komt je jurk tot de grond? Want ik ervaarde een soort broeikaseffect onder mijn rokquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:29 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen dat zo bijzonder vond. Ik ben aan t kijken naar enkellaarsjes met sleehak, juist omdat ik weet dat ik daar de hele dag op kan lopen. Nu trouwen wij in oktober dus ik moet er niet aan denken met pumps, brr koud
Ja gek he? Ik vond het net heel normaal, gewoon lekker mezelf zijn. Wij trouwden in november dus pumps vond ik ook niet echt een tof idee. En eigenlijk die ballerina's ook niet. Laarsjes ftwquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:29 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen dat zo bijzonder vond. Ik ben aan t kijken naar enkellaarsjes met sleehak, juist omdat ik weet dat ik daar de hele dag op kan lopen. Nu trouwen wij in oktober dus ik moet er niet aan denken met pumps, brr koud
Ik ga volgende week zaterdag pas voor de eerste keer passen, maar waarschijnlijk wel ja. Maar goed ik ben een echte koukleum (vooral qua voeten) dus ben niet bang dat t te warm wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komt je jurk tot de grond? Want ik ervaarde een soort broeikaseffect onder mijn rok
Ik vond het in november niet te warm, zelfs met jurk tot op de grond. Sterker nog: ik had zelfgebreide wollen sokken in mn laarsjes aanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:37 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Ik ga volgende week zaterdag pas voor de eerste keer passen, maar waarschijnlijk wel ja. Maar goed ik ben een echte koukleum (vooral qua voeten) dus ben niet bang dat t te warm wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de reden dat ik aan zoiets zit te denkenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Idd. Probeer alleen niet te lopen alsof je op sneakers loopt. Zo'n stampende bruid ziet er zo maf uit
Ik vind 15 euro per corsage best duur als ik er 35 moet hebben. Dacht meer aan zo'n 5 euro per stuk max. Als ik ze zelf maak (ik heb het getest) ben ik zo'n 2,50 per corsage kwijt alleen aan materiaal.quote:Op woensdag 23 december 2015 15:38 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Mijn bloemiste vroeg ¤15 per corsage of zo, ik vond haar prijs prima meevallen. Ik weet natuurlijk niet in welke regio je woont, maar voor regio Zuid-Holland kan ik Het Bloemeke uit Naaldwijk van harte aanbevelen. We waren minder dan ¤100 kwijt voor mijn boeket en een bruidegomscorsage voor mijn man. Uiteindelijk hebben we niets voor de bruidsmeisjes gedaan wegens een mannetje van 7 maanden die alles net iets bemoeilijkte haha
35 corsages?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:27 schreef Seria1337 het volgende:
[..]
Ik vind 15 euro per corsage best duur als ik er 35 moet hebben. Dacht meer aan zo'n 5 euro per stuk max. Als ik ze zelf maak (ik heb het getest) ben ik zo'n 2,50 per corsage kwijt alleen aan materiaal.
Ohhh Darioquote:
je hoeft toch niet te doen wat gangbaar is? Volgens mij doet niemand nog van die dingenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:17 schreef Serinde het volgende:
Gangbaar is toch corsages voor alle daggasten? Dan zitten wij op 27 ongeveer en ik ga écht geen ¤ 15 per corsage betalendan bedenk ik wel wat anders. Ik spendeer liever ¤ 400 aan twee paar gepersonaliseerde Nike Air Max voor het laatste stampuurtje op het feest
![]()
Maar dat zullen anderen wellicht heel raar vinden
Als je van tradities houdt... waarom niet? Wij hebben bijna 3 jaar geleden ook nog wel wat oude dingen gedaan...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hoeft toch niet te doen wat gangbaar is? Volgens mij doet niemand nog van die dingen
dan moet je het doen. Maar ik hoor andere prioriteiten in haar postquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als je van tradities houdt... waarom niet? Wij hebben bijna 3 jaar geleden ook nog wel wat oude dingen gedaan...
Dat is ook niet wat ik bedoelde. Het was een oprechte vraag!quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hoeft toch niet te doen wat gangbaar is? Volgens mij doet niemand nog van die dingen
Je moet er van houden natuurlijk, maar misschien is een corsage van papieren of stoffen bloemen een idee? Super makkelijk zelf te doen, en je kunt het ruim van tevoren zonder stress al maken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:51 schreef Seria1337 het volgende:
Ik ga ze maar zelf maken hebben we besloten, mijn bruidsmeisjes gaan me helpen de dag van te voren zodat ze zo vers mogelijk zijn.
Als ik mijn trouwjurk niet had gevonden, dan had ik deze gekocht: https://www.succubus.nl/c(...)ry.html#.VrJMrcvvJnEquote:Op woensdag 3 februari 2016 16:44 schreef Seria1337 het volgende:
Ik vind van stof gemaakt gerbera's niet zo mooi of je moet wel heel goed zijn en zo goed zijn wij niet....
Ik zoek overigens voor de avond nog een leuk kort soort van trouwjurk. Het hoeft geen trouwjurk te zijn (die zijn meteen weer een paar honderd euro) maar wel iets mooiers dan een normaal kort wit jurk...
Iemand ideeën/tips?
Grappig, dat ken ik dan weer helemaal niet. Wij hadden een bruidegomscorsage en ik had onze getuigen en mijn bruidsmeisjes een corsage willen geven, maar verder eigenlijk niemand. Daar heb ik verder zelfs niet eens over nagedacht. Maar ik denk dat je vooral moet doen waar je je goed bij voeltquote:Op woensdag 3 februari 2016 06:23 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat ik bedoelde. Het was een oprechte vraag!
Ik hebnamelijk nog nooit gehoord dat iemand een paar corsages had. Alleen iedereen of niemand. Vandaar. En heel veel mensen doen dat nog hoor! Ik vind het wel wat hebben maar voor zoveel geld echt niet.
Die is wel mooi ja.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:09 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Als ik mijn trouwjurk niet had gevonden, dan had ik deze gekocht: https://www.succubus.nl/c(...)ry.html#.VrJMrcvvJnE
En nu zelfs in de sale!ik ben zo verliefd op dat jurkje!
Hij staat in het echt wel veel verder uit dan op het plaatje. En je moet er minimaal 1.65 voor zijn want daaronder staat het niet erg mooi. Maar verder is het wel een fantastische jurk.quote:Op woensdag 3 februari 2016 21:09 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Als ik mijn trouwjurk niet had gevonden, dan had ik deze gekocht: https://www.succubus.nl/c(...)ry.html#.VrJMrcvvJnE
En nu zelfs in de sale!ik ben zo verliefd op dat jurkje!
op mijn trouwring na nietsquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik probeer het kopen van een armband van 145 euro te verantwoorden, dus euh... hoe veel waren jullie kwijt aan je sieraden?. Niet antwoorden als dat heel weinig was, goed?
Ik probeer voor mezelf een haarsierraad van 150 euro te verantwoorden. (En dat gaat me ook zeker lukken ;-)) en daarnaast wil ik nog een mooie ketting/oorbellen. En een armband is toch iets wat je ook daarna nog kan dragen. En dan met een hele mooie herinnering erbij.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik probeer het kopen van een armband van 145 euro te verantwoorden, dus euh... hoe veel waren jullie kwijt aan je sieraden?. Niet antwoorden als dat heel weinig was, goed?
ik had dat eerste ook heel erg maar dat betekend gewoon dat het niet de jurk is die bij je past.quote:Op zondag 7 februari 2016 12:17 schreef SV-tje het volgende:
Vandaag voor de eerste keer voor jurken op pad geweest. Ik had m'n moeder, schoonmoeder, zus, schoonzus en beste vriendin mee. Maar in plaats van te veel meningen kreeg ik geen meningen. Ik vond het echt heel erg lastig. Had zelf niet zoiets van ja dit is heel mooi of dit is niet mooi en zij wilden geen mening opleggen.
Hadden jullie dat ook, ik had het gevoel alsof er een jurk uitgeknipt was en mijn hoofd er opgeplakt, alsof het niet bij elkaar hoorde. Veel van de jurken waren ook te klein (bijna allemaal maat 38) waardoor mouwtjes enzo niet pasten en je het model ook niet goed kon zien. Uiteindelijk was er wel één jurk die na aanpassingen mooi was, maar om nou te zeggen dat ik dacht I say yes to the dress, nee. Heb ik dus ook niet gedaan. Heb 25 februari weer 2 afspraken bij andere winkels staan maar vind het echt lastig. Iemand die dit herkent?
Ze hadden daar voor mij gewoon te weinig keus, ik had plaatjes laten zien van dingen die ik mooi vond en die jurken heb ik ook gezien, maar ze konden me niet vertellen in welke kleuren de jurken leverbaar waren en dus bijna allemaal te klein. We hadden het ons helaas anders voorgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |