SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 1% gewijzigd door M4rc0 op 23-12-2015 22:31:56 ]Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe was de profeten inwijding?
Overleven overleven...quote:Op woensdag 23 december 2015 22:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Buitengewoon weinig denk ik, jij?
Baasquote:
Ik was met duzzy en zijn vriendin weg, ging goed. Hij weet nu meer van het evangelie van Geerdquote:
Laat maar, bier slaat iets te hard inquote:
Alleen Geerd, Werkman (de ongelovige) en ik staan eropquote:
Zozo!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was met duzzy en zijn vriendin weg, ging goed. Hij weet nu meer van het evangelie van Geerd
De vraag aan M4CR0 was eigenlijk aan jouw gerichtquote:Op woensdag 23 december 2015 22:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik was met duzzy en zijn vriendin weg, ging goed. Hij weet nu meer van het evangelie van Geerd
Oh jaquote:Op woensdag 23 december 2015 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen Geerd, Werkman (de ongelovige) en ik staan erop
m0cr0quote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De vraag aan M4CR0 was eigenlijk aan jouw gericht
Niemand, we kennen elkaar al wat jarenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:12 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Zozo!
Wie was het derde wiel in dit verhaal?
Beterquote:Op woensdag 23 december 2015 22:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Niemand, we kennen elkaar al wat jaren
Waarom wachten? Even snel naar de kiosk en daarna atten in het HC-hok !!quote:
Nee joh, even een kroketje halen bij de smullers en daarna een doe baar dinnetje vinden om de kunsten van 'het vak' te leren in de Geerd Cave!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Waarom wachten? Even snel naar de kiosk en daarna atten in het HC-hok !!
Bedankt man nu heb ik hongerquote:Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh, even een kroketje halen bij de smullers en daarna een doe baar dinnetje vinden om de kunsten van 'het vak' te leren in de Geerd Cave!
Dat zou mooi zijn iddquote:Op woensdag 23 december 2015 22:16 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Waarom wachten? Even snel naar de kiosk en daarna atten in het HC-hok !!
Ifim is normaliter hier te vibdenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
[..]
Dit is geen speelplaats eh.
Zal haar even roepen, ze ligt uit te puffen in bed!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal haar even roepen, ze ligt uit te puffen in bed!
Ik zou haar oppikken bij het glazenhuis rond 5. Vandaar.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]Ze zei al aan het begin vd avond dat ze langs iemand moest. Was jij dus!
Glazenhuis.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou haar oppikken bij het glazenhuis rond 5. Vandaar.
Geen probleem dikzakquote:Op woensdag 23 december 2015 22:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt man mijn honger is ook voorbij.
Aha!quote:Op woensdag 23 december 2015 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou haar oppikken bij het glazenhuis rond 5. Vandaar.
Ze mag ook tc'en vanuit jouw bedquote:Op woensdag 23 december 2015 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal haar even roepen, ze ligt uit te puffen in bed!
Vrijpartijtje? of is Tjacka homo?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Tjacka en ik willen graag dat Ifim komt.
Is wel leuk als je een crew shirtje kunt hosselenquote:
Dat had je niet als boos moeten interpreterenquote:Op woensdag 23 december 2015 22:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd... Gooi je ma dan niet online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |