Die gingen er voorheen per dag doorheenquote:
alweer unbanned johquote:Op woensdag 23 december 2015 23:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gingen er voorheen per dag doorheen
Mijn beste speler was Luiz Gustavoquote:Op donderdag 24 december 2015 09:33 schreef Papadiouf het volgende:
Hmmm 2 gratis packs. Zat natuurlijk niks in..
Die packs zijn voor mn gevoel altijd beter, want dan denken mensen: oh nice, mijn packluck is goed, ik ga meer openen!quote:Op vrijdag 25 december 2015 08:38 schreef Dopekoe het volgende:
Ik kreeg IF Jonas uit mn pakket...
Helaas idd untradable...
Maar gebruik hem dam wel als wissel
Dit ja, ik had Lahm in mijn pakquote:Op vrijdag 25 december 2015 10:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die packs zijn voor mn gevoel altijd beter, want dan denken mensen: oh nice, mijn packluck is goed, ik ga meer openen!
Als je 'm al hebt is het natuurlijk wel fijn.quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit ja, ik had Lahm in mijn pakhelaas heb ik er niks aan en om rr nou speciaal een team voor te maken...
FIFA = AIDSquote:Op donderdag 24 december 2015 13:24 schreef DuTank het volgende:
FUT
Ik speel seasons. Veel leuker, minder sweaty, minder aids.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:10 schreef klaasweetalles het volgende:
DITY IS WEL HEEL TOEVALLIG HOOR...
vorig jaar precies hetzelfde voor de kerst....wat wil sony dat we met zijn allen niet gaan spelen en bij de familie de kalkoen gaan opvreten...
dit is doorgestoken kaart...
Dit is overigens ook de normale gang van zaken bij mij. 1x per jaar pack je iets uit die krengen. Ik dus een draft token en hoef dus verder nergens meer op te rekenen.quote:
Ik heb al een legend gehad uit een weekly pack. Krijg ik de rest van het jaar niets waardevols meer?quote:Op maandag 28 december 2015 11:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit is overigens ook de normale gang van zaken bij mij. 1x per jaar pack je iets uit die krengen. Ik dus een draft token en hoef dus verder nergens meer op te rekenen.
Nee en de aankomende 3 FIFA's ook niet meer.quote:Op maandag 28 december 2015 11:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb al een legend gehad uit een weekly pack. Krijg ik de rest van het jaar niets waardevols meer?
Nee. En volgend jaar ook niks. Dit is een veel te goeie pull. Jij komt van geluk nog onder een trein denk ikquote:Op maandag 28 december 2015 11:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb al een legend gehad uit een weekly pack. Krijg ik de rest van het jaar niets waardevols meer?
Ik vind het spel echt onspeelbaar geworden na de patch. Vandaag 3 potjes gespeeld, was er daarna gelijk helemaal klaar mee.quote:Op maandag 28 december 2015 13:08 schreef realbase het volgende:
ik kom div 3 niet meer uit.. lijkt wel alsof het niet mag van EA.
kan rustig de eerste 3a 4 potjes winnen en dan met moeite me handhaven of het laatste potje verlies ik waardoor ik net die laatste punten mis loop.. nu al de 4e keer dat ik Div 3 moet doen terwijl ik me een maand of wat terug prima in 2 kon handhaven.
Tis geluktquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het spel echt onspeelbaar geworden na de patch. Vandaag 3 potjes gespeeld, was er daarna gelijk helemaal klaar mee.
Hier hetzelfde verhaal. Kwam ook divisie 3 niet uit, tot eergisteren. Eindelijk gepromoveerd naar divisie 2, maar na een seizoen weer gedegradeerd. Moest het laatste potje winnen, maar als je vijf penalty's tegen krijgt ... ...quote:Op maandag 28 december 2015 13:08 schreef realbase het volgende:
ik kom div 3 niet meer uit.. lijkt wel alsof het niet mag van EA.
kan rustig de eerste 3a 4 potjes winnen en dan met moeite me handhaven of het laatste potje verlies ik waardoor ik net die laatste punten mis loop.. nu al de 4e keer dat ik Div 3 moet doen terwijl ik me een maand of wat terug prima in 2 kon handhaven.
Ach ja.. je verdient er coins meequote:Op dinsdag 29 december 2015 11:33 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Kwam ook divisie 3 niet uit, tot eergisteren. Eindelijk gepromoveerd naar divisie 2, maar na een seizoen weer gedegradeerd. Moest het laatste potje winnen, maar als je vijf penalty's tegen krijgt ... ...
Daarna ook gelijk van Divisie 3 naar 4 gedegradeerd
Als je na de patch 5 penalty's tegen krijgt dan moet je gewoon leren verdedigen...quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:33 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Kwam ook divisie 3 niet uit, tot eergisteren. Eindelijk gepromoveerd naar divisie 2, maar na een seizoen weer gedegradeerd. Moest het laatste potje winnen, maar als je vijf penalty's tegen krijgt ... ...
Daarna ook gelijk van Divisie 3 naar 4 gedegradeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |