SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 1% gewijzigd door M4rc0 op 23-12-2015 22:31:56 ]Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe was de profeten inwijding?
Overleven overleven...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Buitengewoon weinig denk ik, jij?
Baasquote:
Ik was met duzzy en zijn vriendin weg, ging goed. Hij weet nu meer van het evangelie van Geerdquote:
Laat maar, bier slaat iets te hard inquote:
Alleen Geerd, Werkman (de ongelovige) en ik staan eropquote:
Zozo!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was met duzzy en zijn vriendin weg, ging goed. Hij weet nu meer van het evangelie van Geerd
De vraag aan M4CR0 was eigenlijk aan jouw gerichtquote:Op woensdag 23 december 2015 22:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was met duzzy en zijn vriendin weg, ging goed. Hij weet nu meer van het evangelie van Geerd
Oh jaquote:Op woensdag 23 december 2015 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen Geerd, Werkman (de ongelovige) en ik staan erop
m0cr0quote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De vraag aan M4CR0 was eigenlijk aan jouw gericht
Niemand, we kennen elkaar al wat jarenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Zozo!
Wie was het derde wiel in dit verhaal?
Beterquote:Op woensdag 23 december 2015 22:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Niemand, we kennen elkaar al wat jaren
Waarom wachten? Even snel naar de kiosk en daarna atten in het HC-hok !!quote:
Nee joh, even een kroketje halen bij de smullers en daarna een doe baar dinnetje vinden om de kunsten van 'het vak' te leren in de Geerd Cave!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Waarom wachten? Even snel naar de kiosk en daarna atten in het HC-hok !!
Bedankt man nu heb ik hongerquote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, even een kroketje halen bij de smullers en daarna een doe baar dinnetje vinden om de kunsten van 'het vak' te leren in de Geerd Cave!
Dat zou mooi zijn iddquote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Waarom wachten? Even snel naar de kiosk en daarna atten in het HC-hok !!
Ifim is normaliter hier te vibdenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Dit is geen speelplaats eh.
Zal haar even roepen, ze ligt uit te puffen in bed!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal haar even roepen, ze ligt uit te puffen in bed!
Ik zou haar oppikken bij het glazenhuis rond 5. Vandaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]Ze zei al aan het begin vd avond dat ze langs iemand moest. Was jij dus!
Glazenhuis.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou haar oppikken bij het glazenhuis rond 5. Vandaar.
Geen probleem dikzakquote:Op woensdag 23 december 2015 22:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt man mijn honger is ook voorbij.
Aha!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou haar oppikken bij het glazenhuis rond 5. Vandaar.
Ze mag ook tc'en vanuit jouw bedquote:Op woensdag 23 december 2015 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal haar even roepen, ze ligt uit te puffen in bed!
Vrijpartijtje? of is Tjacka homo?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Tjacka en ik willen graag dat Ifim komt.
Is wel leuk als je een crew shirtje kunt hosselenquote:
Dat had je niet als boos moeten interpreterenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd... Gooi je ma dan niet online.
Heb het doorgegeven!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze mag ook tc'en vanuit jouw bed
Ik zal Braddie terug-roepen dan, je hebt geluk.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:28 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dat had je niet als boos moeten interpreteren![]()
Even goede vrinden, jatog?
Zijn ze te jong voorquote:Op woensdag 23 december 2015 22:29 schreef Cassius het volgende:
[..]
En toch is er geen reet te doen hue hue
Waarom? Proberen ze iedereen uit de kast te halen?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja jij ook als je door blijft posten
De jongens van daar zijn zo lekker dat ze op elkaar geilenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:36 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Waarom? Proberen ze iedereen uit de kast te halen?
En dat met opso die mee chatquote:Op woensdag 23 december 2015 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
De jongens van daar zijn zo lekker dat ze op elkaar geilen
Ik heb trouwens gewoon een stage voor februari geregeld hequote:Op woensdag 23 december 2015 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
De jongens van daar zijn zo lekker dat ze op elkaar geilen
Zie ik wel vaker op feesten. Bij hardcorefeesten doet men vaak hun shirt uit. Beetje als tokkie hun spieren showenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:40 schreef M4rc0 het volgende:
Afgelopen zaterdag Hardcore XL geweest in Eindhoven, want gratis kaartjes. Het was daar zo warm dat op een gegeven moment al het zweet condenseerde tegen het plafond en het door de hele zaal regende![]()
Goor wel
Kun je beter met een coltrui een jazzconcert bijwonenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zie ik wel vaker op feesten. Bij hardcorefeesten doet men vaak hun shirt uit. Beetje als tokkie hun spieren showen
Nou inderdaad, deed het een paar jaar geleden ook wel eens, maar tegenwoordig blijft hij lekker aanquote:Op woensdag 23 december 2015 22:46 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zie ik wel vaker op feesten. Bij hardcorefeesten doet men vaak hun shirt uit. Beetje als tokkie hun spieren showen
Techno en deephousequote:Op woensdag 23 december 2015 22:47 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, deed het een paar jaar geleden ook wel eens, maar tegenwoordig blijft hij lekker aan![]()
Welke muziek kan jij erg appreciëren?
Afwisseling is de keyquote:Op woensdag 23 december 2015 22:47 schreef Cassius het volgende:
[..]
Kun je beter met een coltrui een jazzconcert bijwonen
Daar kan het ook warm worden hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 22:47 schreef Cassius het volgende:
[..]
Kun je beter met een coltrui een jazzconcert bijwonen
Omg wat goed van je! En nou hup afstuderen!!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:40 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gewoon een stage voor februari geregeld he
Maar men houdt daar in het algemeen hun kleding aanquote:Op woensdag 23 december 2015 22:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Daar kan het ook warm worden hoor
Nee, afstuderen in septemberquote:Op woensdag 23 december 2015 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg wat goed van je! En nou hup afstuderen!!![]()
![]()
nl, radboud umcquote:Op woensdag 23 december 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar heb je stage gefixt, in NL of buitenland
Gadverdamme als het nou alleen lekkere chikies waren dan wel geilquote:Op woensdag 23 december 2015 22:40 schreef M4rc0 het volgende:
Afgelopen zaterdag Hardcore XL geweest in Eindhoven, want gratis kaartjes. Het was daar zo warm dat op een gegeven moment al het zweet condenseerde tegen het plafond en het door de hele zaal regende![]()
Goor wel
vrouwenzweet niks mis meequote:Op woensdag 23 december 2015 23:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gadverdamme als het nou alleen lekkere chikies waren dan wel geil
Viel op een paar uitzonderingen zwaar tegen, volgens mij was heel Woensel-West binnenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gadverdamme als het nou alleen lekkere chikies waren dan wel geil
Nouja, als je elke 20 seconden zo'n dikke druppel op je kop krijgt is het ook niet watquote:
Waar wil je het over hebben?quote:
Jawelquote:Op woensdag 23 december 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor 0:00 nieuw deel? Redden we niet
Geen alcohol of geen bier?quote:
Malibu, licor43, choco, limoncelloquote:
Choco?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Malibu, licor43, choco, limoncello
Alsnog beetje laag alcoholpercentagequote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Alleen zoete zooi? Geen whisky, vodka ofz?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:14 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Gaat niet lukken nee.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor 0:00 nieuw deel? Redden we niet
Meestal wel mix, maar wel 50/50quote:Op woensdag 23 december 2015 23:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Mix je dar ergens mee of gewoon puur drinken?
Nou inderdaad, best wel. Wat is je eerstvolgende feestje? Of nog niks gepland?quote:
En proletenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Normaal zijn er nog wel wat profeten die meelullen...
Neh. Dat smaakt zo raarquote:Op woensdag 23 december 2015 23:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Alleen zoete zooi? Geen whisky, vodka ofz?
Morgen naar een Engelse Pub wss. Is de 3e x op rij dat we daar op Kerstavond heengaan. Kom er voor de rest nooitquote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, best wel. Wat is je eerstvolgende feestje? Of nog niks gepland?
Profeetscannerquote:Op woensdag 23 december 2015 23:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
Normaal zijn er nog wel wat profeten die meelullen...
In NL of?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Morgen naar een Engelse Pub wss. Is de 3e x op rij dat we daar op Kerstavond heengaan. Kom er voor de rest nooit
Heb jij aandelen bij de ah?quote:
23 januari weer.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:23 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja!! En wanneer heb jij weer een feestje oid?
Lekker raggen en beuken! Hoe heet dat feest?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:25 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
23 januari weer.
hardcore × 20, frenchcore × 18, terror × 16, darkcore × 12, industrial hardcore × 11
Daar zie je nooit meer wat van terug...quote:
BKJN vs Partyraiserquote:Op woensdag 23 december 2015 23:26 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Lekker raggen en beuken! Hoe heet dat feest?
Danny welquote:Op woensdag 23 december 2015 23:26 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Daar zie je nooit meer wat van terug...
Wat houd x20 x18 etc in?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:25 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
23 januari weer.
hardcore × 20, frenchcore × 18, terror × 16, darkcore × 12, industrial hardcore × 11
o.a. een 6-uur durende set van hem vs allemaal andere luiquote:Op woensdag 23 december 2015 23:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oja Partyraiser ken ik wel. Draait al een lange tijd mee
Had ik even van Partyflock gekopieëerd. Zoveel artiesten komen er die dat genre draaien.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:28 schreef M4rc0 het volgende:
Wil wel binnenkort wel weer keer techno-feestje. Hardcore/hardstyle wel weer vaak genoeg heen geweest.
Nouja, artiesten draaien vaak meerden genresquote:Op woensdag 23 december 2015 23:30 schreef H0D3NPYL het volgende:
Tering, dat zijn veel artiesten dan
Gaat hard met halve litersquote:Op woensdag 23 december 2015 23:32 schreef M4rc0 het volgende:
Fuck, moet echt vaak pissen van de Geer-pils
Zat die gulpener-zaak zo ver weg?quote:
Ging even Gladiator halen en even op werk kijken of ze mijn werk van vanmiddag afgekregen hadden, duurde wat langer dan ik dachtquote:
Wat hierboven staatquote:
Redelijk. Er is één zaal met 9 artiesten en het feest duurt 8 uur. Het valt nog mee, ook een aantal live-sets die vaak toch kort zijn.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
alsnog veel. Dan draaien ze korte sets neem ik aan?
Moet kunnen toch, als iedereen ff helptquote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:40 schreef M4rc0 het volgende:
Maandag sleutel in ontvangst nemen van appartement
picsquote:Op woensdag 23 december 2015 23:40 schreef M4rc0 het volgende:
Na 4 maanden weer bij mijn ouders vertoeven zie ik er ook echt naar uit jaquote:
Netjes!quote:Op woensdag 23 december 2015 23:40 schreef M4rc0 het volgende:
Kennelijk. Misschien wel 2quote:Op woensdag 23 december 2015 23:42 schreef Cassius het volgende:
Het topic moet nog vol voor middernacht begrijp ik?
Ja was een lastige doelstelling.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:42 schreef Cassius het volgende:
Het topic moet nog vol voor middernacht begrijp ik?
Ja ik sta klaarquote:Op woensdag 23 december 2015 23:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja was een lastige doelstelling.
Paus, welkom!quote:Op woensdag 23 december 2015 23:44 schreef PausNicolaas het volgende:
Wifi is te slap om hard te Geerden
Ik heb ansers heel veel slaap.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:44 schreef Cassius het volgende:
[..]
De user die je wist dat zou komen.
Ja man werken ! Na Roosendaal zit je altijd met 2 man erop dus beetje ongezellig om te fokkenquote:
iek begrijpquote:Op woensdag 23 december 2015 23:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja man werken ! Na Roosendaal zit je altijd met 2 man erop dus beetje ongezellig om te fokken
waarom doet ie nieequote:
Dat blijkt uit je spelling. Hoe komt dat?quote:Op woensdag 23 december 2015 23:44 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb ansers heel veel slaap.
Dat is inderdaad lastig, geen plek meer voor laptop op d'r rug.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja man werken ! Na Roosendaal zit je altijd met 2 man erop dus beetje ongezellig om te fokken
Zal hem eens appenquote:
't is natuurlijk ook geen volwaardig huis, maar het is een beginquote:
We bespreken dit topic natuurlijk wel bij een profetenmeetquote:
Hahaquote:Op woensdag 23 december 2015 23:50 schreef renwan het volgende:
[..]
We bespreken dit topic natuurlijk wel bij een profetenmeet
quote:Op woensdag 23 december 2015 23:51 schreef renwan het volgende:
Was mooi, zaten we die pizza te kanen en wij lullen van Geerd dit, Opso dat, Sneeuw zus, Rabbit zo.
En die vriendin van Duzzy kijken van "WAAR GAAT DIT OVER"
Gewoon de slijptol johquote:Op woensdag 23 december 2015 23:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
Plakplaatjes. Haal de schuurmachine.
Gewoon de usernames gebruiken natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2015 23:51 schreef renwan het volgende:
Was mooi, zaten we die pizza te kanen en wij lullen van Geerd dit, Opso dat, Sneeuw zus, Rabbit zo.
Pics van de pizza.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:51 schreef renwan het volgende:
Ik weet alleen dat Geerd Geerd heet, van de rest weet ik geen namenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Gewoon de usernames gebruiken natuurlijk
Och, mijn flat is niet groter hoorquote:Op woensdag 23 december 2015 23:49 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
't is natuurlijk ook geen volwaardig huis, maar het is een begin
Zat bij mij ham en salami op, maar heb geen pics gemaakt. Heet verdomme geen Iwaniusquote:
We gaan er wel met z'n 2en wonenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:53 schreef Cassius het volgende:
[..]
Och, mijn flat is niet groter hoor
Jawel, maar bier dus ik kan nog niet naar bedquote:
Gewoon op het nachtkastjequote:Op woensdag 23 december 2015 23:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Jawel, maar bier dus ik kan nog niet naar bed
Heb ik niet en op bed moet ik mobiel FOK!kenquote:
3e hand gebruikenquote:Op woensdag 23 december 2015 23:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb ik niet en op bed moet ik mobiel FOK!ken
Tonijn en Turkse worst is een aanrader.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Zat bij mij ham en salami op, maar heb geen pics gemaakt. Heet verdomme geen Iwanius
Vond het trouwens een matige pizza, hoor altijd supergoede verhalen over VIP maar was echt flauwquote:Op woensdag 23 december 2015 23:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Tonijn en Turkse worst is een aanrader.
Duzzy en ik hadden onze twijfelsquote:
Alleen de tonijnquote:Op woensdag 23 december 2015 23:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Tonijn en Turkse worst is een aanrader.
Doe Eva Koreman maarquote:Op woensdag 23 december 2015 23:57 schreef renwan het volgende:
Ben ik trouwens de enige man die Jennifer Lawrence helemaal niet zo geil vind?
Nopequote:Op woensdag 23 december 2015 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor 0:00 nieuw topic REDDEN WE NIET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |