet kunnen volgens de stats. Finesse schoten zijn er maar weinig die er niet in gaan. (Zeker vanaf schuin voor de goal)
Wat ik op internet lees is dat de crash dit weekend, maandag of vanaf volgende vrijdag/zaterdag is. Iedereen lult dus maar wat. Zou nog even wachten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:11 schreef Enix het volgende:
Is het handig om nu al spelers te kopen m.b.t. de crash? Of nog een paar dagen wachten?
Je team is niet helemaal in verhoudingquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:07 schreef gazhims3lv het volgende:
Godver. Gaat wel lekker met FUT. Kreeg vorige week Ronaldo in een pakje. Eerste keer divisie 1, direct gewonnen. Litmanen schiet voornamelijk alles aan gort.
[ afbeelding ]
Mwa, heb ik zeker over nagedacht en gaat misschien nog wel gebeuren maar voor nu hou ik Ronaldo nog even. Vind een First Owner Ronaldo toch wel speciaal. Daarbij heb ik verdedigend echt nauwelijks problemen dus daar zie ik niet echt een verbetering(Marcelo wordt nog vervangen door Alba denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:46 schreef Enix het volgende:
[..]
Je team is niet helemaal in verhouding
Ik zou Ronaldo verkopen en dan een overall ziek team maken.
Ik zou hem maar nu verkopen voordat toty uitkomt en de markt instort.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:05 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Mwa, heb ik zeker over nagedacht en gaat misschien nog wel gebeuren maar voor nu hou ik Ronaldo nog even. Vind een First Owner Ronaldo toch wel speciaal. Daarbij heb ik verdedigend echt nauwelijks problemen dus daar zie ik niet echt een verbetering(Marcelo wordt nog vervangen door Alba denk ik.
Daarnaast heb ik alleen het idee dat Kovacic lichtelijk ondermaats speelt dus daar komt dan denk ik Modric te staan.
Mocht ik Ronaldo toch verkopen dan wordt het trouwens weer veel geld in twee á drie spelers. Dat blijft voor mij gewoon het leukst omdat je aanvallend het meeste nodig hebt in FUT. Wil Vieira eigenlijk nog wel. Dat was met de vorige FIFA de beste speler uit het spel naar mijn mening.
Haha. Juist niet, Ronaldo wordt echt niet veel goedkoper dan dat 'ie nu is. Die kruipt vanaf TOTY alleen nog maar omhoog. Speler niet in pakjes = zeldzamer = duurder.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zou hem maar nu verkopen voordat toty uitkomt en de markt instort.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:12 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Haha. Juist niet, Ronaldo wordt echt niet veel goedkoper dan dat 'ie nu is. Die kruipt vanaf TOTY alleen nog maar omhoog. Speler niet in pakjes = zeldzamer = duurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |