Je weet niet hoeveel inzamelingsacties hier en daar nog lopen hè.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als ze van de 5 miljoen naar 13 miljoen gaan is of een groot wonder, of hartstikke nep..
Wie is Hugo? En wat doet hij in je koelkast?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef miieejj het volgende:
Weten Hoelang Hugo goed blijft in de koelkast? Heb het vanaf 5 dec in de koelkast staan
Het wordt ook gewoon steeds gekker he, met jou.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef miieejj het volgende:
Weten Hoelang Hugo goed blijft in de koelkast? Heb het vanaf 5 dec in de koelkast staan
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wie is Hugo? En wat doet hij in je koelkast?
Misschien haar ex. Zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb wel een chinees in mijn diepvriezer, maar ik heb nooit zijn naam gevraagd.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
hahahaha! .. Wijnquote:Op woensdag 23 december 2015 20:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoe Lang?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wel een chinees in mijn diepvriezer, maar ik heb nooit zijn naam gevraagd.
quote:Op woensdag 23 december 2015 20:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een paar cm, past makkelijk in die bakjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
On topic blijven graag.quote:Op woensdag 23 december 2015 20:56 schreef miieejj het volgende:
Rob Stenders is gewoon mijn radioheldquote:Op woensdag 23 december 2015 21:00 schreef Againzender het volgende:
Voor echte 3FM die hards is onderstaande link met Rob verplichte kost. Rob loopt ook gewoon even een uur uit, is toch zijn zender
Maar dan hoor je wel hoe alles gegroeid is in de afgelopen decennia. Voor mij als veertiger een feest der herkenning, en een paar keer in een deuk gelegen.
Echt, als je 3 uur de tijd heb, luister dit:
http://audio.omroep.nl/av(...)2007_RobStenders.mp3
dank je wel, tranen over mijn wangen hierquote:
Thanks. Ik luister hem wel een ander keer. Download het nu.quote:Op woensdag 23 december 2015 21:00 schreef Againzender het volgende:
Voor echte 3FM die hards is onderstaande link met Rob verplichte kost. Rob loopt ook gewoon even een uur uit, is toch zijn zender
Maar dan hoor je wel hoe alles gegroeid is in de afgelopen decennia. Voor mij als veertiger een feest der herkenning, en een paar keer in een deuk gelegen.
Echt, als je 3 uur de tijd heb, luister dit:
http://audio.omroep.nl/av(...)2007_RobStenders.mp3
Oh, ehrm, proeven? Lijkt me niet heel lekker meer na bijna 3 weken.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2015 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa heel lang weekend
Daar hoort een knappe man bijJe hebt het verkeerde plaatje in de spoiler gezet denk ik, ik zie helemaal geen knappe manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |