Ik vind het niet erg dat hij in duitsland zit. Maar het had wel gemeld moeten worden. De auto wordt in onderpand gegeven. Het scheelt nogal als blijkt dat hij op duits kenteken staat. Zowel wat betreft waarde als in de te volgen procedure.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Deze Nederlandse ondernemer heeft International Business in Maastricht gestudeerd. Hij maakt naar mijn mening gewoon handig gebruik van de voordelen die de Europese Unie biedt. De onderneming is gevestigd in Utrecht.
Ik heb de antwoorden op de reacties gelezen en vind dit project een hoge gun factor hebben. Ik denk dat ik er voorzichtig in ga.
Eens, als je met Duits recht te maken krijgt, kan dat inderdaad lastiger zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
De auto wordt in onderpand gegeven. Het scheelt nogal als blijkt dat hij op duits kenteken staat. Zowel wat betreft waarde als in de te volgen procedure.
Volgens mij GvE project 9192 Florine (ANWB voor de zorg )quote:Op woensdag 30 december 2015 19:20 schreef namliam het volgende:
[..]
Is er niet ook zoiets al een keer voorbij gekomen als leningsvorm? Klinkt me erg bekend in de oren.
De auto staat er inderdaad in, maar niet dat ie zich ook in duitsland bevind.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Eens, als je met Duits recht te maken krijgt, kan dat inderdaad lastiger zijn.
Het staat trouwens wel in de pitch dat de auto's op Duits kenteken staan.
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 30 december 2015 20:45 schreef Camogli het volgende:
[..]
ik heb er vorige week over gemaild met GvE: er zou zeker dit jaar nog meer informatie over volgen.
Nog ruim 27 uur te gaan....
Ja mee eens hoor, het is ook enkel een klein teken van leven. Maar ze doen dus blijkbaar nog wel iets, en dat is opvallend. Ik heb GvE ondertussen ook gemaild.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:42 schreef dbrmnn het volgende:
[..]
Ben hier ook wel benieuwd naar, zit er ook in. Overigens: 'actief op social media' is wel een tikkeltje relatief hoor. Dat bericht van 27 november is pas het tweede bericht van 2015. Het eerste bericht dateert van 22 januari. Bovendien is de Food Lab-competitie ook alweer afgelopen, en de winnaar is volgens de site van Ketchum ook al op 15 december jl. bekend gemaakt en Serigas heeft niet gewonnen.
Maar inderdaad, het is een recent teken van leven, dus wat mij betreft mogen ze dan ook wel weer gaan betalen.
Klopt! Ze wilde in maart 250k ophalen, maar de pitch was niet succesvolquote:Op woensdag 30 december 2015 22:54 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Volgens mij GvE project 9192 Florine (ANWB voor de zorg )
Ja, hier ook net de mail ontvangen. Jammer want was een mooie garantiestelling. Blijkbaar niet zo makkelijk te realiseren, wat mij overigens dan weer niet verbaasd. Wel jammer....quote:Op donderdag 31 december 2015 09:16 schreef mccrowd het volgende:
Helaas mail gehad van GVE dat EanCore ook niet doorgaat.
Vond het een zeer mooi project.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:49 schreef Unites het volgende:
Bij dezen wil ik mijn excuses dan aanbieden als ik hier tot last ben geweest en de aandacht heb afgeleid van de werkelijke functie van dit topic. Bedankt voor alle handige tips en leuke en tevens motiverende reacties wat betreft mijn (lees: ons) project.op www.crowdaboutnow.nl kan je ook met beloningen werken ipv een leningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Zeker, bij Collin:quote:Op donderdag 31 december 2015 09:53 schreef rockenfeller het volgende:
Dit was toch ook ooit een crowdfundproject?
http://www.bndestem.nl/re(...)ijke-eisen-1.5584923
Dat was ook met een hypothecaire inschrijving lees ik nu. Zo nieuw is dat dan ook weer niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Zeker, bij Collin:
http://dev.collincrowdfund.nl/le-formidable/
Beetje jammer van de ondernemer dat hij er zo makkelijk mee omgesprongen is, als er vaker dit soort laksheid is ben ik niet heel rouwig om dat het niet doorgaat.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:50 schreef dbrmnn het volgende:
Jammer van EanCore, ik was er ook vol vertrouwen ingestapt met die fijne garantstelling. Overigens ben ik wel benieuwd waarom het afgeven van de bankgarantie bij nader inzien toch niet zo eenvoudig was als de persoonlijke holding er zo goed voorstond. GVE zou in eerste instantie toch wel niet voor niets hebben ingeschat dat het niet zo moeilijk had moeten zijn. Lijk uit de kast gevallen, of een typisch geval van banken die moeilijk doen bij een mkb-financiering?
Jij ook alvast een prettige jaarwisseling!quote:Op woensdag 30 december 2015 22:26 schreef Zand60 het volgende:
Obligatoire schreef "Maar wat moet je anders......(behalve wat gezond verstand en achterdocht)."
Voor mij is het 'anders' naar dit forum en jullie inbreng zoveel mogelijk proberen te volgen. Helaas lukt het niet om jullie postings allemaal te volgen, maar ik heb er echt wat aan!
Vaak is het voor mij reden om dan niet te investeren. Vaak wordt ik een beetje "zenuwachtig" als jullie het over defaults hebben. Jullie inbreng is zo waardevol voor mij, dat ik soms denk dat een default jullie niet zal gebeuren.
Na veel gelezen te hebben, ben ik dit voorjaar begonnen 'mee te doen' en heb totaal toch in 10 projecten geïnvesteerd en 3 toegezegd.
Ik weet dat ik in oktober nog geprobeerd heb om 'aan een gesprek deel te nemen', maar dan gebeurt er weer van alles en ik kan die posting niet eens meer terugvinden.
Daarom mijn excuses daarvoor.
Ook daarom wilde ik bij deze jullie allemaal bedanken voor jullie activiteiten op dit forum.
Voor allen dan ook een gezellig en veilig Oudjaar en een (financieel) gezond 2016.
Proost (voor diegene die in het bier meegedaan hebben).
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:32 schreef bleyenburg het volgende:
wordt eerste week jan volgens GvE
Ik dacht al die naam komt me bekend voor. Interessant om te weten wat ze tussen maart en nu bereikt hebben.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:54 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Volgens mij GvE project 9192 Florine (ANWB voor de zorg )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |